Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 102 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Hafan: Jaktože na Kraví Horu nemůže "většina" vozů? Naopak tam můžou úplně všechny!

Budování trati přes Kouničky je dle mého názoru zbytečnost. Navíc sklon v Březinově ulici těsně pod náměstím míru by zcela jistě přesáhl maximální možný povolený sklon tramvajové trati. Navíc napojení trati ze svahu na Mučednické na trať na Veveří/Minské by bylo velmi problematické, nehledě na nutnost použití extrémě nízkého poloměru oblouhu (pokud by vůbec bylo možné jej v souladu s normami postavit).

Podle mě je pro tuto oblast ideální autobusová linka z mendláku přes Lipovu, Vaňkovo náměstí, Lerchovu, NM, Kouničky, Tábor a dále někam do Králova Pole nebo Komína...


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Falkon píše:
No právě...když pomineme opravu Mučednické



To je stejné jako smyčka v Bystrci,Zoo. Asi před rokem a půl se dělala nová kanalizace,položil se nový povrch a letos znovu vyfrézován a znovu předělán...Takže s tou hospodárností se to v Brně moc nepřehání!
Falkon píše:
odbčočky

Nádhernej překlep...


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Verusha píše:
Přijde mi krásné, jak si řada čtvrtí, zejména těch "honosných", zakládá na tom, aby tam měli kvalitní dostupnost MHD, ale přitom nejsou schopni akceptovat ani tramvaj (koleje, hluk) ani autobusy (smrad, hluk) a snad už ani trolejbusy, protože sviňa elektrická potřebuje dráty, které holt zavazí ve výhledu na kostel / kapličku / radnici apod...


Tak co to hodit pod zem a udělat z toho metro ?:-D


Přijde mi krásné, jak si řada čtvrtí, zejména těch "honosných", zakládá na tom, aby tam měli kvalitní dostupnost MHD, ale přitom nejsou schopni akceptovat ani tramvaj (koleje, hluk) ani autobusy (smrad, hluk) a snad už ani trolejbusy, protože sviňa elektrická potřebuje dráty, které holt zavazí ve výhledu na kostel / kapličku / radnici apod...


Offline
1
03 črc 2007 22:36
No a nebyl by problém se stoupáním v Mučednické? To není úplně malý kopec...


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
goldfinger píše:
Mno, vzhledem k tomu, že se velmi nedávno opravila Mučednická, tak by asi bylo hodně nehospodárné vést tudy koleje. Nedovedu si představit, jak by se napojily koleje na Táboře, trať by asi Minskou jen překřížila a napojila se asi trojúhelníkem (kvůli výjezdu do VM) až na Klusáčkově. Ale určitě by to skončilo na odporu obyvatel. Jak již bylo řečeno, Masaryčka je klidná čtvrť a místní zatím neskousli ani minibusy, takže tudy jezdí jen noční.


No právě...když pomineme opravu Mučednické, tak to je jen o odporu místních jelimánků...moc to nechápu, dyť by aspoň ušetřili kus cesty na šalinu, ať už jakýmkoli směrem.
Pravda je, že napojení na koleje v zast. Tábor by bylo trochu problematické (doprava už tak tam je někdy značně komplikovaná,když jsem viděl toho vola jak si to zaparkoval uprostřed kolejiště, tak to teda se divím, že na to řidič v x11 měl nervy) ale věřím, že ta linka by určitě byla využitá

