Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 234 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
V Mostě taky, ale tam v T3. V OVě jsou takto sedačky taky.
http://mhdcr.biz/tram/most/232-interier.jpg


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1033 a 1130 uz jsou v provozu.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Abych upřesnil ty sedadla v T6 : 1+1 má pouze 80 vozů první série 8601-8680, dodaná do vozovny Motol. 70 vozů druhé a třetí série 8681-8750, dodaná do vozoven Motol a Žižkov má v souladu s novými standardy obsazenosti 2+1. Na rozdíl od brněnských K2 a K3 jsou dvojsedadla logičtěji na straně u dveří, čímž tolik netrpí obsaditelnost vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Jo, dík za opravu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ives píše:
Eda píše:
zajimalo by me jeste srovnani s treba prazskejmas sedadlama(T3R.P)...
Tak sem včera jel pár pražskejma šalinama, přičemž sem se díval i na ty sedadla, takže na T6 maj sedačky od firmy Arianne, celkem pohodlné, novější typy mají dokonce jakousi opěrku, která spojuje to sedátko s opěrátkem. Narozdíl od Brna jsou uspořádány 2+1. V reko T3 jsou taky arianny, akorát uspořádány 1+1. Starý T3, o těch sem už psal.

Ty sedadla jsou od firmy Fainsa, Arianne je model. V T6 v praze jsou uspořádání i 1+1.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Eda píše:
zajimalo by me jeste srovnani s treba prazskejmas sedadlama(T3R.P)...
Tak sem včera jel pár pražskejma šalinama, přičemž sem se díval i na ty sedadla, takže na T6 maj sedačky od firmy Arianne, celkem pohodlné, novější typy mají dokonce jakousi opěrku, která spojuje to sedátko s opěrátkem. Narozdíl od Brna jsou uspořádány 2+1. V reko T3 jsou taky arianny, akorát uspořádány 1+1. Starý T3, o těch sem už psal.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Eda píše:
Fixi píše:
No, v troli a busech bych sedadla nechal stará, sice tomvypadá moderně, ale pohodlná jsou. V tramech ne...ale klidně bych akceptoval sedadla ala T3RF místo Nov...ale 600 i 320 jsou super. A zajímavé by byly Vogelsitze PINO.


jojojo, ty v T3RF jsou uplne brutalni....ja si vzdycky kdyz tam sedim pripadam fakt jak v tom Rusku...ale jsou pohodlne...


Po dlohé době sem je viděl v Pondělí na d-9.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Fixi píše:
No, v troli a busech bych sedadla nechal stará, sice tomvypadá moderně, ale pohodlná jsou. V tramech ne...ale klidně bych akceptoval sedadla ala T3RF místo Nov...ale 600 i 320 jsou super. A zajímavé by byly Vogelsitze PINO.


jojojo, ty v T3RF jsou uplne brutalni....ja si vzdycky kdyz tam sedim pripadam fakt jak v tom Rusku...ale jsou pohodlne...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No, v troli a busech bych sedadla nechal stará, sice tomvypadá moderně, ale pohodlná jsou. V tramech ne...ale klidně bych akceptoval sedadla ala T3RF místo Nov...ale 600 i 320 jsou super. A zajímavé by byly Vogelsitze PINO.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Honza píše:
Já jsem zastánce nových sedadel, ale fakt nechápu výměny u trajfů ](*,) Ty původní jsou lépe udržovatelné a myslím si že i pohodlnější něž ty staré co jsou v šalinách.


tj, a rekl bych ze mozna jsou aj hygienictejsi, v KT8 to same... radsi bych menit ty v salinach.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
no, ony ty úplně nejstraší sedadla (319x) sou dobrý, ale ty polonový - např. 3217 a další (bez BUSE, jenom GO nebo co to je) ty sou hrozně nepohodlný, protože sou tvrdý... osobně mám nejradši ty v T3R a K2R..


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Já jsem zastánce nových sedadel, ale fakt nechápu výměny u trajfů ](*,) Ty původní jsou lépe udržovatelné a myslím si že i pohodlnější něž ty staré co jsou v šalinách.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Eda píše:
zajimalo by me jeste srovnani s treba prazskejmas sedadlama(T3R.P)...
Srovnání nevím, každopádně jet v nerekonstruované T3, což je v Praze celkem jistota (pokud ovšem nejedete na Barrandov) je celkem fakt zážitek. Sedadla úplně holá bez ani jednoho potahu, člověk pak po nich klouže, div z nich nespadne.. :-D :-D


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Nejlepší jsou podle mě Nova 320 (T3R, K2R). Do toho se člověk pěkně zaboří, je to pohodlný, prostě nej... na druhou stranu, když člověk ví, jak to vypadá, kdo na to sedá (a co vše to je schopno nasáknout...), tak bych nejradši dřevěný sedačky, nebo stání. Ikdyž by možná stačilo, kdyby ty polstr. sedáky nedávaly na obyč. sedadla...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
zajimalo by me jeste srovnani s treba prazskejmas sedadlama(T3R.P)...


