Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Miky tu prapůvodní příčinu, proč se tu dnes a denně bavíme o těchto věcech, vlastně pojmenoval. Město nasype peníze a tím veškerý zájem končí. A nejen město. Poskytovatel EU dotací taktéž.
Proč by pak DP myslel na zákazníka, když jejich případný úbytek zatáhne město? Proč by si například milostpáni z vedení lámali hlavu s tím, aby vypsali takové VŘ, aby došla auta, která aspoň zvládnou vyjet kopec, když oni to stejně používat nebudou? Proč by se DP měl snažit být efektivní a aspoň částečně si na sebe vydělat sám, když veřejné finance jsou nekonečný důl? Proč by se DP snažil pozitivním přístupem oslovit nové zákazníky, když ho nic netíží? DP bude jen čekat s nataženou rukou.
Kolikrát byl vyslán někdo z MMB, aby zkontroloval, jakým způsobem funguje to, v čem utápí každoročně miliardy?
To samé slavná EU. Z obří zakázky za stovky mil.Kč na nové vozy zatáhnou třeba 85% dotace. V médiích hnedka čteš, jak díky dotacím z EU bude v Brně od teď supermoderní MHD. Vše vypadá na oko jak sluncem zalité. Kolikrát však EU vyslala nějakého úředníka, aby zkontroloval, jak je s jejich dotací naloženo v praxi? Například jakými vozy DP pravidelně obsazuje občas i celé víkendové linky. Nebo do naší nádherné gS by třeba mohl zavítat, aby si prohlédl, co a kolik toho měsíce až rok stojí a hnije bez hnutí na place a co je denně venku místo toho.
Na základě těchto věcí se dá usuzovat, že viníkem skutečně není DP. Ten jen využívá pohodlí, volnosti. Na vině jsou ti, kteří do něj bezmyšlenkovitě cpou miliardy.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jenže ti draci jsou potřeba sólo i na d-4, d-7 a d-10. A nahradit je 30 m soupravami, jakkoliv hezky to zní a minimálně na d-4 je to už dávno potřeba, také není reálné. K tomu je potřeba něco na zálohy a jsme na limitu. Takže smíšený provoz, jakkoliv líbivě to zní, není podle mě příliš reálný.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1626
10 čer 2006 20:45
Brno
orno: dlouhých tramvají jen z Varií můžeš udělat 32, můžeš udělat něco z Draků, na jedničku potřebuješ na špičku 24 souprav, tzn klidně může být na 12 nějaký smíšený provoz (lor když tam odpoledne je interval 4 / 6).

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Miky: A co by se tam jako mělo objevit? Většina kurzů jsou garanty a všichni víme, že dlouhých tramvají je tak akorát dost na d-1. Navíc tu už padlo, že trojice T6 se budou rozpojovat. Takže většina kurzů d-12 bude buď 13T, nebo KT8, doplněné dvojicemi buď T6, nebo T3 na negarantech. Logicky, nic jiného na tu d-12 nepřipadá v úvahu. Tedy, teoreticky asi ano, ještě tam můžou dát Anitry a sólo Draky, ale tak hloupí už snad ve vedení DPMB a na magistrátu nejsou. Doufám.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Doporučoval bych zachovat chladnou hlavu a počkat si, co se na té 12 reálně objeví.

Jinak by při tom nadávání na zlobivej dopravní podnik taky bylo dobře si uvědomit, kdo objednává objem dopravy a hlavně kdo to všechno financuje.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
308
21 dub 2009 20:30
Jj, tento šokující a nestoudný návrh jízdního řádu vyžaduje neprodleně svolat demonstraci a následnou blokádu magistrátu a Novobranské. Ujmeš se toho?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Takže si odpovím sám, po prozkoumání JŘ. Dochází k posílení mezi 7. a 8. a mírnému i mezi 14. a 16. Ale to je vše. Po zbytek dne se budeme tlačit v kratších soupravách (podle garancí nejspíš 13T, možná kačenách, přesunutých sem z d-10) v současných intervalech. Ach jo. Typické DPMB. Ten, kdo toto vymyslel, by si zasloužil na pranýř, nezlobte se na mě.

