Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 11 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
chrysalis píše:
Proč by se měla posilovat doprava z Bystrce do města, nechápu. Stejná zbytečnost jako linka 3 při výluce v Pisárkách. X14 jezdila většinou poloprázdná a v lince 3 běžně 5-15 cestujících. Stejně každý pojede jedničkou a v Komíně přestoupí na autobus.


jel jsi někdy ve špičce (ráno z bystrce a odpoledne do bystrce)??

ve špičce je mnohdy i LF2+LF1 nedostačující ....

a to teprve "papamobil" z kamech .....


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
Proč by se měla posilovat doprava z Bystrce do města, nechápu. Stejná zbytečnost jako linka 3 při výluce v Pisárkách. X14 jezdila většinou poloprázdná a v lince 3 běžně 5-15 cestujících. Stejně každý pojede jedničkou a v Komíně přestoupí na autobus.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
...A to říkám jako člověk, o kterém se tu moc dobře ví, že by tramvaje na pěší Masaryčce najraději neviděl vůbec
Ale že už takových lidí moc není. Co znám lidi z mého okolí, kteří byli proti (někdy dost výrazně) šalinám v pěší zóně, teď je i oni vnímají jako městotvorný prvek v centru. Samozřejmě i mezi nimi najdu výjimky, které by člověk nepřesvědčil nikdy.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Chat-maniac: Teď nevím, jestli narážíš na ten víkendový objezd d-3 nebo na tu pětiminutovou x9 do ukončení M. Horákové. Pokud na tu x9, tak mám ještě jednu alternativu:
9 Juliánov – Hlavní nádraží – Nám. Svobody – Malinovského nám. – Lesná (dvojčata, 10 min)
x9 zrušit
11 Lesná – Malinovského nám. (u divadla) – Malinovského nám. (u Tuzexu) – Lesná (K2, 10 min, jen prac. dny)

Otázka je, jestli je pár měsíců zahuštění provozu takový problém, aby se místo toho muselo několik měsíců před ukončením výluky sahat takto radikálně do jejího linkového vedení. A to říkám jako člověk, o kterém se tu moc dobře ví, že by tramvaje na pěší Masaryčce najraději neviděl vůbec :wink:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
To jsem se teda celkem strefil (až na Bystrc), ne :wink: ?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
V rovnosti v říjnu v jednom článku DPMB nastínil jak si výluku představuje:
Na opravy se už chystá dopravní podnik. Znamená to totiž výluky tramvají i autobusů. „Tramvaj ve směru od centra skončí úvratí před kinem Lucerna, náhradou posílíme kapacitu tramvají z Bystrce přes Pisárky do centra a dále trolejbusů z Komína přes Žabovřesky na Českou. Lokální obsluhu v oblasti Burianova náměstí zajistí minibusy," naznačila mluvčí dopravního podniku Linda Hailichová.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
A co všechno ještě chcete tahat přes Svoboďák? Na to, že před pár lety to vypadalo na úplný zákaz tama jezdit, tak tomu teď pro změnu dáme ceres?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
stuřík píše:
Co mi tak trochu vadí je víkendová d3 a její ukončení na NS, přijde mi to z hlediska přestupů dál nelogické. Se stejným nájezdem km tramvaj obtočím polookružní konečnou Česká > Malinovského náměstí > Náměstí Svobody > Česká.

Pravda, to je možná nakonec ta nejlepší volba.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Ano, ano. Teď jsem to také našel: http://www.zabovresky.cz/getdoc.php?dir ... n_2014.pdf.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
MartinV: Žabovřeský zpravodaj - říjen 2014. Hned na titulní straně se dočtete toto:
Potěšit Vás můžeme informací, že autobusová linka č. 80, která spojuje Žabovřesky s náměstím Míru zůstane zachována. Zřízení této linky bylo cílem Rady městské části a její provoz podpořilo také mnoho občanů,ať již v osobních rozhovorech se zastupiteli, nebo sepsáním petice. Jsme proto rádi, že autobus č. 80 pojede po stejné trase i v příštím roce a navíc mu přibude nová autobusová zastávka „Tichého“ na Březinově ulici.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Rem: Nabízí se obnovení něčeho na způsob linky 29, ať už po vozovnu Komín nebo na Černého (s využitím Podlesí na přestup), příp. se nabízí alternace Komín/Bystrc podobně, jako je to teď u linky 3, ale tomu bych se spíš bránil, právě kvůli tomu, aby si lidi nezvykali na dvě různé přestupní vazby.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
peno píše:
Stuřík: Zajímavý návrh a v zásadě by se s ním dalo i souhlasit, až na to oslabení Bystrce. Nedokážu si představit, že by mimo špičky a hlavně o víkendu jezdila d-1 do Bystrce sama. Zoo plus přehrada je zejména o letních víkendech vražedná kombinace. Já bych tedy ty tramvaje zkusil trochu jinak.

