Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 37    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Další
Autor Zpráva
Offline
28
02 lis 2018 22:27
Tak kdyz si vezmu kdy se rekonstruovala d1 tak sirka pruhu byla 2,5m levy a 3,3m pravy, tzn pokud ma silnice sirku +-12m tak i kdyby byly vsechny 3 pruhy 3,5m, jeste by na kazde strane zbylo trochu krajnice a neni zadny problem. Jenze a to je zasadni, pecky by ztratily oblibeny flek kde merit a byl by pro zahradkare problem najet do te kolonie, takze se s tim nic delat nebude


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Jen ten okruh má z Bauerovy pokračovat u velodromu tunelem pod Červeným kopcem, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3990
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já myslím, že bez zemních úprav by se uspořádání jízdních pruhů na 2+1 neobešlo. Ono se to sice zdá dostatečně široký, podle měření na mapy.cz ta komunikace má cca těch 12 m, ale je to samej směrovej oblouk, plus místa, kde máš svodidla, tam potřebuješ mít jízdní pruhy kapánek širší.

Bohužel velká část řidičů autobusů/trolejbusů/náklaďáku neuhne - jasně, porušili by tím zákon.

Taky už bylo dáno PČR směrem k DP jasně najevo, že tyhle naše úhybné manévry, jakkoliv chceme nepřekážet, budou po zásluze "odměněny".

Silnice mi přijde dostatečně široká na 3 pruhy a často 3 auta vedle sebe jedou

A tady je otázka, jak v momentě, když proti sobě pojedou širší vozidla, třeba autobusy, auto směrem nahoru bude předjíždět pomalejší autobus a celý se to potká nahoře v zatáčce...já myslím, že při dané povolené max rychlosti to bude hodně hodně natěsno, tedy v režimu 2+1. A já jeda v trolejbusu směrem nahoru do Kohoutek musím ještě před zatáčkou se vrátit do pruhu, kvůli prudším obloučkům, který potřebuju mít v ose vozu, jinak jdu nasazovat.

A ještě jedna taková výtka, proč musí být úsekový dělič uprostřed toho kopce?

Ten by tolik nevadil, kdyby byl diodový, tudíž našlapovací. Stávající sekčák je z hlediska udržení nějaké rychlosti opravdu v hodně debilním místě. Plus následující pro mě celkem prudké obloučky, kterými ideálně 30-35 km/h, pak už padají faje.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Mám takový dotaz související s projekty dáme na vás.

Už hodně dlouhou dobu přemýšlím nad tím, že podám návrh na přeznačení vodorovného značení na ulici Chironova. Ve směru z Lískovce do Kohoutovic (do kopce) změnit uspořádání jízdních pruhů z 1+1 na 2+1.

Silnice mi přijde dostatečně široká na 3 pruhy a často 3 auta vedle sebe jedou (do kopce se často předjíždí, zvlášť když řidič jedoucí s pomale jedoucím vozidlem uhne do zpevněné krajnice, která tam má tak 1,5 - 2m.

Bohužel velká část řidičů autobusů/trolejbusů/náklaďáku neuhne - jasně, porušili by tím zákon. Bohužel plazit se do kopce např. za Urbanwayem na vytočenou jedničku nebo podtočenou dvojku mě nebaví. Navíc pak vzniká takový štrůdl a z protisměru se pak nedá odbočit ani doleva a stojí i druhá strana.

Chtěl bych se ale před podáním návrhu zeptat i tady, jestli se tam 3 pruhy podle Vás vejdou, jestli je to možné z hlediska trolejového vedení (posunout stopu více doprava, případně jestli by to bylo vůbec nutné) a jaký je případně váš názor na tuto změnu (jestli by byla vůbec k lepšímu).

A ještě jedna taková výtka, proč musí být úsekový dělič uprostřed toho kopce? Proč není pod kopcem, nebo až na kopci? I jinak svižný trolejbus tam na tom sekčáku ztratí tolik rychlosti, že pak už to zpátky na tu rychlost nerozjede...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2855
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: V pohodě, o nic nejde. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
Robert: Nene, přečti si můj příspěvek pořádně, píšu okolí Staré osady, kdysi jsem tam byl v jednom domku v okolí Dukelské, nevzpomenu si, ve které uličce to bylo, ale to okolí nic moc.

Jo, pardon. Psát zjevně umím, ale číst ne. :-)
Popis byl jednoduchý, žena pochází z Hluboké, tak to tam znám víc než dobře.


Offline
2855
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
V těch uličkách Masarykovy čtvrti si to úplně představuju. :lol: Nebo vybourání baráků až po Bigy. By ho místní hnali sviňským krokem. Stačil humbuk kvůli posunu šaliny do parku ke hvězdárně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Augustiniáni měl bejt tunel hned vedle kostela a až na Čápkovu/ Konečného..
Sedlákova je kolmá na Wolkrovu. A po těch ulicích je nakreslená tram trať z náměstí Míru na Barvičovu .
Doporučuju tu mapu stáhnout, je to k popukání.


