Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 220 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Chtělo by to měnit postupně trasu, dokud se nenajde ta optimální (podobně jako u a-65).


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
pepola píše:
A linka 54 ne?
Vožení pytlovaného vzduchu tedy pokračuje dál...


na 54 mi nešahej ;-)
připouštím že by stálo za to udělat jinak provázanost s 52 ale jinak se zas tak vození pytlovaného vzduchu nekoná ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
A linka 54 ne?
Vožení pytlovaného vzduchu tedy pokračuje dál...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Od 12. 6. 2011 dochází ke změnám jízdních řádů na regionálních
a městských linkách IDS JMK 12, 13, 45, 47, 49, 51, 67, 69, 76, 77,
78, 94, 104, 106, 152, 158, 201, 234, 235, 240, 260, 271, 272, 313, 321,
335, 406, 432, 446, 551, 563, 566, 567, 574, 612, 651, 655, 660, 662,
663, 665, 666, 668, 671, 672, 673, 701, 702, 731, 814, 819, 822, 912,
913, 933. Mění se také návaznosti u vlakových linek R2, R5, S2, S3, S52,
S6, S61, S9, S91. Dochází ke změnám návaznosti u linek R2, R5, S2, S3,
S52, S6, S61, S9, S91.
K větším změnám dochází na linkách 158, 234, 235, 240, 271, 313, 432,
655, 702 a 731.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Co vše se mění 12. 6.? na pdf.dpmb.cz je jenom změna d-12 a d-13, jinak se mění 10. 6. některý bus linky, ale u těch se jedná převážně o změnu garantů.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Neda se nekde najit kompletni seznam zmen v JR od 12.6 ? Zatim jsem si prosel akorat nektery linky a opravdu to vypada na trvalou sockalizaci a dobytkyzaci MHD . Zatim jsem nenasel zadnej pridanej spoj , akorat hromadu ubranejch ..


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Eda: Ono je to složitý už tak. Pokud bude cestující v pátek večer hledat poslední spoj, podívá se na pracovní dny (kde je 22.45). A dívat se na víkendový jř doprava ho nejspíš nenapadne, přitom ten autobus může jet už "za chvíli". Ale pokud pojede v noci ze soboty na neděli, je to vpravo praktičtější.
Je zbytečný to řešit, místní stejně budou vědět, kdy to jede.

A ještě mě napadá: jak vyřeší první spoj v první den platnosti jř. Ten platí od 12.6. (neděle) takže v noci ze soboty na neděli by měl jet. Ale do Brna (ještě v sobotu) bude muset jet režijně, nebo mimo jř. Nebo nepojede vůbec.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Domis: Myslím, že když je tento noční odjezd poslední, je to praktičtější, byť to není úplně přesné. Když pojedu večer, dívám se automaticky doprava, když ráno, tak doleva. Odjezd v 0.05 by doleva moc nezapadal.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Konečně jsem se dočkal: :twisted:
Noční spoj na lince 702 s odjezdem z Úzké v 0.05. Jede jen v sobotu a neděli. viz http://idsjmk.cz/jrady/702.pdf.
Jen mě zaráží, proč je spoj až na konci jízdního řádu, podle mě by měl být hned první.

Mimochodem, jestli na nějaké další lince objevíte nějakou změnu, tak sem s tím.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Rozumné omezení 12 + 13 na prázdniny od 12.6. http://pdf.dpmb.cz/


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
System byl dobry, ale ruznyma orezanima a doplnkama pro nejhlasitejsi stezovatele zacina stat za ......


Offline
3342
21 led 2011 14:19
No, on je úspěch když něco vůbec navazuje.

Mám zkušenost z Mostu, kde je vcelku katastrofální doprava, úplně nejhorší je to v neděli, kdy si fakt myslím že neexistuje horší způsob.
http://www.dpmost.cz/JR/INDEXLIN.HTM
Tramvajová linka č. 4 přiveze substrát z Litvínova do Mostu na přestupní uzel na 1. náměstí vždy v celou hodinu a 10/40 minut (půlhodinový interval). A když je potřeba se dostat na kopec (linka 5/30/17/25)... cestující dost nepotěšeně zjistí, že prostě NIC v nejbližších minutách nejede. Linka 5 jezdí ve 24 a 54, tj. 14 minut čekání. Páteřní linka 30 jezdí dopoledne také v půlhodinových intervalech, ve 28 a 58... odpoledne ve čtvrthodinových, kdy jezdí v 11, 26, 41 a 56 a spoje v 11 a 41 na tramvaj nečekají -- obvykle je jim možné tak akorát zamávat s ohledem na vzdálenost zastávky. Linka 17 je méně vytížená, ale jezdí vždy 2 minuty před tím, než přijede tramvaj z Litvínova - a to přesto, že mají stejnou konečnou stanici (dopravní podnik) a přestup z linky 17 na linku 4 tak prakticky nemá význam. Linka 25 je spíše doplňková, jezdí cca jednou do hodiny, ale stejně nikdy ne dříve než 15 minut po příjezdu tramvaje. Aby toho nebylo málo, tak ti @#$%^& na radnici vymysleli že se zavede nástup pouze předními dveřmi na všech linkách. Zrovna se chystám psát stížnost na magistrát, protože tohle je fakt vymyšlený zadkem rozsezeným z mercedesu a ne hlavou...

