Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tyhle problémy bych chtěl mít.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
M píše:
Maulincio, 7 určitě ne, neexistuje vůbec žádný důvod.


nemyslím obnovu jako takovou, ale jestli je v plánu ňáká linka s číslem 7, aby zmize ta mezera v číslování.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jestli bude d12 dočasně přetrasována do Juliánova, tak by se mohla převlíknout za d13. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To je samozřejmě pravda, že linka na autobusák bude využívanější, než linka na Zvonařku. Na druhou stranu, na Zvonařce je na tramvaje navázána hromada autobusů, městských i regionálních a k tomu ještě a-109 na Svatopetrské a tyto návaznosti se také budou muset nějak řešit a troufnu si říct, že vedení a-60 a 61 po dobu celé výluky na Plotní na Autobusák (plus po dobu vlakových výluk až na Dolní nádraží), by nám elegantně vyřešilo alespoň ty návaznosti na regionální linky. Návaznosti na městské linky by holt musela zvládnout x12 a a-67, pokud by nebyly tramvaje.
A právě po dobu výluky na Zábrdovické se obávám, že d-9 nebude mít šanci zvládat ani v plánovaných pětiminutových intervalech a tak se to posílení alespoň částí spojů d-12 nabízí. Nemluvě o tom, že, jak jsem už zmiňoval, Zvonařka, i kdyby nakrásně zůstala, stejně nemá šanci utáhnout tříminutový interval d-12. A tímto se nabízí elegantní řešení kam s nimi a zároveň si to může město nechat proplatit z kapsy výlukových opatření na Zábrdovické ;-)

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
117
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Pokud mi paměť slouží, tak se psalo, že smyčka právě bude zrušena v poslední etapě a že d-12 bude po většinu výluky končit právě tam. A upřímně, linka Hbf-Úzká-Zvonařka (smyčka) bude mít mnohem menší využití než Hbf-Úzká-ÚAN (u vchodu), hlavně kvůli vzdálenosti od vstupu na autobusák. A takovou linku jedoucí přímo k ÚAN bych si do zprovoznění TT Plotní dokázal představit i v pravidelném provozu. Ale beztak se bude d-12 motat na Zvonařce a NAD při té dlouhodobé vlakové výluce bude zajišťovat 60, 61 -> Dolní nádr. Navíc do komarova ze Zvonařky další NAD, tam bych si ale dokázal představit zahuštění intervalu a-40 nebo a-63, prodloužení všech a-67 na AVION... Asi by se to dalo vyřešit nějak pěkněji :D


