Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 41 z 239    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 239  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
PvvS píše:
V Medlánkách by bylo potřeba celý dílny projet buldozerem a začít znovu. Ale s plánovanou délkou minimálně 40-42m. Aby to nedopadlo jak teď, kdy se i kachna musí dělit..

Ohledně dílen jsem si vzpomněl na jednu příhodu. sarcastic Manželky prateta byla na tom posledním DOD v dílnách a zděsila se, že to tam vypadá úplně stejně jako když tam před 50 lety byla na exkurzi. Takže asi tak.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jeden den v tomto týdnu, cesta do práce. Výjimečně v 7:00 a-54 z Kamech. Z Říčanské bus plný, ale ještě v pohodě. Na Rakovecké přestup na d-3, pokud bych přestupoval na ZOO, nemám šanci si sednout. Na Vozovně Komín se již dost blbě zavíraly dveře, byl prováděn důkaz matematickou indukcí (vleze-li se do šaliny N lidí, vleze se tam i N+1). Na Mozolkách už měli lidi smůlu, prostě se nevešli... Až na 28. října to bylo jen tak, že jen co vystoupilo, to mohlo nastoupit. Od Jugoslávské se už dalo ve voze i trochu pohnout. A jako bonus příjezd na Starou Osadu +7. Pravidelně jezdím o 1-2 spoje dřív, tedy v 6:45 nebo 6:30 (ano, v pracovní dny je nyní špičkový interval z Kamech na Starou Osadu 15 minut, bo návaznosti nejsou) a opakování cesty v 7:00 po dobu prázdninových JŘ mimo prázdniny už opravdu nehodlám opakovat... Pokud se dopravní podnik nevzpamatuje, tak mám šalinkartu patrně poslední rok. Auto už mi stojí na parkovišti před domem a raději budu stát 10 minut v zácpě na Tomkáči, než každý den se mačkat půl hodiny jak sardinka.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
PvvS: *45 m, ideálně na 50 m, ať je rezerva.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Tady se jenom flikují aktuální problémy, aniž by se uvažovalo dobudoucna. Než se postavil komín, tak nebylo kam dávat kloubový vozy, potom už na ně pro změnu nebyly peníze.
V Pisoárkách se aspoň postavila hala, aby daly udržovat i vozy delší než 20m. A i lávky pro přístup na střechu.
V Medlánkách by bylo potřeba celý dílny projet buldozerem a začít znovu. Ale s plánovanou délkou minimálně 40-42m. Aby to nedopadlo jak teď, kdy se i kachna musí dělit..


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Myslel jsem dvojčata, píšu trojcata...
Tedy evo2+evo1, měli bychom tak spolu s Lf2 a lf1 potenciálně 70 kapacitních souprav použitelných bez nutné upravy infrastruktury.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ds: trojčata EVO1 není špatný nápad, vozy (alespoň EVO2) mi přijdou tiché, a jízdy s nimi ok. Ale potom bych zvážil, jestli do všehc cpát kabinu řidiče, či by stačil řídíci pult pro případ potřeby. Ono jednak kabina s sebou nese náklady při pořízení, za druhé je to hluché místo, kde se pár cestujících vleze.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Mně se jen líbí, že jsme zase u toho, jak tu není vozovna pro dlouhé vozy a že právě ty jsou potřeba. Stále se naráží na ten samý problém.
Asi by bylo na čase ho vyřešit. Třeba…a teď mě hned neukamenujte…stavbou té nové vozovny. Kde na to vzít? Změnou myšlení ve vedení.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Spíš by bylo lepší se definitivně zbavit K2 a nahradit je drakama. A co zbyde, tak se může kuplovat. Ale cpát 2NP vozy do soupravy v okamžiku, kdy tu stále jezdí VP vehikly je nesmysl. To už radši trojičku 2*LF1+TR3R.EV.

Každopádně, jak to bude s kachnama, tak to jsem zvědavej. Pokud se budou odstavovat a šrotovat tímhle tempem, tak ani těch 5 objednanejch škodovek nebude stačit. A s nákupem dalších si až tak moc jistej nejsu. Navíc se ani kapacita na d-8 nijak nezvedne.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ondra K. píše:
Mimochodem, kompletní pokrytí linek 1, 8 a 12 dlouhými 45m vlaky navrhují šotouši už několik let, a zrovna současnou krizi s nedostatkem řidičů a potřebou šetřit na počtu spojů by to elegantně vyřešilo. Ale ještě, že ve vedení města a DP jsou lidi, kteří dopravě rozumí lépe, že.

No, tak ještě že šotouši rozumí dopravě lépe, než odborníci.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Tady se ukazuje, že EVO2 je velikostně tak do Olomouce nebo do Mostu. Asi by to skoro chtělo k těm 40ks začít odebírat EVO1 a poskládat trojčata.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: bohužel to vhodně navazuje na jiné plastové sedačky nebo použití nátěru na jiný typ vozidla, než jak dopadly příslušné průzkumy.

B1: bylo by to vhodné, ale je otázka, jestli se pokrytí 12 dlouhými soupravami plánuje zanechat i po otevření tunelů.

U linky 8 navýšit kapacita asi moc nepůjde, to by nové vozy musely být 4článkové (á la Riga).


