Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 47 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
3342
21 led 2011 14:19
Já myslím, že by hodně prospělo napojení 3. a 4. koleje na nádraží ve směru od Maliňáku.

Tin: Ve směru Bystrc - centrum je poměrně velká poptávka, právě proto jezdí velkokapacitní soupravy na trase Řečkovice - Bystrc. Porovnej si jízdní doby na trase Nové sady - Pisárky - Vozovna Komín a Nové sady - Žabiny - Komín. Všimni si taky, že v pustině kolem Pisárek jsou ty zastávky všehovšudy dvě... což je možná dáno tím, aby spojení Bystrc - centrum bylo rychlejší, ne? :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Já myslím, že nelze vytvořit optimální návrh, protože na jedné straně nádraží (a celého centra) je víc směrů než na druhé (Komárov, Líšeň, Juliánov, Židenice, Maloměřice, Lesná, Řečkovice X Modřice, Bohunice, Pisárky), takže idea "tramvaj jede odněkud a pokračuje někam" je neuskutečnitelná.

Které směry jsou nejvytíženější? Řečkovice a co dál? Nezdá se mi, že by v pustině za Pisárkami byly potřeba velkokapacitní soupravy.
Co takhle linka 1 Řečkovice - nádraží - Husova - Česká - Žabovřesky - Bystrc
a linka 13 od Juliánova a 9 od Lesné přes nádraží - Hybešova - Pisárky - Bystrc.
11 zrušit. 3 nevím, možná z České na Kraví Horu a 4 od nádraží na Mendlák.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Domis píše:
Co se týče Emperrorova návrhu, ten se mi také líbí, nově trasovaná d-13 Rakovecká - Žabiny - Česká - Hl. nádraží - Juliánov také posílí úsek Hlavní nádraží - Česká (d-12 5 minut + d-13 10 minut). Nevýhoda je zrušení přímého spojení Lesná - Česká, ale to by se dalo s jedním přestupem na M. Horákové (d-9 > d-3,d-5) nebo na Cejlu (d-11 > d-7) Na tom Cejlu by se dokonce mohla vychytat návaznost, aby d-11 od Lesné jela minutu před d-7 od Štefánikovy čtvrti.

Chybička se vloudila, Emperrorův návrh byl takový, že po Cejlu pojede d-9 a po Milady Horákové d-11.
Proto by tam mělo být: Nevýhoda je zrušení přímého spojení Lesná - Česká, ale to by se dalo s jedním přestupem na M. Horákové (d-11 > d-3,d-5) nebo na Cejlu (d-9 > d-7) Na tom Cejlu by se dokonce mohla vychytat návaznost, aby d-9 od Lesné jela minutu před d-7 od Štefánikovy čtvrti a tím by byl umožněn přestup z Lesné na Českou i v této větvi. Idea je taková, že kdo by jel z Lesné, mohl by jet jakoukoliv linkou a po přestupu na Milady Horákové/Cejlu by se dostal na Českou. Zároveň pak ten, kdo pojede ze Štefánikovy čtvrti na Hlavní nádraží, přestoupí na Milady Horákové na d-11 / Cejlu na d-2, d-4, d-9. Všechno by to byly přestupy hrana-hrana.

EDIT: A teď mě klidně ukamenujte, jen jsem se pokusil rozvést Penův návrh - a zrovna to vyšlo tak systémově. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
mám pocit, že jste se někteří příliš přejedli cukroví...

trend posledních let je zřejmý - snižování počtu linek a zkracování intervalů. Jestliže má v Brně tramvaj plnit úkol páteřní dopravy, pak by mělo platit to, že cestující přijde na zastávku a do pár minut mu jede jeho spoj. I za cenu přestupů.

