Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 97    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 97  Další
Autor Zpráva
Offline
500
24 lis 2017 11:40
Uvnitř zóny si už nevzpomínám jak to chidí, já jsem hklavně přes koleje a tuhle problematiku máme u nástupišť docela jasně předepsanou ve vzorových listej. Každopádně platí, že nad nějakoudélku, myslím že 8, možná míň metrů u přechodů (nebo jakýchkoliv míst určených k přecházeníú musí být linie, aby se dal držet směr. Tady fakt nic. No, není to snadný. Taky díky za debatu.
Ohledně obsluhy špitálu, myslím, že takový tlak na to boužel není. Ten nápad s využitím zbrojovkabusu není ale k zahození..


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tady seš uvnitř pěší zóny, takže nezřizuješ žádný přechody, ani místa pro přecházení, ta optická odlišnost je podle mého jen v jiném řezu dlaždic, velikostně jsou skoro stejný jako na ostrovech, tak i u vchodu do knihkupectví. Tady pruvě je dvojí zrada, jedna v těch chybějících čarách na nějaké místo k přejití ať už k soudu nebo k hodinám, současně je zrada i v tom, že můžu vyjít zevnitř budovy a jsem uprostřed nároží a kam teď? Pokud si nejsem jistý a šel bych čistě vpřed, tak skončím uprostřed křižovatky kolejí, aniž by mě cokoli varovalo. Žádné řetězy, žádné nárožní zábradlí, nic prostě. Jednou se mi stalo, že jsem tam takhle skončil, protože jsem u Ústavního soudu naproti blbě zvolil polohu svojí figury k nároží a to je pravoúhlé, takže tady se dá přecházení ještě docela ohlídat, pokud zrovna nepřekáží stánek s kafem a lidi u něj.
Dost jsme odbočili, díky za rozumnou debatu. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
Od Dobrovskýho směr česká je nazančena jiná dlažba a evokuje místo pro přecházení, ale nejsou signální, ani vodící, přitom ale jiný vzhled dlažby tuto cestu vizuálně přiznává a jestli tam ty prvky budou už vzhled ovlivní podle mně míň. Od Moraváku do centra taky nic nevidím. On je možná problém byrokratickej, protože místo pro přecházení má vlastně podobný požadavky jako přechod a tak dlouhý být nemůže (v pojetí olomouckých policajtů třeba určitě ne), musel by ve všech případech být mezi ostrůvek. Tak to jednoduše vyřešeili, že tam není nic než aby prosadily stavební úpravu nebo aspoň vyjímku (delší, ale s linií napříč komunikací) . Nikdy jsem se neuvědomil, jak strašně je sprasený i to , co je relativně nový. Hlavně, že při té rekonastrukci trianglu podél kolejí zrušily dřívější ozdobnou dlažbu se čtvercovým motivem, kterej nechali jen uvnitř, to nikoho esteticky neuráželo:)

S tím druhým vbozidlem - myslím, že se dá s řidičem domluvit, že už jsem to jednou viděl. Však je i milion jinejchc zdržení
...trošku jsme odběhli od tématu...


