Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 133 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Řekl bych, že poptávka není ani tak k TP, ale k FSI/FEKTu. Viděl jsi někdy a-53 ráno/dopoledne? Tam to není na klouby, ale na dvouklouby (byť ta poptávka je samozřejmě nárazová). A to samozřejmě ti, co přijedou d-12, jdou pěšky od Červinkovy, kdyby se i ti chtěli nahoru vyvézt v a-53, tak nevím, co a v jakém počtu by se tam muselo v busech poslat. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A do Štefáničky to škoda kloubů není? A musí vůbec jezdit v kloubech? To je na TP taková poptávka? Když jim zezadu jezdí šalina? Za mých studentských let žádná a-53 nebyla. Od střelnice se na Palečák chodilo pěcha a to tam prosím byl pěkný Sherwood.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
To je škoda kloubů...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A co takhle a-53 od KrPole nádraží poslat, až bude víc baráků na Kociánce, nahoru po trase a-43. Jestli je možno ji někde v tom novém sídlišti ukončit a netahat až do Sobůlek.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
A u Semilassa by zastavila kde? Zrovna ta 53 je docela vytizena v podstate od/po Semilasso...


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pak mě napadla ještě jedna věc, že by nemuselo být od věci vykašlat se na stávající 53 Technopark - KPN - Halasák - Štefánka a poslat ji prostě ze Slovaňáku na Husitskou a pak furt rovně až třeba do Lelekovic nebo Kuřimi. Poptávka by tu byla a nemuselo by se pak obsluhovat Nádraží Řečkovice. :mrgreen: Co vy na to?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, taky mohli nasměrovat 53 z Halasáku nahoru do Lesné na Haškovu, ne? Takhle je to paskvil, když nevalí 53 až na SO, příp. až na Pálavák, nebo dokonce Novolíšeňskou. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Karlos...linka 53 je prodloužená do ŠF kvůli úseku KP-HN. Kdyby byla na HN smyčka, tak se otočí tam, protože na ty tři další zastávky a konečnou kdesi u řadovek, to nemá smysl. Tudíž se bavíme o úseku KP-HN.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Tam už tím nejezdí vůbec nikdo.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
HN je myšleno Halasovo náměstí? a-53 jezdí přece až na Štefánikovu čtvrť

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A když už jsme u toho, tak zcela nevytížená je linka 53 v úseku KP-HN, zvláště odpoledne. To prodloužení bylo skoro zbytečný, já tím jezdím denně a kolikrát je ve voze jen kolem jedné desítky cestujících, nebylo by lepší zavést jen pár spojů ráno jedoucích z HN-TP a zbytek by se zrušil? Ono by to prodloužení mělo cenu, kdyby ten interval na linkách 44/84 zůstal desetiminutový, ale takhle to jezdí i přes zpoždění dost často a naopak se většinou před 53 třeba sjede i více vozů linky 84 a 53 jede pak jen skoro úplně prázdná. To už bylo lepší, když tudy jezdila linka 72, ta jezdila vytíženější a nemuselo se spoléhat na přestupy.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Řekl bych, že taky v Jundrově těma okružkama jede míň lidí, než řádově od Halasova náměstí na SO/obráceně. :smile: Fakt by se hodil návrat 45 v kloubu aspoň na tenhle exponovaný úsek.b

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Plus když se k tomu přidá třeba dvojice kočárků a invalidních vozíků, jako jsem to zažil tenhle týden, autobus opravdu poloprázdný v tomto úseku nejede (a to i bez tohoto "posílení"). Takže si rovněž dovolím nesouhlasit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Úsek Merhautova - Stará Osada na lince 84 se mi teda nezdá vůbec nevytížený, i večer kolem deváté, desáté je kloubák dost nacvakaný. Možná pár spojů denně vyjde, že je prázdnějších, ale to spíš že se tak náhodou sejde, než že je to pravidlo. Na Osadě pokaždé vystoupí chumel lidí.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
439
16 led 2015 11:18
b1 píše:
Zrovna v úseku Merhautova - Stará osada ano.


Já bych spíš řekl, že a-44 je nevytížená v úseku Anthropos - Mendlovo náměstí. Merhautova - Stará osada sedí spíš na a-84, ale není nic divnýho, že před konečnou už bus není narvanej. Proto má taky většina linek několik konečných s tím, že do těch vzdálenějších to jezdí méně často. U okružek by se to ale z principu těžko realizovalo biggrin.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
ZGHK: nepleteš se


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
prototyp401: Děkuji, že jsi sám zpochybnil svůj argument.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
b1 píše:
Zrovna v úseku Merhautova - Stará osada ano.

