Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 141 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ds píše:
VS : proč večer d-6 do 22.45? Podle mě by vozila vzduch úplně stejně jak ta sedmička. Ty d-6,7 jsou bohužel vedený tak blbě, že se s tím nedá nic dělat (denně večer a v sobotu ráno by nebyla potřeba ani jedna z nich). Ta d-9 do Juliánova : tohle nikdy neprojde, d-13 je od toho, aby zajistila přímé spojení Křenové s Českou a to by chybělo.


Opět neumíš číst!!!!!!!!!!!!!!!!!d-13 by zůstala v původní trase až na úsek Geislerova-Juliánov.protože by jela Geislerova-Novolíšeňská.Ten interval jsem přehnal musel by jse přispůsobit poptávce.A nezapoměn že by ta d-13 posilovala v jedné půlce d-12 a v druhé d-8.Proto ten interval.A zrovna když by d-13 nejela tak bys musel přestoupit z d-12 na d-8 a nebo 12 min počkat.Tak si vyber.Nic proti tobě jen ti oponuju.LADA


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ds píše:
Lada : fujtajbl, na d-4 interval 10 minut, sóla... Ty máš na trase linky nějakého úhlavního nepřítele, nebo co ti ta d-4 vlastně udělala? Při tomhle intervalu by byla do Masarykovy čtvrti tlačenka jak prase, to ti garantuju. Navíc z Obřan by nebylo spojení do žádnýho přestupního uzlu - ani na Českou, ani na nádraží. Jinak doplním další nedostatky - ta d-7 se do bohunic nevedla jen kvůli IDS, ale taky kvůli vzájemnéhui intervalu Česká - Mendlovo nám. Takhle by za každou druhou d-5 vznikla mezera a na Mendláku zase tlačenka... Jinak by mě zajímalo - když už máš d-1 do Lískovce, proč nepřehodit d-3 a d-7 (d-3 Bystrc-Obřany, d-7 Kr.Pole-Lískovec)? Bylo by to logičtější, na d-7 by se víc dodržoval jízdní řád. d-3 by do Obřan klidně mohla být, jezdila tak celá léta... Jinak souhlasím s Pavlem, že to nádraží by byl tahle pěknej špunt. A s d-8 určitě nikdo hýbat nebude, ta čtyřkolejka se stavěla takhle právě proto, aby měla svou kolej.


Dobře na tu d-4 v trase Náměstí míru-Židenice Stará osada bych interval posílil.Ale pokud umíš číst tak by jsis měl všimnout že jsem napsal K2 10 min. a sóla 7 min.Ale ať je po tvým interval jsi vymysly sám když tomu tam tak rozumíš.Tak do těch Obřan za a)by tam jezdila d-7 na Mal.náměstí a Moravského nám.Ty přestupní uzly.A když ti příjde že v Žabovřeskách je 300m normální docházková vzdálenost tak promě je nornální že ti strupy z Obřan přestoupí na Mal.náměstí a nebo na Moravského nám. a nebo se projdou z Moravského nám. na Českou!!!!!!!!!!!!!!!Nornální docházková vzdálenost!!!!!!!
Víš proč jsem tu d-3 a d-7 udělal tak.Protože jsem jel d-7 teď jak jezdí a v úseku Kr.pole Moravské nám. jezdí 15 min a podle mě to stačí.Ale je to kvůli Obřanům protože když bych chtěl tu d-3 udělat v neprac.dny po 10 min sídliště-sídliště a né sídliště-##MLUVÍM SPROSTĚ## světa tou první verzí myslím Bystrc-Lískovec na víc přes uzly Česká-Hl.nádraží a tou druhou verzí Bystrc-Obřany jen přes Českou.!!!!!!!!!!!!!!!!!Ta d-5 by se nějak dořešila.To nádraží je blbý to máte pravdu.A ještě navíc dovedeš jsi představit že by jezdily to tech oblouků dvojčata.Husovice atd.d-3 dvojčata.d-7 jak teď sóla,K2.Samozdřejmě obje verze jsou mysleny na neprac.dny.LADA


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Anonymous píše:
Myslíte si, že by byla dobrá trasa autobusu a-77, sóla, interval 12 min: Kohoutovice,hájenka-Jírovcova-Kamenný vrch-Čtvrě-Pisárecký tunel-Mendlovo náměstí, samozřejmě po dokončení stavby Pisárecké křižovatky?