Abych to dopověděl ještě trochu dál (pokud by se toto "prodloužení" uskutečnilo),představoval bych si vybudování odbčočky Rybkova-Nerudova, aby 4 mohlakončit v Červinkově (je to víc než utopie,protože prodloužení jízdní doby by bylo značné, ale další linku na Bástr už bych netahal a přes Čáru už vůbec ne) A nebo druhá variant (ještě nepravděpodobnější: že by to jezky fáralo rovně,koleje by topřekřížilo, udělaly by se velké čachry a napojilo by se to na trať až někde u Tererovy, tzn.průjezd Chládkovou (nemožný? :D)
Ale nic si z toho nedělejte, lidi, jsem prostě velkej snílek.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Mno, vzhledem k tomu, že se velmi nedávno opravila Mučednická, tak by asi bylo hodně nehospodárné vést tudy koleje. Nedovedu si představit, jak by se napojily koleje na Táboře, trať by asi Minskou jen překřížila a napojila se asi trojúhelníkem (kvůli výjezdu do VM) až na Klusáčkově. Ale určitě by to skončilo na odporu obyvatel. Jak již bylo řečeno, Masaryčka je klidná čtvrť a místní zatím neskousli ani minibusy, takže tudy jezdí jen noční.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Falkon píše:
Nevím, jestli se tady o tom už spekulovalo, ale mám takový dotaz: Co (kromě stížností pár místních) brání Dopravnímu podniku k vybudování kolejí z Nám. Míru přes Kounicovy koleje na zast. Tábor?
Já bych byl zastáncem, protože jsem tamtudy už mockrát prošel a nesouhlasím s tím, jak to je násilně ukončené v půlce silnice, vždyť je to prodloužitelné úplně v pohodě, ne?
Finance??? A asi nějaký povolení atd..Masarykova čtvrť je dosti klidná čtvrť nevím proč ničit její klid tram.tratí. A navíc je to zbytečný - "většina" vozů nemůže do kopce na Monte Bú (i když jich vlastně moc nejni)


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Nevím, jestli se tady o tom už spekulovalo, ale mám takový dotaz: Co (kromě stížností pár místních) brání Dopravnímu podniku k vybudování kolejí z Nám. Míru přes Kounicovy koleje na zast. Tábor?
Já bych byl zastáncem, protože jsem tamtudy už mockrát prošel a nesouhlasím s tím, jak to je násilně ukončené v půlce silnice, vždyť je to prodloužitelné úplně v pohodě, ne?


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Přes prázdniny a-53:
Slovanské nám. - Skácelova - Záhřebská -> Technická - Podnikatelská - Kolejní (v taktu 10 min) ... Červinkova, Technické muzeum bez obsluhy a-53 (možno přestoupit na d-x13 na Skácelově) .... alespoň se zbavíme toho odbočení vlevo na Hradeckou :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Emperror píše:
Co se týče prohození trasy a-78,a-58 - zajímavá myšlenka, ale v takovém případě by byl vhodný závlek a-78 na Novolíšeňskou, aby vznikla jakási návaznost na d-8 pro lidi z Líšně. :idea:

neni potreba i tak to je v dochazkove vzdalenosti, akorat by to chtelo zkulturnit i druhy smer zastavky zetor silnice.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Co se týče té Líšně viděl bych to takhle:
t-26,t-25 ... - Vinohrady - Jírova(smyčka trolejbusů jednostopá)
t-27 Stará osada - Vinohrady opět celodenní provoz v pracovní dny
a-79 ... - Novolíšeňská
a-45 bez závleku na Jírovu(vzdálenost od Rotreklovy je jen o 34m delší) nebo otáčet v přilehlých ulicích se zastavením na Jírově(nástupní zastávka mimo smyčku)
a-56 bezezměny

Co se týče prohození trasy a-78,a-58 - zajímavá myšlenka, ale v takovém případě by byl vhodný závlek a-78 na Novolíšeňskou, aby vznikla jakási návaznost na d-8 pro lidi z Líšně. :idea:

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ad přestávky na d-8:
Možná by přestávka na d-8 mohla být na příjezdové koleji d-5 ve smyčce SL. Je tam totiž ještě kolejový přejezd, kde by mohly d-5 přestávkující kačenu předjíždět. Je fakt, že tam není odpočinková místnost, ale je tam Billa, takže tady by asi problém nebyl.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Emperror píše:
Taky nechápu proč ještě a-45 dělá ten závlek na Jírovu přestoupit z d-8 se dá klidně na Mifkově. V současnosti je to asi jen proto, že a-45 občas končí na Jírově tak aby nebyl zmatek

