Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 129 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Fixi píše:
Mě by zajímalo, co nakonec udělá DPMB. Zaručeně nějakou naprostou kravinu.


Oni urcite zrusi x25 a bude to opet spatny jako driv...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Mě by zajímalo, co nakonec udělá DPMB. Zaručeně nějakou naprostou kravinu.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
ds píše:
Interval musí být provázatelný s a-50, jinak nemá x25 smysl. Takže 12 min. nejde. Jinak jako posílení a-60 by možná šlo prodloužit a-69 na Zvonařku. Na a-60 sóla, na x-37 klouby. Odpadl by neproduktivní úsek Osová-Netroufalky, vyřešilo by se napojení Kamenice, Kejbaly - Osová.

Tak kdyby byl interval i těch 10minut tak by bylo potřeba 12trbusů(dnes 13), pak ale uvážit jestli by na t-25 byl potřeba interval 8min ve špičkách, což by možná už nebyl, alespoň ne v úseku PIs-Osová, takže by se mohla posílit t-26, a byla by pak potřeba t-35? už se do toho nějak zamotávám. Ale při troše dobré vůle by těch vozů nebylo zas tolik potřeba.
Jezdíte někdo x37??? Ta je narvaná pouze v úseku MN - Čtvrtě tak spíš posílit x35 a na 60 dát interval 7-8min a určitě klouby.

EDA > děkuji už mi to jde :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
x96 píše:
Eda > nejde mi načíst tvůj obrázek, nemůžeš s tím něco udělat, prosím


Ja nevim, me to normalne jde...zkusim znovu v jinem formatu...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Interval musí být provázatelný s a-50, jinak nemá x25 smysl. Takže 12 min. nejde. Jinak jako posílení a-60 by možná šlo prodloužit a-69 na Zvonařku. Na a-60 sóla, na x-37 klouby. Odpadl by neproduktivní úsek Osová-Netroufalky, vyřešilo by se napojení Kamenice, Kejbaly - Osová.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno je tu par moznosti jak ty vozy vyresit. Kloubu je kazdopadne malo, kor kdyz se vsechny vratej spatky na t-26 .


Offline
232
23 bře 2005 20:48
ds píše:
No pro začátek by místo všech těchto teoretických úvah nebylo od věci posílit a-60, která už přestává stíhat. Pro začátek by stačilo zavést interval 10 minut po celý den, nejen do špiček. Nebo 5 minut a sóla, aby se na nemocniční linku dostal NP garant. Klouby se dají nasadit na x37....

V pracovní dny je na a-60 interval 10minut od 7hod do 18hod :!: a klouby na x37 mi přijdou zbytečný, raději bych posílil x35 protože i když jedu do Kohoutovic x37 tak na zastávce Čtvrtě přestupuji (a nejsem sám) na a-50 nebo t-x25

Eda > nejde mi načíst tvůj obrázek, nemůžeš s tím něco udělat, prosím


Offline
232
23 bře 2005 20:48
PvvS píše:
Mno ale stale je tu problem vozu. Tolik vozu navic , aby se s nimi nakrmila tahle linka, pri jeji delce a potrebe nejakyho rozumnyho intervalu , po zprovozneni hlinek nebude. Navic to nebude linka na sola . A klouby patrej prednostne na linku t-26, ktera uz je ted zoufale plna. Pokud dobre pocitam, bylo by potreba minimalne 30 kloubovych vozu , aby to bylo trochu poznat a to je minimalne 450 milionu.

Tak ty vozy budou chybět i tak, ne? Na klouby nevím, dnes jezdí sóla (a to je uzavřena X Pisárky) Po otevření si myslím že to nebude tak narvaný, přece jen hodně lidí jezdilo t-26 > a-84. x25 bych viděl jen jako doplněk k těmto linkám. A interval by možná taky nemusel být nějak krátký, možná 12min by stačil


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ja bych to teda videl takto


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
No pro začátek by místo všech těchto teoretických úvah nebylo od věci posílit a-60, která už přestává stíhat. Pro začátek by stačilo zavést interval 10 minut po celý den, nejen do špiček. Nebo 5 minut a sóla, aby se na nemocniční linku dostal NP garant. Klouby se dají nasadit na x37....


