Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 189 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
nydros - to není o rozhazování, či šetření, to je o tom, že DP není k tomu nijak motivován (co mu je po cestujících) a navíc něco takového, co navrhuješ, by stálo DP peníze a úsilí patřičných pracovníků (kteří místo toho mohou vynaložit úsilí vymýšlet, jak tu dopravu dále oškubat, a tím si přilepšit na prémiích) na zdolání legislativy (licence, investice do zastávek, atd ...).


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Fafner, Jezour: neříkám, že se má rozhazovat a nešetřit, ale na druhou stranu když tam už jednou ten bus projíždí, energetiká náročnost, aby zastavil, je minimální ve srovnání třeba s tím, že na Raisové a Kluchové v prac. dnech t.č. musí zastavovat každý spoj - a že jich tam jezdí mnoho, přestože zpravidla ve směru Kampus-město (odpo)/město-Kampus (dopo) nikdo moc nevystupuje/nenastupuje - a to nemluvím ani o tom, že lidé stojí na dveřích a v trolejbusech bez POD tedy musí na každé takovéto zastávce tito lidé na dveřích zbytečně vystoupit a pak zase zpět. Fakt chuťka. Je tedy dražší cca 20 zastavení denně linky 80/68 mezi Pisárkami a Nám.Míru, anebo desítky zbytečných zastavení na výše zmíněných místech? (a to nechme stranou cenu rozjezdu midibusu ver. 15Tr/B941...)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Nejde o to, kde jsme teď, ale kam směřujeme. A bohužel to teď směřuje k tomu, že magistrát prostě řekne: „tohle a tohle je nadstandard, městská části a/nebo soukromníku plať“ a to je přesně to, kam by veřejná služba typu veřejné dopravy neměla směřovat, protože se také můžeme dočkat toho, že magistrát označí veškerou veřejnou dopravu za nadstandard a pokud ji městské části nezaplatí, jako že nezaplatí, tak opravdu budeme v tom USA nebo, jak píše Yakuzza, Francii či Londýně. A nejhorší je, že Kordis už se tímto myšlením také začíná inspirovat, takže to brzy může postihnout celý kraj. l proto je potřeba se proti takovým myšlenkám, které tu šíří Jezour, postavit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Podle mě to vidíte zbytečně moc černě. Ať tady klasicky neargumentuju Ukrajinou a Mongolskem, lítávám teď pracovně do Londýna a Paříže a musím říct, že se moc nemáme za co stydět. Na periferii Londýna je MHD prakticky nepoužitelná, jakási linka tam jezdí, ale snad jednou za dvě hodiny a ještě jsem moc nepochopil, odkud a kam. Trafalgar Square je permanentně přecpané a slavné červené autobusy se tam v zácpách posunují po centimetrech. Ve Francii mi to přijde ještě horší, třeba regionální vlaky pro oblasti kolem Paříže jsou zhruba na úrovni našich vagónů 460 nebo 560, ne-li horší. Nádraží špinavá a pochcaná.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
peno: Můžeš mi prosím osvětlit, v čem ta doprava neslouží lidem? V čem či jak se člověk nedostane z místa na místo? To je, pokud se nepletu, hlavní účel dopravy...
Jedna věc je šetřit, druhá věc je plýtvat, s tím, že možnosti dopravy vytvořené DPMB mi přijdou velice dobré...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nechci do toho míchat politiku, jak předřečník Jezour, ale co pamatuji (a pamatuji dost, až to někdy bývá někomu nepříjemné), tak se tu nikdy nejezdilo "jezdím všude a pořád, on to někdo zacvaká", ale vždy jen podle toho, co si zřizovatel (dnes majitel) objednal. Že to nezacvakal, to tu asi bylo až za nových poměrů, za starých DP dostal vždy peníze a škodný nebyl (dělal-li i DP něco navíc), jen se udělaly, jezdil-li něco navíc, účetně přesuny z kolonky do kolonky.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A kde jsme? Ze systému, který sloužil lidem se pomalu dostáváme do systému, který slouží ekonomům? To je špatně. Veřejná doprava je jednou ze služeb lidem, na které není radno šetřit, jinak se dostaneme do stavu jako v USA, kdy se bez auta člověk nikam nedostane. Pokud Vy jste s takovým stavem spokojený, jenom to o Vás něco vypovídá, protože normální člověk s takovým stavem být spokojený nemůže. A vážně doufám, pro dobro nás všech, že na magistrátu a v DPMB je více takových jako já, než takových jako Vy.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
MartinV: za přejezd samozřejmě (stejně jako za výjezd a zátah) zaplaceno DPmB dostane, při výpočtu kompenzace od města se do objednaného počtu kilometrů tyto jalové kilometry zahrnují (neplatí pouze při odstavení vozu).
Peno: raději modrogumní "šetřím, kde můžu" než rudogumní "plýtvám, jak můžu".

Jak už jsem tady psal, osobně jsem naprosto spokojen, že se brněnská MHD konečně sloupla ze socialistického "jezdím všude a pořád, on to někdo zacvaká" na "pojedu jenom tam, kde to někdo zacvaká". Tím prvním způsobem jsme to totiž dovedli přesně tam, kde jsme ...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jezour píše:
Hlavně - při vedení linky 68 až do uzlu MN by tím začali jezdit lidi, co tam nemají co dělat - stálí obyvatelé Kohoutovic a bylo by po midibusech a hlavně by bylo po šetření :(

Aha, takže nejenom úspory za každou cenu, ale i modrogumní myšlení ve stylu „hlavně aby nám do toho nelezli lidi“ :roll: Kolik lokálek už takovéhle myšlení položilo. A teď se praktikuje i v DPMB? Nezbývá mi, než si vypůjčit Pepolův podpis: Kotzian + Onderka = KO brněnské dopravy :-(

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6930
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Za přejezd bez zastavování taky nedostane zaplaceno a náklady to o mnoho nezvýší. Ale je pravda, že se zastavováním by to zjevně 1 kurz nestihl (a-80 i a-68).


