Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 233    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
435
24 lis 2017 11:40
Měl jsem tu čest jet 32Tr nahoru a jela opravdu dost líně. Nabrané zpoždění (lidi, vozíčkář) utěšení pak od Kr.Pole dál utěšeně roztlo. Máte podobné zkušenosti?
Pokud 26Tr už na to nemá vůbec, tak místo výměny by bylo spíš vhodnější ještě nějakej ten rok vytěžit baterku, než se vymění, na nějaké další lince, kde by úsek byl kratší, s dostatečnou rezervou pro další stárnutí. Občasné využití jen na objížďky mně nepřijde jako efektivní využití, tím bych zaměstnával rezervu vozidel, které nejsou třeba vypravovat pravidelně..


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Teoreticky by při využívání baterek nemuselo dojít k takovému poklesu kapacity. U 26Tr se ty baterky tolik nepoužívaly.


Offline
Uživatelský avatar

376
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Jestli po 6 letech v provozu dojde k tomu, že se 26Tr nedá pořádně nasadit na linku do Soběšic, tak si říkám, co bude za 5 let s 32Tr? Měnit každých 5 let baterku je docela ekonomický nesmysl (pokud teda nemají větší kapacitu než 26Tr) a obnova dalšími parciálními trolejbusy to řeší jen velmi krátkodobě, ještě vzhledem k tomu, že jsou plány na převedení dalších linek do trolejbusového módu... Jako řešení bych viděl zkrácení úseků pojížděných na baterky a vystavění klasického TV alespoň na části trasy, ale jestli se do toho bude někomu chtít, to si nemyslím a jsem velmi zvědavý, jak bude situace vypadat za pár let...

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
Tak na Preslovu ten kousek, o nic nejde, ale do Soběšic je to kousek dál a pokud jim to na baterku jelo do kopce nějakých 28km/h tak je to na nic.


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A copak je (Solárka) DP nevyužívá? Teď např. v souvislosti s reko smyčky Preslova.


Offline
Uživatelský avatar

2561
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
pepola píše:
Kapacita baterií rok od roku klesá.

No tak s tím se muselo počítat. Totéž platí u kapacity baterek u elektrokol, na začátku člověk ujede i 100 km na baterku, časem jen 80 km. Akorát nová baterka pak něco stojí, chce-li člověk dále jezdit. Takže v tomto případě asi bude muset časem DP pořídit nové baterky.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3700
28 úno 2006 19:00
urbonaut píše:
Jakože po pouhých 6 letech provozu se u bateriových trolejbusů už nedá využít ta výhoda těch baterií, kvůli které se kupovaly, a jsou tedy použitelné už jen jako běžné trolejbusy?

Kapacita baterií rok od roku klesá.


Offline
Uživatelský avatar

3697
08 čer 2005 23:12
Jakože po pouhých 6 letech provozu se u bateriových trolejbusů už nedá využít ta výhoda těch baterií, kvůli které se kupovaly, a jsou tedy použitelné už jen jako běžné trolejbusy?


Offline
Uživatelský avatar

2561
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
M píše:
Prioritně by tam měly být Sorky, Solárka udájně spíš když nic nevyjde nebo nedopatřením. Nejspíš kvůli starým baterkám.

Jakože Solárka už mají baterku opotřebenou a mohl by jim dojít dech?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
Prioritně by tam měly být Sorky, Solárka udájně spíš když nic nevyjde nebo nedopatřením. Nejspíš kvůli starým baterkám.


Offline
73
17 lis 2012 23:31
Dnes 2x 26 Tr


Offline
Uživatelský avatar

1437
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
26Tr se na 30 neosvědčily? Že tam jsou jen 32Tr.


Offline
2801
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
ms222 píše:
Na kurzech 03031, 03033, 03035 a 03037 budou vozy variantně 21Tr.


Ale čemu to pomůže? Ty čtyři kurzy jsou jen odpolední, ale k tomu jsou tři ranní, kde musí být parciál. Takže úspora 1 vozu odpoledne.
Potřebná vypravenost je 14 vozů ráno a 15 odpoledne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pak se asi uvidí, kdy přesně nastane výluka Údolní a co udělá s vypravením.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Jinak linka 4 vozy 13T, 1x KT8 pouze do letních prázdnin. Dál se počítá asi s kloubovými vozy.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Robert píše:
Pardon, 4.


Na kurzech 03031, 03033, 03035 a 03037 budou vozy variantně 21Tr.


Offline
7141
27 úno 2010 07:40
Pardon, 4.


Offline
7141
27 úno 2010 07:40
Ano, 3 ks.


Offline
Uživatelský avatar

1437
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Bude na 30 nějaký kurz, který bude točit jen Krpole a tím pádem s možností nasadit klasický trolejbus?


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A ještě je, na rozdíl od loňského roku, v JŘ 25 uveden odjezd retro vozidla o víkendu jako negarantovaný :applause:


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak na pdf.dpmb už jsou i zastávkové JŘ.

Jsem tedy na tu novou vypravenost zvědavý, když na lince 4 zmizel špičkový 5minutový interval (tak doufám, že to nebudou obsluhovat 20metry).


Offline
7141
27 úno 2010 07:40
Ano, o tom se psalo už před několika dny.


Offline
Uživatelský avatar

3697
08 čer 2005 23:12
Mimochodem na idsjmk.cz je JŘ linky 304. Má i noční proovz, z čehož mi logicky vychází, že linka 91 už nebude zajíždět do Kuřimi.


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
OP: pozdě večer tam vidím těch 13 minut nenávaznosti (30 -> 1), jak píšeš, ale při 10minutovém intervalu tam vidím 1 minutu na přestup. Dívám se teda na Seznamu, který ale vypadá taky, že už má nové JŘ k dispozici.
Na druhou stranu v těch večerních hodinách lze využít i jiné linky. Záleží samozřejmě, odkud a kam člověk cestuje, nicméně zastávky linky 1 jsou z části kopírovány např. 52, na kterou je dobrý přestup, z Kr. pole či Žabin lze zase využít 44, 67).
Možná jsem se nedíval na všechny možnosti, ale na první pohled to nevychází tragicky. Tj. že je tam alternativa toho "nepřestupu".


Offline
Uživatelský avatar

620
14 úno 2005 15:12
Bystrc
idsjmk.idos.cz už obsahuje jízdní řády od 27. 4., teda alespoň většinu spojů.
Z JŘ linky 30 jsem dost rozpačitý, odpoledne posílení na 6-7 minut, do Soběšic 2 spoje ze 3, ráno posílení z Bystrce na 5min interval. Ale zase oslabení ranní špičky z KPN směr Žabovřesky a totálni překopání celého jř večer a v nepracovních dnech. Takže víkendové a večerní návaznosti s linkou 1 na Svratecké/Podlesí/Zoo se mění na ukázkové nenávaznosti (13 minut čekání při 15min. intervalu, resp. 8 minut při 10 min. intervalu linky 1), korunováno ještě zkrácením doby provozu, na Černého jede posledni spoj o 15 dříve než dosud (od KPN už ve 22.24). Zklamalo mě to, Soběšicím se přizpůsobil jř i ve zbytku trasy, kde končí rozumné návaznosti léty prověřené (mj. také na linku 52). To vše asi proto, aby v Soběšicích byla o víkendu 1 minuta na obrat?
K tomu o víkendu provozně propojené některé spoje linek 41 a 57 na Vranově. Při změně jř někde na Vinohradech se tedy bude měnit i celý sever Brna?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5810 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: mekrydy a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 kvě 2024 14:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]