Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 224 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No ono jen aby to zase nebylo něco jako přibližně 14,75 minuty... Pokud ty spoje ve špičce pojedou už z Osady, stejně tam bude jízdní řád jen na vytření Obrázek...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
MtM píše:
Dneska jsem si konečně vzal šalinu a přečetl si ty změny,záhledl jsem o té 53, tak se ptám-nevíte jaký interval bude těch ranních a odpoledních posil na Starou Osadu?Protože,to prodloužení na SO ve špičkách se mi zamlouvá,tak chci jen vědět jaké intervaly tam budou.Díky za info.


Logicky by se nabízelo 10 minut, aby půlily celodenní 10minutový interval 44/84. Ale kdo ví...


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Dneska jsem si konečně vzal šalinu a přečetl si ty změny,záhledl jsem o té 53, tak se ptám-nevíte jaký interval bude těch ranních a odpoledních posil na Starou Osadu?Protože,to prodloužení na SO ve špičkách se mi zamlouvá,tak chci jen vědět jaké intervaly tam budou.Díky za info.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
stuřík píše:
Posílení špičky úplně nezmizelo, např u d6 (odjezdy z Krpole) je 3-4 minutový interval od 6:54 - 7:19 ... tedy necelé půl hodiny.
Popravdě, když nestihnu šalinu v 7:24 (3/6), tak mám pak problém se dostat do dalšího spoje v 7:29 (4/6), protože mezitím stihne dojet vlak z Tišnova, dvě 301, plus když je opožděná a70, tak ta a pak se tam nemá šanci narvat odhadem 250 lidí.
A nedejbože když je opožděná K2 na 3/6 a odjíždí až 7:29.

Třeba v pondělí jsem viděl,jak se Vario LF+vlek snaží asi 2minuty zavřít dveře....nakonec však lidé vystoupily a počkali na další spoj.Ten byl taky dost přepláclej.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
MartinV píše:
Ještě bych se vyjádřil k jedné věci: DPMB opravdu šetří tam, kde to jen jde. Například jsem si všiml (doufám, že jsem se nepřehlédl) zrušení ranní špičky na d-1 a d-6 (a asi nebudou jediné). No JE nemohlo napadnout nic rozumnějšího. :pray:

Posílení špičky úplně nezmizelo, např u d6 (odjezdy z Krpole) je 3-4 minutový interval od 6:54 - 7:19 ... tedy necelé půl hodiny.
Popravdě, když nestihnu šalinu v 7:24 (3/6), tak mám pak problém se dostat do dalšího spoje v 7:29 (4/6), protože mezitím stihne dojet vlak z Tišnova, dvě 301, plus když je opožděná a70, tak ta a pak se tam nemá šanci narvat odhadem 250 lidí.
A nedejbože když je opožděná K2 na 3/6 a odjíždí až 7:29.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ještě bych se vyjádřil k jedné věci: DPMB opravdu šetří tam, kde to jen jde. Například jsem si všiml (doufám, že jsem se nepřehlédl) zrušení ranní špičky na d-1 a d-6 (a asi nebudou jediné). No JE nemohlo napadnout nic rozumnějšího. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

618
14 úno 2005 15:12
Bystrc
king666 píše:
Ví se už kde budou na České zastavovat d-3 a d-11? Ten nový přesunutý ostrůvek (kromě toho že 3 a 11 budou nově blokovány v obou směrech) dává v každém směru 2 možnosti (v jř to vypadá že budou zastavovat jenom 1x).
Předpokládám že stále platí to, co už tady nebo na K-R proběhlo: d-3, 11 budou na České standardně zastavovat v obou směrech v zastávkách za křižovatkou, ale pokud bude při příjezdu na Českou v zastávce před křižovatkou stanicovat jiná tramvaj, zastaví d-3, 11 navíc i na této zastávce.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mauricio: pokud vím, tak to funguje v mnoha evropských městech a problém s tím není. Jde ale o seřízení semaforu, což je věc druhá. To se asi zatím u nás moc neumí.

Proč bys to přesouval na Husovu za Šilingrák? Nemálo bys zdržel IGK a tím celou křižovatku.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Miky
Problém není v chování IGK, ale v tom, že tu křižovatku obecně celou vymyslel nějaký exot, který neměl zjevně ani páru o tom, co lze všechno v dané lokalitě udělat tak, aby to fungovalo. Například jsem doufal, že konečně někdo posune zastávky až za křižovatku na Husovu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Miky: Silná slova. Až tak kriticky bych to neviděl, nicméně, je opravdu škoda, že mezi kolejema a pruhem pro IGK není alespoň nějaký betonový výstupek, či "ježek", nebo jak se tomu říká. Občas se prostě stane, že auto, které má pod zastávkou červenou, stojí v profilu tramvaji, která nemůže projet. Tím se samozřejmě celý směr zablokuje, protože logika křižovatky čeká, než tramvaj projede, aby mohla dát zelenou autům. Třeba někdy bude líp a řidiči aut si uvědomí, že najetím tramvaji do profilu brzdí sami sebe...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Prostě si to přiznejme, systém Šilingráku je zejména od Pekařské absolutně na <|>. Jako jo, ono by to možná fungovalo, aspoň o trochu líp, kdyby se gomokolisti uměli chovat...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Hafan píše:
To je. Proto volím při cestě ze St. Lískovce na Pionýrskou třincátku s přestupem na jedničku, než přímo šestkou, protože ta se vždycky zaseká na Poříčí a následně na Šilingráku. S přestupem na Nových Sadech je to rychlejší.
Nejlepší je chytnout zatahující desítku :lol:

Taky jsem si všimnul, že tramvaje si poslední dobou dávají přednost na křižovatce Křížová-Mendlák, čímž dost často zkrátí propustnost na jednu tramvaj za cyklus v každém směru, a následující tramvaj tím nabírá další zpoždění.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ví se už kde budou na České zastavovat d-3 a d-11? Ten nový přesunutý ostrůvek (kromě toho že 3 a 11 budou nově blokovány v obou směrech) dává v každém směru 2 možnosti (v jř to vypadá že budou zastavovat jenom 1x).

