Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
pan bubacek píše:
Další z možných řešení: t-9: Juliánov-hl.n.-Nové sady,smyčka. T-7: Lesná-Česká-Masarykova-hl.n-Nové sady-Renneská-Starý Lískovec s možností ukončení některých spojů v Nových sadech- průjezdnost s t-9.

Jakože by to do Liskance jelo nejen ze dvou různách hran, ale kaštan by si musel v apce najít, na kterou stáv má jít? Sice by to řešilo zatížení 1. a 2: koleje, ale jinak k ničemu.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Pak by se ovšem nabízela ta desítka do Bystrce přes Veveří, když Lesnou obslouží sedmička.


Offline
14
14 úno 2020 20:08
Další z možných řešení: t-9: Juliánov-hl.n.-Nové sady,smyčka. T-7: Lesná-Česká-Masarykova-hl.n-Nové sady-Renneská-Starý Lískovec s možností ukončení některých spojů v Nových sadech- průjezdnost s t-9.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě k nové sedmičce, já vím, že má jet z Cejlu na Hlavas - Nové sady - Křídlovická - Vojtova a Švermova, jen jsem nepochopil jeden komentář z poslední stránky tohoto vlákna.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a k regionálkám A-401/401Ex/402 jen řeknu, že na Kampus se nevejdou, o ukončení na Osové jsem se tu bavil asi před třemi lety a bylo řečeno, že pojedou na SL k vlaku, takže "Osovou, na mostě" úplně minou a "Osová, u tramvaje" úplně zanikne, protože obslužná silnička prý přijde zrušit kvůli napojení šaliny směr kampus. Takže na Osové zůstane zastávka na mostě nad šalinou a v trajflové smyčce.
P.s. Já jsem si to nevymyslel, z víc zdrojů mi takhle vyšly informace.
Kdyby dvojsvazek A-401/402 a A-403/404 byl na mně, tak ho ukončím na špitále, chtěl jsem až kampus, ale není kapacita a točit je na velkém kruháku, u kterého staví trajfly a čtyřicítka, nedává smysl, že by bus objel kruhák dokola a vrátil se, neměl by žádné místo na odstav a krátkou pauzu. Na pauzu v Říčanech moc místa není (pro místní spoje 401 a 402).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, nenápadný dotaz a jakou rozproudil diskusi. Desítku neplánuje asi nikdo zachovat, já jen říkám, že by se hodila i v budoucnu ve stávající trase a bez jedenáctky se můžeme obejít. Cejl je dostatečně pokrytý dvojkou a čtyřkou.
Ohledně sedmičky jsem nepochopil, jaké jiné nástupiště na Hlavasu by měla mít, když pojede k Rondu? On ji chce někdo hnát Masarykovou, že by stavěla u Padowtze? První kolej je přetížená a po výluce bude zas, protože na ní staví čtyři linky, takže jedině prohodit trasy sedmičky a čtyřky z Maliňáku tak, aby 4 jela rovnou z Cejlu na Českou a pak rovně na Komenského náměstí a sedmička brala její kapacitu z Maliňáku na Hlavas, pak už by mi to smysl dávalo, protože by se obsazení první koleje skoro nezměnilo, co do kapacity.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Pavel: Ten proklad 8 a 10 na Osovu je opravdu oříšek. Pokud nechceme zkracovat interval 10 (a že k tomu není dobrá ekonomická situace), tak pak se v rámci takového linkového vedení nabízí zrovnoměrnit proklad linek ve společném úseku na úkor nepravidelného intervalu v koncových úsecích 8. Pro intervaly 5/10 minut by to bylo ve výsledku 4-3-3 (z toho linka 8 interval 4-6) Trochu méně atraktivní by to bylo při zkrácení intervalů na 4/8 jako proklad 3-3-2 (vlastní 8 by měla 3-5).


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Tak ono ani úplně nejde o obsluhu konečné v Lískovci (to zvládne zatím 6 v pohodě), ale o to, že linka 8 přebere navíc cestující z linek 40+61, ale i cestující Nový Lískovec - Hlavni nádraží. Tehdy se psalo i o intervalu 4 minuty na 8. Pak si myslím, že se spíše počítalo s doplňkovou linkou do smyčky v Lískovci. Já očekávám přetrasování regionálních linek ke kampusu (vazba na tangenciální linky a primární spoj k nádraží), protože nečekám, že 10 bude jezdit do Lískovce např. o víkendu.