Ano, díky za dokončení. Nad víkendy jsem moc neuvažoval, takže jsem Bástr doopravdy podcenil. Potom má svou logiku zaměnění d11 za d3, která jezdí od "nepaměti" celotýdenně.
Co mi tak trochu vadí je víkendová d3 a její ukončení na NS, přijde mi to z hlediska přestupů dál nelogické. Se stejným nájezdem km tramvaj obtočím polookružní konečnou Česká > Malinovského náměstí > Náměstí Svobody > Česká. A nebo rovnou z České na Maliňák, otočit se kolem Tuzexu a zpět. První možnost hodnotím jako lepší, vidím tam větší přidanou hodnotu pro cestující.
Stav do ukončení oprav na Miladě naprostý souhlas.
MartinV: Pravda. Bylo odkazováno, myslím, na žabovřeský zpravodaj. Zkusím pohledat.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naopak někde proběhla zpráva (před volbama), že linka bude a s nějakou zastávkou navíc. Nebo se už něco od té doby změnilo?


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Pozor, ten účetní trik funguje obráceně - MČ se "vzdá" požadované částky, ta je účelově převedena do rozpočtu a.s.DP.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
J*M* píše:
linku a-80 neplatilo město, ale MČ, a ta svým bývalým zastupitelstvem dala jasně najevo, že linku dále platit nebude

No právě: Bývalé zastupitelstvo (netuším, jak se změnila situace), návrh rozpočtu. Se toho ještě může změnit.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
stuřík - nevím, co s tím má společného rozpočet města, když linku a-80 neplatilo město, ale MČ, a ta svým bývalým zastupitelstvem dala jasně najevo, že linku dále platit nebude tím, že se neobjevila částka na její provoz v návrhu rozpočtu MČ na rok 2015


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Stuřík: Zajímavý návrh a v zásadě by se s ním dalo i souhlasit, až na to oslabení Bystrce. Nedokážu si představit, že by mimo špičky a hlavně o víkendu jezdila d-1 do Bystrce sama. Zoo plus přehrada je zejména o letních víkendech vražedná kombinace. Já bych tedy ty tramvaje zkusil trochu jinak.

Pracovní dny:
x3 Stará Osada – Dětská nemocnice – Tábor (KT8, 10 min)
3 Rakovecká – Mendlovo nám. – Česká (dvojčata, 10 min, převlékání na 11)
11 Česká – Malinovského nám. – Lesná (dvojčata, 10 min, převlékání na 3)
Víkendy:
x3 Stará Osada – Dětská nemocnice – Tábor (KT8, 10 min)
3 Rakovecká – Mendlovo nám. – Česká – Nám. Svobody – Nové Sady (alternativně možno též po Roosveltově a objezdem Maliňáku) (K2, 10 min)

Během výluky M. Horákové bych asi d-11 úplně zrušil a posílil x9 na pět minut, takže takto:
x3 Dětská nemocnice – Malinovského nám. – Tábor (10 min, celotýdenně, KT8)
3 Stará Osada – Malinovského nám. – Česká – Mendlovo nám. – Rakovecká (10 min, prac. dny dvojčata, víkendy K2)
x9 současná trasa, v prac. dny 5 min, kombinace dvojčat a K2
11 zrušena

Jen v tom stavu po výluce M. Horákové mi nějak neštymuje vození dvou linek ve dvojčatech na Lesnou, ale co se dá dělat.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
JM: Ano, toho si jsem vědom, ale kdo ví, jak to bude. Rozpočet města (neuniklo-li mi něco) ještě nebyl schválen a tak nejsou známy ani definitivní změny v dopravě. Pokud něco od změnového termínu proběhne, tak to budou pouze drobnosti. Nebo ne?
Co se týká samotného sloučení, tak mi to vůbec nejde do hlavy, spíš bych očekával tlak DP na postupné ořezání a zrušení a81,82. Pokud se nakonec a80,81 sloučí, tak jsem zvědav na organizaci provozu na lince (atraktivnost, interval, vložené spoje? atd)...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
To by šlo velmi jednodušše, na 81 mezi zast. Špilberk a Klusáčkova jet po bývalé 80 a navíc MČ Žabiny by nic platit nemusela, přímý spoj Masaryčky a NC KrPole... to by bylo příliš výhod a ztráta peněz pro DP.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Já taky ne, ale zaplaceno za linku a-80 bude mít DP jen do konce roku, takže to nějak bude oddělení JŘ musit vymyslet, aby nebylo kvůli zrušené lince "vzbouření na vsi".


