Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
40
02 čer 2012 19:24
Mám dotaz na znalé stran odkazovaného dodatku smlouvy s DPMB - na straně 29 toho souboru je u linky 310 uvedeno, že trasa Vranov-myslivna <-> Kuřim, Podlesí, Pramen bude vedena i přes Ivanovice, Mácova (minimálně to chápu jako některé spoje). Nic takového však tady nejezdí. Nevíte někdo proč?


Offline
444
24 lis 2017 11:40
No spoustu lidí cestuje do centra, ale i Česká třeba je centrum a tam je z úzké ještě kousek cesty, navíc spousta lidí má cíl řekl bych v širším centru, kolik z nich má cíl přímo v okolí nádraží a úzké (krom přestupu na jinou linku či vlak), řek bych, že tak drtivý to nebude..


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Erickson1505: Stále nejsem přesvědčený o tom, že tam kromě NAD něco zastavovat bude, už proto, že takto se to prezentovalo během výluky, stejně jako zachování spojení 40+60, nebo současné trasy a-67 přes Křenovou. A vida, na oboje došlo a proto si myslím, že i na to omezení Konopné na NAD dojde, protože bylo dlouhodobě plánováno.
Jinak ano, jsou i místa, která jsou horší. Zrovna u zoo byla podle mě chyba zrušit podchod, místo aby se modernizoval a udělal bezbariérový a omezilo se tak kolizní místo. Halasák souhlas, to také není přestup na tramvaj. Přesto mě překvapilo, že lidé z Útěchova a Vranova o tento nepřestup stojí víc, než o mnohem pohodlnější přestup na tramvaje a navíc i vlaky u královopolského nádraží. To prostě člověk nepochopí.
A ano, Úzká není vhodná pro přestup na tramvaj. Je ale v docházkové vzdálenosti centra, což Komárov není. Že to také není tím podchodem úplně hezká cesta je pravda, ale pořád je to zastávka skoro v centru, bez dalšího přestupu. A ano, vzniknou tak nová spojení, třeba s jedním přestupem do Juliánova nebo Líšně. Ale kolik lidí tak cestuje, oproti tomu, kolik lidí cestuje do centra? A to bude určitě hlavní argument pro zachování a-63 na Úzkou.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
DS: Proto jsem se ptal, jestli je to nějaký vlhký sen, nebo co to má za smysl. Jako dobrý, chlapec má přehled o uzlech, ale to je asi tak všechno, co k tomu příspěvku jde rozumně říct.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
75
29 lis 2017 11:29
Dost bych pochyboval, že by na Konopné nenechali busy zastavovat. Co tudy bude jezdit, bude tu i zastavovat dle mého. Otázka, kolik toho do bucoucna bude. Protože pokud si město nepřeje na Dornychu zastávky, tak to bude mít nějaký důvod a myslím, že to bude spíš výrazné osekání busů v této oblasti, než že by k šalině nechali expresové autobusy Komárov-Úzká. Neříkám, že ten přestup je úplně ok, taky bych si představoval něco jiného, ale podívejme se jinde po Brně. Je snad Zoo nějaká hitparáda? Tam taky řada aut jezdí dost rychle a není tam ani semafor. Na Halasáku sice je, ale zase je to tam kus cesty. A i když chápu, že to je asi věc názoru, tak já třeba nejsem nadšen ani z Úzké. Ještě bych pochopil, kdyby lidi z Chrlic řvali, že chtějí ponechat 63 na Nádr, ale na Úzkou? O co je lepší pochod podchodem plným individuí směr Nádraží a centrum než přestup na Konopné? Jinak argument se zpožděními při spojování linek samozřejme beru, je to nevýhoda, ale zase tím, že 64 v nové trase pojede někam dál a neskončí v jednom přestupním uzlu, se vytvoří celá řada spojení přímých nebo na jeden přestup do obrovské části města. Ono při velikosti Brna fakt nejde vše tahat na přestup na nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
ds píše:
peno, co je to za kokotinu s tou Konopnou? Proč by se asi rušila zastávka, když jsou tam udělané luxusní zálivy a je to nejpohodlnější přestup. Navíc to nově bude fungovat i obráceně, tedy na přestup ze šaliny na 64+67 k Mrazírnám.

