Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
To je ale hňup, když v souvislosti se SL nezmínil podobu d7. Z odpovědi mi vychází, že d11 je dfinitivně historií, d10 bude osekána na interval někdejší d11 ve prospěch d1 a d7 zůstane, možná v posíleném intervalu, aby se zacpala ústa starolískoveckým?


Offline
Uživatelský avatar

6902
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak minimálně to odpovídá na otázku, zda by byl obnoven provoz 3+11 v Žabinách a 10 do Lískovce. Nejsem si jistý, jestli to už bylo takto někde potvrzeno. Jasně, odpověď by mohla být detailnější, ale co čekat v dnešní době, kdy každý našlapuje velmi opatrně s tím, co řekne, aby z toho zase někde nebylo velké haló.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
No na to bych teda sam neprisel. To je zas odpoved jak pojd se mnou za dvere.


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Mgr. Adam Zemek: A zadruhé bych se chtěl zeptat, zda už je známé dopravní řešení, které bude realizováno po 1. 5., při otevření tunelu, tramvajového, v Žabovřeskách? Jestli to zůstane, to linkové vedení, tak, jak je v současné době, anebo jestli se vrátíme do linkového vedení v té době před touto výlukou?

Odpověď Ing. Petra Kratochvíla, člena Rady města Brna:
Ve druhém tématu, tj. linkového vedení tramvají po otevření tramvajového tunelu v Žabovřeskách, přijměte následující stručný popis. Po ukončení dlouhodobé výluky bude obnoven provoz tramvajové linky 1 v celé trase z Řečkovic přes centrum a Pisárky do Bystrce. Mj. v kontextu výše uvedené
problematiky obsluhy Starého Lískovce bude redukován provoz tramvajové linky 10 pouze na doplňkový režim zajišťující propojení Žabovřesk s jižní částí centra, pouze v denní době, v pracovní dny. Režim místní obsluhy Stránské skály a lokality Podstránská bude zachován linkou 10 v původním,
resp. i stávajícím doplňkovém režimu celodenně a celotýdenně v intervalu 20-60 minut. Na tramvajové lince 3 pak bude obnoven režim zkrácených spojů ze Staré osady do Komína v okrajových provozních dobách (večery, příp. víkendová rána), kdy bude opět zajištěna kontaktní přestupní návaznost
mezi linkami 1 a 3 v zastávce Vozovna Komín, vždy v příslušném směru jízdy. V případě Vaší potřeby podrobnější informace neváhejte kontaktovat odpovědné představitele DPMB dle Vám dostupných kontaktů.

Zdroj: https://www.brno.cz/documents/20121/426 ... 0114926360


Offline
7113
27 úno 2010 07:40
Však co taky na Znojemsku a Veselsku... :-P


Offline
Uživatelský avatar

3691
08 čer 2005 23:12
Nápodobně


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Mě se to sic krásno stáhlo, ale končí to linkou 801


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Kordis dal na web elektronický rádoby "knižní jízdní řád" https://www.idsjmk.cz/a/knizni-jr.html a zajímají jej názory, napsal jsem jim, že do 500 Kč bych bral jízdní řád v knižní podobě, klidně třeba přes startovač na počet osob. Kdyžtak jim taky napište názor

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
3
10 pro 2022 16:39
Dobrý den, mohl bych Vás požádat (pokud máte) o zaslání historických jízdních řádů a schémat MHD Brno? Předem děkuji.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
renek píše:
Linku d-7 město o víkendu určitě platit nebude, když je podle analýzy kapacita dostatečná. Jen se přiblíží časy, tak aby byla příznivější doba přestupu.
A nevíte co linky po znovuzprovoznení d-1 do Bystrce?

To nevím, každopádně zprovoznění bude 1. května, takže už by mohlo být časem jasno.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, i u té čajovny by se točily, že jo. :mrgreen: Jsem na to přehodnocení zvědav.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
P. Haluza píše:
No a když se budou točit na Maliňáku, budou stačit tři. Ale to je utopie.

Myslíš Utopia? Ta čajovna na Maliňáku. :mrgreen: Sorry za OT.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2791
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No a když se budou točit na Maliňáku, budou stačit tři. Ale to je utopie.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Ms: no při jízdní době 27 minut jedním směrem by stačily 4 vozy, kdyby si to městská část zaplatila

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Linku d-7 město o víkendu určitě platit nebude, když je podle analýzy kapacita dostatečná. Jen se přiblíží časy, tak aby byla příznivější doba přestupu.
A nevíte co linky po znovuzprovoznení d-1 do Bystrce?


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Když vezmeme interval linky 7 o víkendech po 20 minutách, tak tam bude celkem 7 vozů?


Offline
Uživatelský avatar

424
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Na webu Starého Lískovce se objevila odpověď města ohledně doplněná o analýzu přepravních proudů. Ve zkratce je počet spojů hodnocen jako dostačující a zmiňuje plánované zlepšení návazností (zejména o víkendu) po změnách jízdních řádů od května po znovuzprovoznění tratě z Pisárek do Bystrce. Analýza se ovšem jenom okrajově dotýká kapacity spojů v úsecích blíž centru.

https://www.staryliskovec.cz/cs/aktuali ... kovci.html

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Vzhledem k níže popsanému bude zřejmě reko části ulice Vlárská probíhat pokaždé v jedné polovině vozovky, ta druhá bude průjezdná. Takže zátahy do vozovny by měly fungovat nejspíše i za předpokladu, že se bude opravovat vozovka v tom směru.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2791
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Dotkne se to nějak výjezdů a zátahů trajfů do vozovny?


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Robert píše:
Jaký je důvod pro nové vedení linky 75 od zastávky Černovičky kolem Lidlu na Řípskou?


Jak bylo řečeno v aktualitce, na Vlárské se bude dělat nový povrch na komunikaci v úseku od Tilhonovy po stávající opravený povrch u bývalé Alimy. Včetně chodníků.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mě napadlo něco jinýho. Nehodilo by se obousměrně přehodit A-75 tak, jak teď jezdí po odklonu? Že by měla společnou zastávku s T-31. Nevím, danou oblast moc dobře neznám, jen z občasnho projetí autem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7113
27 úno 2010 07:40
Díky. Myslel jsem, že je to trvalý stav, ne kvůli stavbě.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Viz zde: https://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1750

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7113
27 úno 2010 07:40
Jaký je důvod pro nové vedení linky 75 od zastávky Černovičky kolem Lidlu na Řípskou?


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Tak nikde není psáno, že na negarantu nemůže jet i nízkopodlažní vůz že...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5789 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 dub 2024 13:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]