Beren píše:
Zdravím,
Co je dobrý a co je špatný?
Jak jsou rozdělovaný šichty?
Jak je to s přesčasama?
Jak se dá vybírat dovolená? Je to problém?
Atd.
Cokoliv vás napadne.
Díky moc
Hlavně úvodem každýmu vyhovuje něco jiného. To co nevyhovuje mojí osobě ještě nemusí vyhovovat i ostatním. A naopak co mi vyhovuje zas druhým nemusí. Každý si v tom může najít to své.
1. Já neumím jíst za jízdy a prostě můj žaludek prostě tenhle režim nedával. Chce pravedelnost v stravování a při řízení vozidel MHD všeobecně to prostě nejde.
2. Šichty máš (u šalin) buď 4+2 (4 dny jezdíš a 2 jsi doma), 5+2 (víkendy volný), 5+2 trhačky - a šichty dostaneš když nastoupíš podle toho kde scházej lidi (ve většině případ to dostaneš natvrdo a hotovo) mžeš pochopitelně požádat o zařazení na jinou dekádu ale počítej s tím, že si třeba ro počkáš než se tam uvolní místo ...
3. Jo jsou a je jich dost. Jsou zaplacný, ale dobře zvažuj zda chceš soutežit v soutěži furt v ... nebo se raděj nekoukneš jinam....
4. S dovolenou je to občas problém. Někdy neni problém jindy se budou výpravčí kroutit víc než pijavice...
.....
Jinak nejlepší linky jsou 6 a 12 (a to i v pátek)
A k těm přesčasům a dovoleným funguje to tak, že pokud bereš služby z volna výpravčí ti raděj daj i mimořádnou dovolenou. Když služby nebereš můžou tě poslat do patřičných mezí ..... Tak to bohužel funguje a nikde ti to neřeknou.
Závěrem.
Je to fajn práce a když by mňa nezradil žaludek (ano následek nepravidelné stravy) určitě bych jezdil víc (Dnes se snažím dělat aspoň jednu šichtu za měsíc). Je však dobré to rozmyslet. Peníze opravdu nejsou vše. Musíš jezdit v šíleném provozu a mnohdy furt v mínusu. A je dobré i upozornit na to, že vozíš lidi. Někdy ani nevíš že tam za sebou někoho máš, ale někdy to je děs běs....