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
OP píše:
Cesta ze St. Lískovce do KrPole je teoreticky dokonce rychlejší s přestupem u hlavního nádraží, než přímou linkou 6.

To je. Proto volím při cestě ze St. Lískovce na Pionýrskou třincátku s přestupem na jedničku, než přímo šestkou, protože ta se vždycky zaseká na Poříčí a následně na Šilingráku. S přestupem na Nových Sadech je to rychlejší.


Offline
Uživatelský avatar

618
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Nové jízdní řády: nic nového, až na kosmetické změny totéž co před výlukou na Joštově.

Ale nenápadně se za poslední 2 roky prodloužují jízdní doby.
Dva roky se po etapách rekonstruuje úsek Šilingrák -- Husova -- Joštova. Jsou nové koleje, rozšířené osové vzdálenosti, na Šilingráku oblouky větších poloměrů, na České je pryč problematický ostrůvek, kde linky 5,6,7 téměř pravidelně blokovaly linky 12,13, u červeného kostela teď navíc není semafor a značky dávají přednost tramvajím... A výsledek? Na linkách 12,13 se jízdní doba nezkrátila a na linkách 5,6,7 v úseku Mendlák -- Česká dokonce o 1 minutu narostla. Jak je to možné? Cesta ze St. Lískovce do KrPole je teoreticky dokonce rychlejší s přestupem u hlavního nádraží, než přímou linkou 6.

Ne, ne a ne. Tady přece musí být něco špatně ](*,) ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
MtM píše:
Já jsem se jen zeptal,protože když jsem s 10 jel k TP tak tam bylo maximálně kolem 20lidí...
A bylo to v pátek odpoledne, ne?


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
...u d-12 pro změnu chybí vysvětlivka značky "x"...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zdeněk píše:
MtM: však d-10 na SS stačí, ale tak nějak se tam musí dostat vozy, které dělají špičkový interval, rozhodně to nejsou posilové spoje na SS, ale výjezdy :wink: (a nedivím se že o ty spoje po Palackého brešíš, vždyť jezdily směr Řečkovice, že )

Já jsem se jen zeptal,protože když jsem s 10 jel k TP tak tam bylo maximálně kolem 20lidí...Ale uvidíme,třeba lidi zase přejdou hlavně na vlak a do KP budou jezdit zase více vlakem než šalinami,takže by to mohlo být OK.A ta 13 mi nějak unikla,tak díky za odpovědi.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ještě obecně k těmto JŘ z konečných stanic. DPMB mohl alespoň sjednotit značení u spoje (někdy je písmeno před časem, jindy za ním). Také není na první pohled jasné, zda ten čas je fiktivní čas z konečné, nebo čas odjezdu z dané zastávky na trase.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
MtM: však d-10 na SS stačí, ale tak nějak se tam musí dostat vozy, které dělají špičkový interval, rozhodně to nejsou posilové spoje na SS, ale výjezdy :wink: (a nedivím se že o ty spoje po Palackého brešíš, vždyť jezdily směr Řečkovice, že )

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MtM: právě že přes TP může být využívanější, než po Palajdě, jelikož tudy jezdí dost vozů i bez d-10. A je lepší to rozhodit cca 50:50 na tyto dva směry.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
d-10 jezdí směr VM přes Palackého, také díky tomu, že jezdí z Bohunic. Až bude d-10 od pondělka jezdit ze Stránské skály do VM, tak by tato "posila d-1" nemusela být naplno využita, kdyby odjížděla od Grandu

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
To už takto bylo i před výlukou Česká......
MtM píše:
Fíha,některé posilové spoje 13ky budou zajíždět až na Stránskou Skálu.No myslel jsem si,že linka 10 tam bohatě stačila,ale jak to vypadá -mýlil jsem se.Jinak mě celkem zklamalo,že od platnosti nových JŘ, bude 10 zatahovat přes TP,přitom myslím ,že po Palackého Třídě jezdila využívanější(lidé měli aspoň spoje do Medlánek)...Třeba se lidi ozvou,protože 10 celkem i dost vypomohla 1.

_________________________________
RH.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Fíha,některé posilové spoje 13ky budou zajíždět až na Stránskou Skálu.No myslel jsem si,že linka 10 tam bohatě stačila,ale jak to vypadá -mýlil jsem se.Jinak mě celkem zklamalo,že od platnosti nových JŘ, bude 10 zatahovat přes TP,přitom myslím ,že po Palackého Třídě jezdila využívanější(lidé měli aspoň spoje do Medlánek)...Třeba se lidi ozvou,protože 10 celkem i dost vypomohla 1.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Už je vše OK. Hnedka jak naskočila linka 1 tak jsem jim psal mejl, by mě zajímalo, jestli si toho někdo všimnul, nebo na základně mýho mejlu biggrin

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 20:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]