Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 382    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 382  Další
Autor Zpráva
Offline
22
27 zář 2022 06:20
SOR 2ST 7863 od ČSAD MHD Kladno byl v dubnu sešrotován.


Offline
6
04 kvě 2024 11:46
DP hl. m. Prahy odstavil na likvidaci vůz ev. č. 6628.
https://seznam-autobusu.cz/vuz/14663


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
3BF 1692, Irisbus Crossway 12M před faceliftem, bílý. D. C. Bus


Offline
111
01 črc 2016 11:20
letmech píše:
na E-D jsou dva vozy ČSAD Trenčín a u nich je uveden i VIN ve tvaru 280.10.xxxx.78. Logicky, když už tam je a u jiných vozů ze stejného roku, ani okolních ne, tak ho tam někdo zapsal, protože to bude mít jednoznačně podložené.

Na potvrdenie - okrem trenčianskych je dostupná napríklad aj info, že ŠPZ TT 64-18 = VIN "280101608". V tejto sérii je teda 280.02 pravdepodobne chyba. A súhlasím, že ani tie ostatné roky nedávajú veľmi zmysel, ale netuším, ako to mohlo vzniknúť.

letmech píše:
optat Vika na toto, zda by se to dalo více rozvést:
Áno, rámy sa každý rok číslovali odznova, zároveň konkrétna várka čísel bola jedna verzia vyhotovenia rámu (ale nie nutne číselný podtyp, lebo podľa známych údajov zo sveta sú niekedy napr. medzi 280.10 primiešané dvojdveráky z NDR)

Porovnávaním rôznych webov som dospel k:
1976: .02 som našiel v rozsahu v. č. 792-1040, pomedzi to sú známe .08 v. č. 958 (ČR) a 980 (SR).
1988: z NDR sú známe .03 v rozsahu 501-730, v päťstovkových som dokonca videl pár duplicít k 280.10, neskôr to už ide na striedačku.
Okrem toho sa v iných rokoch vyskytuje aj pár ďalších anomálií v ex-zssr, ale jendak nás neovplyvnňujú, jednak to je asi skôr výsledok skupovania ojetín na kadejaké papiere.

letmech píše:
Prakticky se všemi ročníky se jsem schopen dostat do počtů (souhrnné počty dodaných 280 po jednotlivých letech) z Harákovi Encyklopedie. Jen s touto se tam nemůžu naroubovat.

Pri Harákovi mám jeden základný problém - z čoho opísal čísla? (Opísal ich dobre? Bol ten zdroj vôbec hodnoverný?)


Offline
6
04 kvě 2024 11:46
Informuji, že Dopravní podnik hl.m. Prahy (garáž Kačerov) obdržel vozy evidenčních čísel 5140 a 5141.


Offline
22
27 zář 2022 06:20
Setra 5SY 8712 již opět jezdí.


Offline
6
28 dub 2024 14:04
Citace:
Teď koukám, že u nějakých vozů už takovou poznámku o 280.10 i máme. Není problém to prohodit, klidně k tomu ještě diskutujte, já jsem se k tomu ještě poptal jinde a uvidím, co se dozvím

Tak uvidíme, jestli se získá, nějaké nové info. Já bych byl zatím za to přeznačení. Mě to označení nedává smysl, protože:
1) 280.02 byly čtyřdvéřové vozy do NDR, ekvivalent 280.10 pro NDR byl 280.03. Proč by tedy byly dvě fyzicky odlišné varianty pro dva zákazníky označeny stejně, když měl výrobce k dispozici 100 variant podtypu a které určitě neměl na začátku výroby vyčerpané?
2) Pokud bychom přistoupili na to, že to tak výrobce udělal a stěžejní pro něj byla třeba jen kombinace motoru a převodovky. Tak tím pádem stejně nesouhlasí změna označení, se změnou motoru+převodovky u dodávek do ČSSR. To označení se táhne až do let 1979-1980. Změna motor+převodovka měla proběhnout v roce kolem roku 1978 *.
3) Opět nevíme z jakých zdrojů se ta informace dostává do evidencí, ale označení 280.02 je v Česku jen v určitých oblastech, kdy jsou to dvě skupiny oblastí relativně blízko sebe, což by nahrávalo, nějakému "kopírování" chyby ať už na úrovni registrů, nebo na úrovni "sledovatelů".
4) na E-D jsou dva vozy ČSAD Trenčín a u nich je uveden i VIN ve tvaru 280.10.xxxx.78. Logicky, když už tam je a u jiných vozů ze stejného roku, ani okolních ne, tak ho tam někdo zapsal, protože to bude mít jednoznačně podložené. Pak ovšem kolidují všechna označení 280.02 pro vozy dodávané po 2.pol. roku 1978. Asi nejkřiklavější je to u DP Ústí, kde jsou také dva vozy s VČ, které sedí do intervalu s těmi dvěma trenčínskými vozy, ale v Ústí jsou brány jako .02. Na S-A je pak tedy v kolizi 8 vozů a u 3 plzeňské velmi pravděpodobně také (to budou roky 78-79). A pak už vlastně zbývá jen 5 Ostravských vozů z roku 77. Na E-D jsou v evidenci pouze 2 kusy .02, oba rok výroby 79 také tedy v kolizi.

