Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 246    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 246  Další
Autor Zpráva
Offline
463
24 lis 2017 11:40
Jako, že by pokračovalo někam dál za KPN?


Offline
79
29 lis 2017 11:29
MartinV píše:
Naopak žádná zmínka o chystaných nových expreskách, což bylo zmiňováno i v tisku. Jen to prodloužení 72, tak je to možná osekaná verze původních plánů.


Podle mě se čeká, až co s dopravou udělá otevření mostu Otakara Ševčíka, zatím to na Vinohradech není úplná hitparáda. Obyčejná 72 vypadá přece jen nenápadněji, expreska by přitáhla víc pozornosti a pak by se psalo o vyhozených penězích za postávání v kolonách. Naopak co je přímo mega hitparáda, tak Žabovřeská. 9 Minut autem v páteční odpolední špičce mezi Kampusem a Štefánikovou čtvrtí mě vedlo v myšlenkách k bláznovinám, že by z E56 mohlo být takové malé brněnské "metro"


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Igor Mauricio píše:
Bude něco komunál dělat s věčně přeplněnou linkou x4 (třeba formou zkrácení intervalu) a nebo budou platící zákazníci i nadále snášet šaškárny typu vánoční šalina a do práce budou jezdit až třetím spojem, protože do prvních dvou se nevejdou?

Za rok dodělá Údolní.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Já vím, že průměr je v hrubém.
Zajímalo by mě, když už jsme v řádech, jestli bude v pracovní den začínat i několik 25/26 ráno mezi sedmou a osmou na Štefánikově čtvrti. Posilové převlíkačky z Lesné se asi neplánují, že ne?
Myslím něco takového, jako býval svého času nájezd ranních Crossů ze SO na Mendlák v nejšpičatější špičce školního dne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Díval jsem se na popsané prosincové změny JŘ v Šalině. Zaujalo mě, pozitivně, že na Silvestra budou platit JŘ pro PD-P, což dřív nebývalo (nebo to není první rok? Každopádně pár let zpět mě to vypeklo, když jsem chtěl 31. 12. použít linku jezdící jen v PD). Takže za to palec.

Naopak žádná zmínka o chystaných nových expreskách, což bylo zmiňováno i v tisku. Jen to prodloužení 72, tak je to možná osekaná verze původních plánů.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: průměrná mzda se uvádí v hrubém, což s čistým příjmem též není zcela srovnatelné.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Řekl bych, že poslední tři příspěvky opravdu nesouvisí s tématem, ale jinak souhlas, že 35k čistého není žádný velký hit, k průměrné mzdě za rok 2023 to má pořád ještě kus cesty.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
830
25 led 2006 09:46
A třeba při dvou dětech to bude kolem 35 tis. Proto je vždy vypovídající pro srovnání hrubá mzda. A i když nechci zlehčovat odpovědnost řidičů MHD, pro výkon tohoto povolání stačí klidně i základní vzdělání (vím, že jezdí třeba i vysokoškoláci) + auto, případně tramvajoškola. Programátor zase musí mít vzdělání ve svém oboru a určité analytické myšlení. Prostě každá práce chce svoje.
Je tedy otázka, zda lze snáze nalézt a zaměstnat řidiče MHD nebo programátora. Resp. jaké procento populace má na to, stát se řidičem MHD a jaké procento programátorem. V každém případě si oba zaslouží odpovídající plat, ale není to jen o míře odpovědnosti. Ta má spíš vliv na to, že toho řidiče nechce dělat každý, kdo by třeba mohl.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
Citace:
Když si to spočítáš tak když bude brát 40 tis plat tak realně ten člověk bude mět na účte tak cca 28 tis (plus mínus)

40 hrubého je bez nějaké stokoruny se základní slevou na poplatníka 32 čistého. Neříkám jestli je to málo nebo moc, jen těch 28 čistého je podstřelené.


