Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
129
02 bře 2012 14:57
Už jsou známy změny jízdních řádů od 10. 12.? Děkuji za odpověď


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Falkon: díky, před pár dny ten odkaz právě nefungoval, a když jsem to teď sem dával,tak jsem již odkaz nekontroloval

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Zdeněk: Vekšeré informace týkající se Notina, včetně jízdních řádů autobusů lze najít na veřejně přístupné stránce infonotino.cz; jízdní řády nalezneš v sekci „sklad“ → https://www.infonotino.cz/jizdni-rad/


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Neměl by někdo aktuální jízdní řády linek do Notina (případně i oběhy)? Včera jsem potkal linku U a nic mi to neříká

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Ještě jsi zapomněl na SORku. :-P


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Ty děláš, jako bys nevěděl, že pro šotoúderku je všechno nové špatně. Zvláště když se to týká nátěru, je v tom namočená Škodovka nebo s tím přišlo vedení DPMB:-)


Offline
790
25 led 2006 09:46
Místo, abyste byli rádi, že parciály konečně najdou rozumné využit, tak zase drškujete. Kurňa, na to měl DPMB přijít sám (a hledat další možnost využití parciálů) a ne se k tomu nechat dotlačit.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ať se jdou vycpat, co mají říkat třeba Modřice u náměstí, denní i noční bus dělá hluk, nebo třeba v Bosonohách na Pražské...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Richie píše:
Tak jim se dostane dopravní obslužnosti a ono jim to vadí? ](*,)


Vadí jim hluk, ne dopravní obslužnost. Jinak by se tam trolejbusový provoz neřešil.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Martan: Předpoklad je chybný. Současné zastávky v oblasti sídliště Sadová byly vystavěny spolu s komunikační sítí, nejde tedy o žádnou dodělávku. S obsluhou bylo počítáno i v plánech sídliště a +/- s nastěhováním prvních lidí byla přesměrována i 43 skrze sídliště. Jediná dodělávaná zastávka byla Firkušného (jednosměrná ZC mezi Högrovou a Moskalykovou - kvůli velkému mezizastávkovému úseku, viz mapy.cz), která byla umístěna nejprve před domem na Jarmily Kurandové 6. To se ale nelíbilo jeho obyvatelům a tak byla přesunuta na ul. Kociánka na úroveň dnešního Albertu. Tam taky nevydržela pro svoje umístění pod serpenýnou (nebezpečné přecházení, nepřehlednost...) a nakonec byla zcela zrušena.
Jinak původní režim obsluhy byl někdy ze začátku s nastěhováním většího množství obyvatel zajištěn linkou 43 se spoji KPN - Soběšice v základním taktu (10/20') a vloženými spoji KPN - Kociánka - KPN, které interval půlily. Půlící spoje byly posléze pro nadbytečnost/v rámci šetření zrušeny a pouze v ranní špičce byl ve směru DC okolo 7. hodiny zkrácen v celé trase základní interval drobně pod 10 minut. Od té doby se lidé ze Sadové pravidelně připomínají. V mezičase se začalo čachrovat se základním intervalem 15/20' (s posílením ranní špičky) a dnes je na lince zase 10/20' (bez posílení ranní špičky).
Jak to je s aktuální vytížeností nevím, ale v minulosti jsem měl jako pravidelný uživatel linky 43 pocit, že připomínky Sadové nebyly ve vztahu ke kapacitě spojů opodstatněné a spíš se bojovalo za lepší intervaly ("a možnost si sednout"). Samozřejmě, že v některých obdobích, kdy se experimentovalo se sanitkami, tak to bylo divoké, ale to bylo jen krátce.
A na druhou stranu se najde určitě spousta lidí, kterým provoz MHD bude vadit, viz stížnosti na hlučnost. Nelze se zavděčit všem.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
48
16 lis 2018 09:17
A nebude se v KP nádraží převlíkat 30 -> 43 a zpět?


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Tak jim se dostane dopravní obslužnosti a ono jim to vadí? ](*,)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
urbonaut píše:
Jakože ti obyvatelé toho nového sídliště před nastěhováním nevěděli, že tam jezdí autobus?

Předpokládám, že v době, kdy se rozhodovali o koupi, tak jezdila 43 pouze po hlavní a nikoho tedy nenapadlo, že busy budou jezdit těmi uličkami.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Janatak píše:
Jinak záměr elektrifikace linky 43 ať už parciály, nebo čistokrevnou trolejbusovinou údajně pochází právě od obyvatel Sadové, kterým stávající bus doprava přijde příliš hlučná.

