Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 253 z 265    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 265  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1131 vím, db s ní už jel. V evidenci to opravím. Výzbroje budou popsány v textových popisech typů, tak do půl roku. :) 1637+1638 jsou na GO?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Nebylo by možné do evidence přidat kvůli rozepřím co má které vozidlo za výzbroj tento údaj někam? Na stránce:
http://ostravsketramvaje.webz.cz/vozidla.html
je kompletní přehled i s výzbrojí tak jestli by nešlo něco takového i tady...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
To je fakt škoda.Původně se mluvilo na k-repu, že to BUSE ta 1131 dostane a ono nic :-x Aspoň 1637+1638 po opravě budou s BUSE.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ds píše:
1131 je opravdu opravená, jen jsem zklamán tím, že kromě toho že jí zůstala původní výzbroj, dokonce nedostala ani Buse. Tohle šetření už mi přijde trochu extrémní.

ano ano, ani tlačítka na dveře (POD), to bych i přežil, ale minimálně vnější BUSE dostat měla. Cituji z mejlu od jednoho známého :

"1131-je velká škoda, že když už proběhla generální oprava (bez modernizace) nedostal tento vůz
elektronické transparenty a dveře na tlačítka. Rozhodně by to zlepšilo informovanost cestujících... . Jízdní vlastnosti vozu jsou velmi dobré.
Podvozky jsou nové a je to poznat na tiché a plynulé jízdě."

Toť vše.

Omlouvám se za šíření dezinformací ohledně 1095 (bohužel nevím, kam jsem to psal), je stále v Pisárkách, akorát na jiném místě. Neví někdo, jestli vůbec půjde do muzea?


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
1131 je opravdu opravená, jen jsem zklamán tím, že kromě toho že jí zůstala původní výzbroj, dokonce nedostala ani Buse. Tohle šetření už mi přijde trochu extrémní.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kami píše:
V evidenci je uvedená tramvaj 1131 jako vyřazená. Včera jsem s ní jel na t-11. Má bílý nátěr, a prošla důkladnou opravou.

To se mi nezdá, že by ten vrak opravili, ale na druhou stranu by to bylo cool. A tramvaje neni t ale d jako elektricka draha, tusim. t je trolejbus.


V evidenci je uvedená tramvaj 1131 jako vyřazená. Včera jsem s ní jel na t-11. Má bílý nátěr, a prošla důkladnou opravou.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Nevím jestli je na to v evidenci místo ale poslední citibusy 7621-23 už nemají tak jako předchozí vozy vyhřívané sklo u prvních dveří(levé křídlo při pohledu zevnitř). Nově je toto křídlo dvojitě zaskleno a byly k němu u nosné tyče těchto dveří do stěny udělány tři průduchy kterýmy je možno sklo zahřát teplým vzduchem. Toť vše. Izzy!


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Dneska jezdí na d-11 1093. Má nějakou novou reklamu, zelená grafika na bílém podkladu, nestacil jsem ale zachytit co to bylo.


Vím, vím, za pár minut to bude v evidenci.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska jezdí na d-11 1093. Má nějakou novou reklamu, zelená grafika na bílém podkladu, nestacil jsem ale zachytit co to bylo.


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
karoserie + podvozky, + zbytky vyzbroje. V podstate co slo pouzit na ostatni vozy a bylo potreba je pryc.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS píše:
Vyrazena nejni. Pouze nepojizdna a nekompletni .Zhruba jako predtim vozy 1735 a 1659+1660


Jestli semůžu zeptat co na ní zůstalo? Má vůbec ještě svoje podvozky?


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Vyrazena nejni. Pouze nepojizdna a nekompletni .Zhruba jako predtim vozy 1735 a 1659+1660


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Opravdu je RT6N ev. č. 1804 vyřazena? Jestli by šli na reko podvozky a dostala by novou el. výzbroj tak by se snad ještě dala zachránit..vím že z ní teď nezbývá nic než kastla.. :-?


ad 7324: sice nevím, kolikastupňovou převodovku má tenhle bus, ale třeba ŠM11 měly taky dvoukvalt. Už si to bohužel přesně nepamatuju (ze školy vždycky zapomenu ty nejdůležitější věci jako např. princip automatické převodovky v autobusu ](*,) ), ale ty dva stupně jsou snad jenom mechanické, pak je tam ještě hydroměnič, který té převodovce dává další rozsah. Kdyby to někoho zajímalo, tak tady je popis převodovky v 810 - http://www.zobela.fscr.cz/Motor810/810_hprevod.html (je skoro stejná jako v ŠM11).

ad Favorit 68622: no, podle Verushy tam jedno číslo navíc nalepil nějaký srandista, ale zajímalo by mě které - 6862 to asi nebude...