Sorry za výplod trošku mimo téma a z jiného města... ale věřte že v Brně je ten systém, ač nedokonalý, fakt úžasný :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
No tak až vedení podniku bude zde na foru hledat i nějakou tu inspiraci pro případné zlepšení pro cestující a nebo dokonce pro řidiče, místo toho, aby důsledně sledovali, co který řidič napíše, a pak ho za to popotahovali a koukali na jeho názory jako na revoltu, budeme v úplně jiné firmě. Ale to se bohužel nestává každý den.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jak jsem psal, v těch IDS řádech jsem taky listoval jenom a pouze náhodou. Nebylo by na škodu to pustit do LCD obrazovek v nových vozech. Ale třeba to časem někoho napadne.


To jo o těch rozjezdech jsem se dozvěděl jen díky ségře, která chodí s borcem z dílen jinak jsem jen přemýšlel proč tam tak blbě čekají. Kdybych věděl kdy jsou tak tomu uzpůsobím jízdu


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Johnny05: nějaká poznámka o šalinových rozjezdech (na hl. nádru večer v PD) je tuším v IDS jízdních řádech (tj. v těch knížkách). Bohužel je to málo na to, aby se to lidé rozumným způsobem dozvěděli.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Navazani diskuze v DPMB v tisku.

I to oklesteni spoju na 30 minut by nebylo tak strasny, kdyby se lepe informovali cestujici. Par prikladu. Na Stare Osade navazuje a-58 na d-3. Jenze o tom vi jen ridic, stacila by poznamka na zastavkovym jizdnim radu a hned vim, ze me ceka navazujici prestup a nebudu pul hodiny stepovat na starce. Nebo treba maly salinovy rozjezdy na Hlavnim nadrazi. Opet na sebe cekaji tramvaje, ale cestujici to nevi. Jen zjisti ze ma na prestup 2 minuty. Jenze, co kdyz bude mit salina zpozdeni a ujede, to radsi pojedu autem. Kdyby byla poznamka v jizdnim radu a na IDOSu, ze na nadrazi d-13 navazuje na d-2 nebo ze d-8 navazuje na d-1 a na d-4, tak hned vim, ze muzu byt v klidu a dostanu se z mista A do mista B rychle a bez dalsiho cekani.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
http://www.uloz.to/8754592/brno-damborice-zip
Našel jsem nějaké staré jízdní řády autobusů Brno-Dambořice, možná to někoho bude zajímat, před nějakou dobou se tu po tom někdo ptal.
Je to z let 1996 (Mráz), 2003 (Bors) a 2005 (Bors). V ani jednom případě se nejedná o všechny spoje na dané trase, jezdili tam i jiní.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Návod včetně vysvětlivek je tady. (Po otestování mikym ještě došlo k drobné úpravě formátu souboru.) Tak dobrovolníci, hlaste se (SZ, email, icq)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
OP: Pokud vysvětlíš, co znamenají ty zkratky (PD+ apod.) a na první pohled náhodná čísla, resp. jak zapisovat inverzní poznámky, tak můžu dodat linku 501.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Výborný nápad.
Osobně bych přidal svůj strojový čas k dobru, ale momentálně můj fyzický čas plně saturuje potomek. Prostě nemám čas. sarcastic
Ale přimlouval bych se v prvé řadě za vlakové linky.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Dovolím si zneužít toto téma k výzvě dobrým lidem, kteří by byli ochotní věnovat nějaký svůj čas přepsání dat jízdních řádů některých regionálních linek do elektronické podoby (tabulky). Podrobnosti jsou zde. Doplněné údaje pak budou nahrány do databáze jízdních řádů na jrbrno.cz.
(Šotouši by se mohli vyřádit hlavně na vlakových linkách. Je téměř jisté, že po přepsání budete jízdní řád znát nazpaměť.)


Offline
122
04 pro 2010 02:48
u linek 25, 26 a 67
PvvS píše:
Online z te doby asi tezko . Maximalne tak oskenovany nekde ze zbirky.


Tak jasně, že by musely být oskenované sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Online z te doby asi tezko . Maximalne tak oskenovany nekde ze zbirky.


Offline
122
04 pro 2010 02:48
u linek 25, 26 a 67
Obracím se na vás s drobnou prosbičkou. Nevíte někdo, kde bych mohla najít jízdní řády brněnské mhd ze začátku 90. let? Nebo případně i přelomu let 80. a 90.? Samozřejmě mě zajímá on-line podoba :-) Díky za jakoukoli pomoc!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]