Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Pravidla fóra


Toto fórum není oficiálním fórem Dopravního podniku města Brna ani jiného dopravce. Své stížnosti a podněty tedy směrujte na oficiální stránky DPMB nebo IDSJMK


Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 20 z 22    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tak 99 se nakonec bude zajíždět už zítra a v neděli 26.11. Půjde o trasu linky d-10, zhruba mezi 10. a 18. hodinou. Vše opět bez záruky, při poruše nemusí vyjet nebo bude předčasně odvezena do vozovny.

PvvS: po zjednosměrnění byl kontrolér odstraněn. Na reko 107 zůstaly cca 4mil.

RIS: Zase kecáš o věcech, o kterých nemáš páru...proč radši nejseš z ticha?


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Pokud vim tak to bylo spise tak, ze se cekalo ze ty vozy budou v podstatne lepsim stavu. Jenze po odstrojeni se zjistilo ze celou skrin drzely pohromade pouze ty drevenny perejky. Podvozek taky za moc nestal a minimalne v pripade vozu 99 se jedna temer o novostavbu. Na vozovou skrin se toho z puvodni moc pouzit nedalo. Nejaky kovani, okna ...
Voz byl kdysi zjednosmernen, tedy na jedne strane odstraneny schudky, zadelany dvere a nejsem si jistej, jestli tam nebyl po zahoreni vymenen i kontroler za maketu.

Vyzbroj se da snadno vyzkouset na svarecku. Ta da nejakych 60V SS a okolo 80-100 A. To bohate staci i na oziveni vozu i na zkusebni popojeti. Stejny napeti je i na elektrozkusebne a v myckach.

Z penez urcenych na vuz 107 uz toho moc nezbylo.
Cena se moc lisit nemohla. Nebylo uz kde usetrit. Nutna investice do statickyho menice a baterii byla vynucena pozadavkem na bezpecnost provozu. Puvodni solenoidovy provedeni je dost k nicemu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Na zmodernizování obou historičáků se vyčlenilo 8 milionu, tzn původně měly být na každý vůz 4. Postupem času bylo ale rozhodnuto, že se zmodernizuje jeden vůz (99) pořádně, a pak druhý aspoň trochu. Takže problém v penězích by nebyl, špatné bylo spíš to, že v Krnově nemají kde vyzkoušet el. část tramvaje, a tak když se někde udělá chyba (bylo jich hodně), tak se na to příjde až v Brně a pak to vypadá jako odfláklá práce. Ale je fakt, že kdyby třeba KOS nebyl tak vytížený, zvládl by to reko líp.

Také mne dost naštvalo, že kdyby byla cena modernizací odhadnuta líp, peníze by byly poskytnuty a mohly by oba vozy být rekonstruované na sto procent. Ale skutečná cena "byla odhalena" až v Krnově. Když už finanční požadavky nebylo možné změnit.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
M3 píše:
Pochybuji, že 99 zprovozní. Už jen to, že "leží" skoro na zemi je docela velký problém. A když jsem viděl vnitřek - je to takový hybrid - z venku sice vypadá pěkně - má nový nátěr, ale stanoviště řidiče má na každé straně jiné ovládání. Zkrátka je to odfláknutá práce. :-(


.. není to odfláknuté- peníze jsou v tomto případě veliký prolém a oprava již tak stála mnohem víc než se předpokládalo, je to "nový vůz" tak se musí naučit jedzit...


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
manil píše:
pro fotografy: V pátek 1.12. bude probíhat zajíždění hist. vozu 99, zhruba mezi 10. a 18. hodinou. Vše je ale bez záruky, protože spolehlivost 99 je velice nízká. Šlo by pravděpodobně o trasu d-10.


Pochybuji, že 99 zprovozní. Už jen to, že "leží" skoro na zemi je docela velký problém. A když jsem viděl vnitřek - je to takový hybrid - z venku sice vypadá pěkně - má nový nátěr, ale stanoviště řidiče má na každé straně jiné ovládání. Zkrátka je to odfláknutá práce. :-(


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pro fotografy: V pátek 1.12. bude probíhat zajíždění hist. vozu 99, zhruba mezi 10. a 18. hodinou. Vše je ale bez záruky, protože spolehlivost 99 je velice nízká. Šlo by pravděpodobně o trasu d-10.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fotky z provozu linky H a fotky vozu 99 zde:
http://bmhd.goo.cz/aktualizace/nove.php?nove=20061105


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Trochu se to odklonilo ,ale vzniklo to debatou o obnovení tratě do míst depozitáře techniclého muzea. :-(


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
koukam jak se tu resi ty historicky tramvaje :lol: ale je mi to fuk...od toho sou tu jini...jen me mrzi ze ackoliv sem se dneska motal po meste ja blb si zapomnel fotak doma a vuz 81 si neblikl...ale ja to napravim :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Izidor píše:
Jo ,jo nesmrtená 83, ale jsou časy během dne,kdy 45 na Jírové končí ( když zrovna jede 151 na Podolí) a občas se jich tam sejde dost.
56 pak stojí na výstupní zastávce což je kus od přechodu a silnice je k tomu do oblouku takže není vidět jesli tak přijíždí auto a může to být o ústa.
Líbí se mi odstavení autobusů na 58 -Líšeň-hřbitov mají tam takovej "kamrlík" pro 2 vozy do kterýho vzdycky zacouvají. :-)