Offline
Uživatelský avatar

3342
13 lis 2004 11:58
pd píše:
Tedy, to vládní vozidlo je fakt značky Balkancar? Služební vozy zítra aktualizuju, ostatní přenechám Fiximu, až se vrátí.. A ten Favorit má opravdu pětimístné číslo?


Jo, má, taky jsem čuměl a pro jistotu ještě jednou kontroloval, ale má :shock:


No tak jsem se asi přeslechl. Totiž když jsem tím jel, tak to řadí dvakrát, takže jsem měl za to, že je to teda tříkvalt, tím spíš, že dva kvalty na rozmach rychlostí 0 - dejmetomu 65 km/h jsou dost málo, ne???? Nemohl by to někdo říct na 100 procent? Mě se to ňáko nezdá.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Verusha píše:
U vozu 7324 bych doplnil poznámku, že vůz je (snad ještě) vybaven automatickou třístupňovou převodovkou Praga. Myslím že je to tento vůz, ty čísílka se mi nějak matou. Každopádně je to ceduláč a nějakej bastl prototyp či co snad. Co mě rozesmálo, že v evidenci je dokonce i aku vozík 5304 :-D koukám že se nezapomíná opravdu na nic. K tomu bych doplnil, když už teda, že se jedná o pokrokový výrobek firmy Balkancar a že vozík je v provozu jako - tahač hadry pro vytírání podlahy - valník pro přepravu drobného rozličného tovaru - dopravní prostředek pro 2 sedící a 2 na korbě ležící osoby - vládní vozidlo vozovny Komín :-D


7324 má automatickou dvoustupňovou převadovku Praga.
Jo jinak už je funkční akorát přes tu klávesnicu co je na boku.Takže řidiči na to serou dají tam dvojku a jedou.Říkal mě to známej co jezdí za Slatinu :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Co jsem tak pochopil, tak evidenční číslo má pomalu každej odpadkovej koš. Nicméně dnes jsem zjistil k tomu Balkancaru to, že je to rok výroby 1997. Tak to jen tak pro přesnost :-D :-D :-D :-D


Evidenční čísla mají i elektrokrabice na zastávkách u vyhýbek... např. Viadukt, Česká


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
U vozu 7324 bych doplnil poznámku, že vůz je (snad ještě) vybaven automatickou třístupňovou převodovkou Praga. Myslím že je to tento vůz, ty čísílka se mi nějak matou. Každopádně je to ceduláč a nějakej bastl prototyp či co snad. Co mě rozesmálo, že v evidenci je dokonce i aku vozík 5304 :-D koukám že se nezapomíná opravdu na nic. K tomu bych doplnil, když už teda, že se jedná o pokrokový výrobek firmy Balkancar a že vozík je v provozu jako - tahač hadry pro vytírání podlahy - valník pro přepravu drobného rozličného tovaru - dopravní prostředek pro 2 sedící a 2 na korbě ležící osoby - vládní vozidlo vozovny Komín :-D


7324 je B731 takže má samozřejmě automat...


Tedy, to vládní vozidlo je fakt značky Balkancar? Služební vozy zítra aktualizuju, ostatní přenechám Fiximu, až se vrátí.. A ten Favorit má opravdu pětimístné číslo?


V evidenci služebních vozidel chybí traktor Zetor (nového typu, kabinový)evidenčního čísla 5302, který se pohybuje prakticky výhradně v areálu vozovny Komín a slouží jako tahač pro vozy neschopné jízdy vlastní silou. Traktor má k tomuto speciální sklopnou oj. V zimě se používá (s radlicí) ke shrnování sněhu v areálu vozovny.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
tak ještě ty nový busy B961E -> ev. č. 2381 má SPZ 3B2 5707, takže ty ostatní budou mít asi potom a předtím... Tak do evidence... :wink:


Co jsem tak pochopil, tak evidenční číslo má pomalu každej odpadkovej koš. Nicméně dnes jsem zjistil k tomu Balkancaru to, že je to rok výroby 1997. Tak to jen tak pro přesnost :-D :-D :-D :-D


Verusha píše:
U vozu 7324 bych doplnil poznámku, že vůz je (snad ještě) vybaven automatickou třístupňovou převodovkou Praga. Myslím že je to tento vůz, ty čísílka se mi nějak matou. Každopádně je to ceduláč a nějakej bastl prototyp či co snad. Co mě rozesmálo, že v evidenci je dokonce i aku vozík 5304 :-D koukám že se nezapomíná opravdu na nic. K tomu bych doplnil, když už teda, že se jedná o pokrokový výrobek firmy Balkancar a že vozík je v provozu jako - tahač hadry pro vytírání podlahy - valník pro přepravu drobného rozličného tovaru - dopravní prostředek pro 2 sedící a 2 na korbě ležící osoby - vládní vozidlo vozovny Komín :-D

A vozík s kýblem evidenční číslo nemá? :-D :lol: :-P


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6607 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 265  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 črc 2024 21:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]