Offline
Uživatelský avatar

2778
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Naxashi píše:
Teď jsem se koukal na stránky DPMB, co hledají za lidi. V jedné z nich je, že průměrná nástupní mzda je 39 200, takže v podstatě 40 000. A ptám se: je to málo? Nemám totiž představu, já momentálně hledám práci v IT a můj nástupní plat může být nějakých 47 000, což je za sezení u kompu a celodenní přemýšlení docela fajn, tak si jen říkám, že řidič, co má daleko větší zodpovědnost, co má dle mého náročnější práci, by si měl vydělat víc než já.


Řeknu to takjak to je - poprosím adminy ať to posunou jinam - budem mimo téma.

Ačkoliv už jsem pár let mimo podnik mám kontakty na lidi v podniku stále a nebudu nalhávat že slyším čím dál častěj o tom, že lidi zvažují odchod.....

Když si to spočítáš tak když bude brát 40 tis plat tak realně ten člověk bude mět na účte tak cca 28 tis (plus mínus) SORRY ale ať se nikdo nezlobí za zodpovědnost za desítky - v případě některých souprav stovky lidí je to žalostně málo ....

Podnik si stále neuvědomuje že pokud bude pod průměrnýma platama v oboru a nechce slyšet že je to málo má smůlu....

Ano chápu že málo kdo má štěstí aby mu zaměstnavatel zvedal plat třeba i 2x za rok ale pak se podnik nemůže divit že mu lidi utíkaj po pár měsících jinam .....


Offline
9988
15 led 2005 23:41
Bude něco komunál dělat s věčně přeplněnou linkou x4 (třeba formou zkrácení intervalu) a nebo budou platící zákazníci i nadále snášet šaškárny typu vánoční šalina a do práce budou jezdit až třetím spojem, protože do prvních dvou se nevejdou?


Offline
51
17 bře 2015 13:14
Moc.děkuji


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
dpmb @ dpmb.cz


Offline
51
17 bře 2015 13:14
Existuje zde kontakt na DPMB?Děkuji.


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
To v podstatě do žádného obvyklého auta.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert: Hm, pokud dáš v pěti lidech 5x120 kilo živý váhy, tak už ani nemusíš dát do menšího auta bagáž, abys překročil limit užitečný váhy. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
Když napíšeš, že v jednom voze bylo 70 lidí, což je zjevně považováno za maximum viděného, tak to pro mě rozhodně neznamená, že tam jsou potřeba klouby. Ale chápu, že jsi už nějakou dobu nepsal o potřebě kloubáků na 70, tak bylo nutno využít příležitost. :-P
Když pojedu v autě v 5 lidech a dám dozadu do 3 lidi po 120 kg, tak nejspíš překročím užitečnou hmotnost auta, to je blbý příklad.


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Robert píše:
70 lidí pobere pohodlně sólo. I v linkovém provedení.

Třeba městský Cross pobere klidně i 120 lidí, když lezou lidi i tam, kam se lézt nemá. Ale napsat k tomu pohodlně? Když jedeš autem, tak tam taky dostaneš 5 lidí, ale bude to pohodlné, když vzadu budou třeba 3 lidi s vahou 120kg (přesný porovnání, v MHD máš také lidi třeba s malými vozíčkami od nákupu, nebo co jsou více obézní nebo kočárky ...)? Nebo myslíš, že cílem MHD je dostávat vozy na kapacitu 90-100%? To bys akorát vedl k dalšímu odlivu cestujících, kteří by nasedali ve velkém do auta a ještě by ti zhoršili IAD, která je v Brně už takhle šílená. A nad 60 lidí v klasické SORce NS12 je to už značně znát, v tom voze je pak dost nehnutelno a navíc tím značně prodloužíš dobu odbavování na zastávkách (protože ti každou zastávku kolikrát kvůli jednomu cestujícímu vystoupí hora lidí, co se tam pak zas musí třeba natlačit zpět) a tak nastane další zvýšení zpoždění vozu.


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
MtM píše:
Já jsem třeba rád, že u nás nechali teď o prázdninách kloubáky (o letních jezdily sóla), třeba včera odpo na jednom spoji nějak přes 70 lidí.