Mně jako slabá místa přijde následující:
- nástupiště u Grandu (to není přiměřený přestup)
- odjezd do Komárova ze dvou nástupišť daleko od sebe
- Juliánov s intervalem 20 minut o víkendech

Vychází mi z toho potom následující:
9 Lesná - Cejl - Nové sady
12 interval 4-6 min v prac.dny, 10 min o víkendech
13 Juliánov - nádraží - Nové sady (ve špičkách Červinkova), interval 5-10 min, může být sólo a K2
10 řešit společným oběhem s 13 a pauzami v Juliánově - ráno může jezdit směrem do města jen na Geislerovu a pak nahoru do Juliánova, odpoledne naopak (model 25/26 v Bohunicích)

výhody:
- z nádraží na Křenovou bude vzájemný pravidelný interval s odjezdem ze stejné koleje
- pravidelnost na 12 z Komárova do Kr.Pole, nebudou potřeba posily ze Zvonařky
- odjezdy ze stejné koleje na Cejl
- použitelný interval do Juliánova

nevýhody
- Juliánov ztratí přímé spojení na Čáru (mimo špičku), ale bude ho mít s přestupem hrana-hrana
- zatížení smyčky Nové sady (ale při nejhorším lze objet smyčku a prohodit pořadí)

Ten Juliánov a Lesná je tak trochu model Vídeň, ale to snad není na závadu :-)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Mě to teda vychází na ještě větší posílení spojení nádraží - Česká, protože d-12 bude sama u Technoparku i v Komárově, takže ve špičce interval 3 min, a k tomu navíc poslat d-13 po 10 minutách. (jsou to vozokilometry za polovinu trasy d-11 od České do Bystrce).
Sice by se ztratilo spojení Lesná-Česká, ale díky d-11 okolo Dětské nemocnice by tímto směrem šlo jet až na Moravské náměstí a celou cestu by byl možný přestup hrana-hrana na d-3,5,7. (v současnosti o víkendech není možný ani ten přestup hrana-hrana) - zůstává jediná otázka, zda je menší zlo zrušit spojení Stará osada - Dětská nemocnice , nebo oželet v současnosti stejně neexistující spojení Maliňák-Česká po Rooseveltově. Já bych hlasoval pro variantu oželet spojení Maliňák-Česká po Rooseveltově a vést d-3 po Miladě Horákové. Spojení Maliňák-Česká po Rooseveltově mi přijde jako mnohem méně nepříjemná díra v systému.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Peno: Návrh na úpravu d-7 přes Cejl je zajímavý a dá se řešit odděleně od ostatních úprav. Kromě onoho zmiňovaného spojení Česká - Malinovského nám. by vzniklo i spojení Šilingrovo nám./Nem. u sv. Anny - Malinovského nám. Toto by bylo velké plus.

Nevýhody jsou zvýšení vozokilometrů a prodloužení jízdní doby d-7 o 3 až 4 minuty (tak to vyšlo mně - podle starého jř d-4, když jezdila z Maliňáku na Českou). Vzájemný proklad d-5 a d-7 by měl být v úseku Česká - Celní, v PD by měla každá int. 10 minut. Ze Štefánikovy čtvrti by pak musely jezdit (při nárůstu jízdní doby d-7 3 minuty): d-5 - 2min - d-7 - 8min - d-5 - 2min - d7 - 8min. Jednalo by se pouze o úsek Štefánikova č. - Jugoslávská (4 zastávky), tak by třeba tolik nevadilo.

Co se týče Emperrorova návrhu, ten se mi také líbí, nově trasovaná d-13 Rakovecká - Žabiny - Česká - Hl. nádraží - Juliánov také posílí úsek Hlavní nádraží - Česká (d-12 5 minut + d-13 10 minut). Nevýhoda je zrušení přímého spojení Lesná - Česká, ale to by se dalo s jedním přestupem na M. Horákové (d-9 > d-3,d-5) nebo na Cejlu (d-11 > d-7) Na tom Cejlu by se dokonce mohla vychytat návaznost, aby d-11 od Lesné jela minutu před d-7 od Štefánikovy čtvrti.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
peno: nemám důvod se uražet, neznám tu poptávku, proto tady i diskutujeme o nejlepším řešením. Jinak jsem psal, že navrhuji tam poslat 45+53, tedy interval je ve špičce 5 minut a mimo špičku 20. O víkendu a večer to teda nejezdí. Ale pokud říkáte, že tam je větší poptávka, než na bus, tak nemám důvod vám nevěřit.