Každopádně ještě k tomu tématu bych se chtěl optat Vika na toto, zda by se to dalo více rozvést:
Citace:
Áno, rámy sa každý rok číslovali odznova, zároveň konkrétna várka čísel bola jedna verzia vyhotovenia rámu (ale nie nutne číselný podtyp, lebo podľa známych údajov zo sveta sú niekedy napr. medzi 280.10 primiešané dvojdveráky z NDR)

Protože, to by možná mohlo nějak souviset. Biť opět, "dvoudvéřáky z NDR" byly jak už jsem psal .03, ale třeba to mohl být nějaký počátek problému.
___________________________________________________________________
Citace:
Len doplním - na Slovensku sa dátumy registrácie tejto várky pohybujú medzi 9. a 31.1.1990. Jediné (známe) dodávky s rokom výroby 90 sú dva kusy pre Istrochem.

V Čechách to vypadá i na dodání pár kusů už ke konci roku 89. Nicméně tahle série mi dělá těžkou hlavu... Prakticky se všemi ročníky se jsem schopen dostat do počtů (souhrnné počty dodaných 280 po jednotlivých letech) z Harákovi Encyklopedie. Jen s touto se tam nemůžu naroubovat. Já bych potřeboval "natáhnout" do dodání 89 cca 60 kusů a tím mi pak zase nesedí součet s "řádnými" sériemi v roce 89 #-o
___________________________________________________________________
Citace:
Opravdu mají ty poslední čtyři trojmístné výrobní číslo? Nepatří tam před to spíš ještě dvojka, tj. 2xxx?

Tahle myšlenka právě vládla u některých zápisů, takže rovnou ještě ostatní vozy s podobnou chybou. Kdy se u izolované skupiny vozů, bez dalšího zkoumání, po seřazení někomu nezdála nízká čísla, tak si tam dotyčný dosadil právě tu 1, nebo 2, aby "to šlo hezky za sebou".

Karlovy Vary:
Jarní dodávka roku 89 (875 - 1015) , odpovídá i porovnání SPZ
https://seznam-autobusu.cz/vuz/8369 = 2876 -> 876
https://seznam-autobusu.cz/vuz/8370 = 2904 -> 904
A ještě jeden "zatoulaný" z roku 87 původně klatovský, ale skončil ve Varech:
https://seznam-autobusu.cz/vuz/8393 = 1667 -> 667

Chomutov: Vůz je duplicitní s jiným vozem z DP Praha (u kterého VČ sedí s datem dodání).
https://seznam-autobusu.cz/vuz/10220 Je u něj zapsáno i VIN, ale tenhle tvar jsem ještě neviděl... Vzhledem i SPZ vůz odpovídá 1.pol. 89
= 3883 -> 883 (a VIN nejspíš smazat?)

A ještě dvě taková výrobní/nevýrobní čísla:
https://seznam-autobusu.cz/vuz/27204 ta 86 bude jen koncovka = rok výroby, pokud by bylo správné, bude tam něco v intervalu 1540 - 1650. VČ na smazaní?
https://seznam-autobusu.cz/vuz/24625 opět rok 86. 158 je opět moc nízké číslo, viz interval výše. tady to zase vypadá na neúplné, kdy to mohlo být 1582 nebo 1585 (ostatní jsou v 158x obsazena). Vzhledem k neprůkaznosti asi také zralé na smazání VČ?
___________________________________________________________________
* Zde opět nesoulad/málo informací ve zdrojích. Někdo udává změnu od 78, někde to vychází "v průběhu", a dle fotek dodání nových Ikarusů .08 do DP Ústí, je jedna fotka z interieru, a tam je vidět schema řazení pro 5ti kvalt, vzhledem k počtu vozů (5ks na jednom snímku) a vzhledu vozů na fotkách to může být jen v roce 78, takže otázka:

Změna proběhla od roku 78 / v průběhu 78 / všechny vozy 78 postaru a od 79 změna?