V případě prodloužení trolejbusu tam žádná 56 nebude. A těch pár 45, které tam jinak končí, lze prodloužit na Holzovu k Muzeu MHD, kde údajně 15 mim. interval na 78 nestačí. Kdo chce psa bít... :wink:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
tr píše:
Tak se ten trolejbus muze prodlouzit az do Marianskeho udoli. Tam je mista dost! :-))

z kopce samospádem, nahoru se to dotlačí :)


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Tak se ten trolejbus muze prodlouzit az do Marianskeho udoli. Tam je mista dost! :-))


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Jo ,jo nesmrtená 83, ale jsou časy během dne,kdy 45 na Jírové končí ( když zrovna jede 151 na Podolí) a občas se jich tam sejde dost.
56 pak stojí na výstupní zastávce což je kus od přechodu a silnice je k tomu do oblouku takže není vidět jesli tak přijíždí auto a může to být o ústa.
Líbí se mi odstavení autobusů na 58 -Líšeň-hřbitov mají tam takovej "kamrlík" pro 2 vozy do kterýho vzdycky zacouvají. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Přesně tak. Bývaly doby, kdy na Jírově končily linky 56 a 83, obě s intervalem 4 minuty, přičemž v centru se autobusy neodstavovaly. Jírova je velká dost, rozhodně lepší než Novolíšeňská.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Izidor píše:
Není tam místo,ale to by nebylo ani na Jírové,vždyť už teď se tam tlačí 45,56,78,79,82,151 a smyčku by bylo třeba zvětšit možná už současném stavu :-o

Ale realne tam konci pouze 56 - ta by ale byla diky prelozeni linky 45 zrusena.
Co se tyce ostatnich linek tak
* 151 - 1 autobus se tam vzdy nejak vejde (vic jich tam odstaveno nebude)
* 79 - jedna se pouze o ucelovou linku s par spoji denne
* 82 - take se jedna o max jeden autobus za 1,5 hodiny
* 45,78 - projizdi = nezavazi, a navic nemuseli by do smycky vubec zajizdet.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Není tam místo,ale to by nebylo ani na Jírové,vždyť už teď se tam tlačí 45,56,78,79,82,151 a smyčku by bylo třeba zvětšit možná už současném stavu :-o


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ds píše:
Trolejbusy by na Jírově zavazely výrazně méně než na Novolíšeňské. Aspoň by se mohla zrušit 56 a poslat 45 druhou stranou sídliště. Posílit autobus na Holzovu není žádný problém...

onehdá sem na novolíšeňské viděl krásnej příklad (a je celkem běžnej) - ve smyčce 14Tr, 22Tr. Kus ve smyčce, kus za ní 22Tr, na výstupní zas.sólo, přijížděla a-45 a další trolejbus. Ne nadarmo se někdy vozy odstavují na druhé straně ulice...


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Trolejbusy by na Jírově zavazely výrazně méně než na Novolíšeňské. Aspoň by se mohla zrušit 56 a poslat 45 druhou stranou sídliště. Posílit autobus na Holzovu není žádný problém...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No, ale kdyby měly ještě na Jírové zavazet troli...tak by tam byl slušný binec...dopravní obsluha je dostatečná. Zatímco Holzova-Veselého (u muzea) se stále rošiřuje a 1xsólo za 15 minut je opravdu málo...


Offline
487
07 úno 2006 10:26
adam_r píše:
Tohle je radove realnejsi (a uzitecnejsi), nez obnova trati ze Stranske skaly.


S tim nelze nesouhlasit. Je s tim spojen pouze jeden zasadni problem. V pripade prodlouzeni trolejbusu na Jirovu nestaci pouze postavit trakcni vedeni, ale i novou menirnu, neb stavajici by to uz neutahla. Udajne nebyt teto z finacniho pohledu dosti zasadni komplikace, tak uz je to dano hotove.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Izidor píše:
O prodloužení trajfu na Jírovu ani nemluvě :-?

Tohle je radove realnejsi (a uzitecnejsi), nez obnova trati ze Stranske skaly.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
pepola píše:
Ano,ale teď si počkáme čtyři roky na další volby,před kterými by nás mohl starosta Líšně omráčit zahájením rekonstrukce líšeňské trati.

O prodloužení trajfu na Jírovu ani nemluvě :-?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
chlapci chlapci... (Ris a manil) :evil:


Offline
Uživatelský avatar

3700
28 úno 2006 19:00
Izidor píše:
Vůbec nejlepší by bylo obnovit trať do Líšně,aby se projely všechny,ale to je zas problém v jiných dimenzích.


Ano,ale teď si počkáme čtyři roky na další volby,před kterými by nás mohl starosta Líšně omráčit zahájením rekonstrukce líšeňské trati.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Ris: uklidni se. V posledni dobe se zase na foru predvadis ..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 528 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 kvě 2024 03:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]