Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 49 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen jsem nepochopil, proč to má být jen do konce výluky trajflů u kampusu a pak tyhle spoje navíc přestanou, jak se tu objevilo v některém z vláken.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV píše:
Kočkopes. A kdyby to bylo v jízdních řádech, cestující by možná nebyli tak překvapeni.


To si teda piš, že by byli. Kaštan nevnímá co je na tablech kromě linky, jízdní řády nebo hlášení ve voze, to vůbeeeec...a pak se diví.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kočkopes. A kdyby to bylo v jízdních řádech, cestující by možná nebyli tak překvapeni.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Robert píše:
Výluka je snad něco jiného. Všechny zátahy do vozoven taky nejsou v JŘ. Co v nich je, pojede, plus něco navíc. Kdo má Iris apod., se o odjezdech doví, kdo ne, bude stejně čekat na spoj v JŘ, jako bonus mu může přijet tato posila.


Ono bylo zajímavý pozorovat ten cvrkot na Čápkové směr Konečného nám. kde to většina lidí nepobírala, že vůz tu končí a že si teda mají přestoupit do vozu za, kterej už na ty Vinohrady jede.

Takže bonus ano, ale...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
b1 píše:
Hlavne ze se specialni jizdni rady vydavaji na kazdou vikendovou vyluku... :roll:

No, tady jde o to, že při výluce třeba zastávka není půl dne obsluhovaná, nebo ji obsluhuje jiná linka. Zatímco v současném stavu na linkách 25+26 jede všechno, co je slíbeno v pravidelném JŘ, a jako bonus občas přijede posila navíc.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Výluka je snad něco jiného. Všechny zátahy do vozoven taky nejsou v JŘ. Co v nich je, pojede, plus něco navíc. Kdo má Iris apod., se o odjezdech doví, kdo ne, bude stejně čekat na spoj v JŘ, jako bonus mu může přijet tato posila.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Dopravní podnik města Brna píše:
Dobrý den, jedná se o dočasné řešení než bude hotová stavba u FN Brno, předpokládáme do víkendu. Vkládáme posilové spoje, speciální jízdní řády na tak krátkou dobu vydávat nebudeme.

Hlavne ze se specialni jizdni rady vydavaji na kazdou vikendovou vyluku... :roll:


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Citace:
než bude hotová stavba u FN Brno, předpokládáme do víkendu.

Chápu to teda dobře, že od pondělí 27. 9. (nebo možná spíš od středy 29.9.) by mohly už trolejbusy jezdit znovu až k nemocnici / na Osovou? Mě totiž zmátlo, že na výlukách BMHD je až do konce října (byť s otazníkem), v oficiálním letáku ale pravda o ukončení nic není.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1591
18 led 2009 10:06
V IDOSu to je....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Dopravní podnik města Brna píše:
Dobrý den, jedná se o dočasné řešení než bude hotová stavba u FN Brno, předpokládáme do víkendu. Vkládáme posilové spoje, speciální jízdní řády na tak krátkou dobu vydávat nebudeme.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vlakofil: zkus napsat na DP :) též se divím, že o těchto změnách není ani zmínka v přehledu změn od 20. 9., ani tyto JŘ nejsou na netu k dispozici.


Offline
78
17 lis 2012 23:31
No, a proč pořád na www.dpmb.cz nevisí JŘ trolejbusů změněné od 20.9. - linka 25 - spoje kampus-Konečného nám.? To je jen nějaký "dočasný posilový provoz" formou náhradní dopravy jako linka 44 Vozovna Komín-Mendlák?


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Aha. Nenapadlo mě, že by se na linku 12 vrátily 30m soupravy ](*,)


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
b1 píše:
A pořád jsem se nedozvěděl odpověď na tohle. Pokud vím, tak linka 12 s ničím v prokladu není.