Offline
2855
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Díky moc, proklik mi řekl směrovák, takže už asi vím, ale s tou Sedlákovou se nechytám. Dělostřelecká vím, tam je nová výjezdová stanice záchranky (vedle na Sportovní).
Fakt dobrej úlet s od Augustiniánů na Dělostřeleckou a na Lesnou nebo kam. :lol: Na druhou stranu nějaká kolejová trasa se smyčkou k bazénu "Za Lužánkama" na Sportovní by nebyla marná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Wolkerova: mi tam skočilo E. Wolkrova

Palírenská v krpoli Palírenská

Augustiniáni https://cs.wikipedia.org/wiki/Starobrn% ... 1%C5%A1ter

Lesnou kreslil od Božetěchovy dolů okolo nákupáku , pak po sportovní a dělostřeleckou přes pak na štefánikovu..

Ze Stránské skály pod most, pak protisměrem přes kruháč k vozovnám a po trolejbusu na konečnou..


Offline
2855
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: Nene, přečti si můj příspěvek pořádně, píšu okolí Staré osady, kdysi jsem tam byl v jednom domku v okolí Dukelské, nevzpomenu si, ve které uličce to bylo, ale to okolí nic moc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2855
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: Opět moc díky, umíš mi odpovědět vážně přesně, že to i pochopím. :smile: Jak řekneš vlečka do cihelny/Hluboká, tak su doma. Díky tátovi to tam docela znám z auta.
PVVS: Dík za průnik s realitou, pak se mi tu lidi smějou, když tvrdím, že Naxashi asi hulí silnej matroš. sarcastic
Zase se blbě zeptám na názvy ulic:
Wolkerova je někde v Krpoli? Odhaduju podle názvů podle spisovatelů jako Riegrova.
S Palírenskou se nechytám, něco pod Špilasem směr Mendlák? Tam je snad Sladová (po schodech z Pellicovy dolů a pak hupky dupky na Úvoz.)
Kunštátská je v Řečkovicích, to asi vím podle názvů v sídlišti, kudy jezdí 41/42/70.
Augustiniánský klášter je Božetěchova, to si taky pamatuju, párkrát jsem šel kolem, tudy maloval Naxashi tu spojku na TGP na Lesnou? To jako fakt?
:lol: Odsud na gen. Píky jde o fakt velký výškový rozdíl, to není jak most pod kremačkou, spíš tak třikrát tolik.
Ze Stránské skály do Šlapanic, nebo kam? Vůbec jsem nepochopil.
Mockrát děkuju za upřesnění.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
Uličky kolem Dukelské v Komárově?


Offline
2855
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Však taky Komárov je jedno z nejhnusnějších sídlišť, co znám, hnusnější je to snad jen okolo Staré osady za těma panelákama. Kdysi před asi tak dvaceti rokama jsem tam potřeboval jednoho protetika na sádru kvůli korzetu a ty uličky kolem Dukelské, fakt nechceš. Obřany na druhou stranu od Tomkáče docela ujdou, okolí Obřanské školy už mi přišlo takové vesnické, na opačné straně třeba Chrlice taky celkem fajn.
Docela jsem zvědav, co se povede prosadit na okrajích Bohunic, jestli někdy srostou s okolím nebo jak, případně jestli bude někdy na Červeném kopci nějaká vilová čtvrť.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
77
29 lis 2017 11:29
Jenže šalina na Renneské je projekt z doby před rokem 1989 realizovaný na začátku devadesátek. Že je dnes vše "trošku" jinak, je zcela jednoduše a jasně patrné při procházce právě po Renneské a po Plotní. Většinu těch projektú proto nemá cenu ani komentovat. Jen snad pokud jde o napojení trati od Modřic na Renneskou, nebylo by mnohem jednodušší a levnější vybudovat pod mostem přes Vídeňskou přestupní zastávku s výtahem? Ani to by samozřejmě nebylo úplně zadarmo, ale jendou ten most stejně bude muset projít výraznou rekonstrukcí.
Co už dává výraznější smysl je to rozšíření trolejbusového provozu. Už s ohledem na situaci s ropou a plynem, lze předpokládat, že elektřina ve finále bude nejméně problematické řešení. A to rozhodně nejsme zastáncem elektromobilů, ale v MHD mi to smysl dává. Zvlášť když už dnes máme Brno zatrolejované celkem solídně. Samozřejmě je nesmysl tahat dráty někde do Útěchova, ale třeba ta 67, okružky, 47 nebo 46 na Lesnou by smysl měly.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kdysi se nehledělo na soukromé vlastnictví a na nějaká práva. Stačí se podívat co se kvůli tomu zbouralo. Co zbylo ze Staré Osady, kolik ulic zařvalo kvůli Gajdošově, co se zbouralo v Komárově.. To dnes není cesta.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Kouknu na to.
Já jsem si právě zakládal na tom, že v minulosti se postavily jisté mega projekty (z pohledu dnešní doby). Máme tu šalinový most mezi Krematoriem a Vsetínskou, tak by přece nebyl problém například tunel pod dálnicí. Nebo šalina, co jede doprostřed sídliště. Jako například Čertova rokle.
A dám sem trailer na mou budoucí práci: budu dělat i trolejbusovou síť. A pamatuji si, jak tu někdo navrhoval zadrátovat celou 67. Naprosto souhlasím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Takže spadly špagety na mapu a je z toho návrh ?
Co takhle hygienický předpisy, nebo to, že minimální šířka tramvajovýho pásu je 7m ? A že :
Citace:
Nejmenší poloměr oblouku trati provozované s cestujícími má být alespoň 50 m. Na
stávajících tratích, kde nelze tyto hodnoty dosáhnout, může být poloměr kružnicového
oblouku nejméně 25 m, výjimečně min. 20 m


