Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
2793
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Co s tím NCKP pořád všichni máte? Je to čistě komerční subjekt, nesídlí tam žádná veřejná služba, nemocnice, lékař, úřad, škola. Dopravní dostupnost tam je. A když si NCKP připlatí, může mít i víc, dokonce může mít vlastní linku zadarmo. Srovnejte s obslužností OC Futurum. A koneckonců i ten Globus má tu obslužnost prakticky stejnou, ba dokonce v dopoledních hodinách horší.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
xcav: Do Globusu je to trošku jiná vzdálenost, nemyslíš?
Richie: Albert u Semilassa fakt nestačí.
Naxashi: Zatažení šaliny k NCKP by předpokládalo opětovné využití tělesa zrušené vlečky do Mundursdepa, přemostění Sportovním závlek k Tescu a pokračování na KPN.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Do NC KRÁLOVO POLE by hlavně teda mělo být možný se pohodlně dostat z toho KRÁLOVA POLE. To znamená linka 1, jediný, pohodlný přestup (stejná zastávka/označník).
Se současným stavem je název toho NC špatně. Má se to jmenovat NCL67.
Jo, a jak zde bylo zmíněno, JŘ linky 67 je doopravdy jen pro srandu. Nejen, že tohle je linka, co by měla jezdit po 7,5 minutách (stále v sólech, pak budou stačit), ale hlavně by měly být auta diskriminovány ku prospěchu MHD (ale to platí všude a už jsem něco takového říkal).

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
U NKCP by klidně mohla končit i a43. Pro obyvatele Kociánky jde prakticky o jedinou slušnou možnost nákupu, což momentálně bez auta nende.

Nechci dělat reklamu Globusu, ale stačí přesednout na 42 a tam je velice slušná možnost nákupu.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
101
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Teď už je Albert i na Sadové :D


Offline
1589
18 led 2009 10:06
goldfinger píše:
U NKCP by klidně mohla končit i a43. Pro obyvatele Kociánky jde prakticky o jedinou slušnou možnost nákupu, což momentálně bez auta nende.

Albert u Semilassa nestačí?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
U NKCP by klidně mohla končit i a43. Pro obyvatele Kociánky jde prakticky o jedinou slušnou možnost nákupu, což momentálně bez auta nende.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
NCKP si může zas platit vlastní linku. Těch 6 spojů a-82 to fakt nevytrhlo..


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K NCKP by se hodilo protáhnout 68, byť jen třeba vybrané spoje.


Offline
1322
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Vy tady obhajujete ten "slavný" systém vše na znamení, ale zapomínáte, že když vůz jede včas, tak stejně stojí všude, ať tam někdo stojí nebo ne. A argument, že ve špičce ty vozy včas nejedou, neuspějí, protože na těchto vámi zmíněními zastávkami pořád někdo ve špičce nastupuje. #-o

Dále je tu zmíněna doprava na NCKP. Ta musím říct po zrušení 81 je naprosto katastrofální. Aneb jak podkopat pro cestující jediné NC, kde není hromada lidí, hlava na hlavě z aut (mluvím pravdu). Nechápu jak mohla nějaká chorá hlava (ať už sedí kdekoliv v kanclu, aj třeba na městu) takhle zdevastovat spojení k nákupaku, které je takhle závislé pouze na lince, pro kterou je jízdní řád jen jakýsi orientační papír a navíc se v ní cestuje jak sardinky.


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
MartinV píše:
Tady s tebou nebudu souhlasit. S pár dioptriemi jsem rád....

Asi jsi mě nepochopil nebo jsem se blbě vyjádřil. Já stávající systém "na znamení" neschvaluji, protože je v něm mnoho podmínek, viz další složitost tebou uvedená, být stále ve střehu, nečučet do mobilu a vidět dobře na dálku. Proto bych systém zjednodušil na všechny zastávky - Na zastávce nikdo není, tlačítko nikdo nezmáčkl, jedeme dál.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Takže tam měl být nýt. Pořádně rozklepaný.


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Karosa: Hmmm, chvíli jsem si lámal hlavu, co tím myslíš a pak jsem si svůj příspěvek přečetl znovu. Pravda, tohohle překlepu jsem si nevšiml. Samozřejmě v mém sdělení (v té větě) nemá být slovo „mýt“, ale „být“. O to divnější mi to teď přijde, protože M a B nejsou na klávesnici hned vedle sebe, ale ob jedno písmeno (je mezi nimi ještě N).


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
A co to "když" musí v doplňkové větě umývat?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
OT A teď samozřejmě musím opravit i sám sebe, když vidím, co jsem to napsal za blbost a upravit příspěvek už nelze. „tak“ samozřejmě není sloveso, nýbrž příslovce. Nevím, nač jsem u toho myslel. Konec OT.


