Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 56 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Proč se asi snížila poptávka po této lince?

Protože se povedlo to, co bylo cílem, tedy přesunout chrlické občany do vlaku?


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
ad 1) Nesouhlasím, jedná se o Ráječek, Popelovu a obyvatele Tuřan, kteří jsou mezi zastávkami 40 a 63. Sice to není kvantum lidí, ale při intervalu 10 - 20 minut je na hlavu, aby každá linka jezdila jinam. Navíc i v Komárově každá z jiné zastávky. Proč se asi snížila poptávka po této lince? Kvůli přestupu sotva, jinde to nevadilo.
ad 3) Takže, každý, kdo pojede například na Starou osadu, tak raději pojede o 10 minut déle? Tomu nevěřím. Navíc přestupovat na hlavním nádraží není taky žádná výhra. A vzniká přestup navíc (linka 63 + 44 oproti 63 + 12 + 2). Hlavně je směšné, že v polovině případů IDOS vůbec nenabízí přestupy na linku 12, ale na 40/48/67. Nyní je to evidentně hodně koncepční řešení.


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ad 1) Linky 40 a 63 bych vůbec nemíchal dohromady. V úsecích, kvůli kterým existují (a Komárov to není), se prakticky nepotkávají.
Ad 3) A Úzká snad ano? Pokud je někomu zatěžko přestoupit v Komárově z tramvaje do busu či naopak, už ho vidím, jak bude na Zvonařce přecházet rušnou silnici a přestupovat na 44/84. Tohle fakt ne.


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Podle mne je to dobrý krok a to z těchto důvodů:
1) Linka 63 jezdila v prokladu s linkou 40, sice se jednalo o pár zastávek, ale takto je nesmyslné, aby jedna linka jezdila na Úzkou a druhá do Komárova
2) Nebyli schopni ani zvětšit záliv. Linka 50 se pak těžce vymotávala, když před ní stál autobus do Chrlic.
3) Komárov nemá napojení na tangenciální linky (44/84), krom linky 50. Pokud by ukončení v Komárově bylo vzorové pro IDS, tak ze stejného důvody by mohly všechny linky ze severu končit v Řečkovicích a linky pro Lesnou na Halasově náměstí.
4) Ukončení v Komárově je odkazováno s ohledem na vlak, ale nedokázali ani udělat rozumně vazbu Holásky - Chrlice - vlak do Brna (ani neudělali ty blbé poznámky do jízdního řádu, kde to nějak navazuje). Vlak navíc mimo špičku jezdí ve špatném intervalu.
5) Odbočení doleva v Komárově jen pro MHD není taky příliš ideální.

Brno jih potřebuje rozumný přestupní terminál, ale to není Komárov v tomto stavu. Navíc to ukončení bylo uděláno stylem, zkrátíme to a víc neřešíme. Myslím, že do vyřešení situace by měla být prodloužena i linka 509 až na Úzkou.


Offline
Uživatelský avatar

3342
13 lis 2004 11:58
Ostatní taky mají možnost se ozvat na radnici své MČ..


Offline
147
06 pro 2009 11:01
znovu zavedení přímé linky z Chrlic na úzkou je prostě špatný krok. to může akorát tak nas... cestující v ostatních městských částech(i podstatně větších), kteří musí taktéž dnes a denně přestupovat z busu na tramvaj!


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Rem: stejně jako je hrozné prodloužení jízdní doby na lince 509 pres Heršpice(navíc prodloužení jen v jednom směru)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A kolikpak to MČ Tuřany bude stát? A na co pak v obecní kasičce nezbudou penízky?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Karlos: Opačný směr teď neřeším.
MtM: Prvda, bral jsem to omylem jen po Žitnou, ke KPN je to tedy 6 až 8 minut. I tak děsivé prodloužení jízdní doby.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Rem píše:
Nyní Kronova - KPN přes Řečkovice 5 minut.

Nevím, kde tu informaci bereš, ale samozřejmě je tohle nesmysl.Kronova-KPN teď trvá 8 minut, o víkendech 7 minut,zpátky 10 minut, o víkendech 9 minut.Takže ve špičce tím ušetříš skoro 15 minut.Tím nic neobhajuji, jen vše uvádím na správnou míru. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Rem: Zkus ale porovnat opačný směr, tam to vychází ještě o pár minut víc přes Semilasso a Hudcovu

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
A já doplním že dříve byla cestovní doba Kronova - KPN přes Hradeckou 3 minuty. Nyní Kronova - KPN přes Řečkovice 5 minut. Hrozná nesystémová tragédie! #-o

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Ano po Hradecké přímo bez zastávek, směr Ořešín odjížděla a-41 z terminálu KPN ze zastávky dnešní 301 pod mostem

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Takže z Kronovy ke KPN po Hradecké?


