Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 48 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Emperror píše:
...Akorát by se teda hodně odlehčilo trati okolo Dětské nemocnice.


Až se ta trať tady propadne, nebude odlehčení na škodu. :-|

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Nezní to špatně, akorát se mi nelíbí, že by se úplně zrušilo spojení Cejl - Jugoslávská. D-9 bych za tohohle stavu vedl rozhodně přes Cejl, aspoň nějaký spojení by tak zůstalo a z Lesné by nebyl problém si na Maliňáku přestoupit na d-3 nebo d-4. Akorát by se teda hodně odlehčilo trati okolo Dětské nemocnice.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Zkusím sem dát svůj návrh, třeba se bude líbit, třeba mě i na Vánoce pošlete někam :-) Vím, že není dokonalý, jen takový protinávrh k návrhu DPMB.

Linka 3 - Ečerova - Vozovna Komín - Česká - Malinovského náměstí - Stará osada
Linka 9 - Lesná - Dětská nemocnice - Moravské náměstí - Malinovského náměstí - Nové sady (interval 5 minut)
(Linka 9 variantně přes Cejl. Nebo dvě linky, jedna přes Cejl a druhá přes Moravák s 10 minutovým intervalem)
Linka 10 - Stránská skála - Malinovského náměstí (stejný interval jako nyní)
Linka 11 - Rakovecká - Vozovna Komín - Česká - Šingrovo náměstí - Hlavní nádraží - Juliánov (interval 10 minut, provoz i večer a o víkendu)
Linka 12 - Technologický park - Česká - Šilingrovo náměstí - Hlavní nádraží - Komárov (interval 4-5 minut)

Má to své mouchy:
1) linka 10 s ukončením na Maliňáku (žádný možný dorovnávací čas). Na Stránské skále asi není ani odpočívárna, by se musela tedy vybudovat. Ale teoreticky by se dala prodloužit až na Lesnou a v příslušné době omezit linku 9 (ale to taky není dokonalý). Na nádraží se prostě nevleze.
2) problém spojení Stará osada - Jugoslávská (jedině tam vrátit zase autobus)
3) na nádraží bude husto na první a druhé koleji, muselo by se to prověřit. Ale posily na výstaviště se dají řešit prodloužním d-9.
4) spojení Lesná - Česká (ale přestup hrana-hrana)

Co je výhoda:
1) spojení Žabiny - nádraží
2) spojení Maliňák - Česká
3) od Grandu by se jezdilo jen na Stránskou skálu (na Lesnou by se jezdilo ze standardního ostrůvku)
4) a především zůstává zachován počet vozokilometrů (jestli jsem počítal správně), aniž by se šahalo na linku 7. Což u ostatních návrhů tuším nebylo.
Třeba to ještě někdo dopracuje, pokud se mu to bude líbit.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
Hmm, nevim . Cpat zase linky odkudkoliv kamkoliv je zbytecny. Myslim ze na prepravu v brne by mely stacit 3 predpoklady pro cestu kamkoliv .
1) rozumne prestupni doby 5-10 minut max.
2) bezbarierovy prestup
3) do vetsich uzlu prestup Hrana-hrana.

K tomu bych ještě dodal: večer a o víkendech radši rušit přímá spojení (po vzoru d-11), než natahovat interval.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
johnny05 píše:
Ano, je to vyjimecny stav. Ono ale i ke sjizdeni d-12 a d-13 dochazi vyjimecne.

Ne, sjíždění na interval 2-8 je zcela běžné. Alespoň od Konečného náměstí dál, kde se pravidelně pohybuju.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: ale má smysl uvažovat prohození d-9,11 bez úprav v Juliánově a Komárově.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Ohledně intervalu. Jen jsem reagoval na to, že se nás snaží ukonejšit tím, že k nám bude linka jezdit častěji. To bude, tak prvního půl roku a pak se oseká, protože to bude ukázkový vzduchovozič. A budeme pod Grandem co 20 minut. Takže takové "když ptáčka chytají, pěkně mu zpívají".


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Emperror: Pracuju na Maliňáku, na jídlo chodím na Českou na rektorát prakticky denně poslední tři měsíce. Vždycky se rozhoduju, jestli jet jedničkou na Moravák, nebo jít pěšky. Čtyřkou jsem ještě nejel. Tou jezdím někdy zpátky - s tím že vystoupím na Zelňáku a dojdu to, bývám tam dřív než ta čtyřka.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Nesouhlasím s tím, že chybí spojení Česká-Malinovského náměstí. Tohle spojení mi velmi chybělo, když nejezdila d-4 přes Svoboďák, ale s obnovením provozu problém zmizel, možná je to o dvě tři minuty delší než po Rooseveltově, ale myslím, že to stačí.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To právě není pravda. Bez přesměrování d-9 na M. Horákové nemá smysl ani uvažovat o jejím přesměrování do Juliánova, protože bychom tím lidi z Juliánova úplně odstavili od možnosti cestování na Moravák a potažmo v podstatě i na Českou a zase je nesmysl, aby z Lesné jezdily dvě linky na M. Horákové, takže přetrasování d-11 s tímto úzce souvisí. Bez něj je tento plán téměř nerealizovatelný.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
peno: ad prodloužení JD na lince d-11 - znova, prohození 9 a 11 je jeden návrh, který nemá se zrušením d-13 nic společného