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Naxashi píše:
…aneb, další člověk nezávisle na mě dochází k závěru, že JŘ linky 1 je dělaný tak, aby všechno ujelo před nosem. Může mi někdo říct, kde to má proboha nějakou návaznost? Já tuhle linku začínám doopravdy nenávidět. Bohužel ji potřebuji (ale se budu stěhovat, bude to někam, kam tohle nejezdí, protože potřebovat právě a pouze 1 je jak za trest).
Přestup na 67 směr NCKP, když tedy jedu z toho KP… Nope. Buďto mi to ujede před nosem nebo čekám půl intervalu. Skvělý. A tohle je jen 1 příklad za všechny.

Omlouvám se za offtopic, ale když už si tedy chceš hrát na toho opraváře, pak si zameť před vlastním prahem.
https://www.pravopisne.cz/2013/02/ji-x-ji-ni-x-ni/
https://prirucka.ujc.cas.cz/?id=820
Ten druhý odkaz je k té „posedlosti“ ohledně zápisu času. 21.01 je tedy správně stejně jako 21:01
Typograficky správně by byl zápis 21.01:25,67; kdy formát je hh.mm:ss,setiny sekundy, byť se připouští i zápis 21:01:25:67 (tedy všude dvojtečky a nikde mezery)
A konečně: slovo „tak“ se nemá používat jako spojka, neboť je to sloveso. Čili jinými slovy – souvětí, začínající podmiňovaným „když“, musí mýt v doplňkové větě přeformulovány (v podstatě stačí vynechat slovo „tak“ a změnit slovosled; nejde to jen v ojedinělých případech.
Konec offtopicu a děkuji za pozornost.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
A jaky je to rozdíl oproti dnešku, kdy tam zastavit musí, i když tam nestojíš?


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
jara255 píše:
Vidím to úplně stejně. V momentě, kdy cestující na zastávce není povinen dát na zastávce znamení k zastavení přijíždějícího vozidla, protože řidič pokud vidí někoho na zastávce tak má zastavit (alespoň tak chápu výklad zastávky na znamení), ztrácí vše význam...

Tady s tebou nebudu souhlasit. S pár dioptriemi jsem rád, že při stání na zastávce nemusím těžce luštit, jaké číslo přijíždí. Protože kdyby to tak mělo být, poznal bych číslo linky na vzdálenost třeba 50 metrů a to už nedávám řidiči příliš času na reakci a bezpečné zastavení.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
TMB píše:
Zajíždění linky 37 k nemocnici o víkendu a večer je super, pokud jedete tramvají od nádraží.
Onehdy jsem ale jel z Řečkovic v době, kdy se večer přechází na 30 minutový interval. Na Pionýrské ve 20:22 tradičně odjíždí linka 26 minutu před zastavením jedničky. Byla tedy možnost linka 25 ve 20:32 a za 15 minut linka 26 ve 20:47.
Použil jsem tedy linku 25 - třeba na Čtrvtích něco pojede. Leda prd - příjezd na Čtvrtě ve 20:49 linka 37 odtud odjela ve 20:47, linka 50 měla jet někdy ve 21:01, 2 minuty před následující 26 ve 21:03 a ke všemu byla zpožděná, takže jsem stejně dojel tou následující 26.
A tak to jde celý večer - na Čtvtích linka 25 příjezd dle JŘ 18 - 48, linka 37 odjezd 17 - 47. Takže dřívější návaznost linkz 50 na 25 neexistuje, pokud jedete trolejbusem z celé sverní a východní části města, počkejte si půl hodiny.

…aneb, další člověk nezávisle na mě dochází k závěru, že JŘ linky 1 je dělaný tak, aby všechno ujelo před nosem. Může mi někdo říct, kde to má proboha nějakou návaznost? Já tuhle linku začínám doopravdy nenávidět. Bohužel jí potřebuji (ale jak se budu stěhovat, tak se budu stěhovat někam, kam tohle nejezdí, protože potřebovat právě a pouze 1 je jak za trest).
Přestup na 67 směr NCKP, když teda jedu z toho KP… Nope. Buďto mi to ujede před nosem nebo čekám půl intervalu. Skvělý. A tohle je jen 1 příklad za všechny.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
63
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
* Nepočkáte si polhodiny, ale pôjdete L26.

