Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 124 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Chytré řešení. Budou v důsledku tohoto nějak seškrtány standardní spoje a-75 (nebo i a-77) na ČT? Zejména mám na mysli třeba ty, co jezdily jen z ČT na Starou osadu?


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
E75 = spoje kurzů 78, jednou za půl hodiny si kurz linky 78 sjede na kolo E75 a vrátí se na 78, čímž se zároveň omezí vyrovnávačky na Žid. nádr.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Myslím, že tady půjde spíš o převedení stávajících posilových spojů tak, aby nemusely vymetat všechny zastávky na trase.


Offline
39
12 bře 2016 00:43
Citace:
Ve čtvrtek 1. září 2016 zahajuje provoz nová expresní linka E75, která zajistí spojení z přestupních uzlů Židenice, nádraží a Stará osada do oblasti Černovické terasy.

DPMB v době chybějícich řidičů na stávajících linkách vytváří nové linky - ale třeba to vyjde.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Na té lince 67 v sedle interval 15 minut je celkem logický, když je to jediná linka, co zajišťuje dopravu k NCKP (ano, 81 nelze jako linku počítat, když tam jede asi 2x za celé dopoledne). Ale interval u linky 50 mě o prázdninách opravdu zaráží, co vedlo k tomu, že ta linka má takovej interval v sedle, když žádná jiná linka takový interval nemá (když nepočítám 57 v oblasti Útěchova)?


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Zrovna linka 50 je i rekreační linka (přehrada), takže tam to oslabení o letních prázdninách nechápu. Když může být třeba na linkách 42, 49 nebo 78 v sedle 20minutový interval, na lince 67 dokonce 15minutový, tak nevidím důvod, proč by na lince 50 musel být ten 24minutový interval.

(Souběh s linkou 37 je vůči trase linky 50 krátký a navíc by se na lince 37 taky mohl v sedle nechat interval 10 minut, na Osovou 20 minut.)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já teda nevím, ale považovat pouhé posílení linky 68/80 za úspěšnou propagaci DPMB, mi nepřijde moc dobrý nápad.
Ano, o prázdninách je méně cestujících na linkách, které jezdí kolem škol, občas ubydou i cestující na linkách, které jezdí kolem průmyslových závodů (z důvodů závodních dovolených), ještě pochopím ten interval na lince 4 a 5, protože zas vše jezdí po Milady Horákové a už teď je to tam dost natěsno. Ale třeba vést prázdninový JŘ na lince, jako je třeba 67 nebo 50, kde je interval v sedle skoro půl hodiny, je opravdu hodně mimo. Ano funguje to tak již několik let, ale funguje to taky proti tomu, aby ti noví cestující přibývali. To nechci vidět za opatření na konci roku, když se zjistí, že bez řidičů to fakt nepůjde a nic se s tím neudělá po stránce administrativní (lepší platy...).
V posledních 10 letech se zrušilo mnoho linek, které nezapadaly do aktuálního systému MHD v Brně (jako 72,79), sice se zavedla linka E50, ale teď zas nic. A chci vidět, jak budou zavádět další linky, když nejsou řidiči, atd.
Přitom posílení některých linek, jako třeba linky 81, která kdyby jezdila po 20 minutách, tak by vystačila v úseku HN-KPN na vykrytí linky 53, která by se mohla zkrátit na KPN (v úseku KPN-NCKP by zase se hodně rychle zvedla poptávka). Dále třeba kloubové vozy na lince 67 by taky zlepšily kvalitu cestování MHD, stejně tak klimatizované vozy a mohl bych pokračovat. To vše by přispělo k tomu, aby třeba dalších 10-15% lidí, co teď jezdí auty, přesídlilo do MHD. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Maximus.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Ještě k té 68: Myslím si, že když je teď na ní normální interval, tak bude víc obsazována. Protože ten původní, dvouhodinový, byl na nic. Já osobně ji využívám, když se chci rychle bez zbytečného závleku dostat na náměstí Míru, popř. na Tábor. A myslím si, že pokud se toto posílení k lidem dostane a tento interval zůstane i po prázdninách, tak toho budou využívat i studenti z Kohoutek, Žebětína a Lískovce, kteří chodí na Bigy, popř. do těch dvou škol na náměstí Míru.