Offline
Uživatelský avatar

3738
08 čer 2005 23:12
Tak ono ke spojování draků asi stejně bude muset dojít po otevření tunelu podél Žabovřeské, pokud chceme zachovat dlouhé soupravy jak na lince 1, tak 12.
Pak už snad nebudou jezdit na lince 9, kam by mohly být převedeny KT8 a 2xT z výlukové 10.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MartinV píše:
Pokud je nedostatek řidičů, pořád je možné navýšit kapacitu. Viz třeba linku 9 atp. Cestující přibyli. Na to je potřeba reagovat. A nedostatek řidičů je problém DP, resp. jejich personální strategie.
Nebo můžeme vytvářet dlouhé soupravy či nakoupit delší vozy.
..oh wait, my vlastně na to nemáme uzpůsobené vozovny. :mrgreen:

Rozšíření provozu 45m souprav by úpravy v dílnách ani ve vozovnách nevyžadovalo.

Mimochodem, kompletní pokrytí linek 1, 8 a 12 dlouhými 45m vlaky navrhují šotouši už několik let, a zrovna současnou krizi s nedostatkem řidičů a potřebou šetřit na počtu spojů by to elegantně vyřešilo. Ale ještě, že ve vedení města a DP jsou lidi, kteří dopravě rozumí lépe, že.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Jinej drak.


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
PvvS píše:
Mno ono to napojit půjde. Akorát to asi nepojede silou, nebude brzdit, ovládat dveře .. Ale jako zátěž do kopců to asi bude fungovat.

A které vozidlo by si mohlo povídat s drakem plně?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
miropiro píše:
Za draka bych připojil obyčejnou T3, tedy pokud to jde. Akorát v centru by to asi vypadalo vtipně a prodloužila by se doba odbavení na zastávkách.

Mno ono to napojit půjde. Akorát to asi nepojede silou, nebude brzdit, ovládat dveře .. Ale jako zátěž do kopců to asi bude fungovat.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Za draka bych připojil obyčejnou T3, tedy pokud to jde.
Představuješ si to jako Hurvínek válku...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MartinV píše:
Pokud je nedostatek řidičů, pořád je možné navýšit kapacitu. Viz třeba linku 9 atp. Cestující přibyli. Na to je potřeba reagovat. A nedostatek řidičů je problém DP, resp. jejich personální strategie.
Nebo můžeme vytvářet dlouhé soupravy či nakoupit delší vozy.
..oh wait, my vlastně na to nemáme uzpůsobené vozovny. :mrgreen:

Za draka bych připojil obyčejnou T3, tedy pokud to jde. Akorát v centru by to asi vypadalo vtipně a prodloužila by se doba odbavení na zastávkách.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/mhd-brno-prazdninovy-rezim-financni-ztraty-doprava.A220302_131243_brno-zpravy_krut


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud je nedostatek řidičů, pořád je možné navýšit kapacitu. Viz třeba linku 9 atp. Cestující přibyli. Na to je potřeba reagovat. A nedostatek řidičů je problém DP, resp. jejich personální strategie.
Nebo můžeme vytvářet dlouhé soupravy či nakoupit delší vozy.
..oh wait, my vlastně na to nemáme uzpůsobené vozovny. :mrgreen:


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Když je ta situace tak špatná, tak proč se alespoň nenakupují jen kloubové vozy? Proč se kupují sóla, když sól je zatím dostatek a spíš by bylo potřeba x dalších linek tímto stylem spíš kapacitně nafouknout, když se jede podle prázdninových intervalů? Tady u mě na 70 to konečně udělali tak, jak bylo potřeba, sice je tu větší interval, ale to kloubové vozy pobírají, i když ráno některé spoje už jsou taky dosti naplněné, ale pobírají. Netvrdím, že tohle je maximálně prospěšná cesta, ale včera jsem jel třeba i 43, kde jsme se tísnili s 30 dalšími stojícími lidmi a to dřív jezdila ta linka v pohodě, a to je jen příklad. U trolejbusů nemluvě, sóla (poslední dobou tam jezdí pomalu víc jak polovina sól) na 30 tento interval ve špičce fakt nepobírají, totéž 31/33, u tramvají zas třeba 9. A to nechci vidět, další linky, kde je místo 10min. intervalu 15min. interval. :-?


Offline
181
21 kvě 2017 18:40
Po stránce dopravy je mi stydno za celé naše město a DP. Je velká škoda, že zrovna uměle nafouknutá bublina jménem covid byla spouštěčem rozbití něčeho, co skvěle fungovalo a co mělo řadu českých, ne-li evropských prvenství. Kdyby byla válka, je to něco jiného a dá se to chápat.
Že je nás málo, to není problém zákazníka a žádný argument pro omluvu toho, co se tady děje. Pokud vím, tak málo nás je už nějakých nejméně 7 let, takže to opravdu není hlavní příčina.
Dospělo to tak daleko, že je mi kolikrát hanba podívat se právem vytočenému zákazníkovi do očí. Dál to asi rozvádět nebudu.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Taky nevím, čeho zdejší chtějí docíli otázkami, kde se jako vezmou řidiči. To mně a všem ostatním je vcelku jedno. Já nejsem placený za to, abych hledal řidiče. Já platím za dopravu. Nemám problém platit víc, pokud se služby vrátí do předcovidové úrovně. Vím, že tu je něco jako inflace a že žijeme v trochu jiné ekonomické realitě.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Otázkou je, zda by zvýšení jízdného tu kvalitnější službu skutečně přineslo. Představa, že od příštího měsíce zdražím jízdné a hned bude vše růžové, taky není úplně reálná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To nepopírám, nicméně nezdražování jízdného je politické rozhodnutí města. Věřím tomu, že lidi by si za kvalitnější službu klidně příplatili.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5952 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 239  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 zář 2024 21:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]