Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 35 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Od pondělka 14. velmi mírné posílení, u některých linek konečně sjednocení pracovních dní a prázdnin (což tady vlastně většinově požadujete, takže všichni spokojení :-))


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Je jasné, že rozpočet města není nafukovací, nicméně si myslím, že šetření na MHD je šetření na nesprávném místě. Vzhledem k vysokým cenám pohonných hmot bude část lidí hledat alternativní možnosti dopravy. Ve výsledku může být současný stav možností jak navýšit počty cestujících v MHD a snížit podíl IAD.

Proto si myslím, že město by mělo provoz MHD naopak posilovat i za cenu, že bude zapotřebí MHD dotovat většími částkami.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nemám šanci nastoupit do trolejbusu, kritizují Brňané omezení v hromadné dopravě.
"...Ukazuje se, že se lidé do městské hromadné dopravy nevrací,“ připustil brněnský radní pro dopravu Petr Kratochvíl.
Kratochvíl je teda dost mimo, plné spoje mluví o něčem trochu jiném.

Pokud DP dnes vychází z lednových dat (což doufám, že ne; ale podle článku to tak vyznívá), tak se tomu nedivím, ale naprosto to neodpovídá realitě. To je jako argumentovat, že vlastně klimatizaci v MHD nepotřebujeme, protože v lednu a únoru jsme ji ani jeden den nevyužili.


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Hmm, plánovali možná. Ale pochybuju, že u DP by to bylo jinak jak jinde. A marodnost byla leden/únor vysoká. V nejhorším jsem měl (mimo DP) skoro 1/3 lidí mimo. A to buď karantény, nebo OČR.. A někteří i opakovaně.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
ZGHK píše:

Nechci Ti brát zdroje-tu-jsou šotoiluze, ale minimálně letos bude město rádo, když bude moci provoz zachovat alespoň v aktuálním rozsahu (a to i při případném zvýšení jízdného). Osobně si myslím, že dojde k další redukci (viz akademická šotodebata, kterou jsme tady vedli někdy na přelomu roku).

A bojím se, že brzy bude muset dojít i na minimálně odsunutí "zbytných" investic. V MHD třeba smyčka Lipová s lanovkou nebo trať na Lesnou; v jiných oblastech hala, JKC, různé parky apod. Bohužel bude třeba řešit jiné problémy....


No přesně, pokud se zruší projekty za stovky milionů, tak najednou peníze přece budou, jenom musí město chtít... Ale co mě na tom vytáčí nejvíc, že to určitě plánovali a v lednu lhali, že je to kvůli karanténám řidičů jenom - ten důvod tehdy samozřejmě taky byl, ale evidentně to byla jenom zástěrka abysme museli jezdit nafurt jako dobytek.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zrovna o akci "TT Lesná" bych se vůbec nebál, protože je na ni vázaná novostavba mostu přes koridor, který je už dávno v havarijním stavu. Nemyslím si, že by město a kraj bylo ochotný jakkoliv riskovat případný zavření toho mostu pro špatný technický stav. Vzhledem k tomu. že vedení města, kraje a státu je ze stejné skupiny partají, tak bych si tipl, že se nakonec nějak domluví, a prachy na reko toho úseku Krpole - Maloměřice budou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
121
29 črc 2014 19:57
ZGHK píše:
V MHD třeba ... trať na Lesnou;

U té očekávám odsunutí viceméně automaticky, z titulu nedostatku peněz u SŽ na zahájení KrPole.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Od 21.3.2022 se mění jízdní řád Olympia busu. Bude jezdit po 20 minutách denně. Zítra pošlu jízdní řád. Máme ho na nástěnce.


Offline
312
21 dub 2009 20:30
Richie píše:
Musí město přidat prachy


Nechci Ti brát zdroje-tu-jsou šotoiluze, ale minimálně letos bude město rádo, když bude moci provoz zachovat alespoň v aktuálním rozsahu (a to i při případném zvýšení jízdného). Osobně si myslím, že dojde k další redukci (viz akademická šotodebata, kterou jsme tady vedli někdy na přelomu roku).

