Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 231    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6884
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Máte někdo zkušenost, jak se dá v dnešní době, a v době špičky, spolehnout ráno na E56 ve směru na krpolské nádraží? Stíhá se příjezd na konečnou, nebo je jízdní řád spíš cár papíru?

Hádám, že největší zpoždění to může teoreticky nabrat před Anthroposem.


Offline
7039
27 úno 2010 07:40
Ano.


Offline
Uživatelský avatar

6884
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jsem zvědavý, byť to vidím pesimisticky, na vypravení linky 12 od 14. 2. Ve špičkách mnohem delší interval, a to už teď se ve špičkách člověk občas nevleze (v době kolem půl osmé není problém čekat na NS 3. - 4. soupravu 12, do které se vejdu. Je reálné, že se objeví víc dvojic Draků na lince 1, a tím pádem víc Varií na 12?


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Richie: na Sadové opravdu ne... Intervaly do Soběšic budou obdobné těm dnešním, zbytek bude končit samozřejmě na KPN

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6884
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: nebo některé klidně už na KpN. Furt ale platí, že spoje do Soběšic to budou muset ujet na jednu baterku.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Janatak píše:
Ale jo, ono se něco málo jízdou dolů do baterek dostane. Tam jde spíš o to, že už ta jízda nahoru vychází poněkud natěsno a není tam tudíž moc prostor pro jakékoliv zádrhele v jízdě. No jak píšeš, uvidíme.

No a bylo někde řečeno, že budou jezdit všechny spoje v celé trase? Nebudou některé končit na Sadové? Nezdá se mně, že v době brutálně omezených spojů v celé síti by se takhle rozšiřoval provoz do tak malé MČ jako Soběšice. Sadová ta prý má kapacitní problémy, ale Soběšice (nejspíš) ne. Například teď jezdí 43 v sedle po 20 minutách a 30 po deseti, takže každá druhá by třeba končila na Sadové.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

9262
10 čer 2004 11:19
Protože ty crossy by měly být za hooodně zajímavou cenu pro DP ?


Offline
2664
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Janatak: letiště určitě nene, proč by se jinak zvažoval nákup tříosých Crossů, co jsou už v pronájmu? Ale kombinace 75+77 určitě ano, jen je otázka, kdy dojde na zatrolejování současné linky na Černovické terasy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ale jo, ono se něco málo jízdou dolů do baterek dostane. Tam jde spíš o to, že už ta jízda nahoru vychází poněkud natěsno a není tam tudíž moc prostor pro jakékoliv zádrhele v jízdě. No jak píšeš, uvidíme.

Svoboda - nabízí se linky v oblasti Slatiny. Parciálová 76, proč ne? Po zatrolejování linky 77 by se dala zvládat i 75 v parciálech. S tím, že v Obřanech a snad i v Bílovicích by šla udělat dobíjecí místa.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2548
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Janatak píše:
miropiro - vzhledem k výsledkům ze zkušebních jízd a neexistenci možnosti nabíjení v Soběšicích bych čekal, že dp variantu baterkizace linky 43 zavrhne a zkusí najít jinou linku s příznivějším profilem trasy pro provoz v parciálech. Tohle jezdit bude dost na krev co do kapacity baterek a stačí cokoliv, překážka na trase (popeláři např.), nebo cokoliv, co nepůjde objet a tahač. Tady aby byl v neustále permanenci.

No uvidíme, jaká bude praxe. Za mě si DP věří na to, že cestou dolů se baterky budou nabíjet, takže se to zvládne.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Jaká linka by připadala v úvahu, pane Janataku?


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
miropiro - vzhledem k výsledkům ze zkušebních jízd a neexistenci možnosti nabíjení v Soběšicích bych čekal, že dp variantu baterkizace linky 43 zavrhne a zkusí najít jinou linku s příznivějším profilem trasy pro provoz v parciálech. Tohle jezdit bude dost na krev co do kapacity baterek a stačí cokoliv, překážka na trase (popeláři např.), nebo cokoliv, co nepůjde objet a tahač. Tady aby byl v neustále permanenci.

