Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 241    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
7317
27 úno 2010 07:40
To v podstatě do žádného obvyklého auta.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert: Hm, pokud dáš v pěti lidech 5x120 kilo živý váhy, tak už ani nemusíš dát do menšího auta bagáž, abys překročil limit užitečný váhy. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7317
27 úno 2010 07:40
Když napíšeš, že v jednom voze bylo 70 lidí, což je zjevně považováno za maximum viděného, tak to pro mě rozhodně neznamená, že tam jsou potřeba klouby. Ale chápu, že jsi už nějakou dobu nepsal o potřebě kloubáků na 70, tak bylo nutno využít příležitost. :-P
Když pojedu v autě v 5 lidech a dám dozadu do 3 lidi po 120 kg, tak nejspíš překročím užitečnou hmotnost auta, to je blbý příklad.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Robert píše:
70 lidí pobere pohodlně sólo. I v linkovém provedení.

Třeba městský Cross pobere klidně i 120 lidí, když lezou lidi i tam, kam se lézt nemá. Ale napsat k tomu pohodlně? Když jedeš autem, tak tam taky dostaneš 5 lidí, ale bude to pohodlné, když vzadu budou třeba 3 lidi s vahou 120kg (přesný porovnání, v MHD máš také lidi třeba s malými vozíčkami od nákupu, nebo co jsou více obézní nebo kočárky ...)? Nebo myslíš, že cílem MHD je dostávat vozy na kapacitu 90-100%? To bys akorát vedl k dalšímu odlivu cestujících, kteří by nasedali ve velkém do auta a ještě by ti zhoršili IAD, která je v Brně už takhle šílená. A nad 60 lidí v klasické SORce NS12 je to už značně znát, v tom voze je pak dost nehnutelno a navíc tím značně prodloužíš dobu odbavování na zastávkách (protože ti každou zastávku kolikrát kvůli jednomu cestujícímu vystoupí hora lidí, co se tam pak zas musí třeba natlačit zpět) a tak nastane další zvýšení zpoždění vozu.


Offline
1
01 lis 2024 10:10
Pavel píše:
A k tomu ty přípoje na E56, stačí se podívat na IDOS a je jasné, že to relativně v pohodě navazuje v Pisárkách. Plus se dozvím, že bychom měli mít přípoje na expresní linky prakticky ze všech linek ... no hodně štěstí s návrhem JŘ, jistě to DPMB ocení, ale nezapomeňte navázat linky 69,37 a 50 i na linku E50, 37+50 na linku 8, linku 26 na linku E56 a na linku 1. Už si konečně uvědomte, že těch přestupních vazeb je tolik, že to svázat nejde. A jediná cesta je zkracování intervalů, což je drahé a jsou potřeba řidiči. Tedy se mi k přestupnímu bodu sjíždí různé linky s různým intervalem dle potřeby a odtud mám přestupní vazbu na linky s co nejkratším intervalem (optimálně maximálně 5-10 minut). Tedy pro E56 by byl asi ideál interval 10 minut. Stačí najít hromadu peněz a řidiče.

Je podle vás možné o podzimních prázdninách zvýšit frekvenci spojů na nejvytíženějších linkách? To by mohlo situaci výrazně zlepšit. Pamatuji si, že v loňském roce některé linky jezdily mnohem méně často, a to způsobilo další problémy.


Offline
7317
27 úno 2010 07:40
MtM píše:
Já jsem třeba rád, že u nás nechali teď o prázdninách kloubáky (o letních jezdily sóla), třeba včera odpo na jednom spoji nějak přes 70 lidí.