Mě naopak zajímá, kde se bere ta jistota, že zůstane, když ve všech materiálech k výluce byla prezentována jako dočasná, stejně jako ostatní zastávky na Dornychu, protože město si tam trvalé zastávky nepřeje. Konopná je výjimka, protože ta existovala i dosud, ale jen pro NAD za tramvaj a v tomto režimu má zůstat i nadále. A ono je to i logické, protože ta zastávka je jen pár metrů od Komárova, což platí zejména ve směru na Masnou/Úzkou, kde ani nic nového nepřináší oproti Komárovu, kromě zkrácení stále nevhodného a normálně nepoužitelného přestupu na tramvaj přes rušnou čtyřproudou silnici, takže v tomto směru stejně nic nezmění a pro autobusy by to byla jen zbytečná zastávka navíc na několika metrech, proti čemuž tady někteří místní přispěvatelé také hojně argumentují a brojí ;-) V opačném směru je to něco jiného, protože tam by skutečně vznikl velmi komfortní přestup téměř hrana-hrana, který by měl smysl, ale ani tak si nemyslím, že zůstane, byť by to bylo rozumné a užitečné, protože všechny přestupní vazby a ještě další se dají realizovat i v Komárově, čímž bude město určitě argumentovat při jejím zrušení, resp. zavedení pouze do režimu NAD.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
Cracatit: náhodou, návrh BrQ je v topu, úplně jsem si vzpomněl, jak jsem si jako malý vymýšlel linky a doplňoval je fixou do mapy :-) akorát tehdy neexistovalo diskusní fórum, kde bych se mohl pochlubit :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
BrQ: Tenhle návrh plný překlepů a nesmyslů má být něco víc, než totální šotoutopie? Např. Barvičkova, taková ulice v Masarykově čtvrti neexistuje. Podobných ptákovin je v tom textu víc.
No a trolejbusy linkově přes Cejl na SO a 50 z Komárova na SO, to je úplně bez komentáře.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
7197
27 úno 2010 07:40
Protože by to pak fungovalo a padl by tím argument, že se nedá přestupovat? :-)


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
peno, co je to za kokotinu s tou Konopnou? Proč by se asi rušila zastávka, když jsou tam udělané luxusní zálivy a je to nejpohodlnější přestup. Navíc to nově bude fungovat i obráceně, tedy na přestup ze šaliny na 64+67 k Mrazírnám.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Sice se zpožděním, ale přesto odpovím. V první řadě mé výroky vytrháváte z kontextu. Ano, umím si představit ukončení všeho, co dnes jede od jihu na Úzkou v Komárově, tedy kromě a-49, která zároveň plní i obsluhu Černovic, ovšem jen pod podmínkou, že tam bude existovat rozumný přestupní terminál. Nicméně takový terminál neexistuje a za těchto podmínek považuji ukončení čehokoliv v Komárově za komplikované, až téměř nemožné.
A spojení 40+50 jsem sám označil za hloupost, nicméně stále si trvám na tom, že je to menší hloupost, než spojení 40+60, díky častým zpožděním obou linek. Takováto megalinka prostě nikdy neměla vzniknout a když už vznikla kvůli výluce, měla být po jejím ukončení znovu rozdělena. Není totiž jediný rozumný důvod k provozování takového šíleného nesmyslu.

Pokud jde o 43, pak znovu opakuji otázku, na kterou jsem zatím od žádného příznivce tohoto paskvilu nedostal odpověď: kde berete tu jistotu, že Konopná zůstane? Já jsem si naopak téměř jistý, že bude zrušena, neboť byla prezentována jako dočasná. A pokud zrušena opravdu bude, jakože s pravděpodobností hraničící s jistotou bude, protože není důvod, aby nadále existovala, pak bude přestup na tramvaj pouze v Komárově nebo na Masné a ani jeden není v současném stavu ideální. A proto si myslím, že si to Chrlice nenechají líbit a nějakým způsobem si prosadí linku až na Úzkou, i kdyby si ji měli sami platit. Tedy za předpokladu, že se s nimi vůbec bude někdo bavit, protože poslední dobou sleduji poněkud arogantní přístup magistrátu podobné kroky s městskými částmi nekonzultovat, aby náhodou nemohli proti podobným paskvilům namítat. Viděli jsme to u Líšně a vidíme to i aktuálně u Bystrce a mám obavu, že to uvidíme i u těch Chrlic.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1
12 pro 2020 11:48
Komárov od 21. 9. 2021 (co bych změnil)