A bojím se, že brzy bude muset dojít i na minimálně odsunutí "zbytných" investic. V MHD třeba smyčka Lipová s lanovkou nebo trať na Lesnou; v jiných oblastech hala, JKC, různé parky apod. Bohužel bude třeba řešit jiné problémy....


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ZGHK: nějakou zázračnou strategii, na kterou se ptáš, nemám. Což jsem ale ani netvrdil (bylo by parádní, kdyby existovala). Myslel jsem tím, že personální politika je jejich věc, potažmo práce jejich HR oddělení.
Situace bohužel není jednoduchá. Jak napsal Ondra K., nabízí se teď využít migrační vlnu z UA, což se jeví jako nejschůdnější řešení (oproti ostatním typu zlepšit péči o řidiče (tj. nejen řešení typu navýšení peněz), zlepši nábor (což je práce HR oddělení), které zřejmě nejsou reálné).


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Zdražení v pořádku, minimálně u jednorázových jízdenek nutnost. Ale musí se kraj dohodnout s městem, před Vánocama město chtělo, ale kraj nechtěl... Volám po normálních JŘ, ne po stávajícím tarifu. Ta roční šalinkarta s dotací od města je stejně prakticky zadarmo, autysti dají nejspíš za auto měsíčně víc :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Hmm a co si lidi zaplatili ? Akorát tak předplatní jízdenku. Nikde v přepravním řádu, na šalinkartě ani jinde nejni danej počet spojů, nebo jejich interval. Navíc zdražení po 12 letech už by asi bylo i na místě. Protože, jak se aktuálně zdražují všechny vstupy (elekřina, nafta, plyn), tak to nebude udržitelný ani v prázdninovým režimu.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jezour píše:
V tuhle chvíli by byl návrat k neprázdninám ekonomická sebevražda... Jenže všechna řešení typu výrazné zdražení či ztrojzónování Brna jsou neprůchodné, bo říjen... Tak snad 2023 se už vrátíme do ekonomické reality.

A když nevratí to, za co jsme si zaplatili, tak jim to jako pomůže? Další "lidi" začnou jezdit autem a zhorší tím i MHD, protože budou větší kolony.... Musí město přidat prachy, pokud si to DP celý nevymýšlí.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Řekl bych, že nejjednodušší řešení nedostatku řidičů, by bylo využití současné migrační vlny z Ukrajiny.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
312
21 dub 2009 20:30
MartinV píše:
A nedostatek řidičů je problém DP, resp. jejich personální strategie.


Zkus tedy těm personalistům nabídnout svoji lepší strategii. Utrhají Ti ruce, a to nejen v DPMB, ale v celé Evropě, kde řidiči všeho druhu chybějí už drahně let.
BTW, jaká ta Tvoje lepší strategie vlastně je?


Offline
312
21 dub 2009 20:30
PvvS píše:
V Medlánkách by bylo potřeba celý dílny projet buldozerem a začít znovu. Ale s plánovanou délkou minimálně 40-42m. Aby to nedopadlo jak teď, kdy se i kachna musí dělit..


Něco v tomto smyslu DPMB (snad) připravuje


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
miropiro píše:
Zajímavé je, že v Ostravě po té, co tam měli jízdní řády mimořádné (hybrid mezi prázdninami a běžným provozem), od 7. března přejdou na běžné jízdní řády. V Praze od konce února jezdí o víkendu metro podle běžného jízdní řádu pro víkend, nikoliv podle jízdního řádu víkendového během prázdnin (tomu sice nějak nerozumím, jaký je rozdíl, ale budiž). A 21. března se má MHD vrátit 21. března.