Rozumiem, že akčný rádius L1 zo severnej časti širšieho centra nie je veľký ale presne aj na takéto prípady uzol u Hlaváku veľmi pomáha.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Ne i potom lepší jet přes hlavní nádraží kombinací 1=>8=>37/50?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Zajíždění linky 37 k nemocnici o víkendu a večer je super, pokud jedete tramvají od nádraží.
Onehdy jsem ale jel z Řečkovic v době, kdy se večer přechází na 30 minutový interval. Na Pionýrské ve 20.22 tradičně odjíždí linka 26 minutu před zastavením jedničky. Byla tedy možnost linka 25 ve 20.32 a za 25 minut linka 26 ve 20.47.
Použil jsem tedy linku 25 - třeba na Čtrvtích něco pojede. Leda prd - příjezd na Čtvrtě ve 20.49 linka 37 odtud odjela ve 20.47, linka 50 měla jet někdy ve 21.01, dvě minuty před následující 26 ve 21.03 a ke všemu byla zpožděná, takže jsem stejně dojel tou násleující 26.
A tak to jde celý večer - na Čtvtích linka 25 příjezd dle JŘ 18 - 48, linka 37 odjezd 17 - 47. Takže dřívější návaznost linkz 50 na 25 neexistuje, pokud jedete trolejbusem z celé sverní a východní části města, počkejte si půl hodiny.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na jedničce bych dal na znamení taky celé Pisárky a Žabiny až po Komín, resp. Komín, smyčka by mohla být o, pokud by vycházel večerní interval z Veveří i od Pisárek krátce za sebou.
U trajflu souhlasím, že 37 by spíš mohla klasicky hlásit, že jede směr Nemocnice, Bohunice a ne "až do zastávky Nemocnice, Bohunice," asi za tím budou nepřehraná data na vozidlech. S hlášením na Kampusu souhlasím, samotnému se mi totiž kdysi stalo ještě na Osové, že jsem nasedl do 37 místo na 25 a jel jsem na Mendlák o 10 minut dýl, ve výsledku to nevadilo, někde u Lipové jsem přesedl.
Vůbec by pak nevadilo mít na z celou Provazníkovu už od Zimáku až po Tomkáč, až na něm obnoví trajfl provoz.
Taky bych dal na z celé Vinohrady a Líšeň pro trajfl, protože je frekvence dost nevyrovnaná.
Naopak bych nedával na znamení Pionýrskou, Skácelovu, Konečného náměstí pro šaliny a asi ani pro trajfl, protože Kotlářská - Pionýrská je jeden z nejsilnějších úseků.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Bral bych většinu zastávek v režimu z, pokud by byly pořešené čekací doby a stání na terminálech, nejen v noci, klidně by polonoční režim (půlhodina šaliny a půlhodina noční linkové vedení doplněné o některé hlavně trajfl linky) mohl fungovat o víkendech mimo turistickou sezonu, ve všední den školního roku by se to ladilo asi hůř, nicméně pořád zůstalo dost zastávek, které by mohly z režimu o přejít na z.
Příklady z o na z: Šumavská, Jungmannova, nahoře na dvanáctce všechno mezi Klusáčkovou a Skácelovou a od Skácelovy na Technopark, na opačném konci zase od Zvonařky dál.
Na osmičce třeba zastávky Vsetínská, Vojtova, Křídlovická a za nádražím celá Křenka až za Životského...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
261
09 úno 2007 13:59
Brno
2389 píše:
Protažení t-37 k nemocnici i o víkendu musím pochválit. Tímto dostali obyvetelé NL i Kohoutovic novou možnost, jak se elegantně dostat na hlavas. Návaznost na d-8 vyšla taktéž velmi dobře.

Čemu ale příliš nerozumím, tak čachrům s režimem zastávek v celém Brně. Vznikl tak zbytečný guláš, kdy kolikrát ve správné podobě značení zastávky nemá jasno ani sám DP, natož cestující. Nemělo by mnohem větší smysl všechny zastávky provozovat v režimu celodenně na znamení? Odpadlo by zbytečné hlášení a všichni by měli jasno.
V regionu to tak funguje. Sice ofiko je tam na znamení jen malé procento zastávek, ale stejně je všichni projíždějí tak jako tak. Zákazníci si už také navykli, že tlačítko zmáčknou kdykoliv, když chtějí vystoupit. A funguje to.
Snad se dočkáme a brzy na to přijde i náš DP.


Souhlasím, i v PD večer je to velká pomoc a vždy z 8 přestupuje u nemocnice směr KV a vršek Kohoutovic dost lidí. Navíc je (myšleno v ten večer) garantovaná návaznost - jeden spoj osmičky na 37, druhý na 50, zatím nikdy neujelo, fakt výhodná jízdní doba od nádraží; a šaliny najíždí na levou kolej, takže když vystupujete vlevo ve směru jízdy, jen se přeběhne krátký chodník do nachystaného busu.

Jediné, co bych zrušil, je hlášení v 37, že "tento spoj jede pouze do zastávky Nemocnice Bohunice", zřejmě pozůstatek z doby, kdy jezdila na Osovou, ale to už je docela hodně dlouho. V druhém směru se u kampusu odjakživa hlásí, že "spoj jede přes Kohoutovice", což je taky poměrně zbytečné, ale chápu, že u kampusu se točí tolik lidí, že jak uvidí konečnou Mendlovo náměstí (byť s dodatkem), tak by asi nasedali "blbě".


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5798 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 15:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]