Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 89 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 96  Další
Autor Zpráva
Taky jsem moc zvědavý, kolik lidí z Ivančic si pořídí šalinkartu, když můžou do Brna cestovat vlakem přes jiné zóny než busem... Pokud nebude zaveden pásmový tarif, tak asi nikdo


Já akorát koukám, že kordis čím dál více odstupuje od přestupů na vlak. Lidé z Kuřimi musejí mít radost, když mají s Brnem spojení 1x za 30 min a musí 2x přestupovat při cestě na Moravské nám... Zatímco na nově integrovaných území je tomu jinak


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Tak to pak asi a-63 do Rajhradic jezdit nebude..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
tak tedy zjednodusene: kdyby nejezdila d-7 na Svermovu vubec tak by byli d-5, d-8 precpane od zastavky Osova dal, ted jsou precpane od Osove na Svermovu , kdyby jezdila az do Lisku , tak by nebyli precpane vubec...

a myslite ze jedna precpana zastavka stoji za prodlouzeni linky o 4 zastavky s tim ze ve 3 budou budou vozy nevyuzite? nebo zkraceni o 6 zastavek stoji za to ze dalsich 6 bude precpanych(d-7 na Mendl)?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Aladin píše:
No ale jaké má potom opodstatnění d-7; pokud budou tahány autobusy ze západu kraje až do centra na Mendlák, tak je ta d- 7 v úseku Mendlovo nám. - Bohunice ke zrušení...
naopak ten nápad se zaintegrováním linek od jihu a jihozápadu ne v Modřicích na d-2, ale spíš na vlak od Vranovic se mi líbí, určitě by byla z časového hlediska přínosnější, obávám se ale, že Kordis svůj názor nezmění...


Já bych hlavně d-7 vedl mezi Moravákem a Lískovcem přes Hlavák a Renneskou, nebo Hybešovu.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
No ale jaké má potom opodstatnění d-7; pokud budou tahány autobusy ze západu kraje až do centra na Mendlák, tak je ta d- 7 v úseku Mendlovo nám. - Bohunice ke zrušení...
naopak ten nápad se zaintegrováním linek od jihu a jihozápadu ne v Modřicích na d-2, ale spíš na vlak od Vranovic se mi líbí, určitě by byla z časového hlediska přínosnější, obávám se ale, že Kordis svůj názor nezmění...


Jo přestupní místo Rajhradice, váha je dobrej nápad. Akorát mi přijde zbytečně moc spojů přes Rajhradice (509 + 514). Měli prodloužit linku 509 až do Blučiny (příp. Židlochovic) a na spojení Rajhradice,váha - Rajhrad - Modřice použít novou linku.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Jo a podle návrhu mají linky a-405 ze Zastávky a a-406 z Rosic končitna Mendláku. To budou šaliny pěkně přetížený. A navíc do Modřic budou jezdit linky a-511,512,513 a 514. To tam ta d-2 bude muset jezdit už pořád.

To je ale zase blbost :twisted: 405,406 = interval 30+30 minut - celkem tedy ve špičce 4 spoje za hodinu, tedy totéž co a-61. To se rozptýlí do d-1,5,6,7,a-44/84 a t-26 opravdu jako nic. Řeči o přetíženosti jsou povrchní tlachy. Co se týká vedení na Mendlovo nám., toto je navrhováno z důvodu napojení Rosic a Ivančic na Nemocnici Bohunice. Není to tak špatný nápad, vznikne tím i další spojení nemocnice s Mendlovým nám. Přestup ve St.Lískovci by byl značně zdržující, vzhledem k vedení autobusů po D1.

