Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
589
25 říj 2019 10:12
JaKo píše:
Bydlím v Líšni přes 20 let a celou tu dobu se všichni můžou po***t ze zastávek Rotreklova, Bartákova. ND za ED? Jede přes Rotreklova, Bartákova. Východní část sídliště? Nic. Celý roky.
Zprovozní se troleják a zase Rotreklova, Bartákova. A furt dokola.
Navrhuji ty dvě zastávky zrušit a nebude problém :-)


Jakej je tohle nesmysl a logickej rozpor (nemyslím tu nadsázku o zrušení zastávek) si uvědomuješ? Vadí ti, že si na Bartákově a Rotreklově stěžují na dlouhodobě objektivně zhoršenou dopravní dostupnost po prodloužení trolejbusu, ale pokud se ti krátkodobě zhorší dopravní dostupnost například výlukou tramvaje, tak ti to ohromně vadí. Proč ti vadí, že někomu vadí dlouhodobě zhoršená dopravní dostupnost, když tobě vadí i krátkodobé mimořádné zhoršení například kvůli výluce? Mimochodem kdy naposledy jezdila v Líšni x8? Při posledních větších prázdninových výlukách nic takovýho nebylo a jedna strana sídliště měla používat a-78 a druhá a-55 tenkrát ještě po Novolíšeňské...

Trolejbus se měl protáhnout z Novolíšeňské kam, aby to bylo v pořádku? Jinam než bylo více než 30 let plánováno? Tam kde bydlíš ty? Fajn, ale kdyby se ti pak zhoršila dopravní dostupnost jako lidem z Rotreklovy a Bartákovy, tak bys měl taky problém.

Nerozumím, cos tím chtěl sdělit. Ale možná je to můj problém a jen jsem to nepochopil. :-)


Offline
52
16 lis 2018 09:17
Bydlím v Líšni přes 20 let a celou tu dobu se všichni můžou po***t ze zastávek Rotreklova, Bartákova. ND za ED? Jede přes Rotreklova, Bartákova. Východní část sídliště? Nic. Celý roky.
Zprovozní se troleják a zase Rotreklova, Bartákova. A furt dokola.
Navrhuji ty dvě zastávky zrušit a nebude problém :-)


Offline
52
16 lis 2018 09:17
Cracatit píše:
A co točit A-27 na Novolíšeňské, to by nepomohlo? Pak by šlo ten závlek A-78 zrušit.


Nejde, smyčka není určena k běžnému provozu. Policie to nedovolí. Alespoň něco v tom smyslu jsem zaslechl.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Mimochodem, IDSJMK.cz má nový web, zajímavé.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Jednosměrná uzavírka I/43 mezi Krhovem a Bořitovem - oprava komunikace.


Offline
51
28 lis 2019 15:38
Nevíte proč tohle?
https://www.idsjmk.cz/lockouts/detail/84


Offline
444
24 lis 2017 11:40
pořád tu pak zůstane chybějící spojení Vinohrady-Poliklinika-Dělňák, d(p)okud nebude tramvaj. Na tento luxus si už asi místní zvykli a nevzdajíc se ho.Pokud bude varianta pouze mírného protažení tratě a ukončení novou smyčkou okolo u ulice Šedova, vznikla by možnost točit parciály (případně normální trolejbusy) ve stávající točně s přestupem na tramvaj...
Jinak souhlas, jedna linka z 25/26 by měla určitě být rychlým spojením přes Tomkáč bez Osady (ideálně jednou po kusu okruhu, ale už se opakuju)


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Spojení Čejkovické, Bořetické, Mutěnické atd. s poliklinikou zajistí přece nově vybudovaná tramvaj. :mrgreen:

Teď vážně: 55 a 78 prohodit v Líšni trasu a zrušit okružní jízdu přes Vinohrady, jedna z linek 25/26 přes Starou osadu a klidně ve směru do centra přes Zábrdovice a Husovice po manipulační trati na Tomkáč.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
A linka 27 na Novolíšeňské bude k čemu? aby lidi z Jírove, Rotreklove a Bartákove museli zas zbytečně přesedat?


Offline
444
24 lis 2017 11:40
jak by to upravenou 78 nahradilo? jako přestup na novolíšeňské?

ta okružní 27 jak jsem psal by splnila potřebu jak na Osadu, tak k Dělňáku a Poliklinice...a to pro celé Vinohrady. Stačí parciály...a výhledově možná troleje od polikliniky nahoru


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co točit A-27 na Novolíšeňské, to by nepomohlo? Pak by šlo ten závlek A-78 zrušit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
78 má smysl v současné době jen pro lidi z okolí Čejkovické, protože je pro ně rychlejší bez přestupu sjet k Dělňáku a od tama do města šalinou, než objíždět celé Vinohrady na Starou Osadu a od tama do města, to je jasné. Od Dělňáku nikdo nejede na Pálavák, Bzeneckou nebo Mikulovskou, je to zbytečná zajížďka. X27 měla smysl, když ze Staré Osady nic nejelo v době výluky, protože jiná varianta nebyla. V současné době je linka 78 opruz a 27 smysl má, jen pár lidí z okolí Čejkovické by nadávali, rozhodně menší zlo než odříznout půl Líšně od Dělňáku a Staré Osady jak je tomu nyní. 27 by měla jezdit až na Jírovu, 25 taky a 26 ať si končí kde chtějí, na Pálaváku nebo v Husovicích. 78 Vrátit zpět. Tak to vidím já.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Smysl závleku a-78 má být spojení Vinohrad a Dělňáku zavedenej jako náhrada x27, která se měla při výluce osvědčit a vinohradští ji chtěli víc než samotnou t-27. Do čehož trasování t-25/26 přes SO nijak nezasáhne. Tam jedině přestane dávat smysl existence t-27.

