Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 10 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
800
12 zář 2014 23:38
Vím, že to bude znít asi primitivně (nejsem takový odborník), ale proč je vlastně d-5 ukončená na Mendláku?
Nebylo by efektivnější nechat d-5 v plném rozsahu s 10minutovými rozestupy (+ stejně často i d-6, tzn. každých 5 minut jedna z nich), jako je to teď, přičemž ta nová požadovaná linka s-46 by jela z Lesné, přes Zemědělskou, pak skrz Erbenovu, posílila by dopravu na Schodovou (kam jinak jede úplné prd), 28.října, a ukončená by byla blokovou smyčkou Maliňák — Janáčkovo divadlo — Moravák (ta nevyužívaná autobusová zast.)? Vozit vzduch to nemusí, pokud tam budou sólo busy, odlehčí to d-9/11, obslouží to větší část sídliště.
Navíc si dovedu představit, že by v té blokové smyčce pomohla nová zastávka u úrazovky, kam se člověk s jakýmkoliv úrazem dostává jen s obtížemi...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pavel píše:
PS: Linka číslo 7 vlastně zrušena nebyla, spíš zkrácena na Mendlák a nemělo smysl ji nechávat vlastní číslo. A otázka na závěr, proč linka číslo 7 jezdila prázdná a linka číslo 6 plná? Nebyl tam náhodou interval 5+10? e_smile


Nebyl, v úseku Štef. čt - Celní s ní jezdila v prokladu linka 5 s celkovým intervalem intervalem 5 minut, tj. úsek Česká - Mendlák 5 + 5 minut.
P.S. Proč by linka číslo 5 jezdila prázdná a linka číslo 6 plná? Nebyl by tam náhodou interval 5+10 minut? To by pak v praxi znamenalo že i při intervalu 5 + 5 min. linkou 5 a 7 i 5 + 5 min. linkou 5 a 5mendl. od České nikdo nejezdí, protože před ní vše pobrala linka 6 a tak by mohla být d-5 ukončena na Moraváku =; Dle mého názoru je v pětce největší problém její ukonečení, Hbřitov a hlavně Mendlák.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Když o tom ještě přemýšlím, tak vlastně interval 5+10 je horší než interval 5 minut. Protože díky tomu vzniká to, že každý spoj má jinou jízdní dobu. Neposílený spoj na daný úsek třeba potřebuje 20 minut a posílený spoj jen 18 minut. Takže kvůli zpoždění šalina přijede ne po pěti minutách, ale po sedmi, bude ji následovat vložený spoj hned v závěsu. A po třech minutách přijíždí další spoj. Takže místo intervalu 5+10, tak v jednom místě bude interval 7 minut a během tří minut přijedou další 2 šaliny.

PS: Linka číslo 7 vlastně zrušena nebyla, spíš zkrácena na Mendlák a nemělo smysl ji nechávat vlastní číslo. A otázka na závěr, proč linka číslo 7 jezdila prázdná a linka číslo 6 plná? Nebyl tam náhodou interval 5+10? e_smile


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ale následně byla d-7 v režimu trhaček a pak zrušena, protože taky vozila vzduch. Ono by taky dost pomohlo, kdyby pacoši cestující z České na Šilingrák nechodili prvořadě na d-6 a d-5 ale využili i d-12... O tom narvání spoje šestky, jedná se o každý drhý spoj, myšleno tak že d-6 jede vždy x1 a x6 načež d-5 pojede vždy x3. Ano ten spoj x1 bude narvanšjší napoti tomu ten spoj x6 bude zase prázdnější neb to pětka vybere x3. Vše je ale dle ideálních provozních podminek, v praxi to může jezdit úplně jinak, stejně jako kdyby to jezdilo v inrervalu 5+5 min =;

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Nemluvil jsem o intervalu 10 minut, ale o intervalu 5+10 minut., který navrhuješ. I to byl jeden z důvodů proč se linka číslo 7 přesměrovala na Švermovu a vznikl interval 5+5 minut. Předtím bývala tlačenka v tomto úseku pravidelná. Ale ono je to logické, protože takový interval ničí pravidelnost. Prostě spoj linky 6, před kterou nepojede linka 5, bude narvanej a bude nabírat zpoždění a za tímto spojem pojede poloprázdná 5, protože pojede včas. Že interval 5+10 nefunguje bylo krásně vidět, když se prodloužila linka 10 do Starého Lískovce. Prostě takový interval to už je skoro stejné jak tam mít jen 5 minut.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pavel píše:
Takže aby mohly jezdit poloprázdné autobusy na Lesnou, tak budou jezdit narvané šaliny mezi Českou a Mendlákem. Tento interval tam byl dříve a často se cestovalo na posledním schodu. Skvělý nápad. Sice s rekonstrukcí Minské tam asi budou jezdit spoje do Bystrce, ale to bude stejně dočasný stav.