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
xxx: dříve a-41 jezdila v trase Ořešín - Jehnice - Mokrá Hora - Řečkovice, nádr./Kronova - KPN - Medlánky - Řečkovice - Ivanovice a zpět

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: po vystavění dostatečného terminálu a rychlého tramvajového spojení ideální řešení (příp. protáhnout šalinu dál, ale to je hudba velmi vzdálené budoucnosti).

Jezour: tak ti nevím, ale sice to jsou další výdaje, nicméně o to by přece mělo jít, aby lidi z těch peněz něco měli, ne? Já tam nežiju, stejně jako ty ne. A věřím, že tamní obyvatelé mají užitek z toho, že nemusí přestupovat v Komárově, pokud jdou z Úzké pěšky do centra.
Uvidíme, jestli bude využívaná. Jestliže ano, pak se jasně ukáže, že lidé mají užitek z této změny (a výdajů), a pak to nejsou zbytečně vynaložené výdaje.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
A předtím to jako jezdilo po Hradecké nebo jak?


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
001MRY píše:
no nám na lince 70 také prodloužili jízdu vyletem pres reckovice, ale petice a podobné nesmysly jsme neresili!!


A tím vám prodloužili jízdní dobu o dlouhé dvě minuty, dřív Kronova - KPN 3 minuty, nyní 5 minut. Já to říkám furt, Mokrou Horu odtrhnout a ať si kope svoje brambory!

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3716
08 čer 2005 23:12
ad 40+48: Ty by systémově měly být ukončeny samozřejmě také v Komárově.


Offline
147
06 pro 2009 11:01
no nám na lince 70 také prodloužili jízdu vyletem pres reckovice, ale petice a podobné nesmysly jsme neresili!!


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
No mně by až tak nevadil nutný přestup na 12 v Komárově, jako spis ztráta casu cestou z centra vyletni jízdou přes Herspice. Jsou to minimálně 3 minuty navíc, a to úplně zbytečně, jen proto, že v Komárově není smyčka a rozumný přestupní bod...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Jezour píše:
Tramvajová linka 12 se nebude považovat za páteřní dopravu z jihu Brna do té doby, dokud nevznikne terminál IDS MHD Brno-jih a zároveň se nenapřímí tramvajová trať.

S tím nelze než jen souhlasit, tímto směrem se mělo město ubírat již v době zkracování a63. Tehdejší krok vnímám jako špatné rozhodnutí, nelze čekat jinou reakci bez odpovídající náhrady, kterou v současnosti nelze zajistit. Teoreticky vzato by nemusela být přeložena TT do Plotní, troufám si tvrdit, že to není nutná podmínka (z funkčního hlediska). Obě stavby budou ale vznikat zároveň, ne?
Ad. Komárov vs. Mariánské náměstí: Mně to přijde celkem logické. Zastávky jsou rozděleny poměrně značnou bariérou a z hlediska dopravních vazeb spolu ani moc nesouvisí. Souhlasím s Edou, že logičtější by bylo přejmenovat autobusovou zastávku Komárov (do centra) na Mariánské nám., tak aby název vypovídal o možnostech přestupu.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
No on by se celý ten přestupní uzel mohl jmenovat Mariánské náměstí, to už je v konečném důsledku úplně jedno. Jen mi přijde matoucí, že ty zastávky se nejmenují stejně... U té polikliniky je to ještě výraznější...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já bych spíš naopak zastávku Komárov směr Úzká přejmenoval na Mariánské náměstí.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Před zrušením byla 63 z Chrlické smyčky na Úzkou. Do Otmarova a do Modřic k čističce jezdila naposledy někdy v roce 2007 nebo tak — koukal jsem dneska na archivní jízdní řády.

Komárov na rozdíl od KPN není žádný přestupní uzel. Žil jsem tam rok a dobře vím, jak nepraktická a chaotická celá ta "zastávka" je. Proto chápu lidi, že chtějí radši přímé spojení s centrem, stejně jako lidi z Tuřan, Dvorsk atp. Proč by zrovna oni ho mít neměli... Linka 70 končí v KPN, stejně jako další linky, z nichž žádná nepokračuje dál do centra. Oproti tomu 40 a 48 pokračují, tak proč zrovna Chrlice vylučovat (možná to popisuju trochu blbě, ale přijde mi to logické...)
Mimochodem, otázka trochu mimo, nevíte někdo, proč se zastávka "Mariánské náměstí" jmenuje Mariánské náměstí a proč není součástí zastávky Komárov? (Stejný případ pak u zastávky Poliklinika Židenice/Juliánov)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 črc 2024 08:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]