Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 13 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
peno: A opět nastane stejná kravina jako nyní u dětské, kde kvůli dvoum, respektive jedné zastávce jezdí X KT8ček a díky tomu je záloha těchto vozů dost malá. To zrušení nynější d-3 by asi Stara Osada moc nerozdejchala.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Doplnění: Ještě si pohrávám s myšlenkou dvou autobusových linek. Jedna v sólech, nazvaná třeba x44, jen z Tábora do Komína a návazná na úvraťovou (x)3, druhá v kloubech, x11, už z České návazná na d-11. Ale možná by to bylo už moc komplikované :-k

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, podle mě nejlogičtější by bylo do toho léta ukončení dnešní d-x3 úvratí na Táboře (tam se pokud vím kopat nemá), dnešní d-3 úplně zrušit a d-11 protáhnout z Mendláku do Bystrce a náhradní bus Česká – Tábor – Komín. Dost by se tím ušetřilo. A po skončení výluky M. Horákové se prostě x3 přečísluje na 3 a spolu s 11 se vrátí na M. Horákové, bez dalších zásahů do linkového vedení v půlce Brna.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Na jaře by měla začít oprava Minské, takže mne napadlo toto vedení linek:
Linka 3 Stará Osada - Česká - Husovou a Pekařskou na Mendlák, dál přes Pisárky do Komína a Bystrce.
Linka 11 Lesná - Konečného nám. a dále odklon na Červinkovu.
Náhradní bus, v kloubech, v trase Česká - Tábor - ulice kolem staveniště - Rosického náměstí - Vozovna Komín.
Od jara do léta by ještě pendlovala x3 mezi Dětskou nemocnicí a úvratí Komenského náměstí.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2
31 říj 2014 18:21
Vidite Onderka neuspěl a lanovka nebude


Offline
2
31 říj 2014 18:21
Já bych tam udělal novou zastávku!


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Sice zastávky poblíž nemá, ale je to blíž centru.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Metroman: jenže by neměla vést "odnikud", měla by být blízko nějaké zastávky.


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Mně by se teda více líbilo, kdyby ta lanovka měla svůj počátek na Husové.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Toto není vůbec špatný nápad. :D


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Lanovka nebude. To měl náš doslihující gubernátor zase jeden ze svých státotvorných snů. Nebo mu to vnuknul ten jeho psíček, když mu v noci olizoval ruku.
Jediná reálná možnost mít v Brně lanovku je z Údolní na Špilas. A to podobnou, co mají pražáci na Petřín.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
O víkendu by Stratos klidně stačil, ale v pracovních dnech ne.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Myslíš Barvičovu a Preslovu? Ty jsou na Stratos málokdy.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Návrhů bylo více, nejvíce reálně vypadala lanovka Pisárky - Barvičova (původně pozemní, ta ale asi kvůli pozemkům se změnila na lanovku), o té snil DP a pár urbanistu desetiletí, peníze na ni a dodavatel se ale nenašly (pro Transportu asi velké sousto a zahraniční dodavatel v Brně byl tehdy dle "pražáku" nemyslitelný). Tak nakonec máme (navždy) trolejbusovou síť (po vzoru?) do oněch míst, kde by dnes stačil Stratos.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Taky se kdysi uvažovalo o lanoffce ze Šrajbecu na Jägerhaus. Díky tomu by se mohla zrušit a68 sarcastic


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Ohledně primátorova mokrého snu o lanovce v Brně: pokud se opravdu musí někde prodrbat 200 mega za lanovku, nedávalo by větší smysl tu lanovku vést třeba ze Staré Osady na Pálavské nám.? Vyřešilo by se jak zdržení cestujících na věčně zacpané křiž. Svatoplukova x Rokytova, tak i sedlové závleky 25 a 26. Čemu ale pomůže a uleví lanovka do Pisárek, tomu fakt nerozumím..