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Druhé vozidlo staví u sloupku, když je nevidomý venku, ale uvnitř vozidla nemusí dávat speciální signály, neznám nikoho, kdo by to takhle používal, takže realita je taková, že z druhého vozidla prostě vystoupím souběžně a jsem rád, že nezdržuju provoz.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@MNadenicek: tak to chválím, Nipi umí poradit, co jsem slyšel. Takže tenhle přístup chválím.
V Brně by to fungovalo, kdyby odbory investiční a dopravy konzultovaly věci s poradním panelem pro bezbariérovost, který je jen poradní pro radu města a schází se jednou za čas, ale není problém ho svolat zvlᚍ PRO vELKÉ PROJEKTY JAKO TŘEBA BĚŽÍCÍ OPRAVA údolní.
K Joštové: logika navádění je taková, jak říkáš, čili při návrhu se řeklo, můžete jít na nejbližší chodník a orientovat se podle stěny. Dobře, akceptoval bych to, kdyby to místo pro přecházení bylo označené i na chodníku až ke zdi a nevybízela mě k přecházení čára, která ohraničuje pěší zónu a spíš mate, než aby mi pomohla. Vede do výhybek od Joštovy k Tomáškovi a naproti na roh baráku sousedícího s parkem Moravské náměstí.
Od knihkupectví k hodinám by se hodila čára, ale prý památkáři neschválili, esteticky nelze, tenkrát jsem nevěděl, co kdo schvaluje, tak jsem se dál neptal, ale prostě tam není a bez pomoci nezvládnu přejít, protože se musím trefit mezi lavičky, minout x lidí na různých bodech a ještě sledovat šalinu. Neříkám, že to není proveditelné, umím chodit i bez psa, ale trvá mi to a absence těch čas hlavně zvyšuje chybovost chůze a orientačně přidává na nutnosti soustředit se ještě o dost víc, než bych musel.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
No je to trochu obsáhlejší, ale aspoň se něco dozvím.. Skusím být stručný, i když mně to obvykle moc nejde. Možná jsem reagoval moc rychle, čím víc jsem se koukal na streeview, tím víc jsem nacházel další nedostatky (přitom na první pohled rekonstrukce vypadá zdařile), pravda standartní řešení tam určitě není. Rozdíl mezi signálním, varovným pásem a vodící linie snad chápu.
U ostrůvku bez přístřešku, kde u konce ostrůvku není přechod či místo pro přecházení (jen u označníku) by asi platilo, co jsem psal. Tady vodící linie není (když tu není obrubník nebo zábradlí, tak vodící dlažba by se hodila, ale tu asi nevím proč nechtěli, jako by to v celkovém pohledu na prostranství bylo esteticky nějak znát) a nejde se dostat bezpečně k přístřešku, přístup možná taky uvažovali jen místem pro přecházení u označníků a to bohužel jen na stranu bližšího chodníku. V tomto případě prostě také bylo uvažováno, že se nebude chodit po nástupišti, ale od pouze označníku hned na nejbližší chodník a tam podél budovy, což teoreticky jde, ale chápu, že je to nešťastné (zacházka, překážky u budovy). Ohledně druhého vozu, žiju (možná v omylu, ale někdo nám to určitě říkal kdysi), že když řidič má znamení, tak prostě ještě jednou zastaví u označníku - jsem asi vedle, co? Pořád se něco dovídám.
A pak moc nevím, jak se korektně dostat z chodníku od Dobrovského do centra, to uznávám, to je bída nedomyšlená, toho jsem si před tím nevšiml.
Zajímavý, jak to v Brně funguje. My, když dělali novou šalinu v Olmiku, tak jsme šli za borcem z NIPI (brněnskýho, takoý starší pán), vyvalili výkresy a šli metr po metru a škrtli si propiskou, co udělat jinak. Ono v praxi je prostě spoustu záludných případů, kdy základní malůvka s běžnými příklady z nějaké dopravácké mateřídoušky zkrátka nestačí.
U Tomáška není ani nástupní hrana, u takového uzlu je toto prostě nehorázné, že není ani vůle do budoucna to nějak vyřešit a prostě se řekne no tak co, tak je tu vedle ještě moravák, uplná rezignace.
Brno jinak poslední dobou valí hodně žulu - třeba Údolní I.
U železnic se btw nově prosazují celoprobarvené prvky z kompozitního betonu, tam jistý pokrok v mezích se koná. Tam je výhoda, že vydrží barva. Já si docela všímám, že běžná červená dlažba, když se ušpní provozem, zvlhne nebo je šero (či kombinace) není moc kontrastní k té šedé a když přimhouřím oči, je mně pak jsané, že pro slabozraké funkci neplní ani omylem. V Olomoucí mají prvky z jasné bílé, to je uplně jinde.