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Očekávám, že v případě přetrasování d-12 na Křenovou, budou posilové spoje d-10 vedeny buď v celé trase na Stránskou skálu nebo, spíš, na Novolíšeňskou (v kterémžto případě by se mohly přečíslovat na d-8 zůstat tak i po výluce :mrgreen: ).
Pokud chápu správně, tak právě smyčka Zvonařka má padnout jako jedna z prvních obětí přesunu na Plotní. Mohu se ale mýlit. Ale i kdyby ne, Zvonařka stejně nemá šanci současný provoz d-12 utáhnout. Samozřejmě, je také nereálné, aby všechny d-12 jezdily po Křenové, to by ta ulice zkolabovala. Část se jich asi bude muset točit na Maliňáku, pokud to nepůjde na Zvonařku. Nicméně po dobu výluky Zábrdovické bude Juliánov potřebovat posílit a d-12 se, díky souběžné výluce na Dornych a Plotní, přímo nabízí.
A k tomu Komárovu, ony se ještě plánují další vlakové výluky, takže je možné, že x12 opět doplní i a-60 a 61 na Dolní nádraží ;-) A v případě zrušení Zvonařky i pro autobusy možná i a-67 kompletně k Avionu (nejspíš ovšem za cenu zrušení Avion linky).
A mimochodem, k tomu, že linka se dvěma zastávkami nemá smysl, vzpomeňte si kolik lidí jezdilo o prázdninové výluce a-60 a 61 z hlaváku na autobusák, což byly právě ty dvě zastávky.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
117
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Dvojka do Julcu by znamenalo odporné poddimenzování Cejlu (d-4 1x za 7,5 min. + d-11 1x za 10 min.)
Ale moc nechápu, proč tahat d-12 na Geislerku/Juliánov? d-12 jezdící ve špicce každé, v podstatě, tři minuty by se neměla kde otočit, na Geislerce by asi nebylo místo (d-10) a spolu s devítkou do Julcu by zasekávaly Táborskou ještě víc než už je zasekaná teď, nemluvě o tom že to bude taková zřejmě menší objízdná trasa místo Zábrdovické.
Nechat d-12 jezdit na Zvonařku, žadná linka se dvěma zastávkama (x12) nemůže být reálně využívaná, to už lidi spíš půjdou pěcha.
Spojení d-2 a d-3 na nové zastávce je hodně pravděpodobné už teď bych řekl.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Taková NAD je ještě nesmyslnější, než přes Gajdošovu. Už jen proto, že se stejně bude muset vymyslet, co s t-27, jejíž vedení na Starou osadu bez tramvají jaksi postrádá smysl a bylo by prachsprostým vyhazováním peněz oknem.
A d-2 do Juliánova je podle mě také hloupost. To, spolu s posílením d-9 a možnými většími kolonami kvůli Dornych a Plotní a stejně tak i Zábrdovické, nemá Křenová šanci utáhnout. Nemluvě o tom, že je velká šance, že na Křenovou bude ještě navíc odkloněna i d-12. Reálnější je opravdu každou d-2 převléct na d-3 a d-11 zrušit, neboť při pětiminutovém intervalu d-9 bude stejně postrádat smysl.

Nejideálněji mi to vychází takto:
d-2 (Modřice –) Ústřední hřbitov – Jugoslávská
d-3 Jugoslávská – Vozovna Komín (– Rakovecká)
d-9 současná trasa, posílení
d-11 zrušena
d-12 Technologický park – Geislerova (– Juliánov)

x12 Hlavní nádraží – Komárov
x27 Pálavské náměstí – Stará Osada – Kuldova – Geislerova – Životského případně možno až do Komárova, jako posila x12, ale nevím, jestli by tím někdo reálně jezdil.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
no pokud postaví nějaký provizorní most vedle Zábrdovického, tak se nabízí prodloužení autobusů od nádr.Židenice ke vstupu do Zbrojovky a pěší přesun na provizorní zastávku u křižovatky Cejl x Francouzská. I tak to asi bude nejrychlejší spojení.
k tomu spojení 2 a 3 přes Jugoslávskou, v pracovní dny 6-19 půlka spojů jako x2 ústřední hřbitov - hl.nádraží - juliánov.
peno: NAD k Dělnickému domu je předpokládám uvažována z Bzenecké přes Malou Klajdovku.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, já to při výluce Zábdrdovické vidím, kromě už zmíněného posílení d-9, i na posílení d-3 a její spojení s d-2, s převlékáním nejspíš na té náhradní zastávce nebo na Jugoslávské. Zároveň je asi logické i zrušení d-11. No a možná dojde i na posílení d-4 v kačenách po pěti minutách místo současných sedmi a po ukončení její výluky ve dvojčatech. To ovšem jen za předpokladu, že se ty kačeny a dvojčata na to najdou. A pak ještě NAD, nejrozumněji v trase a-64 mezi Životského a Starou osadou a pak na Pálavské náměstí místo t-27. Nic jiného moc reálně nevidím. NAD k Dělnickému domu, zmiňovaná na iDnes, je podle mě solidní úlet, protože by dennodenně stála v kolonách na Gajdošově. Navíc by neobsloužila Kuldovu. Ale chvála bohu že aspoň neprošla rekonstrukce Gajdošovi zároveň se Zábrdovickou.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ještě uvidíme, jestli dočasný most bude jen pro pěší, ale podle mého názoru nejspíš bude, ta oblast ho potřebuje naprosto nutně, i kdyby byl jen formou lávky. Jinak souběh Gajdošky a Zábrdovické co do počtů aut je fakt mazec, šedesát tisíc denně je už tak na parametry slabší dálnice. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Dočasná zastávka na křižovatce s Vranovskou by mohla být klidně trvalá, kdyby se na ni našel dostatek místa. Lávka pro pěší by problém řešila částečně, ale další most je v této lokalitě potřeba bez debat, aspoň pro auta do 3.5 t. Nejschůdnější a dopravně nejpřínosnější mi připadá propojení Tkalcovské a Pastrnkovy (roh s Tomáškovou), ale určitě by se ozvali lidi, co bydlí na levém břehu.