Offline
410
30 kvě 2011 22:12
letmech & Viko

Sypu si popel na hlavu, vůbec jsem si neuvědomil/nepodíval se, že ty původně pardubické vozy ty výstrahy vůbec neměli a souhlasím, zní to všechno rozumně, zapíši to tedy.

Ten táborský vůz jsem viděl, stejně jako jsem si všiml těch tří poziček, skutečně se to zdá být dílo stejné dílny a úprava pro Rusko.


Offline
410
30 kvě 2011 22:12
h8crew píše:
Bova 3K3 1107
https://seznam-autobusu.cz/vuz/38231

v současnosti je ve službách dopravce Lukáš Podrázký, Vlašim https://seznam-autobusu.cz/dopravce/lukas-podrazky-vlasim


Skvělé, díky za doplnění! Upozorním kolegu ze Sokolova, ať kartu aktualizuje.

PS před časem jsem posílal nějaké soukromé zprávy, část asi mezitím nebude aktuální, ale určitě se za tu dobu našlo něco jiného k probírání.


Offline
111
01 črc 2016 11:20
fedos píše:
proč ty by někdo odstraňoval? Čemu by tam vadily, když už by tam byly a u všech vozů?

Všetky tri vozy podľa fotiek dožili s troma svetielkami na čele, čo bol znak kompletných GO pre ruských odoberateľov v 90. rokoch. Zdá sa mi celkom reálne, že ak sa opravovalo iks autobusov v rovnakom rozsahu, tak im nenechávali atypické pražské úpravy. Podľa zachovaného pôvodného vzhľadu interiéru to asi nebude Suraki, ale skôr ASKO Košice - a im zostávali v rokoch 94-96 nevyplatené opravené autobusy, ktoré potom predávali domácim dopravcom ako GO výmenným spôsobom.


Offline
6
28 dub 2024 14:04
fedos píše:
Ohledně těch trutnovských vozů, je to zajímavá teorie a dovedl bych si ji představit, ale zaráží mě a zatím od tak zásadní úpravy odrazuje to, že když se na ty vozy dívám, nevidím žádný z pro Prahu charakteristických znaků ať už jde o anténu vysílačky, která obvykle u odprodaných vozů zůstávala, ale dobře ta by mohla být odstraněna, tak především žádných z těch vozů neměl podle fotek výstrahy na dveřmi a proč ty by někdo odstraňoval? Čemu by tam vadily, když už by tam byly a u všech vozů?

Jen u dvou z těch tří. Já se obávám, že ty "pražské výstrahy" nikdo neodstraňoval, protože je v Praze na sérii 20ti ex Pardubických vozů nenamontovali = na 725/87 a 735/87 tak s velkou pravděpodobností nikdy nebyly. Fotek ex DPmP vozů u DPP je málo, ještě méně "zprava", ale tři vozy (jiná ev.č.) jsou v Praze vyfocené ze strany dveří a výstrahy nemají.

U 645/87 neznáme původního provozovatele. Z cca 120 kusové série 280.08 z roku 87 známe zatím v.č. u 65 vozů.

Ohledně antény... Tyto vozy před Trutnovem nejspíš prošli nějakou větší opravou typu SO/GO. A to tam, kde to samé dělali i na TA-83-45 = stejný nátěr, a tři přidané pozičky nad čelním sklem. Takže mohla být klidně odstraněna v rámci této akce.

Každopádně chápu, 100% jistota to není, jen hodně nepřímých ukazatelů. Nicméně, ty tři vozy tak jak jsou zapsány, jsou zapsány s údaji které si odporují a u dvou kolidují s jinými vozy. Uvidíme, třeba se to ještě časem vytříbí.