A-55 můžeš těžko zrušit, něco dolů do Mariánskýho údolí jezdit musí a dole v sídlišti potřebuješ 2 linky, aby jedna jezdila přes Houbalovu a Vlkovu; a jedna přes Strnadovu (pošta).


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Spíš by mě zajímalo, jak to pak zamíchá s a-55 a a-78. Závlek a-78 přes vinohrady vcelku ztratí smysl a zůstane max obsluha pošty. Pak nastává otázka, jestli a-55 neprohodit, nebo rovnou nezrušit a vrátit a-78 na původní trasu. Čímž by se obnovilo spojení části Líšně s poliklinikou.


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Ono navíc, když přes Osadu pojede jedna linka z 25/26, zajistí to stabilní přímé spojení Osady s oblastí okolo Lesnické a Zimáku.
27 by pak nebyla potřeba nebo by se protáhla nějak smysluplně (viz moje dřívější úvahy parciálu dolů k poliklinice (problém s ukončením>>okružní linka zpět až na Osadu?) Tím by Vinohrady měly spoj na polikliniku a tram 12 a 78 by mohla zpět...pak by jen haprovalo spojení Vinohrad a severní Líšně>>zlepšit ten přetup u Čejkovické??


Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Právě proto mě nenapadlo, že by s linkou 27 problém být měl, ale s linkou 25 ne.


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já teda nevidím do podmínek dotace, ale selským rozumem nevidím rozdíl v tom, jestli tam pojede jedna linka, nebo druhá, když oboje bude trolejbus a oboje by jelo na Starou osadu. Jestli v tom není jen byrokracie. :mrgreen:


Offline
589
25 říj 2019 10:12
V dlouhodobým horizontu se v té oblasti plánuje vyústění "VMO Tunel Vinohrady".
Viz:
Citace:
Jižně od čerpací stanice ÖMV je umístěna MÚK Líšeňská. Tato trubkovitá křižovatka řeší napojení sídelních útvarů Vinohrady a Líšeň na VMO v centrální (optimální) poloze. Návrh křižovatky respektoval stávající zařízení – ČSPH. Vyvolaná byla přeložka tramvajové trati v délce cca 530 m do protějšího svahu.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/497/infoletak_s41-s42-brno-vychodni-segment-vmo.pdf

Tudíž do té doby tam nikdo nic budovat nebude. Jestli se toho tunelu někdy dočkáme je už jiná otázka.


Offline
Uživatelský avatar

3214
14 čer 2004 18:56
blekfild
Možná budu proti proudu, ale za mě je to rozumne řešení. 25/26 vyhýbajíci se stare osadě nedává moc logiku a o moc dal, než do vozovny Husovice, to z Tomkova náměstí není. Pak se budu opakovat, ale přestupu v Líšni by pomohla zastávka na mostě mezi Cejkovickou a Novolisenskou, byla by tam přímá vazba na 58 a (pokud by se zrušila ta kokotská zajizdka přes Vinohrady) a 78.
V dlouhodobém horizontu, kdyby v tom zářezu šla udělat zastávka šaliny, tak by dávala smysl 201 přes Delnicky dům.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
589
25 říj 2019 10:12
iron_liver píše:
Ve zkratce, protažení t-27 na Jírovu brání podmínky udělení dotace, víc bych k tomu nerad zveřejňoval tady na fóru.


Tady bych asi hledal důvod, ale detaily samozřejmě nevím.


Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Já právě nechápu, pokud se má šetřit, proč někdo vymyslel tohle řešení. Rozdíl mezi jízdou linky 25 do vozovny + jedoucí 27 a linkou 25 jedoucí nahoru a nejedoucí 27 je 500 metrů na spoji, o které je varianta č. 2 delší. Počet spojů mezi Tomkovým náměstím a Vinohrady by zůstal zachován, spojení Jírovy a SO by zajistila 27 v pravidelnějším intervalu než linka jedoucí přes celé Brno.


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Někde se ty vzkm budou muset ušetřit..


Offline
Uživatelský avatar

6933
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nestačilo by, než změna v 25/26, právě protažení 27 na Jírovu?


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Jinak seriózně: pokud bude jezdit každá druhá 25/26 na Osadu, tak linka 27 asi dlouho existovat nebude... Respektive v ní nevidím žádný smysl.


Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Takhle daleko jsem to nepromyslel, ale máš samozřejmě recht.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 črc 2024 17:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]