O poznání komplikovanější by bylo přemístění řeky jako pokračování Gargulákovy s tím, že by silnice musela vykličkovat drážním a kdovíjakým bordelem k Markéty Kuncové, kde je most dálničních parametrů.

Poslední možností je pokračování Svitavské do areálu Zbrojovky, ale ta komunikace by musela navázat na developerské plány a být někam rozuměn zaústěna, přičemž jiný konec než do Lazaretní mne nenapadá, bo vždycky narazím na železného oře.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Nad náhradním provizorním mostem se skutečně uvažuje, ale pouze lávka pro pěší, aby se dalo dostat jednodušeji k Vojenské nemocnici od dočasné zastávky, která má vzniknout hned u křižovatky Cejl/Vranovská.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Šalina z Kéniku do Šimic je nerealizovatelná, bo příští rok (stylově na apríla) zašpérujou zábrdovický most a tím pádem celé Vinohrady a půlka Lösch budou v jedné velké řiti.

Nikdo zatím neví, kudy náhradní dopravu vést. Posila d9 z Julcu to vyřeší asi jen částečně, možná by se tam přesměrovala d2 (díky tomu by se neplánovaně ulevilo 1. a 2. koleji na roli, d3 na Zemědělskou, nebo do Husovic? Tam by mohly končit trajfy z Vinohrad, ale musely by se prokousat staveništěm VMO na Tomkáči.

Iděs psalo dokonce o možnosti náhradního provizorního mostu, což teda považuju za totální broskvovinu.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Tramvajová linka čtyřikrát do hodiny? V souběhu s linkama po pěti nebo deseti minutách? Jako vážně?


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jelikož zanikla vlaková linka S1, tak mi kombinace D-7 KPN - SO a a-E75 do Slatiny nepřipadá jako totální nesmysl, samozřejmě ne v pětiminutovém intervalu, ale tak čtyřikrát do hodiny, proč ne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Rychlé možná, ale bez „kolon“ taky úplně ne ;-) A lepší to na té trati v dohledné době nebude. I když, pravda, furt lepší než okružky.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
spojení Kr.Pole s židenicemi zajišťuje rychle a bez kolon vlak se špičkovým intervalem 15 minut. ostatní si zvládnou přestoupit :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
77
29 lis 2017 11:29
Záleží o jaké obnovení d-7 by se jednalo. Ze Štefánikovy čtvrti do Bohunic to nesmysl je, ale "devadesátková" trasa Kr.Pole-nádraží - Stará osada by za zvážení stála. Kolony na Tomkově náměstí a u kasáren jsou ve špičce takřka na denním pořádku, takže spojení Krpole s Židenicemi by bylo šalinou rychlejší a hlavně spolehlivější. Zvlášť až se začne dělat VMO Tomkovo nám.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Maulincio, 7 určitě ne, neexistuje vůbec žádný důvod.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Na co?


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Je v plánu obnova linky 7 ? 13 mě ani tak nezajímá, ale na to 5-6 se mě teď ptalo pár známých...


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
3165 mm.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
A ještě 700 a 900 bez klimy, jestli mě paměť neklame.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Krome SORek jeste esela. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 02:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]