Ad linka 10: já myslím, že celý ten problém je spíše v lince 11, která míjí hlavní nádraží a v trase Lesná - Česká jede závlekem přes Cejl. Tedy je málo využívaná. A i linka 10 není ideální, protože jede stejnou trasu jak 8 a tedy pro 99 procent cestujících nemá smysl na ni čekat a jedou tím, co přijede první. A pokud neposiluje každý spoj, tak je vlastně k ničemu. Takže jsou šototeorie, že by to třeba mohlo zůstat. Tedy linka Stránská Skála - Bystrc a linka Lesná - Starý Lískovec. Ale myslím, že se spíše čeká, jak si ta linka Lesná - Švermova sedne (jiné odjezdové nástupiště na hlaváku). A jak se tu psalo, problém může být i kapacita 1. a 2. koleje.


Offline
Uživatelský avatar

1634
10 čer 2006 20:45
Brno
Pokud se nepletu tak přesně tak to bylo plánováno ještě když se počítalo s 10 jen na skálu. Z Osové do Lískovce tolik lidí nejezdí, aby to nepobralo. Ve špičce navíc jede 401 až na Osovou, kde se dá přestoupit i na 8, takže se opravdu nebojím, že by to 6 nezvládla klidně sama, ty dvě zastávky (navíc s bonusem linky 10)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Co vím, tak se plánovalo po rekonstrukci tratě do Líšně hodit desítku do zastávky Starý Lískovec smyčka.
Tedy Lískovec by byl obsloužen 6, 10 a navíc by to kompenzovalo 8 která bude jezdit k Bohunické nemocnici.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1634
10 čer 2006 20:45
Brno
Ono někde padlo, že se má zanechat linka 10 v současné trase, nebo je to jen fantasšotomagorie? Logicky i pokid se trať prodlouží na Kanechy tak tam pojede jednička, 3 a 11 na Rakoveckou, proč to měnit?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
109
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Myslím že neměla – zaslechl jsem nějaké diskuze, že z různých provozních důvodů se po prodloužení trati bude muset změnit směr otáčení v té smyčce (asi protože na Kamechy by pokračovala strana blíž k silnici a chtěli by mít sjednocenou odjezdovou zastávku? nevím...)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Alanis píše:
Tak ještě se mluví o prodloužení na Kamechy, pak by mohla 1 končit na Ečerce, 10 na Kamechách a 3 VK/Rakovecká.

A pokud by se prodloužila 10 i na druhé straně do Líšně, tak by se jednalo o fakt krásnou linku :-)

3+11, nebo 10 po Veveri se po otevreni Pisarek do Bystrce bude muset zrusit. Dohromady to blokuje kapacitu na Veveri, ktera je dlouhodobe potreba pro 12. Za me je mnohem lepsi ponechat do Bystrce 3, ktera jede dale k detske nemocnici a na Starou osadu (odkud se da dojet do Lisne). Spojeni z Bystrce na nadrazi a k divadlu je pres Pisarky za stejny cas, ale spolehlivejsi.

Tak jak chapu prodlouzeni na Kamechy, tak smycka na Ecerove se ma zrusit.


Offline
Uživatelský avatar

1634
10 čer 2006 20:45
Brno
Linka 3 byla zkrácena na Rakoveckou 1. 1. 2013 mmj kvůli tehdejším úsporným opatřením, kapacita smyčky taktéž samozřejmě pomohla. Nicméně od roku 2016 do loňska byly na jedničce střídané pauzy a na Ečerce stály přes den jen dvě soupravy, takže tam by problém nebyl, toto bylo zase zrušeno od září 2020 a pauzy jsou zase na voze

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Naposledy upravil Zdeněk dne 11 bře 2021 12:59, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak ještě se mluví o prodloužení na Kamechy, pak by mohla 1 končit na Ečerce, 10 na Kamechách a 3 VK/Rakovecká.