Edit: Co se týče té Myslivny, tak to slouží jenom pro hosty, co nemají auto. Ale těch je minimum. Vyplatilo by se jim koupit si vlastní minibus a zajišťovat tu přepravu vlastní cestou. Podobně jak to má nějaký hotel u přehrady.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel: ano, taková varianta by byla logičtější. Dobrý postřeh. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
6minutové díry mezi Českou a Mendlákem jsou neúnosné, ale 12minutový interval mezi Jugoslávskou a Štefánikovou čtvrtí nikoho netrápí. Bože můj.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
A proč nejezdí linka 11 v normální trase a není zavedena linka v trase Mendlovo náměstí - Malinovského náměstí? Označení je už jedno - x5, 5 nebo 7. Nebylo by to trochu logičtější? Na ni by asi stačilo nasadit i sóla.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ale to není kvůli Maliňáku — co vím, v úseku Česká-Mendlák nahrazuje 11 některé spoje linky 5, protože Milady Horákové by už víc spojů neunesla, zatímco x11 obsluhuje druhou polovinu trasy z České do Žabin a Komína.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
X let spojení mezi Českou a Malinovského náměstí neexistovalo a nikoho to netrápilo. Najednou je životně důležité.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zrovna rozdělení linek 11 a x11 dává trochu smysl. Uzavřel se Cejl, tak je tohle řešení, jak obsloužit "3 větve" naráz. Lesnou, Malinovského a Bystrc. Třetí směr musíme někam poslat, nabízí se Mendlák.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Zdeňku, nevšiml, přiznávám. Protože tuto linku nevyužívám.
Ale pořád tady platí, že tohle není důvod k nějaké radosti. Bohužel to funguje tak, že několik let v kuse PLOŠNĚ degradovali kvalitu MHD a teď někde na nějaké jedné lince přidají pár spojů a už se navzájem plácají po rameni. Já bych si takové vítězoslavné nálady nechal na dobu, kdy bude interval zkrácen plošně na území celého města a k tomu proklady spojů upraveny do smysluplné podoby.
P.S.: jet někam autem, protože se mi nechce čekat 3 x 20 minut na zastávce, nevnímám jako bezohlednost ani sobectví.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Nevím jak vypadá hotel na myslivně, ale mrkni na hotel Savannah - je to luxusní 4* hotel, ale byl jsem tam i já přes slevomat a přijel jsem jak jinak než linkou 819 :-) Čili - luxusní hotel neznamená automaticky sobecké bezohledné hosty s auty. :-P

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Předpokládám, že hotel.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Mimochodem když už je o ní řeč — k čemu je linka 68? Na Myslivně jsem byl jednou pěšky a viděl jsem jen hotel... který nevypadal, že by do něj lidi jezdili busem. To si platí ten hotel, nebo Kohoutovice, nebo proč se ta oblast vlastně obsluhuje?


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
U té 68 to podle mě vůbec není na škodu, konečně je tam alespoň nějaký smysluplný interval.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
...všiml si někdo například posílení staronové linky 80 a také linky 68..?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Podobně jezdí o prázdninách vláček 37 a 50 z Osové do Kohoutovic. Když je první 37, krásně v Lískovci zdržuje 50, když je první 50, plazí se za ní do Kohoutovic trolejbus.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
IvanM: Samozřejmě, že máš pravdu. Snažím se jen ukázat logiku myšlení "peníze až na prvním místě", které je teď v módě.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
To je ale čistě problém DPMB. Cestujícího nemusí vůbec zajímat, jestli někde vychází nebo nevychází BP. Nejdřív mají být sestaveny smysluplné JŘ a až dle toho počet vozů, kurzů. Proč by měl zákazník na toto doplácet?

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Letos se celkově při pohledu do JŘ nestačím divit.
Nevím, jak je to v tomhle případě, nechce se mi to počítat, ani to nechci vědět. Pokud například linku posunu v jednom směru o tři minuty kupředu, budou mi na jedné konečné chybět ty tři minuty třeba k vykonání BP a na další konečné mi to naopak moc k BP nepomůže, takže potřebuji další kurz (= další řidič, vůz, peníze).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 23:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]