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno ale stale je tu problem vozu. Tolik vozu navic , aby se s nimi nakrmila tahle linka, pri jeji delce a potrebe nejakyho rozumnyho intervalu , po zprovozneni hlinek nebude. Navic to nebude linka na sola . A klouby patrej prednostne na linku t-26, ktera uz je ted zoufale plna. Pokud dobre pocitam, bylo by potreba minimalne 30 kloubovych vozu , aby to bylo trochu poznat a to je minimalne 450 milionu.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
Eda píše:
Do smycky Kamenice byla vedena a-69 a pakm si nekdo stezoval na to ze tam nemuzou projizdet sanitky...a to tam stalo jedno solo a kdyz by tak staly treba 2 klouby...???

To si asi někdo stěžoval že nemůže zaparkovat a musí jít o 20metrů dál do práce :-D
A kdyby to fakt nešlo tak tu smyčku odstranit a udělat to tak jak říkáš, udělat odstavnej pruh a nemusí být ani moc dlouhej (nemyslím si že by si DP tam mohl dovolit dát klouby, ale kdo ví)


Offline
232
23 bře 2005 20:48
a já bych tam vedl právě tu x25 která jede (nebo doufám že pojede) přes Kamenný vrch - Kohoutovice - Jundrov Klasickou 25 bych nechal na Osovou, protože od tam jezdí hodně lidí do Nemocnice a naopak. A kdyby se to vše provázalo tak by to mohlo dobře fungovat.
A konečná - co chybí té konečné Kamenice, snad jen opravdu místo na odstavení - a to by se mohlo vyřešit stejně jak při výluce t-26 (tak jak jsem psal) a asi chybí i sociální zařízení, ale to by zase nebyl takovej problém.
t-26 bych určitě neměnil dokud nebude prodloužena tram na Kamenný vrch.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
x96 píše:
ds píše:
Jen pár poznámek : x96 : x25 s otáčením se kolem nemocnice je nesmysl, protože jediná pevná konečná by byla na České, kde jaksi není vozidlo kde odstavit. Kromě toho by jedno "kolo" trvalo přes 90 minut a bylo by takřka nemožné dodržovat jízdní řád.

Já měl na mysli konečnou na České i konečná Kamenice. Vždyť by nebyl žádnej problém při dojezdu do smyčky nechat vystoupit lidi, přestup na a-60 a trolejbusy by se odstavily jak vždy při výluce Kamenný vrch. (za výstupní zastávkou odbočit doleva a tam odstavení, a čekání na další odjezd) Nástup by ale potom musel být až u Kaufkandu - to přiznávám. Ale myslím si že tohle by bylo nejlepší řešení "zatím" pro zachování x25 po otevření křižovatky v Pisárkách.
A potom už se klidně může napojit trať na Nádr


Do smycky Kamenice byla vedena a-69 a pakm si nekdo stezoval na to ze tam nemuzou projizdet sanitky...a to tam stalo jedno solo a kdyz by tak staly treba 2 klouby...???


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
x96 píše:
no co vím tak úsekový dělič je před výhybkou Kamenice x Osová a až na konečnou jednu i druhou není myslím nic na Kamenice určitě ne, a na Osovou si nejsem jist.
Tram na Kameňák tam zase takovej sklon není, to si myslím že by nebyl problém, ale kudy to natáhnout?? Jak psal Eda je tam Delvita.
A ta měnírna by byla potřeba tak nebo tak, vždyť se psalo že měnírna ve Starém lískovci je na hraně a další tram ( d-7) už by to nepobralo. Tak jak to teda je???


V tomto roce se tam prece stavela nova menirna a ta uz to snad zvlada.

Ta tram trat jak navrhoval PvvS by byla strasne draha, to uz bych taky radsi postavil treba prodlouzeni ze Stef.Ctv. na Lesnou.

A smycka "kolem nemocnice by se mohla udelat tak zy by se treba nekde vymezil pruh na odstaveni a byla by tam takova jakoby konecna, ale na x25 bych to nevidel. Ja bych tam radsi vedl treba klasickou 26 a x25 (25) by mohla zustat tak jak je.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
ds píše:
Jen pár poznámek : x96 : x25 s otáčením se kolem nemocnice je nesmysl, protože jediná pevná konečná by byla na České, kde jaksi není vozidlo kde odstavit. Kromě toho by jedno "kolo" trvalo přes 90 minut a bylo by takřka nemožné dodržovat jízdní řád.