Tram:
1: zkrácení do úseku Řečkovice – Písárky

4: N. Míru - Česká - Hl. nádr. - Tkacovská - Mal. most - Babická
- (int. PD 10/7-13/10/15, SN 15/10/15)
-oslabení úseku Česká - N. Míru (nahrazení linkami 38+39 a linkou 68)

7: Švermova - Hl. nádr. - Tkalcovská - Čertova rokle
- (int. PD 10/20/10/-)
-doplňková tramvaj

9: Komárov - Hl. nádr – Malinovského n. - Dětská nem. - Čertova rokle
- (int. PD 10/7-13/10/15, SN 15/10/15)
- posílení spojení do Komárova a ukončení busů v úseku Komárov - Úzká, napřímení trasy – zrychlení

10: Juliánov/ Stránská skála – Geislerova – Hl. nádr. – Malinovského n. – Česká – Vozovna Komín – Ečerova
- (PD 6-7/10/6-7/15, SN 15/10/15)

11: Bráfova – Vozovna Komín
- (CT 15-20 min)

14: Maloměřický most - Tkalcovská - Hlavní nádrží - N. Svobody - Česká - Vozovna Komín - Rakovecká
- (int. PD 10/20/10/-)
-v úseku Mal. most - Česká v prokladu s oslabenou linkou č. 4, v úseku Hl.n. - Rakovecká posiluje linku 10 (dlouhodobá výluka Žabovřeská)

TBus:
21: Černého – Vozvna Komín – Pisárky – Mendlovo n.
- (PD 20/10/20/15/30, SN 30/20/30)

38: Preslova - Úvoz - Česká - Malinovského n. - Hl. nádr. (- Juliánov - Pálavské nám. - Vlčnovská - Stará osada)
- (int. PD 20/20/20/30, SN 30/20/30) - v úseku Hl. nádr. – St. osada v provozu pouze PD 5-19)
- nasazení parciálních Tbusů

39: Barvičkova - Úvoz - Česká - Malinovského n. - Hl. nádr. Juliánov - Pálavské nám.
- (int. PD 5-10/20/8-12/30, SN 30/20/30)
- nasazení parciálních Tbusů

Bus:
40+48 směrem do centra ukončeny v Komárově
50: z Komárova prodloužena přes Černovickou na Starou osadu
60+61 …Křídlovická – Hl. nádr. – Úzká – Autobus. nádr. - …
64 (propojena s linkou 63) Chrlice - Komárov - Červený písek


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
peno píše:
Chrlice si budou víc, než jen vyskakovat, tomu věřte, pánové. Jediná šance, jak toto může projít je, že to bude probíhat jako v případě Líšně, tedy, že to arogantní politici a úředníci na magistrátu prosadí, aniž by se s Chrlicemi bavili. Schopni toho jsou, to už nám předvedli, ale já nevěřím, že Chrličtí připustí takový scénář, právě po zkušenostech z Líšně. Navíc hrozí, že tím právě dostaneme další desítky lidí do a-67, protože se jim nebude chtít jít na tramvaj a přesednou tak do toho jediného, co tam jede do centra.


I když Peno už debatu k tomuto tématu ukončil, tak si přece jen dovolím souhlasit s názory DS a P. Haluza.

Pokud není Peno demagog, jak se ohradil, tak mi jeho příspěvky přijdou minimálně lehce rozpolcené. Na jednu stranu říká, jak to chápe a jak je to vlastně dobře, a nemělo by zůstat jen u 63+64, ale mělo by se to rozšířit na vše další, tj. 40+50 a 48. Na druhou stranu však hlásí, že si to někdo arogantně stejně prosadí, což vnímám jako odsudek tohoto řešení. Takže to je dobře nebo špatně? 8-)

Debaty s Chrlicemi předpokládám přijdou na řadu, vždyť by to mělo nastat až za 7 měsíců, ale co od nich vlastně čekat? Co by se asi muselo stát, aby se v Chrlicích uspořádala májová veselice k oslavě ukončení provozu autobusu přímo do centra? Z tohoto důvodu má asi logiku, že za systém MHD odpovídá město jako celek, protože jednotlivé městské části by z něho udělaly neufinancovatelný trhací kalendář. Paralelu lze možná vidět v období před vznikem koordinátora IDS JMK a jak před tím fungovala regionální doprava.