Sice cituji sám sebe, ale tu Ostravu upřesňují. Plný provoz nastane u tramvají, ne u autobusů a trolejbusů.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
michalk píše:
Jeden den v tomto týdnu, cesta do práce. Výjimečně v 7:00 a-54 z Kamech...

To jsi ještě nevezl ve Stratosu na a-65 dvě školní třídy, jako já ve čtvrtek.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
PvvS píše:
V Medlánkách by bylo potřeba celý dílny projet buldozerem a začít znovu. Ale s plánovanou délkou minimálně 40-42m. Aby to nedopadlo jak teď, kdy se i kachna musí dělit..

Ohledně dílen jsem si vzpomněl na jednu příhodu. sarcastic Manželky prateta byla na tom posledním DOD v dílnách a zděsila se, že to tam vypadá úplně stejně jako když tam před 50 lety byla na exkurzi. Takže asi tak.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jeden den v tomto týdnu, cesta do práce. Výjimečně v 7:00 a-54 z Kamech. Z Říčanské bus plný, ale ještě v pohodě. Na Rakovecké přestup na d-3, pokud bych přestupoval na ZOO, nemám šanci si sednout. Na Vozovně Komín se již dost blbě zavíraly dveře, byl prováděn důkaz matematickou indukcí (vleze-li se do šaliny N lidí, vleze se tam i N+1). Na Mozolkách už měli lidi smůlu, prostě se nevešli... Až na 28. října to bylo jen tak, že jen co vystoupilo, to mohlo nastoupit. Od Jugoslávské se už dalo ve voze i trochu pohnout. A jako bonus příjezd na Starou Osadu +7. Pravidelně jezdím o 1-2 spoje dřív, tedy v 6:45 nebo 6:30 (ano, v pracovní dny je nyní špičkový interval z Kamech na Starou Osadu 15 minut, bo návaznosti nejsou) a opakování cesty v 7:00 po dobu prázdninových JŘ mimo prázdniny už opravdu nehodlám opakovat... Pokud se dopravní podnik nevzpamatuje, tak mám šalinkartu patrně poslední rok. Auto už mi stojí na parkovišti před domem a raději budu stát 10 minut v zácpě na Tomkáči, než každý den se mačkat půl hodiny jak sardinka.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
PvvS: *45 m, ideálně na 50 m, ať je rezerva.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Tady se jenom flikují aktuální problémy, aniž by se uvažovalo dobudoucna. Než se postavil komín, tak nebylo kam dávat kloubový vozy, potom už na ně pro změnu nebyly peníze.
V Pisoárkách se aspoň postavila hala, aby daly udržovat i vozy delší než 20m. A i lávky pro přístup na střechu.
V Medlánkách by bylo potřeba celý dílny projet buldozerem a začít znovu. Ale s plánovanou délkou minimálně 40-42m. Aby to nedopadlo jak teď, kdy se i kachna musí dělit..


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
Myslel jsem dvojčata, píšu trojcata...
Tedy evo2+evo1, měli bychom tak spolu s Lf2 a lf1 potenciálně 70 kapacitních souprav použitelných bez nutné upravy infrastruktury.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ds: trojčata EVO1 není špatný nápad, vozy (alespoň EVO2) mi přijdou tiché, a jízdy s nimi ok. Ale potom bych zvážil, jestli do všehc cpát kabinu řidiče, či by stačil řídíci pult pro případ potřeby. Ono jednak kabina s sebou nese náklady při pořízení, za druhé je to hluché místo, kde se pár cestujících vleze.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Mně se jen líbí, že jsme zase u toho, jak tu není vozovna pro dlouhé vozy a že právě ty jsou potřeba. Stále se naráží na ten samý problém.
Asi by bylo na čase ho vyřešit. Třeba…a teď mě hned neukamenujte…stavbou té nové vozovny. Kde na to vzít? Změnou myšlení ve vedení.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5820 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 čer 2024 11:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]