Ad návrh vést d-7 přes Cejl, o tomto řešení jsem uvažoval už kdysi, ale upustil jsem od něj, protože u d-7 naroste jízdní doba o 5 minut (alespoň takto mi to vychází) a tedy bude nakonec docházet ke sjíždění d-5 a d-7.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Co se týče přímé dostupnosti Dětské nemocnice z Bohunic, v tom bych problém neviděl, bydlím tady a jeden přestup navíc hrana-hrana se dá v pohodě zvládnout o d-7 mi jde hlavně jako o posílení d-6 na Českou dál už se dá přestoupit.
Jinak ta d-9 a d-11 jsou radiální linky pouze proto, že je prostě není z centra kam poslat, aby mohly být diametrální a přitom jely přes centrum. A možnost udělat z nich jednu polokružní linku není žádoucí, protože to víc zatíží Náměstí Svobody nebo Husovu, kde už toho jezdí dost a pouze olíznout centrum po Rooseveltově se mi zdá poněkud málo.
Hlavním pozitivem výše uváděných návrhů je právě, že nabízí nové směry a zahušťují provoz přes Rooseveltovu, kde teď jezdí jenom d-1, přitom je to docela šikovné a rychlé spojení (žádná pěší zóna, žádný semafor cestou).

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Pavel: v ranní špičce by 45 těžko pobírala navíc relaci Stará osada - Jugoslávská, ona tam poměrně velká poptávka díky zdejší škole, taky jsem tak kdysi jezdil, takže znám, bus by neměl absolutně šanci. Jinak s ukončováním na Nových sadech, pochybuji, že by prošlo zavádět do našeho diametrálního systému radiální linky... (desítku nepočítaje, toť kapitola sama o sobě)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pavel: Bez urážky, ale řešit spojení Staré Osady s M. Horákové busem s přestupem, to je jedna z největších šíleností, které jsem tu četl. Jednak lidí ze Staré Osady na M. Horákové nejezdí zrovna málo a to i mimo špičku, kdy by předpokládám autobusy jezdily v sólech po dvaceti minutách, takže by nepobíraly a navíc by to přitížilo d-5 a 7, což ve špičkách také není zcela žádoucí.
Ani můj ani Emperrorův návrh není zcela ideální. V mém chybí přímé spojení Staré Osady a České a naopak je tam zdvojení ze Staré Osady na nádraží. Emperrorovi zase chybí přímé spojení Maliňáku a České, které, ano, bylo nejspíše jedním z hlavních důvodů, proč Kordis přišel s tou svou původní změnou. Ale vyměnit ho za přímé spojení Staré Osady a M. Horákové opravdu není dobrý nápad.
Teď mě ještě napadla jedna šílenost a tou je:
3 v současné trase
5 v současné trase ale interval 10 min. prac. dny celodenně, víkendy 20 v prokladu s d-7
7: Štefánikova čtvrť – Cejl – Roosveltova – Česká a dál po své trase, interval 10 min. prac. dny celodenně, víkendy 20 v prokladu s d-5
9 až 13 podle Emperrorova návrhu.
Zůstalo by zachováno spojení Staré Osady s M. Horákové i Českou a je i spojení Maliňáku s Českou. Štefánikova Čtvrť by navíc dostala spojení na Cejl a Maliňák a tím i jednodušší přestup k nádraží (přiznejme si, že na Jugoslávské se nepřestupuje zrovna nejlépe). Na druhou stranu by se zhoršila dostupnost M. Horákové z Bohunic, která by byla jen s přestupem. Navíc jsem nepočítal úplně přesně jak by to vycházelo s vozkm, to se přiznám. Eventuálně je samozřejmě ještě možné vedení d-5 přes Cejl a d-7 přes M. Horákové, možná by to bylo lepší.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Jak jsem zmiňoval v původním návrhu, osobně bych to řešil vrácením linky 45 (nyní i 53) přes Jugoslávskou, kde by se dalo přestoupit na d-5,d-7. Nepředpokládám totož, že tam je tolik silná poptávka, aby to musela zajišťovat šalina. Tady ty úpravy, co navrhujete, tak je to vždy něco za něco. U Emeperrora je to za cenu přimějšího spojení Česká - Maliňák. Peno zase bude vozit lidi okružní cestou z Lesné a Staré osady. Každému bude vyhovovat něco jiného, takže ty návrhy pak dle mého vychází prakticky nastejno (bráno i s tím původním návrhem). Já teda preferuji ten autobus, ten taky samozřejmě není ideální.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
peno píše:
Emperror: Pořád má ten návrh jednu podstatnou vadu a to jsou dvě linky ze Staré Osady na Cejl a zároveň neexistence rozumného spojení Staré osady s M. Horákové (jenom šílenec pojede ze Staré Osady na M. Horákové s přestupem na Maliňáku, to raději vytáhne auto).
Takže co takhle:
3: Stará Osada – M. Horákové – Rosveltova – Nové Sady
9: Lesná – M. Horákové – Rosveltova – Nové Sady
11: Lesná – Cejl – Roosveltova – Česká – Vozovna Komín (– Bystrc)
Vše v deseti minutách.
Sice by to bylo za cenu prodloužení jízdní doby z Lesné na Českou, ale zase by vznikl pětiminutový interval z M. Horákové k nádraží, což není na škodu. A vozkm by měly vycházet na stejno, ale nepočítal jsem to úplně přesně.