Ještě věcně k té 63+64. Je přestup na tramvaj na Konopné v obou směrech skutečně takové drama, aby z toho byla hysterie? Mám za to, že to je principiálně identické k přestupu z 57 na Halasově náměstí, kde se vozí výrazně větší frekvence ze sídliště, příp. ze Soběšic, Útěchova nebo až Vranova. Osobně si nedovedu představit, že nebude jakákoliv reakce na to, že se investovaly stovky miliónů korun do zlepšení parametrů tramvajové dopravy do Komárova a nemělo by to jakýkoliv odraz v provozní ekonomice a zachovaly se všechny souběhy autobusů. To je snad patrné i bez kapky zdravého rozumu.

PS. Kdo tak asi popíchl ty Chrlice (nebo Tuřany), že to tak určitě nenechají....


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
V rámci I. etapy VMO Žabovřeská byly zálivky v hlavní komunikaci odstraněny. Zůstaly pouze ty na obslužné komunikaci, na kterou půjde najet pouze ve směru od Bystrce a v druhém směru je slepá (směrem k Bystrci končí protisměrnou komunikací.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
74
17 lis 2012 23:31
Ono by možná stačilo i jednoduché opatření - zřídit zastávku E56 na Bráfově s rozumnou návazností na 11, pokud tam no to ještě někde bude místo. Zastávky náhradní dopravy za tramvaj na VMO Žabovřeská I se myslím ale někde řešily, tak snad by nemusely být moc daleko...


Offline
Uživatelský avatar

1634
10 čer 2006 20:45
Brno
eriksson1505: to by bylo fajn, minimálně pro řidiče co jedou na pátou a později do Pisárek z oblasti Komín, Bystrc, Žebětín. A není jich málo. A nejlepší to mám já, ze Stránského do Pisárek

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
75
29 lis 2017 11:29
Pro relaci Bystrc-Pisárky by se víc než šikla nějaká náhradní trolejbusová linka z Černého na Mendlák...Ta by i částečně řešila omezení počtu tramvajových spojů


Offline
74
17 lis 2012 23:31
Co zde ještě nezaznělo, je úplná absence náhradní autobusové dopravy za d-1 Vozovna Komín-Pisárky při výluce Žabovřeská. To se jako myslí vážně, že namísto páteřní linky d-1 máme být v relaci Bystrc-Komín-Vozovna Komín-Pisárky-Mendlovo náměstí odkázání na přestup na ve špičkách naprosto nepravidelně jezdící a-44/a-84???
Původní podmínky DPMB z roku 2009 (zn. V0849/09 ze dne 3.9.2009) byly:
https://www.zabovresky.cz/assets/File.a ... enty=13871
b) V rámci přepojení stávající tramvajové trati na trať v tunelu připouštíme možnou výluku pouze
v období prázdninových měsíců (tzn. červenec a srpen). Mimo tyto měsíce je možno z tohoto
úseku v nejnutnějších případech tramvajovou dopravu vyloučit jen během víkendu. Náklady
spojené se zajištěním náhradní dopravy v průběhu výluk je třeba započítat do nákladů stavby.

Pak se tvrdilo, že se udělá 2-letá výluka d-1 s tím, že náhradní autobusy za d-1 budou jezdit po nově vybudované obslužné komunikaci, aby se eliminovalo jejich zpoždění... a teď ani tohle nebude s tím, že se bude jezdit za nromálních okolností už tak přeplněnými a-44/a-84?
Ať si to někdo zkusí v praxi a zjistí, že se dvěma přestupy na nepravidelně jezdící linky a jejich zpožděními na Veslařské se dostane na naprosto negarantovaný několikanásobek času.
Tady
https://zabovreska.webnode.cz/l/vyluka- ... id=1&pid=1
se ještě mluvilo o nasazení velkokapacitních souprav na x11, a teď už ani toto ne.