A pokud by se prodloužila 10 i na druhé straně do Líšně, tak by se jednalo o fakt krásnou linku :-)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
109
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
A přesně proto tam desítka nemůže jezdit trvale :D


Offline
609
24 čer 2005 20:56
mekrydy píše:
Vždycky, když jsem v té době o tom četl, tak to bylo kvůli té ‘nedostatečné kapacitě’. Bylo to určitě někdy v průběhu nasazování ať už trojčat, 2xLF2 nebo LF2+LF, ta doba je celkem dlouhá. Když tam ještě jezdily obě, tak se stávalo, že na obou výstupních kolejích stávaly soupravy, protože ve smyčce nebylo místo.

To stání na obou kolejích až po první vyhybku je tam v PD i v této době.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
Roberte, díky za popis. Zajímavé vedení. Napadlo mě, že by ta 00802 mohla jet s lidma na Geislerovu už z Mifkovy a ne služebně nějaký úsek. Nevím už, jestli jsem si toho přejezdu všiml o víkendu, ale mám pocit, že některý den, snad v sobotu, jel ten přejezd na desítku i ráno někdy před osmou hodinou a pak během dne už zas na osmičku, ale časové rozpětí neznám. Jinak by mě zajímalo, jestli se nepočítá s nějakou formou zachování desítky i po konci výluky na Žabovřeské, to spojení v podstatě plní to, co chtěli kdysi lidi ze Žabin (přímo na Českou i Hlavas v jednom).

O víkendech ráno jede 00804 v 7:45 z Ečerky jako 10 na Geislerovu a dále do Líšně. V PD přejíždí na desítku večer také 00806 a brzy ráno 00810.


Offline
109
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Vždycky, když jsem v té době o tom četl, tak to bylo kvůli té ‘nedostatečné kapacitě’. Bylo to určitě někdy v průběhu nasazování ať už trojčat, 2xLF2 nebo LF2+LF, ta doba je celkem dlouhá. Když tam ještě jezdily obě, tak se stávalo, že na obou výstupních kolejích stávaly soupravy, protože ve smyčce nebylo místo.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mám pocit, že ke zkrácení linky 3 na Rakoveckou došlo dříve, než byly na linku 1 vypravovány velkokapacitní soupravy. Ale je to jen domněnka matně podle paměti, tak snad někdo doplní.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
mekrydy píše:
Mimo to je problém i kapacita smyčky Ečerova, což je důvod proč už před lety zkrátili d3 na Rakoveckou.

Můžu poprosit o bližší vysvětlení? Proč dřív tam trojka mohla jezdit a najednou ne? Kvůli nasazení van na jedničku? (to je jediná ěvc co se mohla změnit, ale nevím už, odkdy k tomu došlo)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Já se možná zeptám blbě, ale nemělo by být výsledné linkové vedení náhodou součástí projektu, příp. studie proveditelnosti? Sem bych zkusil zaměřit pozornost, než k nějakým šototeoriím.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K Bohunicím: doufám, že zastávka Kamenice bude obsluhována významnější linkou, než 69 (která má lokální charakter). Ta je poměrně hodně využívána, přístup odsud je do FN Brno (stará část) a mnoha výzkumných pracovišť (Ceitec MUNI, FNUSA-ICRC, simulační centrum MED MUNI atp.), takže vynucený přestup na 69 by nebyl nejšťastnějším řešením.


Offline
109
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Mimo to je problém i kapacita smyčky Ečerova, což je důvod proč už před lety zkrátili d3 na Rakoveckou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Zachování d10 v současné podobě, trvalé zrušení d11 a zavedení d7 v relaci Lesná - Bohunice - Schwermova by se mi líbilo víc. Problémem je kapacita 1. a 2. koleje na roli, kam se 5 linek nenacpe. To se dá řešit buď přesměrováním d9 na zastávku ke Grandu, kterou ale Šimičáci prokleli a považují za prašivou, nebo odklonem d4 přes Rooseveltovu na Čáru, čímž by se zčásti řešilo i snížení počtu spojů přes Svoboďák. Přestup na Maliňáku by tolik vadit nemusel - d1 a d2 jezdí dost často. A d10 by trpělivě čekala na svou životní šanci - obnovení štreky nach Lösch.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 29 čer 2024 05:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]