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@MNadenicek: omlouvám se za možné komolení nicku a další překlepy v posledním komentu, už nešel editovat. Jen jsem chtěl říct, že i drobné úpravy jsou v našem městě problém. Třeba jen nalepení signální čáry na Maliňáku trvalo léta, protože se pořád čeká na reko Benešovy jak na godota. Maliňák je vůbec kapitola. Tref se na čáru, když uprostřed plochy končí a dál? Dál nic. Jenom plocha.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@MNadenicek: nevím, kdys chodil na stavárnu, ale dost bych řekl, že tam mají o přístupnosti úplně jinou představu, než jakou logiku prvků potřebuješ v praxi. Svoje by ti řekl PhDr. Robert Osman, Ph.D. z Masarykovy univerzity, který se tím dlouhodobě zabývá.
Joštova je prostě blbě. Nejsi s holí schopný najít začátek a konec přístřešku, aniž bys vrážel do lidí, nejsi schopný jít podle čáry, žádná taková linie v dlažbě tam totiž není. V rekonstrukci byl strašlivý problém tam ty čáry dodělat. Vodicí žlaby na hlavním nádraží jsou o dost novější záležitost, která ten prostor velmi vylepšila.
Základem pochopení je třeba už jen neplést si vodicí čáru (umělá vodicí linie) se signální čárou. Signálka není na vodění, pouze má říct: tady je prvek, který hledáš, první dveře a sloupek zastávky. Zatímco umělá vodicí linie mi má umožnit bezpečně a samostatně projít nástupištěm k místu pro přecházení nebo k přechodu, úspěšně ho najít a použít, aniž bych vrážel do lidí, nebo padal do kolejiště.
Současný stav je prý podle nějakého pablba na investičním dostačující. S mým nepoužitelným zbytkem [jsem prakticky nevidomý a nemůžu se orinetovat zrakem vůbec] prostě nějaké žluté čáry nestačí, ty jsou nepoužitelné. V současném stavu na Joštové prostě musím jít holí po hraně nástupiště, což je rizikové jak kvůli přijíždějícím vozidlům, tak i kvůli té šikmé ploše na začátku a konci ostrova, kdyby u ní byla vodicí čára uprostřed, ne signální, ale vodicí, tak nespadnu nikam, ale takhle je useklý konec nástupiště a stačí blbě šlápnout, jak se mi jednou stalo a padám dolů, aniž bych to při rychlé chůzi mohl nějak ovlivnit.
S tou useklou hranou je na víc místech, i na Bieblové, kde jsem už několikrát spadl do kolejiště. A ano, připomínkoval jsem to, ale podle inteligentů z investičního na magiči je to "dobrý tak, jak to je a tak jsme to schválili." A žádná diskuse, i kdyby jim stokrát paní Antonovičová nebo pan Konečný řekli, že mají projekt blbě.
Připomínkoval jsem vodicí prvky na Lesnické při velké rekonstrukci 2021 a prý "on se nám nikdo neozval." přímá citace chytráků z investičního. No, neozval se jim nikdo, protože oni se s nikým nebaví, ani nedají projekt k připomínkování paní Antonovičové jako certifikované konzultantce pro přístupnost, vůbec je nezajímá nějaký názor a kdybych se jí výslovně nezeptal, tak o projektu, nota bene už běžícím málem ve stavbě, ani neví. A tak si tu žijeme.
Takže se omlouvám, ale ano fakt je zvýšení chodníku problém, protože neexistuje konzistentní přístup k aplikaci konkrétních prvků přístupného řešení veřejného prostoru.
@MNadeníček: ještě jedna věc, rada jít z vozidla jen k signálnímu prvku a pak ke zdi, jak píšeš v posledním příspěvku, je sice dobrá, ale v praxi nepoužitelná, protože můžeš vystupovat z druhého vozidla, klasicky ze trojky v podání pětičlánku a když vystoupíš uprostřed ostrova, tak je ti jediná signálka na jeho čele jaksi k čemu? No, k ničemu, protože k ní nejsi ani vyslán těma dveřma, ze kterých vystoupíš, takže i proto potřebuješ vodicí linii podél celé hrany a ne jen někde.
A k Tomáškovi: vodicí prvky chybí úplně. V kostele je hromada kultury, ale jak tam dojdu, když mám furt něco hledat bez konzistentních čar? Majáčky tu nejsou, takže stylem poraď si, jak umíš.
Souhlasím, že žulové patníky a další prvky by byly pěkné, jenže investiční odbor magiče v tomhle jede nejlevnější beton, žula je moc drahá. To samé ty vodicí žlaby na hlavním nádraží, umí být betonové i keramické, ale keramiku musí někdo chtít, někdo objednat třeba z těch estetických důvodů, kvůli kterým se jinak brání památkáři právě na Masarykově ulici nebo jinde.
Omlouvám se za delší text, ale musím reagovat.
Jsem uživatel, zároveň mám v rodině člověka ze stavebních profesí, takže mám určitou představu...
P.s. Kdyby na městě neseděli takoví tupci a bavili se víc konstruktivně, tak řeknu, hurá, konečně někoho napadne protáhnout trolejbus na Joštovu, výborně, ale když je takovýhle problém s malými detaily, tak fakt nechci. Radši půjdu pěšky někudy, kde se nemusím proplétat dopravou a současně přemýšlet nad tím, co mám kde hledat tou orientační holí. Bez psa pak člověk dojde domů řádně unaven, když musí pořád přemýšlet, kde co je, právě protože to na sebe různě nenavazuje, nebo v cestě stojí auta právě tam, kde ten vodicí prvek je uprostřed čumáku nebo zrovna pod pneumatikou, jak se mi nedávno stalo na Krkoškové, kde stál jeden inteligent přesně na rohu chodníku, přechod tam není, ale navigační prvky pro mě zrovna právě tam...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
O zastávkách před Tomáškem jsem slyšel, aji jsem se k tomu myslím vyjadřoval na fóru, přijde mi to na palici. Spousta rpvků jde dělat i nějakým historizujícím způsobem -viz reliéfka v Praze, kaselák jsem viděl vystřihlej ze žuly. Všechno jde, když se chce, ale když se někdo postaví nahlavu..

