Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 325    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 325  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6631
21 pro 2005 17:01
Chlapci se pohádali na zastávce, jeden druhého strčil pod tramvaj. Na místě zemřel


Offline
Uživatelský avatar

7000
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V Praze přibyly další křižovatky s preferencí MHD. Tramvaje pouští přednostně už skoro všechny - tak o tom si v Brně můžeme nechat zatím jen zdát. Edo, jak jde boj s větrnými mlýny?


Offline
Uživatelský avatar

2673
13 črc 2009 13:42
U těch Crosswayů jsem si na to už jakžtakž zvykl, ale přijde mi, že městskému autobusu to vůbec nesluší. Urbanway vždycky byl a je takovej elegán. Kdežto ten novej čumák je takovej, řekl bych, sportovně laděnej. Nehodí se k tomu. Ten starej mu slušel víc.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7594
17 pro 2006 22:32
Brno
Za mě je ten čumák hroznej. Sledoval jsem to, co jezdím kolem Mýta, jak jezdí zamaskovaný i odmaskovaný zkušební vozy všude po okolí, a první dojem, že to je nějaká hrozně levná Čína. Není to úplně hezký. Jinak je to klasika už od dob Karos 700/900, zcela zásadně se mění jenom čela, zbytek už jenom kosmetika, jako boční lišty, lemy blatníků apod.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Jo, odebrali to nejhorší, co Iveca měla, a nahradili něčím ještě horším. Kupodivu na vysokém Crossu nebo Evadysu to vypadá podstatně líp.


Offline
Uživatelský avatar

2673
13 črc 2009 13:42
https://zdopravy.cz/v-hradci-kralove-ko ... tI6ycdKrrQ
Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, jak kdyby ten novej čumák ke zbytku autobusu vůbec nepatřil. Jak kdyby jenom těm svým starým citelisům uřízli čumák a dali místo něj čumák z nového crosswaye.


Offline
Uživatelský avatar

3777
08 čer 2005 23:12
Ten jeden panel navíc ten vůz fakt prodraží...


Offline
Uživatelský avatar

7000
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Urbonaut: peníze vždy až na prvním místě.


Offline
Uživatelský avatar

61
12 led 2021 15:54
Tak to je snad bez diskuze, že se jedná jenom o otázku toho, co si pan dopravce objedná.


Offline
Uživatelský avatar

3777
08 čer 2005 23:12
Přitom na západě, ale i třeba v Budapešti běžná věc. A proč nemají zadní tablo s cílem vozy Evo2, Vario, 15T nebo 13T (vztaženo teď na celou ČR), jejichž zadní okno rozměrově odpovídá přednímu? A přitom u jednosměrných vozů pro Bratislavu (29T) to škodovka umí.

A když teď zůstaneme u nových busů v Brně, tak umí to Solaris III i IV, stejně jako Iveco u Crosswayů i Urbanwayů. Asi je to fakt třeba přiobjednat. (Ano, to tablo není tak široké jako to přední, spíš zhruba jako to boční.)

(P.S. Pokud by mi někdo nevěřil, tak mám fotky těch zadků těch zmíněných modelů busů.)


Offline
Uživatelský avatar

61
12 led 2021 15:54
xxx píše:
https://zdopravy.cz/plzen-potvrdila-nakup-kloubovych-autobusu-sor-cilova-stanice-bude-poprve-i-na-zadnim-cele-234128/?fbclid=IwY2xjawH_cVZleHRuA2FlbQIxMQABHXjGrHHxNq9RzWrUy6nctgGkHOlSL-N8-ynySOy2VjAX86EjgN6vCkMNxA_aem_G81QZfpNYKDaBpYSNJETUA
Zrovna u sorky si nedovedu dost dobře představit, kam to velký tablo chcou dozadu dát, když je tam ta motorová věž. Ale třeba proč to nemají urbanwaye, které na to mají prostor, to je mi záhadou. Asi jsme si to prostě jen neobjednali.

