Dobrý den, jaké bylo moje pohoršení když jsem nastoupil do tramvaje. Tramvaj se ještě nerozjela, dveře byli otevřené. V tramvaji jsem byl cca 10 sekund. A najednou se ke mně otočil revizor ať mu ukážu lístek. opravdu jsem byl v šoku. Lidé stále ještě nastupovali a revizor už chtěl nekompromisně jízdenky. Když jsem mu řekl že jsem si nestačil nachystat lístek tak se ke mně obořil, že mám myslet na cvakání a né na jiné věci. Tak jsem mu sklamaně zaplatil pokutu. Myslel jsem si že revizor by měl být člověk na úrovni, kterému pojem spravedlnost je blízká a né člověk, jehož primárním cílem je "lov pasažérů". Myslel jsem si do dneška že jsem jediný případ jaké bylo moje zklámání, když jsem se dozvěděl že to tak není a podobné praktiky jsou běžné.
Dále zde můžu dát popis podobné události, která se stala dnes - přepis emailu, který mě dnes zaslala email o tom jak byla přítomna dalšímu podobnému "zásahu" revizora. DOufám že MHD Brno zreviduje tyto situace a přispěje k nápravě. Lidé nejsou ovce na kterých je možné se vozit, ale především zakazníci. Není se pak čemu divit, že spoustu lidí preferuje jiné dopravní prostředky, když po podobném zažitku v nich zůstane pocit určité nespravedlnosti.
EMAIL který jsem dnes obdržel: Do tramvaje nastoupila paní a začala někomu telefonovat – a pak začala plakat – že dobíhala do tram /jiné než té co jsem jela – předtím/ a stihla ji a rovnou začala vytahovat s tašky lístek – a skočil k ní revizor a řekl že je pozdě a lístek jí vytrhl z ruky a dal jí stejnou pokutu jako tobě – no to ale ještě horší než u tebe – chvilku jsem ještě poslouchala a pak jsem šla k ní a řekla jsem jí ať podá trestní oznámení za šikanu a jde také podat stížnost na DPMB – to je ale nechutné. A vedle stála ještě slečna – a přidala se ke mně a říká ať tam opravdu paní jde. A ty jak dojedeš tak tam zajdeme taky. Takhle není možné šikanovat cestující kteří neběží do tram s lístkem v ruce !!
|