Bacil píše:
Já si taky myslím, že Vlára ani chrlická trať nemůže intervalově stačit. V tomto případě asi do budoucna (hlavně po napojení dalších částí jihovýchodu) prokládat vlak kapacitními autobusy (klouby), takže se aspoň odstraní souběhy několika poloprázdných autobusů. Vzhledem k tomu, že a-40 už dnes nemá kapacitní rezervy (nevím, jaký má být JŘ od 1. 7., ale nedovedu si představit, jak pobere lidi ze Sokolnic, pokud se nezkrátí interval), byla by nejlepší nějaká "a-601" coby páteřní svodná linka pro jihovýchod v kombinaci s jižní větví S2 (ze Sokolnic například dělený interval - jednou vlak, jednou autobus). Velkou otázkou by ale bylo, kde takovou linku ukončit, když na jihu chybí vhodná "Stará Osada".
Od 1.7. budou vybrané spoje a-40 prodlouženy do Sokolnic ( jedná se o 3 zastávky navíc) a mají jezdit klouby. Možná existuje teze IDS že Sokolničané mají jet a-40 jednu zastávku k vlaku (sic na opačnou stranu) a ne se s ní trmácet přes Tuřany do centra.časově nejde o ztrátu.
vybrané spoje a-40 mají jet v prac.dny v sedle po 1 hodině, ve špičce po půlhodině ze Sokolnic. Sokolničané budou asi pěkně naštvaní, teď jim jezdí ve špičce o 70% více spojů.
myslím že jízdní řád a-40 hned po červenci dozná změn a budou se muset spoje ještě přidávat.
To by tam nesla nejak dát a-48?Vzdyt mezi Sokolnicí a Kobylnicí silnice je!A vlastne pak a-40 dát zpet do Dvorsk...