Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak už zbývá jen ta chytrá blondýna. Yetti a příznivce Iveca již byli zaznamenáni.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Co máte proti ivecám? Vždyť urbanwaye se řídí nádherně. Sedí se v nich krásně vysoko, z kabiny je výborný výhled, nebrání v něm žádné široké sloupky ani nádrž; dveře jdou otevřít napoprvé, aniž by člověk předtím musel prošlápnout brzdu až na asfalt a pak půl hodiny čekat; mají krásně měkkoučký brzdový pedál, ne jak solaris, ze kterého mám věčně popraskané nehty na noze... Jako neříkám, že Iveco je obecně lepší než Solaris (byť v něčem opravdu je), ale oproti SORu je úplně někde jinde.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
xxx píše:
Iveco vyhrálo velkou soutěž na nové hybridní kloubové autobusy pro Prahu

Vypadá to, že Praha bude mít po dlouhé éře sorek konečně pořádné autobusy. Nafta s hybridem, to se bude asi jinak rozjíždět než naše urbanwaye 18...

Běž se zeptat do Tišnova, jaká je to výhra u jejich Crosswayů.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
xxx píše:
Iveco vyhrálo velkou soutěž na nové hybridní kloubové autobusy pro Prahu

Vypadá to, že Praha bude mít po dlouhé éře sorek konečně pořádné autobusy. Nafta s hybridem, to se bude asi jinak rozjíždět než naše urbanwaye 18...

Ona je soutěž ještě na jiný busy ? Ne že by SOR byl nějakej zázrak, ale s Urbanem si můžou podat ruce.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
xxx: jestli nazýváš Urbany pořádným vozidlem tak potěš koště...


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Iveco vyhrálo velkou soutěž na nové hybridní kloubové autobusy pro Prahu

Vypadá to, že Praha bude mít po dlouhé éře sorek konečně pořádné autobusy. Nafta s hybridem, to se bude asi jinak rozjíždět než naše urbanwaye 18...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Když to vycházelo, že nová skříň není o moc dražší než oprava původní. A hromada T3R.P jsou vozy z prvních serií, některý skříně i z roku 1962.. A stav skříní R.PV je mizernější, než se zdá..


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
To asi každému, ale jestli Praha na nic lepšího nemá, tak furt lepší jak vysoké T3. A primárně na noční linky asi postačující.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kdysi tu padlo, že pořizovat second-hand T6 je těžce nemoderní (s čímž se dá částečně souhlasit, je to VP vůz; na druhou stranu za zlomek ceny).
Co je ale potom tohle? Jasně, jedná se o NP vůz a též za zlomek (i když o něco větší) nového moderního vozu. Pořizovat to ale v roce 2023 mi už přijde lehce za horizontem.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Novovýroba...


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Tříčlánkový Ikarus po opravě:

https://www.youtube.com/watch?v=XeWf9_u5KC0

:applause:


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jistě, když tu jezdí NADku, tak určitě nejezdí na noc domů.


Offline
Uživatelský avatar

2024
03 zář 2009 13:18
Robert píše:
Bukispeed je dopravce ze Slavičína, který se zaměřuje na NADku za vlaky. V Brně zázemí zřejmě nemá, což je logické.

V Brně jsem viděl taky pár vozů, volně na parkovišti.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Bukispeed je dopravce ze Slavičína, který se zaměřuje na NADku za vlaky. V Brně zázemí zřejmě nemá, což je logické.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hele Bukispeed je zas nějaká garážovka bez placu na stání ?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Jízdy na černo se mohou prodražit, dopravní podnik zpřísňuje pokuty


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Ozubnicová dráha v Budapešti 1. dubna opět začne jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vybočování je řešitelný v nejhorším případě zákazem míjení. Mnohem větší potenciální problém bych viděl v minimálním poloměru oblouku, který je ta tramvaj schopná projet.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Tak vybočení dovnitř oblouku není problém spočítat, nebo nakreslit. Rozteč podvozků se dá zjistit, šířka skříně taky. A nejspíš se dojde k tomu, že to vybočuje moc a mělo by to zákazy míjení, jako kdysi KT8.

Naxashi: U středního článku se se dveřma nehne, tam jsou podvozky, a u krajních to nedává smysl.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jasně, je to nový provoz (cca 2 roky), zároveň jen jeden typ vozidla, takže to má i další výhody, jako vyšší nástupní hrany. Odskočené dveře jsou možná díky právě těm delším článkům, tož je otázka, zda by vozy s delšími články bylo možno provozovat i v Brně? Ale o tom asi bohužel nikdo neuvažuje v dnešní době.
Po jízdě těmito vozy jsem teda dostal lehce studenou sprchu při jízdě KT8, kde řvalo vše od kloubů po dveře, ale co už (a mimo MHD je jiné i počínání ostatních řidičů, ale to asi znáte).


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ondra K.: Aha, jo, to vlastně dává smysl.
Ale řekl bych, že by tam ten prostor mohl být, jen by tam nebylo těch dveří tolik.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rozměry a uspořádání pojezdu těch Škodovek pro Tampere jsou poplatný tomu, že se jedná o nově postavený provoz, který je od začátku uzpůsoben pro provoz tramvají s takto velkým průjezdným profilem. To posunutí dveří je zajímavé, ale možné jen díky tomu, že ta tramvaj má tak dlouhé články. U konvenční tramvaje, která by při stejné délce měla 4, nebo 7 článků není na takové posunutí dveří prostor.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No vida, že to jde líp. Já to říkám pořád (tohle konkrétně ne, ale v podobném duchu).
Jen… 3 články, 4 podvozky na 37,3 m? No…dobře, no. Taky se mi líbí ta šířka.
U nás máme doopravdy co zlepšovat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Celkem zajímavé rozvzžení mají tramvajové vozy ve finském Tampere, kde jezdí "finské Škodovky", a sice tyto obousměrné a oboustranné vozy nemají dveře naproti sobě, jak jsme na to zvyklí z našich provozů, ale lehce odskočeny. Vidět to je např. na fotce na článku z ČS dopraváka, kde 2., 3. a 4. dveře jsou posunuty mírně vzad oproti očekávatelné poloze, to stejné na druhé straně (opačným směrem), takže naproti dveřím vzniká dostatek místa pro vozíky/kočárky/... bez nutnosti dále cestovat vozem mimo prostor dveří.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
https://www.uradprace.cz/web/cz/volna-m ... l/66928587

DPMB Mistr elektrol

sdílenky ?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]