Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 95 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
359
20 čer 2008 14:08
Včera večer jsem si všimnul zajímavě konstruovaného víkendového JŘ na lince 4. Při zpracování do tisku se nejspíš někde vloudila chyba. Foceno na Hlavním nádraží směr Husovice.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Když se tu onehdá řešily prázdninové JŘ, které vlastně neměly být a pak najednou byly (všimněte si paralely s jistou kampaní), považuji za dobré upozornit na nabídku spojů v oblasti Technoparku. Letos totiž jarními prázdninami začíná na VUT i akademický rok a ne jak tu bylo dřívě tvrzeno, že se prázdniny a výuka v Technoparku vyhnou...
Na d12 je ve špičkách alespoň posílený interval z 7/8' na 5'. Kdo ovšem ostrouhá, jsou obyvatelé severu, jelikož a53 je vedena bez ranních spojů ze Štefánikovy čtvrti, bez ranního posílení ze Skácelovy, v sedle bez vložených spojů s příjezdem do TP před celou hodinou a pouze ve špičkovém 15' intervalu. Přísup odboru plánování JŘ je strašně fajn :).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Já a-68 na Jírovcovu jezdil často, pravda, většinou sám :) byl to super rychlý spoj na Jírovcovu. Závleky a-52 - jsem zažil parkrát v nějakém nečasu a to byla teda jízda na obratišti u Myslivny, které působilo poněkud provizorně. sarcastic

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
To milovali všichni od Žebětína po Kohoutovice, protože když se po tomhle výletě konečně dostali na Mendlák, všechno jim tam kvůli delší jízdní době ujelo.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Já to ještě jezdil za dob, kdy to mělo odjezdy z Mendláku. Vytíženost tragická. Pak ještě nějaký čas měla závleky linka 52, taky jsme to milovali :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Předpokládám, že až na Jírovcovu a dál nikdo nejezdil, protože to jezdilo jednou za dvě hodiny a víceméně jen z Pisárek (z Míráku do Kohoutek asi zásadní poptávka nebude) - mimo náhodu naprosto neatraktivní spojení, víc bych za tím nehledal.

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Po bývalé trase A-68 kolem Myslivny nepřibylo lautr nic. Takže stále pustina.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A nejezdili tím, protože o lince málokdo věděl, nebo protože končila in the midle of nowhere? (čili v úplné ##MLUVÍM SPROSTĚ##) Nezměnila se tak náhodou v dané oblasti trochu zástavba od doby, kdy byl zrušen tenhle úsek A-68?
Co se týká konce linky v Krpoli, byl bych pro projetí NCKP, zastávce na Mojmírově náměstí a ukončení v Králově poli nádraží, to mi přijde logičtější, než konec na Šumavské a když ponechat konec, kde je, aspoň by ten bus mohl vyhodit lidi na zastávce šaliny a ne někde bokem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak ono už to tady bylo, že to jezdilo kolem Myslivny a přes Jírovcovu na hájenku. Nejezdil tím nikdo.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
456
24 lis 2017 11:40
xxx píše:
Můžeš mně říct, jak tam chceš mezi tou hromadou aut otáčet autobus (byť minibus)? Jednou jsem tam zavážel s dodávkou (Iveco Daily) a musel jsem půl ulice couvat. A to bylo jenom štěstí, že tam byly dvě volná místa vedle sebe, kam jsem mohl nacouvat. Jinak bych to couval celý. A zas tak daleko to ztama na tu Jírovcovu není.


No, spíš by se muselo něco dobudovat, malé obratiště, které ocení i popeláři nebo lidi s dodávkou. Asi jsem to špatně formuloval, je fakt, že teĎ tam toho moc nejde najít. Krom paneláku, tak ty domy, co jsou dole - ty to mají ještě dál. Nebo takhle po Jírovcové: https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... LqMELw2WEY
nebo spojit Axmanovu a Jírovcovu, ale to je asi drastický nesmysl, beru zpátky.