Silně doporučuju prostudovat alespoň podnikovou normu..

http://www.jihovychod.cz/download/zakazky/560/t08r3.doc

Co šlo dříve, tak dneska nejde ani omylem. Stačí se podívat na Plotní.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
1: Jo, ty myslíš tohle. Tohle je to, čemu říkám decentralizovaný přeřazovač. V reálu tam není ani o kolej víc, než tam je teď. Jen to je rozházené po celé dýlce. Proč? Aby bylo možné jisté úseky využít pro odstavení nebo cokoliv při nějaké mimořádnosti.
2: Náboženství ustoupí veřejnému blahu. Vede to jen okolo kláštera a tam se to zanořuje to tunelu. Proto je ta čára…čárovaně.
3: Mělo by se to tam vejít. Bude to jako na jiných úzkých místech v Brně.
4: Je to mezi panelákama. Místa tam je dost.
5: Jednoduchý. Vybočím novou trať, co povede paralelně se stávající, ale bude se snižovat. Nakonec půjde dostatečně olů na to, abych mohl udělat oblouk a tunel pod silnicí.
6: Trať na Šlapanice? Opět, vybočení, nahoru, oblouk, po silnici a do sídliště.
7: Jo, určitě by se to tam vešlo. A kdyby ne, tak 2 jednkolejné tratě okolo bloku budov.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tak jedem v dotazech dál..
1) na co proboha tolik spojek na Nádražní ?
Stále tam jsou nesmyslný spojky mezi kolejema . Mezi HL.N a Novýma Sadama.

2) ta spojka okolo Augustianskýho kláštera a zahradama je vtip ?

3) jak chceš po Palírenské a dál protáhnout trať

4)totéž ale mezi panelákama Kunštátská a Letovická

5) jak by mělo být provedený napojení na tr. Generála Píky ? U toho výškovýho rozdílu bych to chtěl vidět..

6) a jak ze Stránské skály ? Zubačkou ? Nebylo by už lepří z Křenové po trase trolebusu ?

7) vážně se dostane dvoukolejná trať po Wolkerově ?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
PvvS:
1, 2: Ve verzi 0.2 bylo obojí zrušeno.
3: Jen realizuji to, co je v ÚP. Zeptej se relevantních lidí, co tam s tím chtějí dělat. Nejspíš to je jen tranzit k něčemu většímu dál. Co já vím…
4: Opět. ÚP. Nevím. Ve verzi 0.2 jsem to trochu upravil. Aby nebylo potřeba bourání objektů.
5: V nové verzi zjednodušeno.
6: Ne, normální smyčka.
7: Bourat by nemělo být nutné.
8: Bude to končit „tam někde“. Přesná poloha v tomhle případě není dána. Ve v0.2 jsem to tam trochu upravil.

Když se na to budeš dívat (nebo kdokoliv jiný), uploadnul jsem v0.2. Ke stažení zde: https://uloz.to/file/98e5LYaAxxs6/brno- ... 1iqTHjZD==

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6980
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ta trasa na Barvičku je teda trochu fantasmagorie. Nebo tam bude zubačka? Navíc ani v těch křižovatkách není dostatek místa.

To už leda vést někudy z Míráku pod zemí pod BiGy, kde by měli studenti gymnázia svoji podzemní zastávku. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Vlákno na Naxhashiho šotosny už existuje.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
66
19 úno 2013 13:02
CRACATIT: (ohledne presunu diskuze) a nebo, muze to totiz bobnat temer do nekonecna, za chvilku poslou tramvaj na Spilberk (podpovrchova konecna v kasematech) a soudnejsi cast zde pritomnych prijde o rozum
PS: omlouvam se za jizlivost, ale to se fakt neda


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Cracatit píše:
DPBUS: je tu vlákno Návrhy linkového vedení, dá se přesunout tam, i když ty tratě nejsou jen o linkovém vedení, podobné fantazie se tam vedou taky. Stačí uklidit tak poslední dvě stránky.



Je tu sekce zábava. A tam by to asi patřilo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 914 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 pro 2024 20:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]