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
johnny05 píše:
Neresi to ani zhusteni d-12 a zruseni d-13. Jedna d-12 se sekne v narazove kolone a dojede ju dalsi d-12. Takze ani tohle problem neresi. Bude k tomu dochazet tak jako tak a z toho me vyplyva, ze ruseni d-13 je zbytecnost.

Fajn, a co když dojde ke zpoždění, které nebude nárazové? Tramvaje od Komárova budou nabírat přibližně stajná zpoždění, a tramvaje od Julcu ne. A ve kterém případě pak bude docházet ke sjíždění?
johnny05 píše:
Takze kdyz za sebou vidim dve, nekdy i 3 a-44,84,67,25,26 tak mam vlci mlhu? Maji prece nabirat stejne zpozdeni.

Tohle jsou právě ta nárazová zpoždění.
Vyjma linky 67 a linek 25 a 26, kde to sjíždění může být dáno právě rozdílnou výchozí stanicí.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Mimochodem, snad to tu ještě nepadlo - nějak to nezvládám číst všechno - už jsem zaslechl i nějaké protesty černopolních s tím, že se jim jenom prodlouží dojezdové doby na uzly, zejm. na Českou.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já mám z toho návrhu rozpačitý pocit. Za cenu řešení jednoho problému (sjíždění d-12 a 13 v Krpoli) zavádí minimálně dva nové. Ten jeden už zde byl zmíněn, přesunem d-9 do Juliánova přitížíme d-8 z nádraží a Nových Sadů ve směru na Geislerovu a zároveň zkomplikujeme lidem z Juliánova cesty na nádraží, Českou a téměř znemožníme cesty k Technologickému parku. Další problém je, že lidé z Komárova budou mít velmi zkomplikovanou cestu na Cejl a Lesnou, což není zanedbatelný přepravní směr, zejména díky studentům ze Zvonařky na Zemědělskou. Nemluvě o prodloužení jízdní doby d-11 na Českou. Osobně si tedy myslím, že by bylo lepší do současného stavu raději nevrtat, protože i když není ideální, ten navrhovaný je ještě horší.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
PvvS píše:
Asi jediny co chybi je spojeni ceska malinak a zpet :) . Tam je to ponekud z ruky.

Spojení České a Maliňáku existuje. Podle paní Lindy Škrancové je přece zastávka Moravské náměstí v podobné poloze jako Česká takže není problém přece dojet jedničkou. Jinak by to šlo čtyřkou, ale se stáním na nádru.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Ono to taky nemusí jet přesně odevšaď. Třeba nijak zvlášť nevadí, že od nádraží nejezdí nic do štefánikovy čtvrti, když všechny tamní zastávky pětky jsou zaměnitelné za zastávky devítky a pár minut chůze. Ovšem ano, to bychom nebyli v Brně, kdyby i proti tomuto se zde usilovně nebojovalo, především vkládáním nepřekročitelných překážek a semaforů kam jenom to jde. Dvojice Česká - Komenského náměstí v tomhle vysloveně vítězí. Radši přejedu tu jednu zastávku čtyřkou, než bych tam jak kretén čekal na dvojím semaforu před červeným kostelem, který se ani nedá přejít na jeden interval.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm, nevim . Cpat zase linky odkudkoliv kamkoliv je zbytecny. Myslim ze na prepravu v brne by mely stacit 3 predpoklady pro cestu kamkoliv .
1) rozumne prestupni doby 5-10 minut max.
2) bezbarierovy prestup
3) do vetsich uzlu prestup Hrana-hrana.

Vic neni potreba. Dlouho nemohli nekteri kamosi z jinych provozu MHD pochopit, proc proste odmitam na cokoliv dobihat. Pac vetsinou to vychazelo tak, ze nez jsem tam v klidu dosel , tak bud jel dalsi spoj (u patere), nebo jelo neco jinyho s cim se taky dalo jet . Takze pokud se nebude cekat, dobihat a kdovikam prechazet , tak i prestup je prijatelny.
A pokud bude rychla spojnica Ceska - nadrazi (pres svobodak) tak neni co resit. Asi jediny co chybi je spojeni ceska malinak a zpet :) . Tam je to ponekud z ruky.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
johnny05: brněnské tramvaje jsou založeny hlavně na přestupech, ne na tom, že projedou všechny uzly.
A to, že zde Vojtik napsal, že do Juliánova stačí těch 20 minut a pak nadává, že se těch 10 minut stejně oseká na 20 je hezké, hlavně, když je to zde přirovnáváno k osekání víkendových intervalů v roce 1997...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
a co tu 13 nechat z Julianova, ale ukončit ji na Nových sadech?