Asi bych to viděl trojče kontra dvojče, 4 minuty pro dvojče, 6 minut pro trojče.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
b1: Aby JŘ nebyly zapamatovatelné a složitější. Aby, když ti to ujede, jsi měl 50% (v reálu ale aspoň 75%, protože…„náhoda“) šanci na čekání 6 minut, přičemž jsi věděl, že to před tím jelo 4 minuty od sebe.
V podstatě to je od toho, abys tím nejezdil, protože DPMB tě v tom nechce. Jak jinak mají řešit problémy s nedostatečnou kapacitou vozů?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
b1 píše:
A proč je na lince 12 v odpolední špičce v některých časech interval 4-6 místo 5-5?

A pořád jsem se nedozvěděl odpověď na tohle. Pokud vím, tak linka 12 s ničím v prokladu není.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
b1: Přesně tak.

Cracatit: No... Dvě linky proč ne. Ale ať jsou koordinované.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, pokud má mít Lesná dvě linky, pak je ta otázka bezpředmětná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Taková otázka se pak nabízí i u té Lesné (Zemědělské)


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
No... jestliže je v Bohunicích proklad 3-2-5, znamená to, že i po těch pěti minutách to je ta osmička schopna pobrat. Potom se nabízí otázka, jestli ta linka 7 má vůbec nějaký přínos. Jestli by se to nakonec neobešlo bez ní.


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
xxx píše:
Bavil jsem se o současném stavu, kdy ve špičce má desítka s osmičkou společnou trasu Novolíšeňská - Hlavní nádraží. V bezvýlukovém stavu má s osmičkou společnou trasu Krásného - Švermova.

To je už jen chvíli. A zdaleka ne všechny spoje jsou z Novošílenské. Tady proklad s čímkoliv nedává smysl. A od Krásného tuplem. Tam jde o jednu zastávku s minimálními požadavky . A Od Geislerovy už je to navíc s d-9. A tam to taky nevychází.. Když je interval 5 minut, tak nemá smysl řešit něco dál. Při 3 linkách je taková nabídka, že vždycky něco jede. POkud to je jedna linka, tak už nepravidelnej interval akorát nas**e lidi. Pravidelnej si zapamatuje každej, ale přemejšlet, že to jede 13, 16 a 22 je nesmysl. Elplova další linku neunese, d-10 se po výluce vrátí na Stránskou. A honit další linku na Novošílenskou jen kvůli tomu, aby se někomu líbil proklad je při těch intervalech nesmysl.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Emperor: Větší úlet bys tam neměl? To už je lepší i ta nová sedmička ze Švermovy na Lesnou i s tím blbým prokladem s osmičkou. Naopak by bylo fajn současnou desítku nechat v trvalém linkovém vedení, protože by ulevila jedničce a byly by tak dvě trasy páteřní a ne jenom doplňková trojka Bastr - Veveří - Čára, kde většina lidí vystoupí, pokud nejedou jako občas já z Bystrce na Jugoslávskou, potažmo na Lesnou...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
U d-10 je problém, že je skluz s prodloužením do Líšně. Ale jinak z provozního hlediska, je lepší poslat do Lískovce nějakou linku z Křenové, kvůli průjezdu po 3. a 4. koleji u nádraží. Dokud nebude mít d-10 dostatečný interval, nabízelo by se poslat po odklonění d-8 k Nemocnici do Lískovce linku z Juliánova (ta má patřičný interval). Zbývá pak vyřešit otáčení linek z Lesné v centru.

Nabízí se dvě varianty:

1. vrátit d-11 na původní trasu přes Dětskou Nemocnici a d-9 přes Cejl a ukončit na Nových sadech.

2. zahustit d-3, aby nahradila i d-11 a z Lesné vést dvě okružní linky proti sobě v trase Lesná - Děstká nemocnice - náměstí Svobody - Cejl - Lesná a druhou přesně obráceně.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Bavil jsem se o současném stavu, kdy ve špičce má desítka s osmičkou společnou trasu Novolíšeňská - Hlavní nádraží. V bezvýlukovém stavu má s osmičkou společnou trasu Krásného - Švermova.


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
xxx píše:
Tak na druhém koncu osmičky bych to zase proložil s desítkou...


S linkou, která v bezvýlukovým stavu jede každý půl hodiny a o víkendu jednou za hodinu ? A navíc to má společný zastávky jen v úseku Krásného - Nové sady ? A i aktuálně toho z Líšně moc nejede .


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 11:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]