70 lidí pobere pohodlně sólo. I v linkovém provedení.


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Chápu, že je nespokojenostna některých linkách s narvanými spoji o podzimních prázdninách, kdy DPMB nerozlišuje prázdniny, kdy jedou a kdy nejedou vysoké školy. Možná to měli udělat tak, že na linkách primárně zajišťující obsluhu vysokých škol nechat běžný režim, ačkoli by v tom byl zase guláš.
Nechápu ale komentář typu, ujel mi trolejbus a další spoj jede až za 10 minut, protože pro moji cestu mohu využít dva různé svazky, které ale nejsou svázané a ani nemohou kvůli rozdílnému intervalu a ještě do toho zamíchám, že normálně bych čekal 7 minut, ale bylo tam zpoždění. Prostě jsou podzimní prázdniny a mohu očekávat, že mezi 7-8 hodinou budu mít asi horší interval a že mezi 7-8 hodinou vznikají zpoždění. O hodinu později se tam čeká normálně 10 minut a to i v běžném roce.
A k tomu ty přípoje na E56, stačí se podívat na IDOS a je jasné, že to relativně v pohodě navazuje v Pisárkách. Plus se dozvím, že bychom měli mít přípoje na expresní linky prakticky ze všech linek ... no hodně štěstí s návrhem JŘ, jistě to DPMB ocení, ale nezapomeňte navázat linky 69,37 a 50 i na linku E50, 37+50 na linku 8, linku 26 na linku E56 a na linku 1. Už si konečně uvědomte, že těch přestupních vazeb je tolik, že to svázat nejde. A jediná cesta je zkracování intervalů, což je drahé a jsou potřeba řidiči. Tedy se mi k přestupnímu bodu sjíždí různé linky s různým intervalem dle potřeby a odtud mám přestupní vazbu na linky s co nejkratším intervalem (optimálně maximálně 5-10 minut). Tedy pro E56 by byl asi ideál interval 10 minut. Stačí najít hromadu peněz a řidiče.


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já jsem třeba rád, že u nás nechali teď o prázdninách kloubáky (o letních jezdily sóla), třeba včera odpo na jednom spoji nějak přes 70 lidí. Oproti situaci z půlky září, kdy vzhledem k nedostatku kloubů jezdily ráno na 70 i sóla a některé nepobíraly cestující už 4 zastávky před konečnou, je tohle celkem pozitivní. Navíc posílili odpo i 65, kde na 06504 jezdí sólo, sanitky mnohokrát tady nestačily. Takže ne všichni si stěžují.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Teda, situace je vážně špatná, že si i zdejší na fóru stěžují.
Konečně někomu dochází to, co jsem říkal před několika lety.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
TMB: no vlastně ale ty přípoje zmiňuješ. A ať z jakéhokoliv směru, mělo by to fungovat tak, že mám spoje, které ať už z Oblé nebo Osové (atp.) svezou lidi s párminutovým předstihem na odjezd expresní linky.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Neřešil jsem čekání linky E56 na přípoje, ale to, že když mi na Oblé ujela linka 26 tak k desetiminutovému čekání v ranní špičce neexistuje alternativa. Linka 50 odjela minutu před tím a linka 37 se zpožděním zaráz s tou další 26.
A samozřejmě i během roku jede linka 37 při patnáctiminutovém intervalu z Oblé přesně tak, aby ji ta E56 těsně ujela. Takže jediná možnost je použít linku 50 jedoucí dřív a pak u nemocnice tvrdnout - což expresnost linky E56 poněkud degraduje.


Offline
53
16 lis 2018 09:17
Prázdninové JŘ na dva dny kvaziprázdnin nebyly to pravé ořechové nejen pro Technologický park, ale třeba Nemocnice Bohunice. Na Vsetínské d-8 plná po oba dny cca v 15:50, na Vojtove už se někteří rozhodli počkat na další spoj a na Křídlovické už nemluvím. Ten další jede za 7-8 minut a přijede úplně stejně plný.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6140 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 246  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 pro 2024 18:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]