Kdo kde mluví o velkým table? V Ústí to vykoumali takhle...


Offline
Uživatelský avatar

2673
13 črc 2009 13:42
https://zdopravy.cz/plzen-potvrdila-nak ... BpYSNJETUA
Zrovna u sorky si nedovedu dost dobře představit, kam to velký tablo chcou dozadu dát, když je tam ta motorová věž. Ale třeba proč to nemají urbanwaye, které na to mají prostor, to je mi záhadou. Asi jsme si to prostě jen neobjednali.


Offline
Uživatelský avatar

7000
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Praha: Místní se dál brání návratu trolejbusů na Hanspaulku. V odvolání bojují i proti „úbytku kyslíku“ - i Praha má "svou Lesnou a svého Marečka". Tady se dokonce nebojí pro pár stromů obhajovat dieselové autobusy.


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Známý se dlouhou dobu představoval Budinský. S krátkým měkkým. Po pár letech mu to došlo...


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Teda pánové. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
832
25 led 2006 09:46
Vůbec nejhorší je s krátkým měkkým, tedy samozřejmě pan Kawasaki, co jiného.


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Ještěže ne Krátký s dlouhým.


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@MartinV: Asi je to, jak píšeš, že tam není pátý spojovací díl uprostřed. Každopádně délka by měla být cca 43m, jestli si to dobře pamatuju. Technicky by s tím u nás v Brně neměl být problém, když jsou schválení na jedničku dvojdraci a dlouhá z krátkým (tak u nás doma říkáme soupravám z varií).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1905
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Tohle by měly umět 15T, každý článek je technicky soběstačná jednotka. Souprava musí mít minimálně oba krajní články a těch středních lze vložit teoreticky nula až nekonečno.


Offline
Uživatelský avatar

7000
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: nechci kecat, ale mám pocit, že v tom Německu je to 4dílný vůz, který je rozpojitelný na dvě samostatné jednotky, každá se svým ev. číslem.


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
V Prahe 52T úplně stačí, 30m je pořád lepší, než když jim jede na jedné lince krátká sólo wana TT3P.LF, to mi v Praze připadá jako větší bizár.
V Brně by se dalo jít cestou delších šalin rozpojitelných na dva díly, Škodovka už takový model dělala pro nějaký podnik v Německu, myslím, že jsme se o tom bavili i tady na fóru. Myslím, že základem je rodina Forcity Smart.
Prostě první dva články, pak krátký pátý článek a vzadu druhá půlka, co má svoje střeva.
Na dýlku by to mělo mít 42m, což je podobný jako dvojička Draků nebo kloubových Varií.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
487
24 lis 2017 11:40
Jako proč by ne, ale na to už je asi pozdě. Základ je furt ta vozovna. Varia nevím jak moc jsou perspektivní. do budoucna možná 45t by mohla být adeptem... Jinak asi se to týká nových. No v Praze ty nový 52 nebo kolik, ty jsou taky jn lehce přes 30. Pražáci nemají a neuvažují nic delšího nebo spřahoavat, ne? Ale maj metro a šalina zde má asi jinou roli.


Offline
Uživatelský avatar

1905
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Je libo čtyřčlánkovou kachnu?


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
PvvS: Ajo, tyhle parádní vozejky.
No, tak…udělejme K5R.N, udělejme to ve Variovským podání, a vlastně to udělejme 100% NP, takže vlastně kupme 5ti článkový 15T, a bude vše super. (Až teda na tu neexistující vozovnu pro dlouhé vozy, co se ani nestaví.)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9324
10 čer 2004 11:19
Naxashi píše:
Hmmm, a kdy něco takovýho udělají u nás?
Aha, sorry, já zapomněl, že tady jsme v Brně.

K3R.N ? sarcastic


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8117 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 325  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 úno 2025 10:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]