Já měl na mysli konečnou na České i konečná Kamenice. Vždyť by nebyl žádnej problém při dojezdu do smyčky nechat vystoupit lidi, přestup na a-60 a trolejbusy by se odstavily jak vždy při výluce Kamenný vrch. (za výstupní zastávkou odbočit doleva a tam odstavení, a čekání na další odjezd) Nástup by ale potom musel být až u Kaufkandu - to přiznávám. Ale myslím si že tohle by bylo nejlepší řešení "zatím" pro zachování x25 po otevření křižovatky v Pisárkách.
A potom už se klidně může napojit trať na Nádr


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
S pozemkama tusim problem nejni spis s tim jak udelat podjezd pod zeleznicni trati, Ta se zatim nijak nahradit neda , aby se podkopala pri vyluce


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pokud vím, tahle přeložka je součástí územního plánu a zájem vystavět ji narážel spíš na problému výkupu pozemků. Přeci jen, je to pár set metrů, zase tolik by to nestálo.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Otázkou ovšem je, jestli má DP, potažmo město, zájem teď stavět cokoliv jinýho než nový nádraží...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
pro tramvaje bych si raději představil jiné směry.
Které? Posílení tratě na Stránskou skálu a IDS terminál Černovičky. Zde ukončit t-33,a-76,701,702, přestup na a-75 a a-79. K tomu případně ukončení linek od Slavkova a Vyškova. Nespornou výhodou by byla optimální vytíženost - jedním směrem Zetor, druhým IDS a Slatina+Šlapanice.


Trat na stranskou a take lisen a julianov ma jedno velmi uzky misto . Tou je oblouk za zastavkou Geislerova smer mesto . Nejlepsi pro posileni by bylo se vratit na puvodni trat, tedy z krenove rovne, pres pozemek bazaru, pod trati a pred krasnyho napojit.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jen pár poznámek : x96 : x25 s otáčením se kolem nemocnice je nesmysl, protože jediná pevná konečná by byla na České, kde jaksi není vozidlo kde odstavit. Kromě toho by jedno "kolo" trvalo přes 90 minut a bylo by takřka nemožné dodržovat jízdní řád. V případě použití klasické 25 pro tohle otáčení by muselo zároveň dojít k prodloužení na Jírovu, ale i tak by bylo jedno kolo neúměrně dlouhé.
PvvS : sice je pravda, že s dostavbou kampusu a další výstavbou na Kamenném vrchu přepravní nároky vzrostou, ale je výrazně levnější nakoupit kloubové trolejbusy než stavět tramvajovou trať. Pro tuto oblast je zamýšleno prodloužení t-33 z nádraží (nového, ale na tom nezáleží) přes Renneskou, Vinohrady a Kejbaly na Kamenný vrch, což je asi nejracionálnější řešení. Případnou tramvajovou trať by nebylo možné postavit bez šílených terénních úprav (vedle současného podjezdu by musel vzniknout ještě tunel, jinak nelze napojit Renneskou), pro tramvaje bych si raději představil jiné směry.
Které? Posílení tratě na Stránskou skálu a IDS terminál Černovičky. Zde ukončit t-33,a-76,701,702, přestup na a-75 a a-79. K tomu případně ukončení linek od Slavkova a Vyškova. Nespornou výhodou by byla optimální vytíženost - jedním směrem Zetor, druhým IDS a Slatina+Šlapanice.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ono se planuje i vystavba Jurance a v okoli . Takze posileni dopravy bude. Trbusy uz ted sou skoro na hranici moznosti. Po dostaveni kampusu a rozjeti ostatni vystavby uz nehrozej.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kromě Kampusu se tam mají stavět taky nějaký baráky směrem k ul.Vinohrady, ne? Trajfy to budou muset zvládnout, protože na tram nejsou peníze. V každém případě jsem ale pro využití smyčky Kamenice.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Trbusy do budoucna neobslouzej tuto oblast. Chysta se tam vcelku solidni vystavba .


Offline
232
23 bře 2005 20:48
PvvS píše:
Mno vyvest to nekde u vyhybky renneska/videnska nahoru vedle tunelu a pak trasovat po silnici . Sklony by se daly zvladnou, jsou i podstatne horsi.

Tak to si myslím že už spíš DP postaví mnou navrhovanou trolejbusovou trať, než tvoji tramvajovou trať. A to nemluvím o tom co by vyšlo levněji :-D

A to co jsi navrhl si myslím že by unamenal konec trbusů na Osovou a asi i konec posilové t-35


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 21:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]