Dříve v úseku Mendlák - Česká interval deset minut nikdy nebyl ( mimo víkendu ) Linky 5 a 6 jezdily obě po pěti minutách, čili ideální proklad 2.5 minuty. A Že by se tam jezdilo na posledním schodu to bylo jen vyjímečné. Pokud se zachová interval 10 minut na d-5 a 5 minut na d-6 bude souhrnej interval Česká - Mendlák něco kolem 4 minut při ideálních podmínkách. =;

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
No každopádně je to souběh, který je ještě významější, než u někdejší a-51, která jej měla jen 2zastávkový (=prakticky žádný).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Akorát před tím jezdila pětka v K2, a předpokládal bych, že v případě zachování 10 minutového intervalu i po otevření Milady zůstane pětka v soupravách. Takže na trase Česká - ÚH to bude zlepšení tak jako tak. Podle mě současný stav v tomto úseku plně dostačuje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Rem píše:
Pokud si dobře pamatuju, v úseku Mendlovo náměstí - ÚH byl interval 10 minut normálně, protože přes den každý druhý spoj d-5 jel jen na Mendlák, takže se to v téhle části trasy nebude nic nového. Úsek Česká - Mendlák pokreje d-6 takže to zachování 46/x5 nemusí být nereálný.

Takže aby mohly jezdit poloprázdné autobusy na Lesnou, tak budou jezdit narvané šaliny mezi Českou a Mendlákem. Tento interval tam byl dříve a často se cestovalo na posledním schodu. Skvělý nápad. Sice s rekonstrukcí Minské tam asi budou jezdit spoje do Bystrce, ale to bude stejně dočasný stav.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ondra K. píše:
Rem: Nekončilo se na Mendláku jen v sedle, a ve špičce jezdívalo všechno až na hřbitov?


Přes den myšleno v sedle, ale nemohl jsem si vzpomenout na onen výraz. :wink:

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Třeba už za tu dobu lidé zapomněli, že bude d-5 jezdit po Milady Horákové, tzn. doprava bude rychlejší. Samozřejmě by pomohlo jednotná přestupní zastávka v ŠČ.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V tom případě by se měly ozvat třeba Vinohrady, že chtějí také přímé spojení ze Staré osady přes Cejl na Malinovského náměstí. Větší kravinu už fakt vymyslet nemohli.

A navíc už se nemůžu dočkat, až výluka skončí a přestane být průjezd křižovatkou u stadionu rizikovou záležitostí. Umístit zastávku Zimní stadion směr centrum bez zálivu bezprostředně za křižovatku mohl fakt jen neuvěřitelně chorý mozek. Vzhledem k pětiminutovému intervalu je to tam ve špičce neustále ucpaný.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rem: Nekončilo se na Mendláku jen v sedle, a ve špičce jezdívalo všechno až na hřbitov?

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Myslím,že kdyby se linka 46 potom v úseku Schodová-Lesnická přetrasovala přes Erbenovu a kolem univerzity,tak by mohla i částečně ulehčit lince 9 špičkovou poptávku.Jen nevím,jak by to lidi přijali, co bydlí na Erbenové, že by jim tam jezdíval bus celý den.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pokud si dobře pamatuju, v úseku Mendlovo náměstí - ÚH byl interval 10 minut normálně, protože přes den každý druhý spoj d-5 jel jen na Mendlák, takže se to v téhle části trasy nebude nic nového. Úsek Česká - Mendlák pokreje d-6 takže to zachování 46/x5 nemusí být nereálný.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nabízí se logická otázka jestli ten 10 minutový interval na Hřbitov bude něčemu vadit. Za současné situace je bohatě dostačující.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Což se dalo předpokládat, bohužel.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Radnice Brna-severu navrhuje zachování linky 46 do centra

Zřejmě si ale už neuvědomují, že by zůstal 10 minutový interval d-5 i v úseku Česká-Ústřední hřbitov, kde už ji žádná x5 neposiluje.


Offline
Uživatelský avatar

35
04 říj 2013 19:26
V kabině linky 4 ;)
Díky :)

_________________________________
Musíme si užívat cedulových K2 dokud ještě jezdí :)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mimochodem o té výluce toho víc najdeš v jakýmkoliv tisku (př iDnes, Brněnský deník), než na stránkách DP, protože tady by byla případná výluková organizace MHD. A nebo prohledej stránky našeho města, tam pár informací najdeš. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

35
04 říj 2013 19:26
V kabině linky 4 ;)
OK, pochopil jsem

_________________________________
Musíme si užívat cedulových K2 dokud ještě jezdí :)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Uranus: občas se podívej na datum příspěvku, na který reaguješ. Mch. výluka na Minské/Horově ještě nějakej pátek nebude.


Offline
Uživatelský avatar

35
04 říj 2013 19:26
V kabině linky 4 ;)
Nevím o jaké výluce na Minské mluvíš, na stránkách dpmb není napsaná plánovaná výluka zrovna na Minské.

_________________________________
Musíme si užívat cedulových K2 dokud ještě jezdí :)


Offline
Uživatelský avatar

83
24 lis 2014 18:31
Kdy přesně má začít ta výluka na minské? A jaké změny chystá DPMB od prosince?

_________________________________
T6A5 ty jsou nej.....škoda,že nejsou nízkopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Chrysalis: nejenom špičky, jak psal Mechoš, jsou vytížené. Když není hnusně, hodně lidí cestuje k Priglu a to je poznat, zvlášť třeba na d-3 v K2, kde jsme se s menším oddílem nemohli nastoupit kvůli velkému počtu cestujících.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 22:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]