:-D :?:


Myslím, že ne. Sice by tím možná někdo jezdil, ale supluje to trolejbusy na obou stranách.


Anonymous píše:
Myslíte si, že by byla dobrá trasa autobusu a-77, sóla, interval 12 min: Kohoutovice,hájenka-Jírovcova-Kamenný vrch-Čtvrě-Pisárecký tunel-Mendlovo náměstí, samozřejmě po dokončení stavby Pisárecké křižovatky?

:-D :?:


To jsem napsal já Andy.


Myslíte si, že by byla dobrá trasa autobusu a-77, sóla, interval 12 min: Kohoutovice,hájenka-Jírovcova-Kamenný vrch-Čtvrě-Pisárecký tunel-Mendlovo náměstí, samozřejmě po dokončení stavby Pisárecké křižovatky?

:-D :?:


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jenže v této podobě by asi chyběla kapacita pro obsluhu Brněnských Ivanovic, protože jako obyvatel Tuřan jistě víš, že všichni cestující nejedou a-40 na Hanáckou a dál, ale že dost lidí vystupuje např. na zastávce Ivanovické náměstí. Ty výkony by se musely doplnit na a-48 (a určitě i na a-63, která by byla dost obsazená k Makru a k zastávce Popelova). Lidi ze Sokolnic, kteří by měli mít možnost použít a-40 do Komárova, budou muset znovu přestupovat. Sorry, pro mě je ten návrh jen luxusní obsluha čenovické terasy za cenu dopravních komplikací pro dost lidí a myslím, že by se kilometry neušetřily, spíš naopak.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Ještě nabízím redukovanou (možná o něco reálnější) variantu toho "šíleného návrhu" pro oblast Tuřan:

a-63 nechat na pokoji
a-40 (Sokolnice -) (Tovární -) Chrlická - Hanácká - <i>tady by se hodila ještě nová zastávka Tuřany, sokolovna (nebo Karkulínova)</i> - Za křížem - Slatina, závod - např. Staré letiště
a-48 po stávající trase do Komárova, tam asi ukončit velkou smyčkou přes Heršpice, aby nebyla příliš "atraktivní" a tudíž přecpaná. Možná doplnit pár vložených účelových spojů se zkrácenou trasou, např. pro školáky

Možná by to přineslo i úsporu vozokilometrů, která by se mohla využít dílem na nepatrné posílení t-33, dílem možná i za zkrácení intervalu na a-40; pokud by k tomu došlo, myslím, že by staroTuřaňáci ani tak moc nenadávali :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Myslím, že pokud bude uzel Ústřední hřbitov dál v současné podobě, tak jeho význam určitě neporoste. Je tam zdlouhavý a komplikovaný příjezd od jihu, na stání autobusů není dost místa a jízdní doba d-2 do města není žádný zázrak. Přestup z a-60 je pak vyloženě katastrofální. Vzhledem ke stále kratším intervalům na železnici bych si spíš dokázal představit lepší využití nádraží Horní Heršpice - přeci jen vlak jede na Hlavní nádraží výrazně rychleji než tramvaj. Po rozšíření IDS na jih (Rajhrad, Židlochovice, Dolní Kounice) by byly významným uzlem Modřice, takže by tam mohly jezdit d-2 i d-6 a přestupním místem z a-50 by mohla být zastávka Bohunická. Jinak mě docela překvapuje, že v současné době je z Modřic preferována d-2, která k Hlavnímu nádraží kopíruje železnici, zatímco d-6 směřující do alternativních přestupních míst Mendlovo nám., Česká, Moravské nám. je vytlačena do smyčky Ústřední hřbitov.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Já vím, ale ta d-6 tam večer nejezdila nikdy (dokonce ani před rokem 1995 - d-14 jezdila jen ve špičkách a d-17 do 20 hodin). Pokud tam ta linka nikdy nebyla potřeba, tak asi nebyla poptávka a pokud nyní je, tak jen kvůli tomu Sparu. Když už jsou ty d-6 a d-7 tak blbě (nevyrovnaná poptávka na obou stranách, mohla by d-7 jet večer jen na Mendlovo náměstí (případně pokračovat přes nádraží na Starou osadu, místo toho ukončení d-2 na Nových sadech). Koneckonců, mohlo by to tak fungovat i v sobotu a v neděli.