Ale smysl by to dávalo prozatím i jen na tu Jírovcovu, byl by to takový občasný expres a jezdilo by s tím aspoň o trochu víc lidí


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Goldfinger:
To ne, to by tím začalo jezdit moc lidí, a to my přece nechceme.

mnadenicek:
Můžeš mně říct, jak tam chceš mezi tou hromadou aut otáčet autobus (byť minibus)? Jednou jsem tam zavážel s dodávkou (Iveco Daily) a musel jsem půl ulice couvat. A to bylo jenom štěstí, že tam byly dvě volná místa vedle sebe, kam jsem mohl nacouvat. Jinak bych to couval celý. A zas tak daleko to ztama na tu Jírovcovu není.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ukončení A68 u NC KP, případně u KPN (via NC KP)mi připadá smysluplnější, než současná bloková smyčka. Jako další alternativa konečné mne napadá nám. SNP (taky via NC KP), i když by přibylo vozokm.


Offline
456
24 lis 2017 11:40
peno píše:
To spojení s Myslivnou mi naopak připadá rozumné, protože mezi Pisárkama a Náměstím Míru minibus často nestačí, ačkoliv na 12 m to taky není. Tady se ukazuje krátkozrakost DPMB v neochotě pořídit něco mezi minibusem a 12 m, ideálně asi 9,5 m. Sem by to bylo ideální, troufnu si říct, i při případném protažení ke královopolskému nádraží.
A taky by to mezi Piasárkama a Nám. Míru mohlo jezdit častěji, než po půl hodinách ve špičce a po hodinách mimo ni. Ale chápu, místní by nadávali, Myslivna víc spojů nezaplatí a v Pisárkách se to rozumně ukončit nedá. Bohužel, protože zrovna tato část a-68, jak vidno, smysl má a cestující si rychle našla.


Myslím, že větší smysl by linka 68 dávala po prodloužení z Myslivny přes Achtelky a Jírovcovu někam dál na Axmanovu, kde je spousta zástavby (a to nejen panelové) docela daleko od konečné. Nové spojení by rychlostí mohlo částečně vyvážit inerval. Stačí jen najít/zřídit šikovné místo pro otáčení minibusu.
Na druhé straně by se nesmyslné otáčení přes Šumavskou zrušilo a linka by přes Kaufland (Reisigovu) pokračovala k NC Královo Pole (a pak případně i na Kr. Pole nádraží). Spousta lidí z okolí Klusáčkovy, Tábora a z Masarykovi čtvrti by měla spojení pro nákupy a také na vlak směr sever.
Jinak nasazení větších autobusů by bylo možná problematické na Lerchové, kde přeskakování zvýšených ploch u křižovatek (údajně mírnější sklon norma nedovoluje...zajímalo by mě čistě profesionálně číslo normy a strana:) by bylo ještě nepříjemnější. Nehledě také na menší obratnost minibusů.

https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... NMMjMlMoMZ
alt:
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... LmNZMANbLt


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To fakt, že d-3 a d-9 mají 8-12-10 a d-11 15? No tak to sbohem jakékoliv proklady :-x A za takovéhle nápady někdo ještě dostává výplatu? Já bych tomu, kdo je za tohle zodpovědný vyplatil spíš pětadvacet na holou :twisted:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Co se týče prázdninových intervalů tramvajových linek, tak to je snad naprosto nezapamatovatelná věc:

d-1, d-2, d-4, d-5, d-6, d-8, d-12: 8-7-8
d-3, d-9: 8-12-10
d-10, d-11: 15 minut

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Eda: No, na té lince by spíš měly jezdit ty 37,5 (blíže realitě, i když efektivní délka bude někde na 35 m) v 6 minutovém intervalu. Když už.