Jak se tak na to dívám na mapě, tak by to sice bylo kilometrově podobné, ale nelíbí se mi tam ta zbytečná duplicita, že ze Staré osady se dostaneš akorát na nádraží, jenže jednou po Cejlu, podruhé kolem Dětské nemocnice. Pravda, je že vedením d-3 po Cejlu vznikne jakási díra, protože bude chybět spojení k Dětské nemocnici.
Tenhle problém bych raději vyřešil tak, že se d-3 vrátí na Milady Horákové a raději oželím přímé spojení Maliňák - Česká, které je možné pomocí d-4, nebo částečně pomocí d-11 Maliňák - Moravské náměstí. Navíc by si v téhle variantě žádná linka nezajížděla způsobem Jugoslávská - Cejl - Moravské náměstí.
Obdobná duplicita je sice i v mém návrhu, ovšem žádná linka si tam nezajíždí, na mapě to vypadá o něco smysluplněji, z hlediska směrů, a Lesná není tak důležitý přestupní uzel jako Stará osada, proto si tak nějak intuitivně myslím, že je praktičtější jezdit ze staré osady až na Českou a ještě někam dál, než tu druhou linku zalomit na Nové sady.
Takže druhá varianta linkového vedení se zachováním spojení Stará osada - Dětská nemocnice:
Linka 3 - Ečerova - Vozovna Komín - Česká - Milady Horákové - Stará osada (10 minut)
Linka 9 - Lesná - Cejl - Malinovského náměstí - Nové sady (interval 10 minut)
Linka 11 - Lesná - Dětská nemocnice - Moravské náměstí - Malinovského náměstí - Nové sady (interval 10 minut)
Linka 10 - Stránská skála - Malinovského náměstí (stejný interval jako nyní)
Linka 12 - Technologický park - Česká - Šilingrovo náměstí - Hlavní nádraží - Komárov (interval 4-5 minut)
Linka 13 - Rakovecká - Vozovna Komín - Česká - Šilingrovo náměstí - Hlavní nádraží - Juliánov (interval 10 minut, provoz i večer a o víkendu).

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Emperror: Pořád má ten návrh jednu podstatnou vadu a to jsou dvě linky ze Staré Osady na Cejl a zároveň neexistence rozumného spojení Staré osady s M. Horákové (jenom šílenec pojede ze Staré Osady na M. Horákové s přestupem na Maliňáku, to raději vytáhne auto).
Takže co takhle:
3: Stará Osada – M. Horákové – Rosveltova – Nové Sady
9: Lesná – M. Horákové – Rosveltova – Nové Sady
11: Lesná – Cejl – Roosveltova – Česká – Vozovna Komín (– Bystrc)
Vše v deseti minutách.
Sice by to bylo za cenu prodloužení jízdní doby z Lesné na Českou, ale zase by vznikl pětiminutový interval z M. Horákové k nádraží, což není na škodu. A vozkm by měly vycházet na stejno, ale nepočítal jsem to úplně přesně.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Právě proto, že prodloužení k Muzeu MHD je nedohlednu, nebyl by to větší problém. ;-)

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Rem: A teď tu o Karkulce :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Emperror píše:
...aspoň do doby prodloužení k muzeu MHD.

sarcastic Stačí posekat křoví, vyměnit pár pražců, doplnit několik metrů kolejí, celou trať podbít, nahodit troleje a může se jezdit. sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Karlos píše:
d-10 by teda, pokud to spárvně chápu, zastavovala pod Grandem? To by znamenalo, že minimálně ve směru na Stránskou skálu by ji z Hlavasu nikdo moc nevyužíval :-(