70 lidí pobere pohodlně sólo. I v linkovém provedení.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Chápu, že je nespokojenostna některých linkách s narvanými spoji o podzimních prázdninách, kdy DPMB nerozlišuje prázdniny, kdy jedou a kdy nejedou vysoké školy. Možná to měli udělat tak, že na linkách primárně zajišťující obsluhu vysokých škol nechat běžný režim, ačkoli by v tom byl zase guláš.
Nechápu ale komentář typu, ujel mi trolejbus a další spoj jede až za 10 minut, protože pro moji cestu mohu využít dva různé svazky, které ale nejsou svázané a ani nemohou kvůli rozdílnému intervalu a ještě do toho zamíchám, že normálně bych čekal 7 minut, ale bylo tam zpoždění. Prostě jsou podzimní prázdniny a mohu očekávat, že mezi 7-8 hodinou budu mít asi horší interval a že mezi 7-8 hodinou vznikají zpoždění. O hodinu později se tam čeká normálně 10 minut a to i v běžném roce.
A k tomu ty přípoje na E56, stačí se podívat na IDOS a je jasné, že to relativně v pohodě navazuje v Pisárkách. Plus se dozvím, že bychom měli mít přípoje na expresní linky prakticky ze všech linek ... no hodně štěstí s návrhem JŘ, jistě to DPMB ocení, ale nezapomeňte navázat linky 69,37 a 50 i na linku E50, 37+50 na linku 8, linku 26 na linku E56 a na linku 1. Už si konečně uvědomte, že těch přestupních vazeb je tolik, že to svázat nejde. A jediná cesta je zkracování intervalů, což je drahé a jsou potřeba řidiči. Tedy se mi k přestupnímu bodu sjíždí různé linky s různým intervalem dle potřeby a odtud mám přestupní vazbu na linky s co nejkratším intervalem (optimálně maximálně 5-10 minut). Tedy pro E56 by byl asi ideál interval 10 minut. Stačí najít hromadu peněz a řidiče.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já jsem třeba rád, že u nás nechali teď o prázdninách kloubáky (o letních jezdily sóla), třeba včera odpo na jednom spoji nějak přes 70 lidí. Oproti situaci z půlky září, kdy vzhledem k nedostatku kloubů jezdily ráno na 70 i sóla a některé nepobíraly cestující už 4 zastávky před konečnou, je tohle celkem pozitivní. Navíc posílili odpo i 65, kde na 06504 jezdí sólo, sanitky mnohokrát tady nestačily. Takže ne všichni si stěžují.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Teda, situace je vážně špatná, že si i zdejší na fóru stěžují.
Konečně někomu dochází to, co jsem říkal před několika lety.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6973
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
TMB: no vlastně ale ty přípoje zmiňuješ. A ať z jakéhokoliv směru, mělo by to fungovat tak, že mám spoje, které ať už z Oblé nebo Osové (atp.) svezou lidi s párminutovým předstihem na odjezd expresní linky.


Offline
817
25 led 2006 09:46
Neřešil jsem čekání linky E56 na přípoje, ale to, že když mi na Oblé ujela linka 26 tak k desetiminutovému čekání v ranní špičce neexistuje alternativa. Linka 50 odjela minutu před tím a linka 37 se zpožděním zaráz s tou další 26.
A samozřejmě i během roku jede linka 37 při patnáctiminutovém intervalu z Oblé přesně tak, aby ji ta E56 těsně ujela. Takže jediná možnost je použít linku 50 jedoucí dřív a pak u nemocnice tvrdnout - což expresnost linky E56 poněkud degraduje.


Offline
53
16 lis 2018 09:17
Prázdninové JŘ na dva dny kvaziprázdnin nebyly to pravé ořechové nejen pro Technologický park, ale třeba Nemocnice Bohunice. Na Vsetínské d-8 plná po oba dny cca v 15:50, na Vojtove už se někteří rozhodli počkat na další spoj a na Křídlovické už nemluvím. Ten další jede za 7-8 minut a přijede úplně stejně plný.


Offline
Uživatelský avatar

6973
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ZGHK: ovšem, na vybraných linkách, kde je to potřeba, kratší intervaly. Na 12 je to víc, než potřeba. Myslím, že není důstojné cestování, když na TP nastoupí celá šalina, u Technologického muzea už skoro nejde přistoupit a poloviční množství, co na technoparku, chce přistoupit na Červinkově. A to nepřeháním. Vystupoval jsem na Skácelově, takže další vývoj neznám. Odjezd někdy po šesté večer.

TMB: E56 bohužel nečeká na nic. Podle JŘ 69 přijíždí nějaké 2-3 minuty před ní, 50 minutu. V reálu vidíš z obou linek při zastavování na NB levý blinkr E56.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
V průběhu vánočních trhů je 4 odkláněna Husovou a Nádražní již tradičně. Podobně 9 jezdí Benešovou a Rooseveltovou, čímž dojde k uvolnění kapacity na 1. a 2. koleji na Hlavním nádraží. Výrazné problémy bych nečekal.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Online
2829
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No jedině, ale bude tam dostatečná propustnost? Bude muset...


