Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
To vypadá spíš na ranní a večerní přejezdy (výjezdy a zátahy autobusů). Jediné větší výkony jsou na 33 a 37, tedy současný stav. Výkony na lince 35 (KV - MN - Bar) jsou oficiálně pod trolejbusy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
ondrah98: když je tam byť 1 pravidelný přejezd, linka by měla mít licenci i jako autobusová.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Zaujala mě většina trolejbusových linek i mezi autobusy. Tím jsou myšleny nějaké pravidelné přejezdy nebo se vzhledem ke stavu trolejbusů počítá pravidelně s autobusy na některých spojích?


Offline
75
29 lis 2017 11:29
Aha, tak to potom jo, dost mě ty P-linky zmátly, takhle to má logiku. Pravda, tu 49 jsem trošku zazdil, ono stejně ani toto řešení není na furt, jsem zvědav jak to bude se 40 po dokončení šaliny do kampusu.


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
eriksson: ne, P1 a P5 jsou pouze případné posily na ohňostroje.
Bystrc bude na linkách 3 a 10 ve vzájemném prokladu "3 spoje za 10 minut"
47 a 61 propojit nejde, bo jiné typy autobusů a nebyly by společné zastávky se 49.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
75
29 lis 2017 11:29
Tak to je tedy velice zajímavé počtení...Bystrc tedy po dobu výluky Žabovřeské obsluhována linkami P1, P5 a 10? To bude celkem chaos, když z Pisárek budou jezdit 1 i P1 a už na Mendláku se od sebe oddělí. Kolik lidí bylo zvyklých na "veletržní" P1 a vleze do toho v domnění, že jedou na nádr...jeslti nebyla lepší 14ka, která už do Bystrce dvakrát během výluk v posledních letech jezdila a to z velké části v podobné trase...Nebo i ta P5, když 5ka nikdy do Bystrce nejezdila, trochu zmatek. Že se oseká provoz busů do Komárva bylo jasné a logické, jen se asi s ohledem na přestup hrana-hrana mohla nechat 40ka přes Nádr, Chrličtí by pak o něco lépe zkousli, že právě jejich linka již do centra nepojede. Smysl mi také uniká u 47ky a 61ky a jejich ukončení na Úzké, v klidu to šlo propojit v jednu linku, Černovickým by aspoň vznikla zajímavá přestupní možnost na Soukenické.


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Zastupitelstvo bude schvalovat kompenzace na příští rok. Materiál je tady: http://www.brno.cz/ezmb_soubory/276/76.pdf
Vyčtete tam linkové vedení při dlouhodobých výlukách, linkové vedení po zprovoznění tratě si Komárova a spoustu dalšího.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A nesouvisí káčka na dvojce s kapacitou obou konců? Narážím na smyčky a pauzy. Mimochodem, jak to teď chodí v Lískovci? Pamatuju, že když tam kdysi jezdila i desítka, tak došlo k pár nehodám a podnik pak zavedl "svačinovýho posunovače." Ten tam teď určitě znovu není...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1437
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
další vadu to má, že 5 jezdí ve dvojicích :-) :-)


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
Snad jediné spojení, co by mohlo chybět, je přímé spojení Česká/Mendlák - Ústřední hřbitov, kde se pak dál přestupuje na regionálky, jenže to se při této výluce zajistit tak jako tak nedá (aspoň ne tramvajemi, a rozhodně ne vedením linky 5 do Bohunic).

Tak to asi je jediná vada. Než chodit z Radnické na Zvonařku raději jsem dříve jel ze Šilingráku na Ústředňák a pak regionálkou.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3716
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Ukončení linky 5 na MN má tu nevýhodu (mluvím o běžném stavu), že oproti dlouhým linkám to přidává 2 přestupy: 5->6 a 6->2, což značně snižuje komfort cestování.
Z úseku od Moravského náměstí po Mendlák můžeš místo 5->2 použít 6->2, z úseku Jugoslávská-Moravák můžeš použít 9->2, takže se tím snižuje komfort jen těm, kteří cestují z oblasti Zdráhalovy, Venhudovy a Štefánikovy čtvrti na Vídeňskou směr Modřice.

Troufnu si tvrdit, že většina cestujících v tomto směru cestuje z oblasti centra a Mendláku, kde pro spojení s Vídeňskou a s linkou 2 můžou použít i linku 6.

Snad jediné spojení, co by mohlo chybět, je přímé spojení Česká/Mendlák - Ústřední hřbitov, kde se pak dál přestupuje na regionálky, jenže to se při této výluce zajistit tak jako tak nedá (aspoň ne tramvajemi, a rozhodně ne vedením linky 5 do Bohunic).


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Já jenom spekujulu, co by za tím mohlo stát, fakt o tom nic nevím. Možná prostě chtěl DP obsloužit co nejvíce původní trasy, tak to zvolil takhle. A vzdálenosti mimo původní trasu tj. Mendlák-Pisárky a Celní-Švermova jsou plus minus stejný. Jako taky mi to nedává moc smysl, ale věřím, že za tím musí něco být...


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ukončení linky 5 na MN má tu nevýhodu (mluvím o běžném stavu), že oproti dlouhým linkám to přidává 2 přestupy: 5->6 a 6->2, což značně snižuje komfort cestování. Při vedení na Švermovu je to alespoň pouze s jedním přestupem.


Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Pak by stačilo jezdit do Šrajbecu, ne?


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Nemohlo by to souviset třeba s kapacitou smyček, nutností přestávek apod.? Zkrátka s tím, aby to celé nějak vyšlo?


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
Do Bohunic jede jen každý druhý spoj, zatímco dříve jezdily k UH ve špičce všechny.
Myslím, že minimálně v dopoledním sedle by ale celá 5 mohla končit na Mendlově nám a nic by se nestalo.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3716
08 čer 2005 23:12
Trochu nechápu trasování při výluce smyčky Ústřední hřbitov, zvlášť v době, kdy je třeba šetřit. Přímé spojení Mendláku s Ústředním hřbitovem to nenahradí, naopak přímé spojení Mendláku s Celní (kde se dá přestoupit na linku 2) a Bohunicemi je zajištěno linkou 6, proto nechápu, proč linka 5 není celodenně ukončena na Mendláku a jezdí až na Švermovu, kvůli čemuž zase linka 10 jezdí až do Starého Lískovce, čímž se zbytečně najíždějí kilometry.


Offline
67
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Tak to by ma zaujímalo, aké konzistentné argumenty si tamojší ultrasi pripravili.

Medzi Nerudovou a Klusáčkovou je to skoro 700 metrov, pričom je tam situovaných niekoľko významných cieľov v rámci mesta ako takého.
Ak smerujem od centra na magistrát a spol. (a bavíme sa o stovkách až tisíckach ľudí denne), celková cesta sa mi umelo predĺžuje o vrácanie sa späť od Klusáčkovej, takže potrebu zriadenia zastávky to len znásobuje.
V prípade zriadenia zastávky by som ale veľmi vážne uvažoval nad zrušením Nerudovej, hlavne tak pre to, žeby to významne zdržiavalo už nastúpených, z princípu "v centre čo najmenej zastávok".


Hlavou mi ide veľmi intenzívne myšlienka zriadenia zastávky pre 25+26 niekde na úrovni Tučkovej/Botanickej. Tangenciálny charakter liniek by som nepreceňoval a stačí si všimnúť, aké množstvá ľudí sa vymenia práve Pionýrské a Konečného nám.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, vzhledem k tomu, kolik zdejších přispěvatelů proti té zastávce dost hlasitě protestovalo, tak si troufnu říct, že to ta zastávka bude mít podobně složité, jako prodloužení tramvaje k muzeu dopravy, díky velkému množství odvolání od zdejších šotoušů sarcastic

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No jo, tak oni než se na odboru dopravy dohodnou, než se to projedná, plus uzavírky a další věci. Čekal bych, že už aspoň bude schválený investiční záměr a ostatní věci se třeba chystají. Je to těžký, když člověk tuší, jaký je uvnitř magiče personální bordel.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Ohledně té Kounicovy jsem našel články z března 2020 s nadpisy, že příští rok se začne. A po přečtení nějaký radní uvádí "SNAD se začne příští rok" (tj. 2021). Takže do té doby je ještě čas (dřív to určitě nebude) a "něco" mi říká, že spíš později...


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Jako spoustu podobných rekonstrukcí, do novin uniknu informace, že příští se to bude rekonstruovat a pakl je 5 let ticho:) Trochu se doufám, že zváží posun zastávky před rohlík a zrušení Nerudovy.. Každopádně souhlasím, že expirace vozovky a svršku se už přiblížila.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit - jestli se v případě budování zastávky nečeká na reko části ulice Kounicovy mezi Šumavskou a Nerudovou? Nevím ale, že by se tahle správka chystala, ovšem podle stavu kolejí a silnice vůbec už loni bylo pozdě.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To mi připomíná, že se pořád nijak nerýsuje zastávka u Moravské zemské knihovny, která měla být už v realizaci a pořád nic, poslední předláždění chodníků tam probíhalo loni v létě, kdy jsem tudy musel chodit do práce. Je to dost dlouhá vzdálenost od Nerudovy na Klusáčkovu a magistrát je jaksi uprostřed a spolu s fakultami je to velký zdroj cestujících.
Jinak přestup Komín - Jundrov se dá v pohodě stihnout u kruháče na Hlavní, přestupovat až na Přívratu mi přijde nepohodlné kvůli frekventované křižovatce a přechod vycházkou z Rosického nám. na Vrázovu je sice příjemný, ale taky to není úplně blízko sebe, nicméně dost ostrou chůzí se to za 5 minut přejít dá.
A kdyby mělo jít o trochu jiný přestup mezi trajflama 30 a 36, tak naopak Vrázova nebo předchozí Podveská se docela hodí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

849
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Osobně mi přijde komfortnější přestoupit z 30 (z Bystrce) na 67 (směr Jundrov) v zastávce Štursova než jít z Podveské na Hlavní. Další společná zastávka těchto linek (a 44) je až Přívrat.
Navíc zrušením zastávky Štursova vznikl další dlouhý úsek bez zastávky. Mezi zastávkou Podveská (z Komína/Bystrce) a Vrázova je to dle map 900 metrů. To je dokonce víc než úsek Nerudova-Klusáčkova (ve směru na Technolog. park), který dle map vychází na 700 metrů.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 črc 2024 09:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]