Edit: Tak beru zpět, že zůstávají současné intervaly. V některých časech se ty intervaly dokonce prodlouží. Např. krátce po 8. a 16. ze současných 5 na 6-7. To co je za logiku, proboha. Kratší soupravy a delší intervaly? Fakt, na pranýř s tím, kdo to vymyslel!

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A dojde tedy k nějakému posílení d-12 (intervalovému), nebo tam zůstanou současné intervaly a jen se zkrátí soupravy?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1626
10 čer 2006 20:45
Brno
... hlavně při trojčatech na lince 12 nestíhá měnírna, proto se od tam stahovaly

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Linka 12 v 30m tramvajích je svým způsobem i důsledkem současného početního stavu tramvají. 12 dvojic Draků a 6 trojic T6 by k pokrytí dvanáctky stačilo, ale ty tramvaje by pak chyběly jinde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2681
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zrovna na dvanáctce bych trojčata nechal. Když už není dostatek Draků na spojování, tak aspoň tohle.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1780
04 bře 2012 23:26
…a aby se lidi na najvytíženější lice mačkali.
Já nevím, já to vidím jako zcela konzistentní s tím, co DPMB dělá.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2548
13 črc 2009 13:42
Aby se dosáhlo vyššího počtu vysokopodlažních souprav? Tohle mi fakt rozum nebere.


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Prej se trojčata rozpojí


Offline
Uživatelský avatar

1437
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
jinak 1 je komplet nízkopodlažní, to se trojčata přesunou na 12 nebo rozpojí? na 12 negaranty jsou..


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: měl jsem na mysli lidi, kteří se chtějí projet těmi retrovozy (a to nemusí být jen šotouši, je řada rodin s malými dětmi, nebo naopak vzpomínající senioři, kteří se těmito vozy rádi projedou), když je to zároveň spojeno s linkou 10.


Offline
Uživatelský avatar

3697
08 čer 2005 23:12
A to by tak mohlo o víkendu jednou za hodinu jezdit i něco z nádru do Lískovce, ne? Ti řvou nejvíc... ](*,)

A samozřejmě ještě chybí přímé víkendové spojení Žebětína a Útěchova, znám člověka z Žebětína, který párkrát do roka jezdí na výlet do Útěchova :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Na stránskou by o víkendu něco stejně muselo jezdit... takhle tam budou jezdit 2 kurzy místo jednoho (což je pro provoz retrovozů asi i optimálnější počet kurzů), zatímco trasa bude o dost použitelnější... Za mě žádná trága :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Tak pro zajímavost, tahle šotolinka (jinak linku jezdící po hodině s retrovozy nezvat nelze), najede o každém víkendovém dni o cca 216 km víc, než kdyby byla ukončená na Maliňáku... K zamyšlení, ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2548
13 črc 2009 13:42
Od toho tam je linka 3 v desetiminutovém intervalu.


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: napadá mě, aby tím někdo jezdil? Tím nemyslím, že by Stránská skála byla bez výletníků, ale v tomto smyslu mi to k vozovně Komín dává smysl, mohou se tím projet i lidi směřující k přehradě.


Offline
Uživatelský avatar

2548
13 črc 2009 13:42
No ale proč až do Komína? Kdyby to jezdilo jen na Maliňák, stačil by tam jeden vůz. Nebo to takhle bude jenom v ten sváteční den?


Offline
59
19 úno 2013 13:02
Budou tam retro vozy.


Offline
7141
27 úno 2010 07:40
Ta hodinovka je skutečně jen pro nepracovní dny.


Offline
Uživatelský avatar

1437
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No to je tam ještě starý jízdní řád


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5809 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 kvě 2024 13:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]