Jako velmi rozumné se jeví nové vedení 509 s celodenním celotýdenním provozem s napojením na vlak v Chrlicích + přestupní místo Rajhradice, váha. Co mě ale mrzí je, že u autobusů ukončených v Modřicích je opět preferována d-2 a nejsou rozumně napojeny na vlak. Vlak z Modřic na Hl.nádraží jede 8 minut, tramvaj 23 minut. Už dlouho mi přijde, že směrování d-2 do Modřic a d-6 celodenně na hřbitov je trochu nesmyslné, dvojka tvoří duplicitní pomalý dopravní proud k rychlému a kapacitnímu vlaku, zatímco d-6 s kapacitní rezervou, která by mohla vhodně doplnit přepravní proudy do uzlů Mendlovo nám. a Česká, je neproduktivně ukončena u hřbitova.

Přeplňenosti d-2 se ale neobávám, vzhledem k tomu, že napaječové autobusy zatěžují vždy opačný dopravní proud.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Já nechápu to jejich schéma přestupního uzlu v Ivančicích o víkendech. Píšou, že do Rosic se dá dostat linkou 153 a 426, kdy 153 o víkendech nejezdí a 426 pro jistotu neexistuje vůbec :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Aladin píše:
No dle mého názoru je tento postup KORDISu minimálně rozporuplný. Proč se před těma dvěma lety nasměrovala d-7 do Bohunic, když by těď pouhým protažením do Lískovce konečně tato tehdy neopodstatněná změna získala ve vztahu k postupně přibývajícím linkám ze západu konečně význam (vytížení po Mendlovo nám., - dál už své opodstatnění má) a přitom právě na Mendlovo nám. budou tyto nové linky "protekčně" prodlouženy a co tedy s kapacitou linky d-7 ... ?!
Až si toto uvědomí starostové z oblasti obsluhované linkami 511 až 514, že po jejich lidech se bude chtít přestup v Modřicích do d-2, zatímco 405 a 406 jsou ukončeny na Mendláku, ... no uvidíme...


Samozrejme ze 405a406 by meli byt ukoncene na Osove, ale s tou sedmickou si myslim ze je dobre ze je ukoncena na Svermove. Kdyby totiz byla az v Liskovci, tak by to nicemu nepomohlo protoze v useku Osova - Stary Liskovec by jak d-7 tak d-8 i d-5 jezdili nevyuzite,a kdyz by byla ukoncena na Svermove ,tak d-5 a d-8 by na "odvezeni" Osove stacili, zacali by se preplnovat az na Svermove a Beloruske, tam uz vsak pomuze d-7 takze podle me neni duvod ji vest az do Stareho Liskovce.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
No dle mého názoru je tento postup KORDISu minimálně rozporuplný. Proč se před těma dvěma lety nasměrovala d-7 do Bohunic, když by těď pouhým protažením do Lískovce konečně tato tehdy neopodstatněná změna získala ve vztahu k postupně přibývajícím linkám ze západu konečně význam (vytížení po Mendlovo nám., - dál už své opodstatnění má) a přitom právě na Mendlovo nám. budou tyto nové linky "protekčně" prodlouženy a co tedy s kapacitou linky d-7 ... ?!
Až si toto uvědomí starostové z oblasti obsluhované linkami 511 až 514, že po jejich lidech se bude chtít přestup v Modřicích do d-2, zatímco 405 a 406 jsou ukončeny na Mendláku, ... no uvidíme...


VS píše:
Jo a podle návrhu mají linky a-405 ze Zastávky a a-406 z Rosic končitna Mendláku. To budou šaliny pěkně přetížený. A navíc do Modřic budou jezdit linky a-511,512,513 a 514. To tam ta d-2 bude muset jezdit už pořád.


No vzhledem k tomu jak "často" ty linky 511,512,513 a 514 jezdí bych to s tou přetížeností d-2 neviděl tak tragicky. Spíš mě překvapuje přístup kordisu, že vezme původní jízdní řády, udělá pouze kosmetické úpravy a ukončí linky místo na Zvonařce tak v Modřicích a mají hotovou etapu 3B. tzn. počet spojů skoro stejný jako původně + nucený přestup v Modřicích. Tím opravdu nalákají větší počet cestujících :lol:


Offline
489
13 čer 2004 23:04
VS píše:
Jo a podle návrhu mají linky a-405 ze Zastávky a a-406 z Rosic končitna Mendláku. To budou šaliny pěkně přetížený. A navíc do Modřic budou jezdit linky a-511,512,513 a 514. To tam ta d-2 bude muset jezdit už pořád.