Všechno tohle s těmi PD-P JŘ naráží na zásadní, jednoduchý fakt, který nejspíš nikdo nechápe, nebo alespoň odmítá uznat. Čísla a jejich dělitelnost.
Pokud mám linky v intervalech 5, 10, 15 a 20 minut, tak to je všechno tak nějak soudělné. 15 a 20 sice hůř, ale na druhou stranu, potkávání takových linek je nepravděpodobné. Pokud s tímhle základem tvořím JŘ, tak mám i tu výhodu, že mohu říct, že „to jezdí každých __:_3 a __:_8“, například (to __:_ neříkám, samozřejmě). Protože používáme base-10. Jednoduché na zapamatování, pro všechny 4 intervaly.
Pokud přijdu s něčím, jako 6 minut jako základ, tak to tím pádem zahrnuje 12, 18 (uh) a 24 minut. OK, pokud bychom používali base-12 (daleko lepší, mimochodem), tak tu není problém, jenže nepoužíváme. Takže násobky 6 s nějakým počátečním posunem…hodně štěstí se snahou si to zapamatovat. Nemluvě ani o tom, že 12 minut na tom bude hůř, 18 se ani nikde nepoužívá, protože to je tak debilní číslo, že by to mělo periodičnost po 3 hodinách (bonusové body pro nepřehlednost) a 24…místo toho se „inteligentně“ dosazovalo 20. Wow. Takže tu pak máme 6, 12 a 20. Hodně štěstí s přestupy. Budete ho potřebovat. Ale protože žijeme v téhle realitě, tak si spíš zvykněte na to, že vám to bude ujíždět před nosem. Ironicky bych poznamenal, že to jsou ty náhody, ale tohle není tak o náhodě, jako spíš o důsledku špatně navrženého systému. „Náhodou“ je pouze to, že pokud jdu v náhodný čas na zastávku, tak mi to zrovna ujede. Pokaždé. Takhle náhoda asi funguje.

Je málo věcí, co nenávidím víc, než PJŘ. Letní čas je jednou z nich, jistě, stupidita tohohle je ale OT. A ono ani nejde o to, že by člověku vadilo, že to jezdí s větším intervalem. Ne. Ono jde o to, že si člověk nemůže zapamatovat, kdy to jede, jak vychází přestupy, a že skončí v situaci, kdy musí vstávat o dost dřív, aby pak mohl stát na zastávce. O tom přeci sní každý. Takže to je pak takové, že buďto se podívám, kdy to má jet a jak vypadají moje přestupy, a mezi tím mi to samozřejmě ujede, nebo budu hnát na zastávku, abych pak mohl čekat (protože nevím, kdy to jede, beru nejhorší možný případ, protože v téhle realitě má daleko větší šanci). Zákon schválnosti funguje dokonale, fakt. A dokud nebudu mít možnost propojit svou mysl s technologií, abych jen pomyslel na to, že chci vědět, kdy to jede a jak vypadají přestupy, kde jsou vozy na mapě, a během okamžiku bych všechno tohle věděl, jako kdybych si na to jen vzpomněl, tak tohle prostě bude problém.

Možná to je mnou, mimo PJŘ také velmi nenávidím zbytečné čekání a plýtvání mým časem (to si zajistím sám, děkuji moc). Kdyby to bylo jen o letních prázdninách…OK. Pokud zavřu obě oči, vkráčím to temné místnosti a zatopím ji černou barvou, tak by se to dalo přehlédnout. Ale probůh…je doopravdy tak strašně nutné to mít třeba na jediný den? Nebo i týden? Brno není jen o školách, jsou tu ostatní, co se taky potřebují někam dostat, a předpokládám, že i ti, co ty školy navštěvují, nesedí jen doma, což je nejspíš v rozporu s dnešním většinovým názorem, že „ti mladí sedí jen u těch internetů“.