Offline
7317
27 úno 2010 07:40
Přes Husovu?


Online
2829
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jen takový dotaz: jak bude řešena výluka na d-4 v době Vánočních trhů? To pojede šalina přes náměstí Svobody? :mrgreen:


Offline
817
25 led 2006 09:46
Kratší interval na vybraných linkách. Taky jsem ráno jásal, že mi 7.18 na Oblé ujela 26 a další jede za deset minut. Verze použít linku E56 taky nevyšla protože linka 50 jela 7.17 a 7.32, linka 37, co měla let 7.25 přijela se zpožděním, takže jela až těch 7.28 spolu s linkou 26. Trolejbus narvanej a logicky ještě cestou nabíral zpoždění.


Offline
330
21 dub 2009 20:30
Určitě máš nějaký návrh, jak to udělat lépe. Tak se nestyď a pochlub se:-)


Offline
Uživatelský avatar

6973
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ty prázdninové JŘ mě fakt fascinují. A v kombinaci s výlukou v uzlu Česká - DP nějak zapomíná, že oblast technologického parku na podzimní prázdniny nehraje (studenti VŠ, zaměstnanci okolních firem), takže na d-12 to v těchto dnech jsou ještě větší sardinky, než jindy. Tohle fakt podcenili.


Offline
1
22 říj 2024 13:47
Myslím, že každá situace je jiná. Co funguje u jednoho řidiče, nemusí fungovat u jiného. Je důležité posoudit konkrétní situaci a své možnosti.

_________________________________
Cesty nás učí, že bez ohledu na to, jak daleko je cíl, hlavní je nezastavit se a jít vpřed.
Pokračujte s 5gringos


Offline
Uživatelský avatar

3983
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MtM píše:
Já nevím, ale není lepší si vedení (dispečery) neznepřátelit (jako v jiných zaměstnání), aby mi pak, kdybych já víc potřeboval, šli víc na ruku (nebo se o to alespoň pokusili)? Když nebudu ochotný já, tak příště zas nebudou ochotní oni.


Takhle bych to nestavěl, že když nejdu jezdit z volna, tak že si tím naseru vrchnost. V podniku, alespoň u TD je (nebo bylo) x řidičů, kteří prostě z volna jezdit nepůjdou, pak ale ano, nemají za to žádné příplatky. Pak jsou tam tací, kteří jezdí z volna pořád. Ale že by se k tomu nějak přihlíželo, ty jezdíš z volna jak magor, že seš nahoře dobře zapsán, to ani omylem. Naopak, když takovej stachanovec náhodou jezdit z volna nemůže, kolikrát je ještě zjebán, protože se s ním tak nějak počítalo. Taky takový případy jsou. A teď si vyber.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
817
25 led 2006 09:46
Teď jsem si uvědomil, že vlastně bylo vyřazeno ještě 8 T6 a těch T3 bylo kolem 20 bez vyřazených T3R. Takže ti ty počty asi celkem sedí. Nicméně v očekávání dodávky 35 ks 45T a 6 ks EVO2 to zase není tak dramatické, zvlášť je li pravda o plánu GO dalších 15 KT8.
Předpokládám, že pak bude v plánu vyřazení pražských T6, T3 a zbytku KT8 (asi mimo KT8D5N).


Offline
817
25 led 2006 09:46
Nezdá se mi to tak dramatické. Pokud to porovnám s výroční zprávou za rok 2019, tak mi vychází:
- nezměněný stav K3, LF, LF2, 13T
- pokles u K2 o 35 vozů / nárůst u EVO2 o 34 vozů (beru i ty v dílnách)
- pokles T3, T3R o 19 vozů / nárůst o 20 T6A5
- pokles o 9 KT8 / nárůst o 5 45T (tedy - 4 KT8, což může kompenzovat dodávka příští rok)
- pokles o 4 03T, 4 VV60 (vleky už byly mimo provoz a Anitry taky nikdy nejezdily v plném počtu, navíc ještě budou EVO2 příští rok)
K tomu byl větší správkový stav, dnes je v dílnách pár vozů.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono se zde debatuje zejména o nedostatku řidičů, ale třeba v případě tramvají nejsou ani vozy, se kterými by se daly předkovidový JŘ vyjezdit. Bilance tramvají zařazených a vyřazených od 1. 1. 2020 do dnešního dne vychází podle evidence -26x T.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6002 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 lis 2024 11:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]