No u tech a-405 a a-406 porad lepsi varianta na Mendlaku, nez kdyby koncily na Osove, to by uz d-8 asi neustala.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jo a podle návrhu mají linky a-405 ze Zastávky a a-406 z Rosic končitna Mendláku. To budou šaliny pěkně přetížený. A navíc do Modřic budou jezdit linky a-511,512,513 a 514. To tam ta d-2 bude muset jezdit už pořád.


Na stránkách kordisu http://www.idsjmk.cz/rozsireni/E1+E2.htm je zveřejněna etapa 3B (Ivančicko a Židlochovicko), která by měla začít v půlce roku 2006. Ale jak se tak dívám, tak kordis začíná každou další etapou šetřit na spojích a dochází téměř k opisu starých jízdních řádů :-? To už jim asi dochází síly nebo peníze


Novy píše:
Možná s tím odjezdem 8:46 má jít o pokus kordisu, za jakou nejmenší dobu stihnout cestující přestup :lol: Poté konečně zmizí ty 10minutový čekání na přestup.
Před spuštěním ids stála jízdenka do Brna-Řečkovic 12 kč, o moc dražší to není, ale těch 90 kč na obyvatele tomu dost přidá...


Zas sem se mýlil...90 kč se platí ročně, teď možná už jen 50 kč.


Možná s tím odjezdem 8:46 má jít o pokus kordisu, za jakou nejmenší dobu stihnout cestující přestup :lol: Poté konečně zmizí ty 10minutový čekání na přestup.
Před spuštěním ids stála jízdenka do Brna-Řečkovic 12 kč, o moc dražší to není, ale těch 90 kč na obyvatele tomu dost přidá...


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ještě dodám, přestupovali jsme v Kuřimi (v České vlak nestavěl).


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Martan píše:
Novy píše:
Dále by mě zajímalo, proč jako na jediné železniční trati vedoucí z Brna nelze použít v trase Brno-Tišnov zrychlené vlaky. Vypadá to, že až na vyjímky to bude možné od 9.12. všude kromě této trati.
Holt ta integrace směr Tišnov je stále nedomyšlená, dlouhé přestupní doby, špatný stav přestupních terminálů, stanice Hradčany a Čebín úplně mimo vesnice, nutnost znovu přestupovat v Králově Poli pro většinu cestujících. Nedivím se, že Čebín zůstal posledním, kdo nechce platit těch 90 kč ročně na osobu...


Spěšňáky lze použít samozřejmě i na trati Brno - Tišnov, jenže zde jezdí pouze 1 pár o víkendu :lol: , hustota Os vlaků je dostatečná, zastávky mimo obce jsou problémem celé železnice, nejen IDS JMK. I kdyby jezdily Sp Brno - Tišnov tak by nezastavovaly v Čebíně ani v Hradčanech. Co se týče dopravní obslužnosti Čebína dá se jet 311, která zastavuje uprostřed obce, do Kuřimi a odtud vlakem přímo nebo busem s dalším přestupem v České.

Omlouvám se, jsem puntičkář.


Já jsem jednou jel jedním spěšným vlakem v rámci IDS s celým skautským oddílem. Jel jsem vlastně z jedné akce na Vranově, a protože mi bylo jasné, že a-43 bude přes slíbenou posilu nacpaná, použil jsem spojení a-310 + S3; u nádraží jsme byli o čtvrt hodiny dřív než a-43 + a-57 + d-9 :-))


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Ještě doplním: ZDAR jede z Čebína do Brna za 28 Kč, IDS bez šalinkarty 24 Kč a s šalinkartou na 100+101 13 Kč+8 Kč (šalinkarta čtvrtletní, při každodenním dojíždění pouze +6 Kč), se čtyřzónovou šalinkartou na 3 měsíce to vychází přibližně 17 Kč na jízdu (počítáno na 22 pracovních dní ze 30 v měsíci), při každodenní jízdě do Brna 13 Kč.