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
J*M*: to sloučení a-80 + a-81 si nějak nedovedu představit


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Propojení ND s linkou 80 - "soukromá" linka 80 od nového (grafikonu?, roku?) bude zrušena a nahrazena novou linkou, která vznikne sloučením dnešních linek 80 a 81


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Rem píše:
Prvořadě by mne potěšilo, kdyby se kvůli dvěma zastávkám neplýtvalo úvratí a kačenama.


Vybudování úvrati je zahrnuto i v smlouvě o dílo (str. 12), takže úvrať 100% bude. A úvraťová linka x3 za Milady/3 po Miladě také. Plýtvání nebude natolik tragické jako nyní, úsek SO (Dětská nem.) - Tábor je oproti současnosti o poznání kratší, bude potřeba méně vozů, tedy větší manévrovací prostor co se týče záloh.
Jak to vidím já confused:
Na nějakou kapacitní náhradní dopravu v úseku Tábor - Vozovna Komín (dále VK) bych nesázel, nemá se kudy proplést, jedině po trase trolejbusů, což budou zajišťovat právě trolejbusy (předpokládám, že dodání nových vozů neznamená okamžité vyřazení stejného počtu starých vozů, tedy bude s čím jezdit) v trase t36 = posílení, popřípadě nějak protáhnuté do Bystrce (teď by se hodila smyčka ZOO), ale to je asi zbytečné. Přestup na Svratecké je na tom vzdáleností podobně jako u VK, rozdíl je v tom, že tu nejsou žádné schody.
Trolejbus v kombinaci šaliny v trase xx - Česká - Pisárky (- VK - Rakovecká) bude kapacitně vyhovující. V rámci šetření km se může tram mimošpičkově zkrátit na Mendlák a přestupovat na d1 již zde. Na Červinkovu bych d11 nehonil, tamější situace ještě není natolik tragická. A když už, tak by bylo lepší posílit d12 ze Zvonařky (stejně to je jen záležitost začátku akademickýho roku ;-) ).
Místo některými navrhovaných busů v trase Tábor - VK budou jen Stratosy a nabízí se tak zajímavá možnost navzájem propojit a80 a budoucí ND (bez přestupu). Ale jak?... Ukončení "ND Stratos" jsem pouze navrhl, viz mapka níž. Stejně tak trasa - s největší pravděpodobností dojde k zobousměrnění některých uliček.
Tedy:
d3 (za Milady x3): Tábor - Česká - Jugoslávská - SO (KT8, celodenně interval 10 minut). Co s d3 za Milady mi doopravdy uniká - ukončit polookružně centrem/Nám. Míru (shora do Žabin)/zmiňovaná Červinkova? To už bude asi jedno... Kde bude méně zavazet.
d11: Lesná - Jugoslávská - Malinovského náměstí - Česká - Mendlovo náměstí/Pisárky (- Rakovecká), nic nekončí u VK (20m, interval 10 min, pouze PD) - o víkendech by teoreticky nemusela vadit absence přímého spojení Bystrc - Česká, stačilo by to lidem dobře vysvětlit.
t36: posílení ve stávající trase
ND Stratos: Vrázova(?) - uličky jižně od Minské a Horovy - Tábor (- propojení s a80). Zkusil jsem trasovat tak, aby doopravdy obsluhovala pouze úseky s problémovou ZDO. Není proto napojena na severní straně na tramvaj, nýbrž t30 z Bystrce a t36 z Komína.
Zkusil jsem to hodit do mapy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Fafner: To klikatění se městem v podobě 3 > 11 je zajímavý, to bez pochyby biggrin Ale jinak necháš úsek Bystrc - Česká a naopak (ač přes Pisárky) bez přímého spojení?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Peno: Takhle, to výlukové vedení nemá býti řešením, nýbrž využití linky, ktera se někde musí otočit. V praxi na té 11 tolik nelpím, klidně ať se otáči smykem na Maliňáku. Prvořadě by mne potěšilo, kdyby se kvůli dvěma zastávkám neplýtvalo úvratí a kačenama.
jan.peta: Neznám normy a zákony ohledně staveb, ale ta zahrádka stojí tak 2 maximálně 2,5 metru od té koleje, co se používá. Moc bych za to nedal že to tam legálně nestojí.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 22:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]