Myslím ale, že v té době ještě nebyla taková potřeba návaznosti na a-50, a neexistovala a-501 ve své současné trase. Do budoucna myslím, že význam ÚH jako uzlu ještě vzroste, pokud se podaří nějak kloudně vymyslet pokračování tangenciálního směřování a-50 směrem na (Heršice a) Komárov. Když už o tom píšu: pořád si myslím, že dokud není vyřešený nad/podjezd v Heršpicích, dlo by se to spojení (bez zapojení Heršpic) provizorně řešit v využitím kousku D1 (úsek Brno-centrum - Brno-jih). To tangenciální spojení ve střední vzdálenosti by určitě našlo využití a autobus MHD na dálnici žádná novinka není (vzpomeňme na d-59). Byly by to ovšem vozokilometry navíc, takže je mi jasné, že v dohledné budoucnosti to není moc reálné. Jinak jsem si taky vědom, že to propojení ÚH - Komárov jde tak trochu proti mému předchozímu návrhu, který se týká Tuřan a jejich navázání na Slatinu - asi by to chtělo realizovat buď jeden, nebo druhý :lol:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Bacil : jenže ty jsi netypický obyvatel Tuřan. Nedovedu si představit, že by nějaký místní chtěl cestovat s přestupem na trolejbus, navíc a-63 by pro Brn.Ivanovice a Chrlice byla zoufale málo, kupodivu docela dost lidí jezdi autobusem do Makra. Navíc ten výpočet v jednom pokulhává - nemůžeš počítat dobu čekání na trolejbus 0 minut. To nemůže nikdy vyjít.


Jistě, tam by nějaká minuta naskočila. Ale jsem přesvědčen, že pro Chrlice by to i tak mohlo vyjít nastejno (22 + 2 min čekání, oproti 20 min + 4 min průchod podchodem), a pro Tuřany výhodněji, a hlavně prakticky bez rizika výrazného zpoždění (ulice, po kterých by spojení vedlo, se ucpávají výrazně méně často). To přestupování je věc zvyku, stejně tak si zvykají všichni obyvatelé okolních obcí, kteří dřív jezdili do Brna přímými autobusy a teď přestupují na vlak. A ta a-63 by byla jen pro Brn. Ivanovice a Holásky, to zase není tolik lidí. Tuřany a Chrlice by obsloužila a-40 s a-78. Do Makra a do Komárova by se Tuřanští a Chrličtí v případě nutnosti dostali a-48 s přestupem na a-63. Jinak jsem si dodatečně uvědomil, že mi v tom návrhu chybí obsluha oblasti Tovární, ale i to je řešitelné, tam by se daly prodloužit některé a-40 z Chrlic (vyjde to prakticky nastejno).


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
myslel jsem víkend a večer každodenně. Večer po 20.hodině nepotřebuje d-5 akutně posílit.


VS píše:
Na Interspar ne, ale co ty lidi co se chcou dostat na Českou? Musí přestupovat, navíc teď tu d-2 ještě večer zkrouhli. K čemu potřebujou Bohunice večer dvě linky na Českou, když stačí d-5.


Jenze ráno v úseku Svermova-->Ceská a vecer v úseku Ceska-->Osová by d-5 potrebovala akutne posílit!!!