Tak, kde staví 4,5 6 - tam dnes jsou signální a varovné pásy. Jako před tou rekonstrukcí že nebyli? Nástupní hrana není vodící linií, nevidomí by měli nastupovat a vystupovat předními dveřmi u označníku a jít po signálním pásu pryč z nástupiště na chodík až k linii budov(ano překážky u budov jsou asi kapitola sama o sobě), na konci nástupiště by vlastně neměl co dělat.
Trochu se ztrácím v tom, co je teď vlastně špatněna na samotné zastávce (koukám na streetview). cestu dál nehodnotím.

Určitě taky nic osobního, ale zajímalo by mě, co je tam špatně oproti tomu, co nás na stavárně učili jak má být...a co je špatně oproti tomu jak se to v reálu používá, zkrátka kde je chyba. Když koukám na značení k oběma tramvajovým označníkům na Joštové, jediné, co mě napadá proč je na chodnících místo signálního pásu vodící linie a pak asi nedostatečný kontrast všech prvků, ale hmatově to tam nějak je přece, ne? Blbé je třeba, že není pořešena trasa do nejbližšího přístřešku.

Ještě oprava, teď přemýšlím, jak se ze zastávky směr Komenského nám. dostanu do cetra, hmm, tady něco asi fakt chybí..jó, tak tohle asi je dost debilní. Já řešil spíš samotný zastávky.