Offline
359
20 čer 2008 14:08
Bova 3K3 1107
https://seznam-autobusu.cz/vuz/38231

v současnosti je ve službách dopravce Lukáš Podrázký, Vlašim https://seznam-autobusu.cz/dopravce/lukas-podrazky-vlasim


Offline
410
30 kvě 2011 22:12
Ohledně těch trutnovských vozů, je to zajímavá teorie a dovedl bych si ji představit, ale zaráží mě a zatím od tak zásadní úpravy odrazuje to, že když se na ty vozy dívám, nevidím žádný z pro Prahu charakteristických znaků ať už jde o anténu vysílačky, která obvykle u odprodaných vozů zůstávala, ale dobře ta by mohla být odstraněna, tak především žádných z těch vozů neměl podle fotek výstrahy na dveřmi a proč ty by někdo odstraňoval? Čemu by tam vadily, když už by tam byly a u všech vozů?


Offline
6
04 kvě 2024 11:46
https://seznam-autobusu.cz/vuz/19073
na voze byla ukončena CVR ČEZ


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
https://seznam-autobusu.cz/vuz/85628
Je na webu dopravce Hlávky z České Kamenice. Patří mu, nebo jen spolupracují?


Offline
421
20 bře 2013 21:06
letmech a Viko: moc děkujeme. Právě jsem dokončil zápis všech zjištených Ikarusů 553, 543, Chavdarů i Neretev a vrhl se na vaše postřehy k článkovým vozům.

Zprocesováno je všechno vyjma Trutnova, ten udělá fedos a možná k tomu ještě bude mít dotaz.

Citace:
Ještě návrh do "pléna", zda (i po předchozí diskusi) postupně všechny .08 vyrobené v roce 1988 a dále, nepřeznačit z 280.08 na 280.08A. Na E-D tak už většina takových vozů vedena je a další se v těchto dnech přepisují na "A".


Výhledově to určitě není problém a uděláme to.

Citace:
A druhá věc k 280.10/280.02. Kdy se některé vozy z prvních let dodávek (74-80) uvádí, jako 280.02... Na S-A a v jiných zdrojích tak nějaké vozy byly vedeny už v minulosti. Víc to před lety používal na FB ve svých příspěvcích Dan Greš, nicméně, po dotazu, k tomu neměl nějaké jednoznačné vysvětlení kde se .02 vzalo a co je správně. Takže pokud nikdo netuší nic bližšího, byl bych nejspíš pro variantu, uvést u všech 280.02 na S-A u ČSSR provozovatelů typ 280.10 a do poznámky něco ve smyslu: "některé zdroje uvádějí typ 280.02" Aby se ta informace úplně neztratila, ale zároveň v tom typu byla jednotnost.


Teď koukám, že u nějakých vozů už takovou poznámku o 280.10 i máme. Není problém to prohodit, klidně k tomu ještě diskutujte, já jsem se k tomu ještě poptal jinde a uvidím, co se dozvím.


Offline
6
04 kvě 2024 11:46
Informuji, že tento vůz: https://seznam-autobusu.cz/vuz/120330
je již provozní


Offline
2804
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Viko píše:
P. Haluza: Majú, keďže sa každý rok išlo od 1, najprv sa k tým štvormiestnym treba dopracovať - a to na úplnom začiatku roka nestíhali ani v Ikaruse ;-)


Aha, tak to je zajímavý systém. Mě zmátlo, že všechny ostatní v té tabulce jsou od 2000 výše.
A tím pádem značení 123/84, jak je u některých vozů na seznamu, odpovídá výrobnímu číslu 123 v roce 1984. Pak by to chtělo sjednotit. :)


Offline
111
01 črc 2016 11:20
P. Haluza: Majú, keďže sa každý rok išlo od 1, najprv sa k tým štvormiestnym treba dopracovať - a to na úplnom začiatku roka nestíhali ani v Ikaruse ;-)

letmech píše:
https://seznam-autobusu.cz/seznam?manufacturedMin=1990&manufacturedMax=1990&evn=&order=manufactured-serialNumber&typeOrMainTypeLikeArray%5B0%5D=280.08&typeOrMainTypeLikeArray%5B1%5D=280.08A
Všechny tyto vozy mají rok výroby 1990. Správně je 1989. dodány/zařazovány v roce 90.

Len doplním - na Slovensku sa dátumy registrácie tejto várky pohybujú medzi 9. a 31.1.1990. Jediné (známe) dodávky s rokom výroby 90 sú dva kusy pre Istrochem.


Offline
2804
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já přidám taky jeden podnět:
https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakc ... s&ntyp=280

Opravdu mají ty poslední čtyři trojmístné výrobní číslo? Nepatří tam před to spíš ještě dvojka, tj. 2xxx?