Případné přenášení zpoždění z Bystrce dále ke KPN a do Soběšek, mám dojem moc nehrozí. Za běžného, i špičkového provozu ta zpoždění nebývají nijak velká a dlouhá. Nedávné přeprogramování signálního plánu semaforů na Kamenolomu už negeneruje ty šílené kolony na levé odbočení z Bystrce směrem ke Komínu, takže průlet na dlouhou zelenou levou šipku tu bývá celkem svižnej. Samozřejmě, šaliny tu často (kupodivu ne pořád) mívají přednost, takže když se jich sejde víc, stojíme tu jak vázy, ale pořád jde o zpoždění v nižších jednotkách minut.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2548
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
V únorovém Severníku se píše, že od 1. dubna definitivně skončí linka 43 a bude nahrazena linkou 30. Existují samozřejmě obavy z toho, že bude zpoždění přenášeno z úseku Bystrc - Královo Pole na úsek do Soběšic. Pokud by byly, DPMB počítá s tím, že by se vložily pauzy v Králově Poli.

Do konce ledna by se mělo také rozhodnout a vhodné variantě trolejbus / tramvaj na Lesnou. Jinak most přes trať bude uzavřen až 14. února, takže zatím je klid.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
9986
15 led 2005 23:41
No, nemyslím, že by měla organizace placená městem podnikat v oblasti komerčních linek, když na linkách MHD předvádí to, co předvádí. Bylo by fajn, kdyby se linky MHD soutěžily tak, jako linky krajské, třeba by se konečně cestující veřejnost dočkala kvalitních služeb. Dneska jsem byl nucen využít linek 52 a 1 a doufám, že zase dlouho nebudu muset MHD využít.


Offline
54
20 úno 2010 23:23
Na web jsem odkazoval, kde jsou uvedené důvody ukončení linky. V autobusech byly vylepený plakáty (který je i na tom odkaze), rozjelo se to i na FB skupinách třeba ve skupině Bystřice nad Pernštejnem. Každopádně informace o ukončení linky byly známé až někdy v půlce prosince, takže toho času moc nebylo. Škoda té linky, bylo fajn vypadnout mimo Brno.


Offline
2808
01 úno 2006 10:39
Tak normální člověk nehledá toto info na stránce schéma linek a zón.....vůbec tento web je neskutečně nepřehledný.


Offline
54
20 úno 2010 23:23
Myslím, že pro pravidelné cestující to ukončení nebylo úplně v tichosti. A nejlepší vyjádření je na webu DPMB https://www.dpmb.cz/dalsi-informace-o-doprave#linkova-doprava


Offline
Uživatelský avatar

6884
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: přiznám se, že ne. Ale pokud byl takový rozdíl mezi týdnem a víkendem, pak by šlo ponechat ji pouze o víkendu. Ale mně je to celkem jedno, možností dopravy tím směrem je více.


Offline
7039
27 úno 2010 07:40
Jo? A viděl jsi ji jindy než v pátek nebo neděli?


Offline
Uživatelský avatar

6884
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zajímavé, přitom co jsem párkrát linku využil, byla slušně obsazená.


Offline
7039
27 úno 2010 07:40
V tichosti nám skončila linka 721335 Brno-Lísek.


Offline
Uživatelský avatar

2501
13 črc 2009 13:42
MartinV píše:
Jinými slovy na některých linkách bude prodloužena jízdní doba.

Jsem si nějak nevšiml, že by se tak stalo.


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Myslíte tento? https://www.brno.cz/documents/20121/432 ... 144d456000


Offline
69
29 lis 2017 11:29
Za ten dokument bych se taky přimlouval, kdyby někdo měl. Jelikož o těch parciálech na třicítce mluví jako o "pilotním projektu", trošku doufám, že další budou následovat. Co takhle postavit v Soběšicích dobíjecí stanici pro t-30 a využít ji i pro částečnou elektrifikaci a-57 (spoje končící v Soběšicích, na Lesné)? Dokázal bych si pak představit t-27 v trase Mariánské údolí (tam by teda asi byla nutná taky dobíječka) - Rotreklova - Novolíšeňská, pak bez drátů přes Růženin dvůr na Prušáneckou a pak přes Starou Osadu a kasárna klasicky jako dnešní 57. Hlavně Líšeň by asi zaplesala, že by odpadla nutnost vyhlídkové jízdy přes Vinohrady, čímž by se líšeňský vlk nažral a dotační koza by zůstala celá...


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Neměl by někdo, prosím, ještě odkaz na ten výhled rozvoje donrroku 2035?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 bře 2024 11:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]