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak umělé linie chybí taky na stanovištích u Tomáška (taky Česká, i když to s Českou nemá nic společného), že tu není přístřešek ještě dokážu pochopit, ale že nejsem schopný najít čelo zastávky, aniž bych musel jít těsně kolem pojížděné plochy nebo se musel ptát kolemjdoucích, to je asi ještě větší problém absence vodicích prvků, než na Joštové samotné. Trolejbus se po letech dost zlepšil i u parku na náhradním odjezdu trolejbusů najde člověk všechno, čáry i kontrast včetně přístřešků. Česká jako druhý hlavní přestup je v tomhle nekonzistentní.
I když teda na hlavasu je furt co zlepšovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@MNadenicek: to není z mojí hlavy, že jakýkoli čáry jsou v centru problém. Jenom, jak dlouho trvalo přesvědčit všechny subjekty, že zastávka Zelný trh musí mít signální prvky pro slabozraké a nevidomé (kontrastní kostičková dlažba napříč chodníkem). Slyšel jsem něco o tom, že totéž byl nepřekonatelný problém na Joštové při její rekonstrukci v letech 2007-2009. Sám jsem jednou takhle spadl do kolejiště jenom proto, že na hraně chodníků obou hlavních nástupišť, kde chceš, aby stavěl ten trolejbus a kde staví čtyřka, pětka a šestka, chybí jakýkoli vodicí žlábek nebo kostičky = "umělá vodicí linie". Očima podle toho můžeš jít, slepeckou holí rozhodně ne. Dojdeš na konec nástupiště a ejhle, šikmina je o pár čísel užší, takže šlápneš do prázdna a rázem máš díru na koleně a krvavej šrám. Na štěstí zrovna nic nejelo, když jsem se válel v těch výhybkách před hodinama a promile jsem rozhodně neměl, šel jsem kvůli studiu do střediska Teiresiás na Komenského náměstí.
Jo a jediný vodicí prvek, co tu je k dispozici, je klikatá zeď s bankomaty ČSOB, vyfrézovaná čára od zdi ke zdi kolem hodin k faře naproti Ústavnímu soudu a pak zase až ten trávník u JAMU. Situaci s nástupní hranou tyhle vodicí prvky neřeší vůbec.
Až najdeš rozumného architekta a přesvědčíš město, že tyhle úpravy musí schválit, pak bude i prostor na nějaký "jenom zvednutí chodníku" a "jenom výměnu pár kostek" tam, kde máš vedle sebe řadu laviček a stromů. Vypadá to moc hezky, ale s holí se podle toho jít nedá. Ani po silnici ne, že by mi ty lavičky jakože posloužily místo vysokého zábradlí.
Jedině vodicí pes tohle umí rychle vyřešit, ale nemá ho rozhodně každý zrakově postižený.
P.s. To není nic osobního, jenom vysvětluju situaci, protože je tu zřejmě pořád část obecenstva, která nechápe, co v tomhle veřejném prostoru chybí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
84
04 říj 2011 22:53
Pokud by se moc chtělo, dala by se zavést čistě účelová okružka v trase Maliňák - Moravák - nám. 28. října - Úrazovka - Maliňák, což je na první, druhý i třetí pohled úplná blbost, nicméně oběhově provázatelná se zaměstnaneckými spoji z Maliňáku do Nové Zbrojovky a vyjezditelná novými ICN 9,5, které tam nyní DP provozuje a které jsou pro takovou účelovku ideální. Pořád je to sice investice v podobě dost jalových kilometrů, nicméně aspoň tu je vozidlo a řidič, kteří jinak prochytají denně hodiny lelků ve smyčce na Zbrojovce. Vycpat jim tímhle účelovým kolečkem některé prostoje (+ ve špičce trochu rozvrtat takt na Zbrojovku a dát např. 2 kola Zbrojovka, 1 kolo Úrazovka), tak bude alespoň nějaká doprava pro ty, co tam opravdu po svých nedolezou, za asi nejnižší možnou cenu. Sám si teda nejsem jistý, jestli mi to přijde 100% smysluplné, ale stále lepší, než tam rotovat trajfy z České nebo zbytečně rozmrvit využívanou 67.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
Je úžasný, jak se dá u všeho zdůvodňovat proč něco nejde. Vyměnit pár kostek a dát tam vyšší obrubník na dl. 12m je nepřekonatelný problém:)
Ale stejně myslím, že se krátkej trajf vleze i k šalinovejm hranám, min. směr masaryčka by neměl být problém.


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@MNadenicek: s autobusovým pruhem na Joštové nesouhlasím z jiného důvodu, nemáš bezbariérový chodník v patřičné výšce, musel bys přemluvit při rekonstrukci památkáře, že vodicí čáry nevadí a že můžeš zvýšit chodník. Momentálně jsou tam lavičky v celé řadě a stromy.
Fakt bych do trolejbusu moc nevrtal.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7439
27 úno 2010 07:40
Tam je blbé, že od centra se tam kvůli systému jednosměrek v okolí nijak rozumně nedostaneš.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
To věřím, já to myslel s trochou nadsázky jako vtip. Bohužel ta nemocnice má z tohohle hlediska hodně blbé umístění a vymyslet jakýkoliv smysluplný napojení mhd je docela oříšek.


Offline
7439
27 úno 2010 07:40
mnadenicek píše:
No, měla by se úrazovka specializovat na úrazy od pasu výše a s nohama se bude jezdit jinam a bude vyřešeno:)

Můžu ti říct, že i po komplikované fraktuře pažní kosti je každý krok navíc utrpením.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
No, měla by se úrazovka specializovat na úrazy od pasu výše a s nohama se bude jezdit jinam a bude vyřešeno:) Jinak souhlas, že procházka v klidném prostředí bez semafórů, smradu a provozu je pořád o ždibec lepší.

Cracatit píše:
@Mnadenicek: Ne, jsem proti, trolejbus by zavazel na Joštové, jak už jsem tu říkal. Jinudy ho z Komenského náměstí neprotáhneš a už teď je na Joštové (nást. 1/2) těsno.