Offline
6
28 dub 2024 14:04
Jak jsem slíbil, první várka Ikarusů 280 s nesrovnalostmi:
___________________________________________________
ČSAD/DP Karlovy Vary - 2x 280.08:
KVA-29-32 a KVA-29-33 vozy mají uvedena VČ 1703 a 1638.
1703 je i na E-D a tam má správné VČ, který odpovídá roku výroby, tedy 703/87, druhy vůz tedy bude správně 638/87. jedničky na začátku jsou navíc:

1703 -> 703 https://seznam-autobusu.cz/vuz/8353
1638 -> 638 https://seznam-autobusu.cz/vuz/8354
___________________________________________________
ČSAD Trutnov/OSNADO: Na S-A jsou 3x 280.08:
Dva jsou na S-A duplicitně. SPZ odpovídají datu zařazení, ale vozy fyzicky dle fotografií odpovídají letům 85-87. U všech je uvedeno VČ a to vždy končící 87, akorát chybí lomítko. U vozů jsou ale psány výroba/dodání 88-90.
Zřejmě došlo k náhradě původních vozidel za jiná na jeden TP. Když dáme před 87 lomítko, máme 725, 735 a 645:
- 725 a 735 už ovšem existují, jsou to vozy původně DP Pardubice, později DP Praha. Mezi vyřazením v Praze a vývozem, je u nich "mezera" a tu zřejmě vyplňuje právě jejich služba v Trutnově.
- "původní" 645 dosud známá není, každopádně se také neshodují "VČ/SPZ/výroba/dodání". Nejspíš jde také opět o vozy dva.

72587 https://seznam-autobusu.cz/vuz/24873
-> přetažení historie 97-03, foto a SPZ TR-88-72 (II. použití) do 725/87
-> tento vůz ponechat jako TR-88-72 (I. použití), bez VČ, vyr. 89, zař. 8/89, vyř. 97 a záznam končí.
73587 https://seznam-autobusu.cz/vuz/24869
-> přetažení historie 97-03, foto a SPZ TR-90-38 (II. použití) do 735/87 a
-> tento vůz ponechat jako TR-90-38 (I. použití), bez VČ, vyr. 89, zař. 1/90, vyř. 97 a záznam končí.
64587 https://seznam-autobusu.cz/vuz/24866
-> rozdělení na dva vozy:
1. od 97 dále, SPZ TU-84-95 (II. použití), VČ 645, vyr. 87, zař. 87. První provozovatel a ostatní data před 1997 neznámá.
2. TU-84-95 (I. použití) ČSAD Trutnov, bez VČ, vyr. 88 zař. 8/88, vyř. 97 a záznam končí.

725/87 https://seznam-autobusu.cz/vuz/36142 sem část záznamu z 72587
735/87 https://seznam-autobusu.cz/vuz/36133 sem část záznamu z 73587
___________________________________________________
ČSAD Praha:
PH-52-33 - bude se asi jednat o záznam založený na 280.08 z článku ve Světě Motorů z roku 74, foto hůře čitelné. Vzhledem k tomu, že Vršovice v 74 Ikarusy nedostali, tak je to vůz ČSAD Praha-Klíčov. Známe jeho "bratra" PH 58-29 (foto z florence v knize ISBN: 978-80-271-3625-4). Tedy:

https://seznam-autobusu.cz/vuz/97671 -> ČSAD Praha-Klíčov, SPZ: PH 58-33
https://seznam-autobusu.cz/vuz/117897 -> vyr. 74, zař. 74

PHA-05-12 https://seznam-autobusu.cz/vuz/97663
- U vozu jako provozovatel Vršovice. Vůz zadán zřejmě na základě fotogalerie na flickru. Vršovice na Florenc s příměstem nezajížděli, max nějaká dálková linka, Ikarus na ní je krajně pravděpodobný, takže vůz bude ČSAD Praha-Klíčov.
___________________________________________________
Nedostatky v typech:
1)
https://seznam-autobusu.cz/vuz/97512 vyr. 89, typ 280.08A, ostatní zůstává.