Na tomto má osobní zájem starosta Líšně.Proto se ten závlek zavedl...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ad přestávky mimo vůz:
Všechny služby na d-8 (kromě víkendových) jsou s přestávkou na Jírové, včetně částí trhaček. Nemyslím si ale, že by to byl zrovna ideální způsob. Když přestávka, tak odstavit řidiče i s vozem, pravda je, že na osmičce to jinak nejde. Ideální způsob je dle mého názoru Lesná. Dlouhé přestávky jsou na 9 a 11 v Lesné, kde je kvalitní odpočinková místnost s prasečárnou a paní, co sehřívá jídlo, prodává čaje, oplatky... Smyčka je poměrně rozlehlá, takže řidič si může bez problémů sníst jídlo z prasečárny, aniž by musel chodit posouvat vůz...


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Okey ... tak co tady resime ... t-27 Stará osada - Pálavské nám. - Novolíšeňská .... t-26 odkudsi přes celé město - Židenice kasárna - Pálavské nám. - Novolíšeňská - Jírova
a co dál ... jestli jsem to dobře pochopil
a-45 zrušit závlek na Jírovu
a-79 ukončit na novolíšeňské
a ted jsem tak uplne nepochopil ten trojboj a-56, a-58, a-78 ... kudyma?

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No ale asi by to hodne prispelo k zatraktivneni tehle linky. Hromada lidi i dneska jezdi na terasu kombinaci d-8 a a-75 na belohorsky. Kdyz se vychyta spojeni , tak je to z dolni casti novy lisne kolikrat i rychlejsi jak a-78. Ta okruzni jizda je dost za trest. Uz se slysel i nazor aby jela zadem okolo vinohrad a platilo na ni turisticky jizdny.
Mozna ji jeste zakoncit nekde na palavaku , pac z vinohrad s ni na terasu jezdi dost lidi ,ale na osadu to uz tak slavyn nejni .
Zajem o a-78 urcite je, malokdy je v ni obsazenost mensi jak stupne 3-4.

Prestup u zastavky silnice zetor uz je vyskousenej a fungoval. Maximalne by se jeste dalo po uvolneni trbusovy smycky novosilenska z ni udelat objizdnou smycku a otacet se tam .

Akorat nevim jak vyresit obsluhu klicperovy.Zatahem a-78 by se ztratily vyhody expresni linky a nechat to tam zcela bez dopravy nejde.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
Mno t-26 kopcem na jirovu, a-45 po trase a-56 okolo, a-78 nechat. Pripadne jeste prohodit trasy a-58 a a-78 v sidlisti. Tim by se ziskalo spojeni lisenskych alienu a zidenicky nemocnice, a a-56 by byla zbytecna. Na a-78 by se usetril objezd sidliste i za cenu prestupu. Koneckoncu uz tak jezdila pri vyluce ve stary lisni a slo to . Jenom chybela navaznost prvni tram a prvni a-78, ta pravidelne ujizdela. JInak to bylo leckdy lepsi.

To prohození tras 58 a 78 je vcelku zajímavý nápad, jen by tím 78 v Líšni nenavazovala vlastně vůbec na nic. Jedině zajíždět na Novolíšeňskou.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Rop píše:
No tak tu t-27 natahnout treba k Zetoru ... to uz je jedno ... jenom jako posilu z Vinohrad na oba dva směry ... jak do židenic tak na novolíšeňskou ... hlavně aby se to netočilo na Novolíšeňské ... a nebo tam zvetsit smyčku :-)

a co by to melo za vyznam ? Zadny vyznamny prepravni proud tam nevidim. A Novosilenska , kdyz by tam byly rekneme solo vozy po 10 minutach staci. Ne na klouby co 5 minut. U zetoru kromne vetsi smycky nevidim nic moc za vyznam, akorat zatrolejeni 4 zatacek a dalsi odbocku z trate.

