Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 126 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Ajo vlastně, prázdniny, na to jsem zapomněl.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
s d-11 je interval 3 minuty, bez d-11 by byl v srpnu interval 3-3-6, tak proto na srpen nechávají d-11 jako posilu na mendlák


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Mezi Českou a Mendlákem je interval 2-3-5 naprosto dostačující.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Asi proto, že d-11 zajišťuje "posilu" d-5, proto jezdí na Mendlák.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Taky to nechápu.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A jak to bude s linkou 30? Vrátí se její interval do starých kolejí nebo zůstane tento interval (10/20min) zachován? Jinak proč vůbec vzniká linka x11? To nemohla zůstat 11 zachována jen po vozovnu Komín?


Offline
39
12 bře 2016 00:43
Morce98 píše:
Takže 81 už nebude na Českou jezdit? sarcastic

Bude, pojede Česká - Úvoz - Nerudova - Klusáčkova.
Osobně tuto změnu vítám a určitě jsou rádi i řidiči, kteří musí jezdit s Crossem přes Špilas a teď se prodírat i těmi uličkami mezi Vaňkovým náměstím a Náměstím Míru.
Jen nevím, proč bude v pracovní dny jezdit linka x11. To ji nemůžou pojmenovat normálně, třeba 7 nebo 13? biggrin


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Morce98: jestli ono to nesouvisí s uzavírkou Lerchovy ulice, tzn. na a-81 bude 12m bus, který vynechá Špilberk, Vaňkec a Mírák, naopak to obslouží minibusová a-80. Ale je to jen domněnka.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Takže 81 už nebude na Českou jezdit? sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Z webu DPMB o plánovaných změnách od 1.8.
DPMB píše:
Vzhledem k ukončení výluk v ulících Minské, Horově a na Rosického náměstí dochází s platností od pondělí 1. srpna 2016 k následujícícm změnám v provozu MHD v Brně:

• linka 3 pojede opět po celé trase Stará osada - Vozovna Komín (Bystrc, Rakovecká)
• linka 11 pojede do konce prázdnin jen v pracovní dny a to v úseku Čertova rokle - Mendlovo náměstí
• posílení dopravy v úseku Malinovského náměstí - Vozovna Komín zajistí v pracovní dny linka x11
• svůj provoz ukončí linky x30 a x83
• dopravu v úseku Česká - Hrad Špilberk - Vaňkovo náměstí - Náměstí Míru - Klusáčkova nově zajistí linka 80.
• linka 81 pojede nově mezi zastávkami Úvoz a Klusáčkova obousměrně přímo přes zastávku Nerudova
• linka 82 již zastávku Nerudova obsluhovat nebude
• na svoji původní trasu ulicí Minskou se vrací linka N92