Myslím, že to není optimální, ale katastrofa to není, 12ti metr se častokrát nějak vecpe do fronty, víc je problém na nástupištěi směr Moravák a v nejhoším lze řešit zastavováním v autobusovým pruhu u novýho nástupiště.
38 a 39 na zastávce špilberkbusu: nemá tam náhodou nějakou vyrovnávací pauzu či jak se to říká?


Offline
Uživatelský avatar

1681
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Třeba v Bohunicích jezdil nějakou chvíli někdy kolem roku 2020 tuším vnitroautobus, každých 20 minut s pauzou na oběd, jak zkušební provoz dopadl netuším

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

7007
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hal: ona ani FNUSA není zářným příkladem nemocnice malých vzdáleností, ale to jde u těchto velkých špitálů těžko, zvlášť se starou zástavbou.


Offline
7439
27 úno 2010 07:40
To zajisté, ale kontroly po operacích apod. jsou v Úrazovce kvůli nedostupnosti MHD celkem za trest.


Offline
490
13 čer 2004 23:04
Jen upresnim ze FN USA ma 24 hodinovou pohotovostni chirurgickou ambulanci. Takze neni potreba jet na Urazovku nebo FN Bohunice, pokud nemate auto.


Offline
87
29 lis 2017 11:29
Schválně jsem to zkusil změřit a vzdálenost je to skutečně podobná, na druhou stranu se zlámanou nohou radši půjdu v klidu po chodníku od zastávky v Bohunicích, než překonávat o berlích Koliště (od Maliňáku) nebo hned přes tři semafory od 28.10. Nicméně ani tak bych tam určitě netahal velký bus, Ponávka na tohle úplně stavěná není. Na druhou stranu přestup na minibus na Jugoslávské si teď zpětně uvědomuji taky jako dost velký fail, asi jsem se příliš zahleděl do představy, že by se toho (díky zlepšení dostupnosti ÚMČ sever) mohl chytit Maleček biggrin


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Urbonaut: Je to ukrutně daleko, ať už seš kdekoli, 28.10. je asi pocitově nejblíž.
A s FN Bohunice nesouhlasím. Buď máš drtivou většinu ambulancí vedle šaliny na konečné osmičky, kde je nové přízemí se vším možným a část je ve výškové budově a vzadu u "hlavního vchodu" je jen druhá lékárna, plicní a nějaké věci, co člověk se zlomenou nohou fakt nepotřebuje.
Navíc u toho vchodu, co má špitál adresu, kde je plicní A i B (infekční a normální), je kousek zastávka 40 Stará nemocnice, nebo jaký má název.
Nově se staví u nároží Netroufalky x Jihlavská, tam to asi bude trochu dál, ale otázka, kam dají vchod.
Co je na můj vkus daleko, i když je možná někde zastávka u věznice, jak jsou laborky a zubaři etc. na Kamenice u toho zadního vjezdu věznice, jak už není Kamenice čtyřpruh... Loni tam rostl nový pětipatrový dům asi taky na něco zdravotnického.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Mnadenicek: Ne, jsem proti, trolejbus by zavazel na Joštové, jak už jsem tu říkal. Jinudy ho z Komenského náměstí neprotáhneš a už teď je na Joštové (nást. 1/2) těsno. Proč asi staví náhradní 38/39 u parku na bývalé zastávce busů 81 a 82? Myslím si, že tohle je hlavní důvod, aby mohl stát a nabírat lidi, zatímco šalina projíždí co tři minuty jeden kus, ve špičce možná i častěji, jen odhaduju.
Takže by opravdu Koliště nekřížil. Pokud bychom přistoupili na variantu, že Komenského náměstí sundáš faje, pojedeš rovně a doleva k rohu parku, tak stejně musíš na Koliště okolo parku a k pomníku a teprv pak třeba zmizet na Miladu nebo někam.
Pro prodloužení trolejbusu a prokombinování třeba 38 s 32 a 39 s 34 nebo obráceně jsem byl vždycky, na vysoké jsem měl spoustu aktivit na Komenského náměstí u pomníku, kam se přesunul Teiresiás z původní Šumavské a pokud třeba o svátkách, kvůli trhům nebo čemukoli nejela čtyřka, tak mi to spojení sakra chybělo, zvlášť v zimě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2422 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 97  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 úno 2025 14:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]