Na cenu jsem se kdysi ptal přímo u Kahovců, bylo to kolem 3500,- / ks. Jinak ceny pro podniky (a státní či městské obzvlášť) jsou proti lidovým spíše vyšší - co byste si vy nekoupili, za to podnikoví ekonomové zaplatí bez mrknutí oka.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil píše:
PvvS píše:
U sedaderl podstatne pritlac

Kolik? Odvozoval jsem to od ceny kancelářských židlý, když průměrná židle stojí okolo 1000kč, tak jsem si říkal, že horší sedadlo bude mít o něco málo nižší cenu...

Na to zapomeň. Sedadlo musí splňovat podstatně jiné požadavky z hlediska životnosti a bezpečnosti, navíc je to pořád výroba "na míru", na rozdíl od levných supermarketových židlí vyráběných v číně po velikých sériích. Něco taky stojí licence - sedadla CIEB Nova 600 jsou licenčně vyráběná německá Vogelsitze. Můj odhad ceny je několik tisíc Kč za kus.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Kdyby do T3R.PV dali Novy 600 a ALTRO, budu spokojen. Ale BS170 rozhodně neodmítnu...když je ve vleku a v R.EV ne...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
No, do nových pohonů bych asi taky investoval, to mě zase není jasný, proč na to v ostatních městech (kromě Prahy) kašlou... Přece jen je to bezpečnější v tom, že je téměř vyloučena jízda s nedovřenými dveřmi, ochrana proti sevření a možnost nastavení rychlosti zavírání, délky signalizace atd.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kdyz uz se tak o tom bavime tak teda sedadla jsou podle me nejdulezitejsi....pak ALTRO...dvere na tech celkem nesejde, to uz bych se radsi dival na pohony...a oblozeni, to uz je mi celkem fuk...

samozrejme ze sem potlacil svoje sotousske touhy protoze jinak bych to menil vsechno...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
U sedaderl podstatne pritlac

Kolik? Odvozoval jsem to od ceny kancelářských židlý, když průměrná židle stojí okolo 1000kč, tak jsem si říkal, že horší sedadlo bude mít o něco málo nižší cenu...


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
U sedaderl podstatne pritlac


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
manil píše:
Já osobně bych asi upřednostňoval nová sedadla, jsme jediné město, kde při modernizacích nechávají starý sedadla.

S tím plný souhlas.. o kolik dražší může být interiér T3EV oproti PV? Rozdíl mezi takovou 1562 a 1558 je v interiéru bohužel propastný. Ještě bych si u těch sedadel povzdechl, že není 2+1, ale chápu že u nás se spoléhá na to, že dobytčáky současné cestující odvezou, další do MHD nepřitáhnou, nebude třeba posilovat spoje a místo nákupu nových vozidel půjde postavit nové obchvaty a tunely... Jen si uvědomme, že taková dopravní politika je zničující a právě u těchto zdánlivých detailů začíná.

No, řekl bych, že ten rozdíl je docela vysoký, zkusme počítat
metr čtvereční Altra stojí 650kč
jedno sedadlo Nova 600 včetně ukotvení může stát kolem 700-1000, těžko říct
obložení bude asi taky drahé, ale na druhou stranu je to zbytečné
potom jsou tam rozdíly jako kabina, uložení dveřních pohonů..., které se dají taky oželet...
no, rozdíl ceny odhaduju zhruba na 100 000-150 000kč


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil píše:
Já osobně bych asi upřednostňoval nová sedadla, jsme jediné město, kde při modernizacích nechávají starý sedadla.

S tím plný souhlas.. o kolik dražší může být interiér T3EV oproti PV? Rozdíl mezi takovou 1562 a 1558 je v interiéru bohužel propastný. Ještě bych si u těch sedadel povzdechl, že není 2+1, ale chápu že u nás se spoléhá na to, že dobytčáky současné cestující odvezou, další do MHD nepřitáhnou, nebude třeba posilovat spoje a místo nákupu nových vozidel půjde postavit nové obchvaty a tunely... Jen si uvědomme, že taková dopravní politika je zničující a právě u těchto zdánlivých detailů začíná.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Musíte taky přihlédnout na finanční prostředky. To, že se teďka náhodou objevilo ALTRO v 1603+1561 je podle mě jen "nárazová" situace. Asi koupili roli ALTRA a teďka ho budou lepit, než se zase nevypotřebuje a pak budou opět pokračovat obyčejné modernizase. Plastové dveře jsou sice super, ale taky na to nejsou peníze...
Já osobně bych asi upřednostňoval nová sedadla, jsme jediné město, kde při modernizacích nechávají starý sedadla.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6639 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 20:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]