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
113
08 led 2016 19:16
Tak asi mali nasadiť 2xT a 12 minút, aby to bolo taktové. Ale stále by tam bolo pár 13T, ktoré majú nižšiu kapacitu. Myslím, že by tam nechceli vypravovať 2x Vario LF, takže 12 min. a 2xT + 13T je málo, všetko 13T a 9 minút je netaktové, K2 po 6 minúit sa nezmestí na Miladu. Tak toto je dosť ťažké vyriešiť. Ak chceš na to rieśenie, stiahni si iRIS do smartónu alebo si pozri CP na počítači. ;)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Během prázdnin se nám změnilo linkové vedení a JŘ. Je v tom chaos. Ano, proto by lidi měli věnovat zvýšenou pozornost tomu, co a jak jezdí. Viděl jsem, jak tu někdo psal, že se po lidech nemůže neustále chtít, aby kontrolovali aktuality v provozu. Ale už to bylo asi přesunuto do správného tématu.
Chci říct, že ano, lidi by doopravdy MĚLI věnovat pozornost tomu, co a jak jezdí. DPMB ty informace publikoval. Co chcete, aby dál udělal? Každýmu z Brna říct, co kam jezdí? :-D DPMB může udělat pouze něco.
To, jak jezdí 4…trasa…chápu ten závlek přes nádraží, ale proboha, ten interval (proto tenhle koment píšu sem). Právě teď pro jistotu koukám na JŘ Česká → Babická.
Já nemám slov, marně se je snažím najít. 9 minut? To jako vážně?
Hodina má 60 minut. Používáme desítkovou soustavu. JŘ by měly být snadno zapamatovatelné. Což znamená, že nemohu použít všechny čísla. Vhodné intervaly jsou 2, 3, 4, 5, 6, 10, 12, 15, 20 a 30 minut. Teto seznam lze rozšířit na 7,5 minuty a pak i 8 a 24 minut (oba mají periodičnost po 2 hodinách, což je na hraně, takže bych asi moc nedoporučoval používat to). Tyhle intervaly totiž mají periodu po hodině. Pokud tedy spoj jede ve 14:25, vím, že pojede i v 15:25. Další důležitou věcí je zachovat přízeň naší soustavě. Takže ideální intervaly jsou 5, 10 a 20 minut. Takhle to je v normální dny, ale pak tu máme tu prázdninovou zhovadilost. A paradoxy, kdy přes PD to jede po 12 minutách, ale o víkendu po 10. :-D To je už vyloženě směšné.
Nejde o to, že mi to jede o minutu nebo 2 méně častěji. Jde o to, že prostě nevím, kdy to jede. Místo „každých 3 a 8“ (__:_3 a __:_8) to jede…nevím kdy. Možná to někomu přijde jako blbost, ale mně přijde poměrně důležité mít JŘ jednoduché na zapamatování. Pokud jdu například z nákupu a vracím se domů a mohu si vybrat ze 2 linek ze 2 různých míst, tak samozřejmě chci jet tou, co přijede dřív. Pokud je JŘ nastaven normálně, stačí se mi podívat se na hodinky a je hotovo.
A když už si člověk říká, že neexistuje větší blbost, než prázdninové JŘ, přijde na řadu JŘ linky 4. A to pak prostě čumim s otevřenou pusou na to PDFko na vedlejším monitoru a stále prostě nechápu, co to sakra jako má bejt. To to teda nemohlo být 10 minut? Ne, protože…ostatní linky jezdí po 6 a 12 (opět tenhle kámen úrazu). Tak…6? Nebo taky 12? Prostě cokoliv rozumnějšího… Ne. 9 minut.
Tohle mi přijde jako velký fail. Ale chápu, že já jsem asi jediný, perfekcionista s OCD se zaměřením na čísla. Nemůže být nic horšího. :-D
To, co udělali s linkou 12, jak si to o víkendu dává okružní jízdu v centru, to mi přijde…takové trochu vtipné. :-D Nevím proč, jen si říkám, že musí být zajímavé si to někdy projet.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Mně se zas nelíbí, že x4 nestaví na Vlhké, přineslo by to zajímavé spojení. Třeba teď znamená jet ze Slatiny na Tkalcovskou zajížďku na Maliňák s přestupem navíc a projetí Vlhké znovu o 10 minut později když dobře.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
...současné vedení čtyřky a všech ostatních linek je rovněž pro lidi dobré v tom, že ví, že prostě vše jede okolo nemocnice, vynechá pouze Cejl, žádné další zmatky to pro cestující nepřináší.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Efektivní to, podle mě není. Jak už jsem psal, lidé jsou zvyklí a bude to jenom krok k horšímu. A tento už nyní dežobus x4 bych nechal kde je, nezavazí tam, na rozdíl od České, kde by se zbytečně pletl a neměl kde otočit.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Proboha vždyť už to stejně jezdí na Maliňák. Takhle by to akorát jelo o zastávku dál kvůli usnadnění přestupů a možnosti efektivnějšího a kratšího výlukového vedení linky 4.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
To rozhodně vadilo, protože Česká je pěší zóna. A argument o přímém spojení na Českou pro cigány doufám nemyslíš vážně. Podobná linka tu navíc kvůli starostovi nejmenované MČ, jehož moudrost je nad naše chápání, už byla. Nikdy více.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nezapomínejme, že o víkendu jezdí navíc d-12 jinak. Takže skorokompletním přetrasováním d-4 na pouhé dva měsíce bychom v tom udělali ještě větší hokej než je.
Snahou je co nejmenší změna v nevýlukových trasách linky. Prostě se po co nejbližší trase vyloučená trasa objede. Proto je taky a-67 taky tahaná tou trasou, kterou je.
Tabulka srovnání zaplněnosti 1. a 2. koleje je krásně ilustrativní :applause:

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Jo aha, ono Malinovského náměstí není centrum. Těch pár set metrů navíc by ničemu neuškodilo. Navíc by měli cigáni (a pár bílých) přímé spojení na Českou.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Jenže taky bus v centru, čemuž se chceme vyhnout.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Já si myslím, že by nebyl takovej problém, aby x4 končila místo na Maliňáku na České. Rozhodně by to přineslo mnohem méně zbytečně najetých kilometrů než současné vedení linky 4.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Když je něco výlukové, obvykle to systémové nebývá. Já si prostě myslím, že by to lidi mátlo. Navíc, pokud by d-4 jela mimo hlavas, vynechá taky Maliňák, takže by nebyl přestup z 4 na x4, což by podle mě bylo naprosto nesystémové.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Taky můžeme vést všech 11 linek přes Svoboďák, tím bude centrum ještě dostupnější. Prostě odevšaď přímo do centra.

A nebo ty linky můžeme vést na základě nějakého systému, do nějž ovšem bezvýlukové vedení linek 9 a 11 (a taky současné výlukové vedení linky 4) nezapadá.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: na druhou stranu, díky d-9 je centrum dostupnější, dětská nemocnice taky. D-11 v bezvýlukovém stavu nabízí rychlé spojení Česká-Malinovského nám. Ale samozřejmě to má i svá negativa.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Karosa B732 píše:
To je sice pravda, jenže lidi jsou prostě naučení, že přes Svoboďák jede 4 a na hlavasu nastoupí na 4. Tímhle si sice nový lidi nezískaj, ale alespoň ti dosavadní nepojedou autem, protože "ta čtyřka zase jede jinak".

Naprosto souhlasím. Navíc pro starší lidi a cizince, kteří často nejsou s nějakou změnou obeznámeni, by to byla zase přítěž navíc... Plus právě úsek mezi Komenského náměstím až Hlavním nádražím se mi zdá jednoznačně nejvytíženější a tím pádem i nejvyužívanější na trase celé "čtverky".


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 00:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]