No, ale pořád mi to připadá jako nejmenší zlo. D-10 si lidé jedoucí do Zetoru najdou a v ostatních denních dobách jezdí hlavně kvůli obsluze zastávky Podstránská, což si myslím, že je ve srovnání s Juliánovem zásah do komfortu mnohem menšího počtu lidí, aspoň do doby prodloužení k muzeu MHD.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
d-10 by teda, pokud to spárvně chápu, zastavovala pod Grandem? To by znamenalo, že minimálně ve směru na Stránskou skálu by ji z Hlavasu nikdo moc nevyužíval :-(

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Emperror: Pauzírování d-10 můžeš vyřešit například režijním přejezdem do smyčky Zvonařka, případně vedením těch spojů před a po pauze až do Pisárek (na Mendláku by zavazela d-5). Nebo pokud by nevadilo couvání, můžou pauzírovat na 3. koleji koleji před Poštou nebo na koleji před Divadlem směr Cejl. Případně přejezdy z d-9, pokud by se překouslo nasazení souprav na d-10 místo sól.


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Moc pěkný návrh...myslím si, že by to stálo za to, to zkusit

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Teďka ten návrh poslat Kordisu a počkat si,na co na to řeknou. :-)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Takže teoreticky finální verze, která by už byla schůdná se zachováním potřebných vazeb:
Linka 3 - Ečerova - Vozovna Komín - Česká - Rooseveltova - Malinovského náměstí - Stará osada (10 minut)
Linka 9 - Lesná - Cejl - Malinovského náměstí - Nové sady (interval 10 minut)
Linka 11 - Lesná - Dětská nemocnice - Moravské náměstí - Malinovského náměstí - Nové sady (interval 10 minut)
Linka 10 - Stránská skála - Malinovského náměstí (stejný interval jako nyní)
Linka 12 - Technologický park - Česká - Šilingrovo náměstí - Hlavní nádraží - Komárov (interval 4-5 minut)
Linka 13 - Rakovecká - Vozovna Komín - Česká - Šilingrovo náměstí - Hlavní nádraží - Juliánov (interval 10 minut, provoz i večer a o víkendu).

Zůstalo by 13 linek, ale myslím že směrově docela pestřejší nabídka, akorát na d-10 holt pauzy na skále s nějakou svačinou do ruky....

Zvolené číslování se mi jeví jako nejméně invazivní i z hlediska povědomí lidí, kam co jede, změnu linky by měly akorát Žabovřesky z 11 na 13.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Emperror: v tom návrhu udělat dvě linky z d-9 (jednu přes Cejl, druhou přes Moravák) vypadá asi nejlíp. I já jsem to tam zmiňoval jako variantu. Vedení přes Moravák má totiž své výhody: spojení Dětská nemocnice - nádraží a přestup hrana-hrana z d-5 a d-7 na nádraží. Navíc jízdní doba bude plus mínus stejná. To chybějící spojení Jugoslávská - Cejl by byl fakt problém. Jinak d-3 přes Cejl je hlavně z důvodu spojení Česká - Maliňák, tedy by byla škoda o toto nové spojení přijít.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Když to tak vezmu, tak kdyby se nechala d-3 jak je a d-9 vedla zesíleně po Cejlu, tak by Lesná měla spojení na Českou s přestupem na Jugoslávské, jako o víkendech, akorát by se Miladě Horákové odlehčilo o jednu linku po 10 minutách. Nebo tu d-9 udělat jako dvě číselně odlišené linky se stejnou trasou, akorát jednu po Cejlu a jednu přes Moravák. Na Nových sadech se to dá stejně jako na Mendláku pohodlně setřídit tím, že když tam bude někdo dřív tak si to objede do kola, pauzy by stejně byly na Lesné.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, tak jistě, ona ta trať není v nejlepším stavu, ale zase si nedokážu představit, že by při vedení d-9 jenom přes Cejl zvládaly dvě linky (d-5 a 7 záměrně počítám jako jednu linku), navíc jen v K2, veškerý nápor na M. Horákové. Možná by nebylo na škodu nechat d-3 jak je teď, d-11 vést přes Husovu, nádraží a Cejl do Lesné, d-9 přes M. Horákové a Roosveltovu na Nové Sady a Juliánov řešit busem na Úzkou nebo až na nádraží, stejně tam ty tramvaje jsou zbytečné. Tak a teď mě sežerte, hlavně ti z Juliánova biggrin

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 01:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]