Pak mi ale někdo řekne, jak je nedostatek řidičů a jak se musí šetřit. No…to je pak těžký. Snažíš se rozsvítit v domě, co je ve městě, které má výpadek. Problémem nebude vypínač. Já jsem ale ten, co se stará o ten vypínač.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
K té d-12 - jarní prázdniny se letos kryjí i se zkouškovým na univerzitách, takže mírně prodloužený (ne 7,5) interval se asi dá snést.

K té a-50 - ta teď jezdí mimo špičku dokonce po 15 minutách, ale je to spojené s poměrně nenápadným zrušením prodloužených t-37 v dopoledním sedle o prázdninách.
Takže teď je dopoledne v úseku Bellova - Osová přes rok 7 spojů a o prázdninách 4. Nevím, jestli je takový rozdíl v poptávce, řekl bych že spíš ne (studenti Kampusu bydlící v Kohoutovicích vs. výletníci do obory o prázdninách). Jedna náhodná 50 po Vánocích přijížděla na Univerzitní kampus docela plná. Navíc proklad intervalů 15 a 20 minut je nic moc. Divím se, že spíš nebylo na t-37 (Jírovcova - Osová) ponecháno dopoledne 30 minut celoročně, ještě by to nejspíš vyšlo kilometricky líp.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Zrovna tu 50 po 24 minutách jsem chápal. Sice pálka, ale navazovala od dvojky na Bohunické

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jezour: jestliže chceme fungující MHD, pak prodlužování intervalu určitě není způsob, jak získat nové cestující.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jedna věc je kapacita. Druhá věc je, že dlouhé intervaly jsou oser.

Je blbý, když na linkách jezdí 40metrové spoje v intervalu 7,5 minuty, když by tam mohly jezdit 30metrové v intervalu 6 minut. A analogicky na navazujících linkách, které jedou ve dvojnásobném nebo vícenásobném intervalu.

Když jsem jezdíval do práce linkou 50, 24minutový interval v kloubech byl opravdu výsměch. To už skoro ani nebyla MHD. (Ano, konkrétně ta padesátka už je dnes fixnutá...)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jezdím vcelku náhodně, taky nepotkávám prázdné spoje. Teda…teď, v sobotu večer…to jo. Ale tak to je taky o něčem jiném.
Člověk si říká, že když pojede v ten a ten čas, tak by to mohlo být prázdné, protože… Ne. Není. Nebude. Nesedneš si.
Prázdninové JŘ a jejich poslední iterace… Nemám slov. To je jako když si někdo na dno nejhorší věci ever vezme nějaký hloubkový vrták (něco, co se používá při lovu ropy) a začne. A použití těchto JŘ ve dny mimo letní prázdniny… Dobrý způsob, jak odradit od MHD.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Každý den v ranní špičce jezdím d-1 a d-8 a žádné abnormálně prázdné spoje teda nepotkávám.

Už předchozí omezení prázdninových jízdních řádů se mi moc nelíbilo, ale jejich zavedení i o krátkých prázdninách a v samostatné dny kolem svátků je výhas pece.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Vzhledem k totálnímu úspěchu zaměstnanců při vyjednávání o kolektivní smlouvě se není čemu divit. Mínus 30 milionů na platy se někde ušetřit musí. Navíc řidiči jsou totálné přetažení a nemají jak a kdy vybrat dovolené.
Za sebe - pevné doufám, že leden 2018 byl poslední leden, kdy se jezdilo podle plných JŘ, spoje v těchto týdnech jsou abnormálně prázdné.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Očesané prázdninové jízdní řády budou nakonec platit i o jarních prázdninách: PLATÍ 27.12. – 29.12.2017,
2.1., 2.2. – 9.2., 30.4., 7.5., 2.7. – 31.8.2018

Linka d-12 bude mít na jarní prázdniny zvláštní jízdní řád, ne tak silně omezený.


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
A prohodili se odjezdy teď kurz 06808 s 06806. (Do 19.1. jezdil kurz 06808 přejezd na 51 a od PO 22.1. to bude jezdit kurz 06806).

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 01:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]