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Ach tak, nevěděl jsem, že i a68 není od města. Mohl by to DP udělat proto, aby byl "user-friendly", ale zároveň souhlasím, že za babiččin úsměv si DP na chléb nevydělá.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
A proč by to DP dělal, když za to nedostane zaplaceno? Linky a80 a a68 jsou linky neobjednané městem, tedy městem neplacené (jsou placeny jiným subjektem)


Offline
151
07 říj 2009 23:14
A pokud je a68 zpravidla zajišťována "odskokem" a80, byl by problém pustit do ní cestující a zastavit na Vaňkově nám. a Pavlíkové? (nemluvě o tom, že ulice Lerchova je dost dlouhá na min. jednu zastávku uprostřed) Z Nám. Míru do MOÚ je to pěšky proklatě daleko..


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Hlavně - při vedení linky 68 až do uzlu MN by tím začali jezdit lidi, co tam nemají co dělat - stálí obyvatelé Kohoutovic a bylo by po midibusech a hlavně by bylo po šetření :(


Offline
3342
21 led 2011 14:19
já nevím, přijde mi, že je doprava zařízená (v rámci toho, že Myslivna je soukromý subjekt, pokud se nepletu) tak jak má - doprava je zajištěna tam, kde není zbytek vozů přeplněný (tj. dá se přestoupit na něco, co má rozumný interval). Pokud jim to za to stojí - v čem je problém, aby si zaplatili prodloužení až na Mendlák?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Ano, to se už stát od nového JnŘ nemůže, neboť do 11,24 se z myslivny směrem do Brna dostanou jen přes hájenku a teprve potom do turistického přestupního bodu, a odtud do dalšího přestupního bodu (ne, že bych pro hosty Myslivny chtěl přímý spoj na hl. nádraží nebo ÚAN, ale argumentace Křivánkova nám. mi nějak nesedla)


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Závleky budiž, ano, ale šlo o to odbourat "zájezdy" s plným autobusem na """smyčku""" Myslivna + odbourat odjezdy vozidel od hotelu směrem ven z centra. Obojí se podařilo. (Jeden protipříklad za všechny - cca půlka září - šest rusky mluvících lidí ubytovaných na Myslivně si koupilo u řidiče jízdenky (210,-) neomylně ve spoji linky 52 směr Bystrc a osmělili se zeptat jestli jedou OK až v zastávce Křivánkovo náměstí. Přitom stáli na správné zastávce a nasedli do správného "čísla". Toto se již za 14 dnů stát nemůže.)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jízdní řád a68 píše:
z Myslivny pokračuje bez zastávek do zastávky Kohoutovice, hájenka a dále jako linka 52 zpět na Mendlovo náměstí
ráno posilové spoje z Kohoutovic vlastně použity pro návoz směr Myslivna, takže stále závleky, ostatní spoje obslouženy odskočením si z linky a80, které by nestihly se vrátit na svou linku při ukončení až na Mendláku


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Jediné šetřící (a zároveň revoluční) řešení je vybudovat přestupní uzel Pisárky (myšleno se smyčkou MHD+IDS) a tam ukončit krom 68 ještě linky 37, 52, 405 a 406 (podmíněno také navýšením souprav kloub+solo na lince 1). Souběh Pisárky - Mendlovo náměstí je plýtvání peněz v řádu statisíců každý týden. Až jednou budou peníze nazbyt (= za našich životů to nehrozí), tak libovolnou z těch "pisárecko-ukončených" linek protáhnout alespoň vybranými spoji po lince N95 na Žluťák a vhodně někam k centru.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Kdyby náhodou nezastavovala a68 u Anthroposu, tak tu je stále přestupní uzel pro turisty Pisárky sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
S nesmyslností závleků na a-52 souhlasím, ale pořád jsou systémovější, než takováhle nesystémová linka, začínající na naprosto nesmyslném místě, kde to jen většinu cestujících přinutí k přestupu navíc, oproti stavu kdy by začínala na Mendláku. Holt buď šetření za každou cenu, nebo nutnost tu linku hned od začátku pohřbít, tak jako se to udělalo s obnovenou a-51.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Online
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Myslím si, že nezastavování u Anthoposu je spíš chybka (uvidíme, co k tomu napíše Johny/Jezour). Jinak tomuto fandím, nesmyslné jsou při porovnání současné a budoucí situace pouze závleky a52.

PS: Kdyby náhodou nezastavovala a68 u Anthroposu, tak tu jsou stále Pisárky, takže tu nevidím nutnost přestupovat nadvakrát.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A důvod tohoto nesmyslného opatření? Aby tím pokud možno nikdo nejezdil a za rok se to mohlo znovu v tichosti zrušit a zavést nesmyslné závleky? Nemluvě o nezastavování u Anthroposu směrem do Pisárek, takže když chci na Veslařskou, abych přestupoval dvakrát. To zase musel někdo dlouho přemýšlet, než tenhle paskvil vymyslel.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Ahá, toho jsem si nevšim, to je vlastně stejný kurz jako a-80.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
68 nejede na Mendlovo nám., začíná až v Pisárkách!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5820 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 čer 2024 20:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]