Eda píše:
Adam: Vždyť se to dělá. Na Jírové je odpočinková místnost a jeden plonkovní řidič, který střídá. Většina služeb na d-8 se tak skládá ze dvou částí, které jsou dělené přestávkou a ve kterých má řidič pokaždé jiný vůz.
Tento styl přestávek funguje myslím i v Praze na některých linkách.


To by chtelo rozsirit na vice linek (a snizit pocet (a)typu ve vozovym parku).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Adam: Vždyť se to dělá. Na Jírové je odpočinková místnost a jeden plonkovní řidič, který střídá. Většina služeb na d-8 se tak skládá ze dvou částí, které jsou dělené přestávkou a ve kterých má řidič pokaždé jiný vůz.
Tento styl přestávek funguje myslím i v Praze na některých linkách.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Rop píše:
No tak tu t-27 natahnout treba k Zetoru ... to uz je jedno ... jenom jako posilu z Vinohrad na oba dva směry ... jak do židenic tak na novolíšeňskou ... hlavně aby se to netočilo na Novolíšeňské ... a nebo tam zvetsit smyčku :-)
Pokud by byla 25/26 az na Jirovu, tak 27 muze byt v pohode na Novolisenske.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
PvvS píše:
obratova konecna. To tam rovnou mohli udelat trojuhelnik pro jednosmerny vozy a stredem vytaznou pro KT8. Nahonem obrat a pryc. Jirova aspon byla pro 4 vozy a mohla tam byt prestavka v klidu.Takhle neni klid nai na jenom konci, tady ostrej obrat a na druhy strane popojizdeni.
Mista jeste na jeden vuz je vzadu dost.
Kdyz se Mifkova stavela, tak me taky napadlo tam udelat trojuhelnik pro moznost nouzoveho nasazeni jednosmernych vozu. S tim, ze by prioritne by se nasazovali KT, aby se nemuselo slozite manipulovat. Co se tyce prestavek, tak mozna nejlepsi reseni by bylo oddelit ridice od vozu, tak jak se to bezne delat v zahranici. Navic na d-8 je na vsech poradich jeden typ vozu, takze tady neni problem. Akorat by bylo potreba vyresit nejake kulturni prostredi pro traveni prestavek, nejlepe v dosahu nejakeho supermarketu a hospody. Jedinny problem je dogma cislo 1 - nikdy se to tak nedelalo.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
No tak tu t-27 natahnout treba k Zetoru ... to uz je jedno ... jenom jako posilu z Vinohrad na oba dva směry ... jak do židenic tak na novolíšeňskou ... hlavně aby se to netočilo na Novolíšeňské ... a nebo tam zvetsit smyčku :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno t-26 kopcem na jirovu, a-45 po trase a-56 okolo, a-78 nechat. Pripadne jeste prohodit trasy a-58 a a-78 v sidlisti. Tim by se ziskalo spojeni lisenskych alienu a zidenicky nemocnice, a a-56 by byla zbytecna. Na a-78 by se usetril objezd sidliste i za cenu prestupu. Koneckoncu uz tak jezdila pri vyluce ve stary lisni a slo to . Jenom chybela navaznost prvni tram a prvni a-78, ta pravidelne ujizdela. JInak to bylo leckdy lepsi.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
obratova konecna. To tam rovnou mohli udelat trojuhelnik pro jednosmerny vozy a stredem vytaznou pro KT8. Nahonem obrat a pryc. Jirova aspon byla pro 4 vozy a mohla tam byt prestavka v klidu.Takhle neni klid nai na jenom konci, tady ostrej obrat a na druhy strane popojizdeni.
Mista jeste na jeden vuz je vzadu dost.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 01:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]