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já vím, ale ta d-6 tam večer nejezdila nikdy (dokonce ani před rokem 1995 - d-14 jezdila jen ve špičkách a d-17 do 20 hodin). Pokud tam ta linka nikdy nebyla potřeba, tak asi nebyla poptávka a pokud nyní je, tak jen kvůli tomu Sparu. Když už jsou ty d-6 a d-7 tak blbě (nevyrovnaná poptávka na obou stranách, mohla by d-7 jet večer jen na Mendlovo náměstí (případně pokračovat přes nádraží na Starou osadu, místo toho ukončení d-2 na Nových sadech). Koneckonců, mohlo by to tak fungovat i v sobotu a v neděli.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Na Interspar ne, ale co ty lidi co se chcou dostat na Českou? Musí přestupovat, navíc teď tu d-2 ještě večer zkrouhli. K čemu potřebujou Bohunice večer dvě linky na Českou, když stačí d-5.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
já vím, už jsem se to tady snažil rozkličovat dřív :-? Chtěl jsem tím jen nazančit, že na Interspar by se při určování tras a provozních dob linek neměl nijak brát ohled, když už se všem neměří stejným metrem.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
V trase v oblasti Husovic,Cejlu apod. není večer v zadních vozech bezpečno.Rozhodně je to nebezpečnější než jinde.Co třeba okradení?? Zkuste někdy, takhle po 20h jet směr Dukelská :idea:

Ta d-6 tam není jen kvůli Intersparu, ale taky tam jezdí i a-50 a bus do Moravan či a-60 od nemocnice.Prostě takhle jezdí ze Švermovy na Českou dvě linky a od Hřbitova nic, nehledě na lidi, kteří jezdí od smyčky Ústř.Hřbitov.Když myslíte, že by na té d- ty K2 být měly, tak bych ale po 20h ukončil d-7 a 1xT převedl na d-6 a kloubáky z d-6 poslal už do vozovny.


To je těžký s tím placením... Hřbitov si třeba platí dopravu?


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Neoperuj Intersparem!!!! Ostatni si dopravu plati, interspar ji akorat komplikuje a to jak na Cejlu tak na Hluboke. Neplatis=mas smulu! Kdyz pomines lidi z tohoto obchodaku (kterej mam mimochodem asi tak rad jako Lidl), tak by tim vecer nejezdil asi vubec nikdo. Jinak na d-6 o vikendu sola moc nestaci, zvlast kdyz je hezky a duchodci vyrazi na hrbitov. Co myslim tim, jak dostavaly dvojcata v Obranech zabrat? Jestli myslis najezdy vandalu, tak zdaleka (a hoodne zdaleka) nejhorsi je d-1.( Jenom aby nedoslo k omylu, ja bych tu d-3 v Obranech nechtel, jen jsem chtel ten Laduv navrh uhladit do aspon trochu smysluplne podoby)