VAŇKOVÁ OKAMŽITOU DEMISI!!!!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zdeněk píše:
Aneb asi potřetí se tu řeší, že už od začátku je spojení linek 40 a 60 prezentováno jako trvalé a Peno jenz toho opět překvapený :pray:

Překvapený z toho nejsem, čekal jsem to, ale to neznamená, že z té, s prominutím, prasárny musím hýkat nadšením. Tím bych tuto debatu asi ukončil, děkuji.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Prosim argumentujme a neurazejme. Chrlice vyskakovat budou, vzpomenme na kauzu linek 59, nasledne 509 (proti vuli dopravniho podniku, proslo 2/3 hlasu kordisu a odboru dopravy) a naslednemu mimoradnemu jednani a zpetnemu vraceni 63. Navic prodlouzena 64 i zanik 63+74 jsou planovany k 1.7. a celostatni parlamentni volby jsou v rijnu... V utery zastupitele odhlasuji prilohu 25 beze zmen a co bude v cervenci fakt nema zadny smysl resit ted, kdyz se pomalu vraci pes na ctyrku...


Offline
Uživatelský avatar

1634
10 čer 2006 20:45
Brno
Aneb asi potřetí se tu řeší, že už od začátku je spojení linek 40 a 60 prezentováno jako trvalé a Peno jenz toho opět překvapený :pray:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
P. Haluza: Chrlice si budou víc, než jen vyskakovat, tomu věřte, pánové. Jediná šance, jak toto může projít je, že to bude probíhat jako v případě Líšně, tedy, že to arogantní politici a úředníci na magistrátu prosadí, aniž by se s Chrlicemi bavili. Schopni toho jsou, to už nám předvedli, ale já nevěřím, že Chrličtí připustí takový scénář, právě po zkušenostech z Líšně. Navíc hrozí, že tím právě dostaneme další desítky lidí do a-67, protože se jim nebude chtít jít na tramvaj a přesednou tak do toho jediného, co tam jede do centra.

Zbytek asi nemá smysl komentovat. Asi jsem jediný, kdo tu má kapku zdravého rozumu a vidí nesmyslnost spojení 40+60. Ano, spojení 40+50 je ptákovina, ale stále menší, než spojení 40+60, tedy dvou linek, známých častými zpožděními. Právě rozdělení těchto dvou ramen je velmi žádoucí pro zachování aspoň nějaké pravidelnosti dopravy v této oblasti. Ale já jsem přece jenom demagog, tak co já vím sarcastic Víc asi nemá smysl se o tom bavit, když to tu z vaší strany probíhá takovým urážlivým tónem, pánové.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Přeplněnost 67 je už jiný problém. Tam by pomohlo, aby každý druhý spoj odjížděl z Komárova a ten z Avionu jel z Komárova 7minut po něm (standartní zpoždění 67 od Avionu v Komárově je 2-3minuty). Spoje z Komárova jsou na tom kapacitně lépe. Největší katastrofa na 67 je JŘ pro prázdniny. Všechny spoje z Avionu a už v Komárově je člověk rád, že se netísní někde u dveří. Tam by byl lepší interval 9-6minut (Komárov/Avion).


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ne, Peno, jenom asi něco hulí, ale vůbec není demagog. sarcastic Souhlas s DS.
Jenom jsem nepochopil, co je důvodem odklonění čtyřicítky opět dolů na Opuštěnou? Tak, jak je dnes, bych ji nechal kvůli lepšímu přestupu na osmičku a ostatní šaliny, že má souběh s osmičkou po Nových Sadech, je spíš žádoucí kvůli kapacitě hlavně ve špičkách.
Aut na Dornychu v běžném stavu mimo "celostátní zámek" moc neubude, takže bych tam ty zácpy čekal dál, proto je určitě lepší oklika busů po Křence.
Jinak si myslím, že Chrlice budou dělat bugr, že nemají 63 do centra, přestup v Komárově bude vždycky na dvě věci, dokud se tam nepovede vybudovat pořádný terminál, nebo dokud neprojde protažení šaliny ke křižovatce dálnic D1 x D2, což je hudba budoucnosti.
Spojení 40+50 mi připadá jako totální ptákovina s ohledem na odlišné směry, odkud kam ty linky jedou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Chrlice si můžou vyskakovat, jak chtějí, ale nebude jim to nic platné. Od Holásek dál to jistí a-48, takže jde skutečně jen o ty Chrlice, kde to prostě budou mít vlakem nebo busem s jedním přestupem. Ten by mohl být právě na Konopné a pak přes Kalovou a Masnou na Černovické nábřeží a dál po trase.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 črc 2024 10:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]