Jakože ti obyvatelé toho nového sídliště před nastěhováním nevěděli, že tam jezdí autobus?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podíl nizkoemisních a bezemisních vozidel ve flotile MHD je daný zákonem a postupně se bude přitvrzovat, takže jiné cesty stejně nebude. Druhá věc je, že na elektrická vozidla budou dotace, ale na spalovací ne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Janatak: hodilo by se ledacos, ale víš, kolik spojů tam pojede během dne, že by ta investice byla dost drahá oproti možnosti jet tam na baterku. Jinak souhlasím, že by se na Klariskách nebo Útěchově hodilo nějaké nabíjecí místo.
Že je zájem odebrat všechno, se mi líbí a jsem určitě pro, otázka je, jak dopadne podnik po finanční stránce, protože město má ehm. jiné priority...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit - u trolejbusů je zájem opce vyčerpat v kompletním počtu vozů, tedy jak u 32Tr, tak u TNS. Jednak je uzavřeno výběrko a vozy lze odebírat a jednak za danou cenu (což v případě Škodovky a případu s 45T může taky ještě dopadnout všelijak).

Jinak záměr elektrifikace linky 43 ať už parciály, nebo čistokrevnou trolejbusovinou údajně pochází právě od obyvatel Sadové, kterým stávající bus doprava přijde příliš hlučná. A zrovna sem by se dráty díky profilu trasy hodily spíš než baterky.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
790
25 led 2006 09:46
Opce na EVA se asi využije. Přece posledně někde psali, že bude 6 příští rok a 6 v roce 2025. U 32 Tr si nejsem jistý, zde těch 20 zasmlouvaných kusů není vč. už dodaných. Ale TNS12 je v plánu příší rok hodně.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: tak nějak nevím, co bys s tou linkou 67 chtěl dělat víc, jestli dát klouby po 10 minutách, nebo nasadit trolejbus velký asi stejně jako to naftové NS, které tam může jezdit už dneska.
Ostatní: pokud by se něco mělo drátovat v oblasti Kociánky, tak mnohem lepší by bylo elektrifikovat okružky, než Sadovou.
Jinak jsem zvědav, jestli dojde u 32Tr na vyčerpání opce, u TNS v to asi ani nedoufám, stejně jako u dalších draků.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V rámci rámcových smluv je možno objednat 38x TNS12 a 10x 32Tr plus aktuálně čeká na dodání 20x 32Tr. Dohromady to dělá 80 trolejbusů a aktuálně zbývá nahradit nějakých 36x 21Tr. Teoreticky by se tak nějakých 40 plyňáků dalo nahradit trolejbusy z rámcových smluv.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
PvvS: též jsem zvědavý, jak to bude s obměnou vozového parku, až začnou dojíždět např. plyňáky, kterých, byť postupně, bylo hodně v krátkém čase.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Taky je výhodné ten vozovej park průběžně obměnovat, ne jak doteď hromadně. A brát 5-10 vozů ročně, tak se i ty baterky dají měnit postupně.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Tak já nevím, já bych rád tyhle trolejbusy viděl na 67 (s kratším intervalem). Než se to zatrolejuje.
Asi to zase vidím jinak. Jestli to tam bude jezdit tak málo, tak to asi nemá cenu moc řešit, to uznávám, ale spoléhat se na provoz z baterek na neurčito mi nepřijde jako dobré rozhodnutí. Baterie degradují, stojí řádné peníze…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: a přesně proto DP pořídil parciální trolejbusy. :mrgreen:
Vzhledem k rozvoji oblasti myslím může být vhodnější využití parciálů nyní bez drátů, kdyby se třeba v budoucnu měnila trasa.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Naxashi: při intervalu 10/20/20 nedává smysl trolejovat 2x5 km. To už by pak bylo lepší natáhnout dráty mezi Kr.Pole nádraží a Štefánikovou čtvrtí (3,7 km) a daly by se zatrolejovat 44/84 v úseku Mendlovo nám - Stará osada.
Když už drátovat Kociánku, tak jen po Sadovou, kde bez tak bude časem končit část spojů.
Jinak bych se té 30+43 nebál, v podstatě totéž úspěšně funguje na linkách 4 a 5 ve Zlíně k zoo, tam je bez drátů taky 5 km každým směrem, byť o něco menší převýšení.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 11:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]