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ta d-3 do Obřan by i šla, ale s K2 , né s 2xT :!: Vzpomeňte si jak tam ty dvojčata dostávali zabrat.Do této oblasti né a né.
D-6 a 7 je přece jen rozdíl, na Švermovu jezdí z české i d-5 až do 22.45h, kdežto oblast Hřbitova je už obsluhována jen d-2(navíc v 15 min. intervalu).Když jedou lidi kolem 21-22h z Intersparu, tak musí přestupovat, kdežto Bohunice mají luxusní súojení d-5 i d-7. A taky bych o víkendě dal na d-6/7 výhradně sóla, určitě by tam stačily.Co tomu brání? Vozokilometry určitě ne a sól je o víkendě dost, když jezdí tak málo 2xT.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : proč večer d-6 do 22.45? Podle mě by vozila vzduch úplně stejně jak ta sedmička. Ty d-6,7 jsou bohužel vedený tak blbě, že se s tím nedá nic dělat (denně večer a v sobotu ráno by nebyla potřeba ani jedna z nich). Ta d-9 do Juliánova : tohle nikdy neprojde, d-13 je od toho, aby zajistila přímé spojení Křenové s Českou a to by chybělo.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Lada : fujtajbl, na d-4 interval 10 minut, sóla... Ty máš na trase linky nějakého úhlavního nepřítele, nebo co ti ta d-4 vlastně udělala? Při tomhle intervalu by byla do Masarykovy čtvrti tlačenka jak prase, to ti garantuju. Navíc z Obřan by nebylo spojení do žádnýho přestupního uzlu - ani na Českou, ani na nádraží. Jinak doplním další nedostatky - ta d-7 se do bohunic nevedla jen kvůli IDS, ale taky kvůli vzájemnéhui intervalu Česká - Mendlovo nám. Takhle by za každou druhou d-5 vznikla mezera a na Mendláku zase tlačenka... Jinak by mě zajímalo - když už máš d-1 do Lískovce, proč nepřehodit d-3 a d-7 (d-3 Bystrc-Obřany, d-7 Kr.Pole-Lískovec)? Bylo by to logičtější, na d-7 by se víc dodržoval jízdní řád. d-3 by do Obřan klidně mohla být, jezdila tak celá léta... Jinak souhlasím s Pavlem, že to nádraží by byl tahle pěknej špunt. A s d-8 určitě nikdo hýbat nebude, ta čtyřkolejka se stavěla takhle právě proto, aby měla svou kolej.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
LADA píše:
Když by jste chtěly upravit tramvajovou dopravu tak základ by byl vést:
d-1-Z Řečkovic po své trase po zastávku Hl.nádraží a dále po lince d-8 do Lískovce.
d-2 nechat ve stávající trase bez ukončení na Nových sadech,ale zajíždění k ústřednímu hřbitovu.
d-3 Bystrc Ečerova bez ukončení v komíně po své trase na českou a dále přes Malinovkého nám-Hl.nádraží-Soukenickou-Křídlovickou do Lískovce.Vozy T6A5 a T3.
d-4 z Náměstí míru na Českou-Náměstí 28 října-Jugoslávská-Židenice Stará osada.Interval 7 min vozy T3 sólo nebo K2 interval 10 min oba intervaly po celý týden.
d-5 ve stávající trase s ukončením ve večerních hodinách každého 2 spoje ve smyčce Švermova.I o víkendu.
d-6 bez změn
d-7 v trase Královo pole-Moravské nám Mal.nám.-Tkalcovská-Mostecká-Obřany.V prac dny po 10 min vozy K2 .Neprac.dny 15 min.Vozy T3 sólo +K2
d-8 Líšeň Mifkova-Hlavní nádraží-Bystrc Ečerova
d-9 Lesná-Jugoslávská-Tkalcovská-Hlavní nádraží-Křenová-Juliánov.
d-10 bez změn
d-11 bez změn
d-12-bez změn s posílením ve spičce na 3-4 min a v neprac.dny po 7-8 min
d-13-po své trase a místo do Juliánova po trase linky d-8 do smyčky Novolíšenská v prac dny po 12 min. a v neprac dny po 18 min
Čekám na kritiku.Zdraví Lada.


Linky d-1 a 8 se prohodit nedají, kvůli nízkému stavu KT8, i dnes když sou potřeba KT8 na vylukách jde tak tak udržet provoz na d-8 s KT8.Kdyby si papláši v Líšni napostavili domky a byla tam smyčka, tak by to problém nebyl.Jinak dnes od 18h se již jezdí na Mifkovu a už sem tam viděl bandu skejťáku, jak si obhlíží místa pro ničení.To sme ale odbočili.