2) 2x typ 280.09 - Typ pro Peru... Co jsem se dopátral, tam šla jedna dodávka v roce 1974. Jak .09 vypadal jsem nenašel, poté už se nejspíš nevyráběl. Každopádně zde se bude jednat s velkou pravděpodobností o nějaký překlep "8<->9", ať už v oficiálních datech, nebo při zpracovávání do statistik, typ by měl být 280.08:
https://seznam-autobusu.cz/vuz/11217 (na jedné fotografii to vypadá na SPZ UL-60-89...)
https://seznam-autobusu.cz/vuz/11218
___________________________________________________
Roky výroby:
https://seznam-autobusu.cz/vuz/39216
Ikarusy s rokem výroby 75 se do ČSSR nedodávaly -> pro vozy kde je uváděno 1975 bude platit:
280.08 - vyr. 74, zař. 74 (dodávány v 2-3/1974)
280.10 - vyr. 74, zař. 74-75 (vyrobeny v 4q 1974 a dodávány na konci 74 a začátku 75)

https://seznam-autobusu.cz/seznam?seria ... %5D=280.10
11x 280.10 série VČ 500-610, u vozů je uveden 1987, a k nim jeden vůz bez VČ odpovídající jinými parametry (ostatní vozy z roku 1987 bez VČ zkontrolovány a u nich rok výroby 87 sedí):
https://seznam-autobusu.cz/vuz/117265
-> všech 12 vozů vyr. 88

https://seznam-autobusu.cz/seznam?manuf ... 5D=280.08A
Všechny tyto vozy mají rok výroby 1990. Správně je 1989. dodány/zařazovány v roce 90. Vše typ 280.08A
___________________________________________________
Ještě návrh do "pléna", zda (i po předchozí diskusi) postupně všechny .08 vyrobené v roce 1988 a dále, nepřeznačit z 280.08 na 280.08A. Na E-D tak už většina takových vozů vedena je a další se v těchto dnech přepisují na "A".

A druhá věc k 280.10/280.02. Kdy se některé vozy z prvních let dodávek (74-80) uvádí, jako 280.02... Na S-A a v jiných zdrojích tak nějaké vozy byly vedeny už v minulosti. Víc to před lety používal na FB ve svých příspěvcích Dan Greš, nicméně, po dotazu, k tomu neměl nějaké jednoznačné vysvětlení kde se .02 vzalo a co je správně. Takže pokud nikdo netuší nic bližšího, byl bych nejspíš pro variantu, uvést u všech 280.02 na S-A u ČSSR provozovatelů typ 280.10 a do poznámky něco ve smyslu: "některé zdroje uvádějí typ 280.02" Aby se ta informace úplně neztratila, ale zároveň v tom typu byla jednotnost.
___________________________________________________
Jak už jsem psal, je několik vozů s VČ mimo intervaly, nebo dva vozy jednoho typu a roku výroby se stejným VČ. Většinou v tom je vidět, taková ta "překlepová" klasika, kdy zřejmě došlo k záměnám čísel 3/6/8/9 atd. Tak ty zase příště.


Offline
6
04 kvě 2024 11:46
Informuji, že vůz SOR BN12 evidenčního čísla 4538 DPP je již ve stavu provozní, nikoliv ve stavu v dílnách.


Offline
6
04 kvě 2024 11:46
Informuji, že vozy SOR NB 18 DPP evidenčních čísel 6629 a 6642 jsou definitivně odstaveny (6629 k 4/2024 a 6642 k 3/2024).
Vůz evidenčního čísla 6788 již není v dílnách, ale ve stavu provozní.


Offline
111
01 črc 2016 11:20
Nepatrila Neretva TR 71-17 pod třebíčske obuvnícke závody - https://trebicsky.denik.cz/galerie/bopo-trebic-na-cestach.html?photo=5&back=3773849402-1794-40 ?


Offline
6
28 dub 2024 14:04
Viko píše:
Tak ja neviem, 3580/89 fotený ako dvojdverák, 3583 a 3592 detto, 3594 bez fotky ale so záznamom ako .10, 3600, 3607 a 3613 foto... Nenastala chyba?

Ano, opravdu jsem si to ve spěchu špatně porovnal. I tyto tři vozy jsou .10, omlouvam se za mystifikaci

K DPB - tak to je dobré nadělení. Tak snad se to podaří dát dohromady.

Fedos: Děkuji za super přijetí.
Vše už víceméně zodpověděl Viko.
- v.č. každý rok od 1.
- 280.08A by měli být všechny vozy .08 rok 88 a dále (stejně jako na E-D).

O víkendu začnu postupně zasílat 280ky, u nichž vidím na S-A nějaké nesrovnalosti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9544 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 382  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 kvě 2024 02:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]