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Já myslím, že by aspoň trochu pomohlo, pokud by se na trhačkách objevovaly klasický sóla na spojích, kde v Soběšicích navazuje a-57 směr Útěchov (Vranov)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A co takhle provozovat a-43 v 12m a jen do Sobůlek? Pomohlo by? Kolega geograf si primárně stěžoval na překročení kapacity a ne nutnost přestupovat při špacírech do lesů, vod a strání...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Geograf: dřívější linkové vedení v této oblasti bylo vhodnější, bohužel dostala přednost dostupnost obchodů před "turistickou linkou", jak bych původní a-43 nazval.


Offline
24
22 dub 2010 00:09
Jako člověk, který bydlí v oblasti zastávky Högrova (spolu s dalšími stovkami lidí) Vám mohu říci, že současné nasazování "sanitek" na 43 je pro tuto oblast velké neštěstí. Skákal bych do nebes, kdyby autobusy z KPN jezdily jako dříve až do Útěchova/Vranova a tím pádem by musely být standardní velikosti. Pro dokreslení současné situace:
1) linkou 43 jezdí pravidelně, i několikrát denně, dva vozíčkáři
2) v oblasti bytových domů u zast. Högrova a Sadová je silná koncentrace rodin s malými dětmi v kočárcích (včetně mě)
3) kdykoli jedu ráno do práce nebo večer z práce, tak je "sanitka" totálně narvaná
4) není výjimkou, že řidič musí jednoho z "našich" vozíčkářů odmítnout, protože už má ve své sanitce dva kočárky (narvat do ní dva kočárky je navíc umění!), případně odmítne kočárek, protože má vozíčkáře...


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Mlho, mě to třeba zaráží i vadí :-)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě spíš celkem překvapuje, že nikomu nevadí, že máme současně 2 linky d-2. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Protože Tebou navrhovaná x17 nejede po tř. Říjnové revoluce, ale Gottwaldovou a to by mohlo být pro cestující matoucí. ;)


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Provokativní dotaz:
Když už existuje při prázdninových výlukách x14, proč se druhá větev 2 Mendlovo náměstí - Modřice a celá 5 nejmenuje x17 (trasa Štefánikova čtvrť - Česká - Mendlovo náměstí - Ústřední hřbitov - Modřice)?

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Současné vedení linek do Útěchova je směšné a já jsem přesvědčen, že bylo navrženo v podstatě proto, že je to jedno, jelikož z Útěchova autobusem stejně nikdo nejezdí :D Za hezkého počasí tam bývá bus naplněn, ale to jsou turisté, kteří chodí po turistických stezkách v oblasti Adamova nebo návštěvníci restaurace ZaSedmero.... V době nepřízně počasí tam až po Soběšice jede vůz buď úplně prázdný nebo jen třeba se dvěma lidmi...

Ten, kdo navrhl vedení 57ky do Útěchova, byl úplný vůl. Jak už tu někdo psal, cestovat přes přeplněnou Lesnou je pro obyvatele Útěchova naprosto zbytečné, obtěžující...

Logicky bych navrhoval: linka 43: KPN-Klarisky-Útěchov-(Vranov), 57: Tomkovo náměstí - Haškova,
46ka v původním předvýlukovém provedení s objížďkou kolem Lesnické + zátah až na Halasovo náměstí: LHn-Lesnická-Štefánikova čt.-Haškova-Klarisky
Linky 46 a 57 by měly garantovanou návaznost na Haškově, linky 43 a 46 garantovanou návaznost na Klariskách. Tím by pro obyvatele Útěchova i Soběšic vznikl ideální garantovaný přestup na tramvaje 1,6 v KP, 9,11 na Lesné, 5 ve Št.čtvrti a 4 na Tomkově náměstí.

Linka 46 by jezdila v delším intervalu než linka 57. Linka 46 by hezdila výhradně na Klarisky, zkracována by nebyla nikdy.

Podle mě pro potřeby cestujících ideální řešení...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 22 lis 2024 03:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]