Linka 44/84 má cca 44 zastávek. Merhautova<->Stará Osada jsou cca 4 zastávky. Ano, linka není zcela vytížena v úseku 4 zastávek (tj. cca 9 %) uprostřed trasy (v případě 44) a tak si myslím, že by měl by na Staré osadě přestup na sólo a na Merhautově přestup zase na kloub, co? Jestli je ta linka nevytížená jen v tomto úseku, tak je uplná blbost na to nějak poukazovat. Je nemožné, aby linky byly vytížené ve 100 % jejich trasy.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Domis: i když to trochu zapadlo, měl jsem na mysli data IDS Jihomoravského kraje (MHD Brno), pokračování z IDS 336 na linky 730701/730980 by se muselo nějak nastavit ve "velkém" IDOSu. Každopádně díky za reakci.


Offline
333
21 dub 2009 20:30
K 72 taková drobná pikantnost - pokud se napletu, tak jako jediná z brněnských MHD linek měla za bolševika jízdní řád ve formátu podobném jako dnešní KORDIS.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
FD píše:
xxx: Teda já nevím, kde ty jezdíš, že všude bys posílal sóla, prodlužoval intervaly, rušil linky. Zrovna 44/84 si na nevytíženost rozhodně nemůžou stěžovat v žádném úseku!

Zrovna v úseku Merhautova - Stará osada ano.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kolem roku 2003 - 2004 jsem 44 a 45 pravidelně jezdil od Kociánky na Novolíšeňskou a 44 i večer jezdila narvaná, vracíval jsem se kolem osmé večer v neprázdninové pracovní dny. 45 bývala hlavně od polykliniky Lesná po Starou osadu a Dělnický dům taky plnější, ta poptávka tam je. Nedávno jsem třeba mluvil s paní, která bydlí řekněme na Loosové nebo Haškové (prostě ne přímo u Halasova nám.) Radši jede do Julcu autem, než aby se nějak dostala na Halasák, odtamtud jela okružkou na SO a dál třeba 55/75/78 na Juliánov. A že by jela z Halasáku devítkou, aby ušetřila přestup na SO? Proč jako, když ta šalina valí prvně na hlavas, :mrgreen: což je pro toho stejného člověka velká oklika.
Takže občas je ten přestup zbytečný, nebo jen časově neefektivní a přitom by se nejen v období stavby Tomkovo náměstí ta 45 hodila
(třeba v trase Haškova - Štefánky na Jugoslávskou a na Starou osadu, dál třeba jen na Novolíšeňskou nebo do Zetoru na smyčku, kde je na odstavení místa dost. Do Mar. údolí je kloub naddimenzovaný.)
Pomohlo by to současné verzi 57, která nekončí vždycky jen v sídlišti Lesná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Do Přízřenic jezdila linka a-72 až od roku 2004. Od roku 1974 jezdila v trese Řečkovice, hřbitov - Měříčkova - Kr.pole, nádraží - Štef. čtvrť - Merhautova - Stará osada - Juliánov - Líšeňská - Zetor - Líšeň - Slatina - Tuřany - Chrlice, náměstí až do roku 1991. Od roku 1976 vybrané spoje zájížděly až do Modřic. linka byla v provozu v pd špičky. Na trase měla KSB a Zetor, takže linka byla určena hlavně pro pracující v těchto závodech. Od roku 1991 byla linka rozdělena na linku a-72 a a-78= linka a-72 provoz pouze špičky, linka a-78 pracovní den, později i víkendy


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Cracatit: Linka 72 jezdila v poslední etapě provozu (do 30. 12. 2009) v trase: Řečkovice, hřbitov - Semilasso - Královopolská strojírna - Tomkovo náměstí - Stará Osada - Otakara Ševčíka - Faměrovo náměstí (-Přízřenice).

xxx: Teda já nevím, kde ty jezdíš, že všude bys posílal sóla, prodlužoval intervaly, rušil linky. Zrovna 44/84 si na nevytíženost rozhodně nemůžou stěžovat v žádném úseku!


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Na vytíženosti 44/84 v tomto úseku to ale jaksi nepozoruju...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 19:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]