Žádné jiné spoje Čebín - Brno než IDS, ČD a ZDAR jsem v IDOSu nenašel.
Ceny za šalinkarty zaokrouhleny na celé koruny nahoru.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Ještě existuje jeden spoj, který ale přijede k žst. v 8:46 (12/321 Drásov, náměstí 8:38 - Čebín, žst. 8:46) a nikdo neví proč není v taktu: buď chyba Kordisu nebo si to vyřval OÚ Drásova n. Čebína. Je to takový spoj pro sportovce, kdyby odjel z Drásova v 8:33 (v taktu) tak by se nic nestalo, naopak by lidi v Drásově (případní přestupující z 311 od Tišnova) mohli čekat o 5 minut míň a byl by pohodový přestup na vlak.


Tady jsou vlaky směr Brno (z Čebína / Kuřimi, odjezdy psány z Čebína), k kterým přijíždí busy, neodjíždějící z Čebína dříve jak 20 min před odjezdem vlaku (při delším čekání se spíš vyplatí si to na nádraží dojít).
4: 37
5: 07, 27
6: 07, 27
7: 27
10: 47
14: 47
16: 47
17: 47
18: 47

mezi 4:37 a 6:27 to je dobré, ale jinak přepychové spojení;-) Nemluvě o tom, že je to dražší než před ids a že musí platit 90 kč měsíčně na občana (když cestuje tak 25 % lidí ids, to máme 360 kč měsíčně...)


Offline
609
24 čer 2005 20:56
V JŘ jsem spočítal přes Čebín tyto počty spojů:

311 směr TIŠNOV: 6
311 směr KUŘIM: 6
320 směr LIPŮVKA: 7
320 směr ČEBÍN: 6
321 směr SKALIČKA: 12
321 směr ČEBÍN: 12
330 směr ČEBÍN, TIŠNOV: 3
330 směr SENTICE: 4

Čili: do Kuřimi 6 spojů, do Tišnova 9 spojů, k žst. 20 spojů. Tyto počty jsou podle mého dostatečné. Interval ve špičky je přibližně hodina, v sedlech 2, Jenom spoje k nádraží.


Počet spojů linky 311 zajíždějících do Čebína za pracovní den by se dal napočítat na prstech jedné ruky... Vlastně mě smysl této linky dost uniká a její hustý interval ještě víc... Drásov by klidně mohl být napojen na Čebínské nádraží.
Netvrdím, že mají přidávat další spěšňáky, stačilo by dovolit jezdit rychlíky.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Novy píše:
Dále by mě zajímalo, proč jako na jediné železniční trati vedoucí z Brna nelze použít v trase Brno-Tišnov zrychlené vlaky. Vypadá to, že až na vyjímky to bude možné od 9.12. všude kromě této trati.
Holt ta integrace směr Tišnov je stále nedomyšlená, dlouhé přestupní doby, špatný stav přestupních terminálů, stanice Hradčany a Čebín úplně mimo vesnice, nutnost znovu přestupovat v Králově Poli pro většinu cestujících. Nedivím se, že Čebín zůstal posledním, kdo nechce platit těch 90 kč ročně na osobu...


Spěšňáky lze použít samozřejmě i na trati Brno - Tišnov, jenže zde jezdí pouze 1 pár o víkendu :lol: , hustota Os vlaků je dostatečná, zastávky mimo obce jsou problémem celé železnice, nejen IDS JMK. I kdyby jezdily Sp Brno - Tišnov tak by nezastavovaly v Čebíně ani v Hradčanech. Co se týče dopravní obslužnosti Čebína dá se jet 311, která zastavuje uprostřed obce, do Kuřimi a odtud vlakem přímo nebo busem s dalším přestupem v České.

Omlouvám se, jsem puntičkář.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 19:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]