K těm linkám:
d-1 beze změny
d-2 opět k Ústř.hřbitovu(aspoň So+Ne 7-20h).
d-3 Bystrc,Rakovecká-Česká-nádraží-St.Lískovec, vozy K2
d-4 obousměrně přes Roosveltovu
d-5 beze změn
d-6 večer až do 22.45h
d-7 jen do 20h(odstraněn souběh s d-5 večer)
d-8 beze změn
d-9 Lesná-nádraží-Juliánov,2xT(K2)
d-10 beze změn,sóla
d-11 beze změn
d-12 4-6 min.,2xT(K2)
d-13 Kr.Pole,Tech.muzeum-Novolíšeňská,K2,jen do 20h v prac.dny.


pd píše:
Tak kritika: :wink:
Obřany i Masarykova čtvrť takhle ztratí i to poloviční spojení s nádražím.
KT8D5 budou zašité na dlouhé lince, početně asi stačí, ale už by nezbyly na prázdninové výluky podobné jako letos (jedině by se muselo linkové vedení na prázdniny úplně předělat).
Možná že čtyřkolejka na Nádražní bude úzkým hrdlem - všechny linky (kromě d-2) budou přejíždět na vedlejší kolej, to se tam budou navzájem docela brzdit, řekl bych...
d-13: interval 12 nebo 18 minut - to je nějaký divný, ne? To se nedá s ničím proložit, taková linka bude celkem zbytečná. V nepracovní dny nemusí jezdit až na Novolíšeňskou.
d-3: T6A5 kvůli dveřím asi nemůžou na Renneskou
Ale celkově je to zajímavý nápad :-)


Pokud vím tak na Rennenské T6A5 mozou být.Pri výluce Krizová tam byla K2 s vyklopkama,ANITRA a dalaí.Jinak d-13 je fakt blobst.Jeste by me zajímali intervali :wink: :wink: :wink: !


Tak kritika: :wink:
Obřany i Masarykova čtvrť takhle ztratí i to poloviční spojení s nádražím.
KT8D5 budou zašité na dlouhé lince, početně asi stačí, ale už by nezbyly na prázdninové výluky podobné jako letos (jedině by se muselo linkové vedení na prázdniny úplně předělat).
Možná že čtyřkolejka na Nádražní bude úzkým hrdlem - všechny linky (kromě d-2) budou přejíždět na vedlejší kolej, to se tam budou navzájem docela brzdit, řekl bych...
d-13: interval 12 nebo 18 minut - to je nějaký divný, ne? To se nedá s ničím proložit, taková linka bude celkem zbytečná. V nepracovní dny nemusí jezdit až na Novolíšeňskou.
d-3: T6A5 kvůli dveřím asi nemůžou na Renneskou
Ale celkově je to zajímavý nápad :-)


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Když by jste chtěly upravit tramvajovou dopravu tak základ by byl vést:
d-1-Z Řečkovic po své trase po zastávku Hl.nádraží a dále po lince d-8 do Lískovce.
d-2 nechat ve stávající trase bez ukončení na Nových sadech,ale zajíždění k ústřednímu hřbitovu.
d-3 Bystrc Ečerova bez ukončení v komíně po své trase na českou a dále přes Malinovkého nám-Hl.nádraží-Soukenickou-Křídlovickou do Lískovce.Vozy T6A5 a T3.
d-4 z Náměstí míru na Českou-Náměstí 28 října-Jugoslávská-Židenice Stará osada.Interval 7 min vozy T3 sólo nebo K2 interval 10 min oba intervaly po celý týden.
d-5 ve stávající trase s ukončením ve večerních hodinách každého 2 spoje ve smyčce Švermova.I o víkendu.
d-6 bez změn
d-7 v trase Královo pole-Moravské nám Mal.nám.-Tkalcovská-Mostecká-Obřany.V prac dny po 10 min vozy K2 .Neprac.dny 15 min.Vozy T3 sólo +K2
d-8 Líšeň Mifkova-Hlavní nádraží-Bystrc Ečerova
d-9 Lesná-Jugoslávská-Tkalcovská-Hlavní nádraží-Křenová-Juliánov.
d-10 bez změn
d-11 bez změn
d-12-bez změn s posílením ve spičce na 3-4 min a v neprac.dny po 7-8 min
d-13-po své trase a místo do Juliánova po trase linky d-8 do smyčky Novolíšenská v prac dny po 12 min. a v neprac dny po 18 min
Čekám na kritiku.Zdraví Lada.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 kvě 2024 04:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]