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
MartinV píše:
Johnny05: přínos pouze jedné linky na Technopark je ten, že jedna linka po cestě chytá jedno a to samé zpoždění...

Takze kdyz za sebou vidim dve, nekdy i 3 a-44,84,67,25,26 tak mam vlci mlhu? Maji prece nabirat stejne zpozdeni.
MartinV píše:
K lidem jedoucím do TP: myslím si, že je jich více z oblasti Zvonařky, než Juliánova.

D-13 jezdi k nadrazi s Julianova daleko plnejsi. MHD tady neni jen pro studenty, ale i pro ostatni brnaky.
MartinV píše:
A co se týče přímého spojení na hlavák, napadá mě Lesná (ať už d-9,11 nebo d-5,7) Také jede jenom jedna linka a jenom ke Grandu.

A to je spatne. Proto to zavedeme i do Julianova, abysme jsme nastvali jeste vic lidi.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Yakuzza: větší využití Komenského náměstí by snad nevadilo. Místo je tam pro dvě sóla (minimálně), vozy na linkách 38 a 39 se tam zdržují 1 minutu, pokud nemají zpoždění. A pokud vím, t-37 se na Mendláku taky výrazně nezdržuje.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
To spíš ta varianta s Mendlákem, kdyby se to dál vedlo přes Konečného náměstí na Úvoz, v úseku Mendlák-Konečná by to sloužilo zároveň jako posila t-25/26. (Druhá věc je, že by to pak na tu Českou trvalo o dost dýl než kdyby to vedlo z Úvozu doleva na Údolní.)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Johnny05: přínos pouze jedné linky na Technopark je ten, že jedna linka po cestě chytá jedno a to samé zpoždění, které se většinou projeví jenom posunutými odjezdy garantů. Kratší interval = menší dopad zpoždění na ostatní část linky. A co se týče přímého spojení na hlavák, napadá mě Lesná (ať už d-9,11 nebo d-5,7) Také jede jenom jedna linka a jenom ke Grandu.
K lidem jedoucím do TP: myslím si, že je jich více z oblasti Zvonařky, než Juliánova. Víceméně souhlasím s Mikym, který sepsal ten návrh, který by se líbil i mně. Bohužel ale DP s d-9 přes Svoboďák nejspíš nepočítá.

Ke Kohoutovicím: někdy si říkám, že by něco (t-37 nebo a-52) mohlo vézt až na Komenského náměstí, odkud je to do centra už jenom kousek. Buď z Mendláku po Úvoze nebo z Lipové přes Žluťák. Samozřejmě by v centru byl lepší trolejbus. Na druhou stranu, nevím, jaká by byla poptávka po nemocnici na Žluťáku ze strany Kohoutovic, zřejmě by se prodražily dráty z Lipové na ŽK.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Dovolim si citovat uzivatele Dvoraku ze sousedniho fora:
On model brněnské MHD je založen na zásadním faktu, který by neměl být rušen a sice dlouhé linky a dva přsstupní uzly: Česká a Hlavní nádraží. S tím souvisí i linkové vedení, z většiny koutů Brna jsou linky uzpůsobeny téměř dokonale tak, že vždy jedna z tté oblasti míří na Českou a jedna na Hlav. nádraží (St. Lískoce+Bohunice 8 a 6+7, Řečkovice+Kr. pole 1 a 6, Bystrc 1 a 3+11, Obřany 4 přes oba uzly atd.) Chtělo by to spíše doplnit pár oblastí, ve kterých tento systém chybí (Líšeň) a né ještě tyto vazby trhat...
Naprosto souhlasim. Pro cestujici jsou prave tyto linky jezdici skrz Brno atraktivni. A tim je i d-13 v soucasne podobe. D-9 bude blee

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Priklad. Pred svetelnou krizovatkou se Zvonarkou bude v jednu chvili odbocovat vic aut doleva a projede ji treba jen 5 aut. Kolona dosahne az na tramvajovy pas spolecny s IGK. O interval pozdeji pojede vetsina rovno a projede 15 aut. Jedna tramvaj v 0 druha -2. Na zastavku Zvonarka prijede v jednu chvili vic autobusu, treba a-702, a-49 a dotoho ze smycky a-67. D-12 ceka. Nasledne nestiha svisly tecky na krizovatce s Uzkou a dalsi -2. Jsme na -4 a na nadrazi mam dve d-12 za sebou.

Ano, je to vyjimecny stav. Ono ale i ke sjizdeni d-12 a d-13 dochazi vyjimecne.

Je to proste jen vykonstruovana kauza, jak zase vrtat s linkama v Brne.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 02:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]