Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 232 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Po VP jezdily kachny s odkrytovanymi a slozenymi sprahly docela dost casto...preci jen na zkusebkach to dost casto zdecha...


U 3272 možno deaktivovat šedou barvu - vůz bude tento týden na 100% zprovozněn - náprava je již téměř složena a čeká na zamontování. Takže to Fixi může vzít útokem najednou, tu evidenci.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
manil píše:
Žádná KTN nikdy s odkrytým spřáhlem nejezdila....
Silná slova... já jsem to už kdysi viděl.. a přinejmenším na zkušebkách to občas zahlídnout lze...


Aktualizace pro evidenci:

pro vetší detailnost navrhuji dopsat k:
3006: stahováky Railtech
3009: stahováky Railtech
3011: počínaje tímto vozem centrální mazání Tribotec
3040: počínaje tímto vozem stahováky Railtech


3022, 3033, 3025 v provozu.
3603 v provozu, odstavena 3604.

Dále navrhuji zavést (tak jako u 14Tr) i u 21/22Tr sekci detaily, kde se můžeme patřičně vyřádit a zajít až do skoro blbostí:
3003: vůz jezdil se zkušební sestavou RISu
3009: 2005 - zkušebně jiný typ topení řidiče
3011: 2005 - sign. dveří z autobusů Karosa
3601: šedá podlaha dle 21Tr, původně karoserie pro předváděcí prototyp 22Tr 600V
3602: původně karoserie pro předváděcí prototyp 22Tr 750V
3268: transparenty Metra krátkodobě zkušebně ovládány přímo palubním počítačem SAVS před dekodér umístěný pod stropem u zadního transparentu

Dále navrhuji úpravu popisu u vozu:
3217: 2005 - asynchronní pomocné pohony Di-Elcom Plzeň, prototyp klimatizace Di-Elcom Plzeň
3268: z výroby lepená podlaha Altro (první Altro v Brně)

časem dodám víc info


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
U KT8D5N je to problem pac 17 sroubu ... Mno v Ove sem byl svedkem jakej byl problem dostat sprahlo u tria ven a to bylo na zvedakach, v provozu uz sem taky videl pripad ze na vysunuti a narovnani sprahla je potreba spoluprace 2-3 ricek/ ridicu


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
a nechybí tam ten kryt kvůli lepší manipulaci při odtahování těch šrotů? není pohodlný ve sněhové břečce sundat kryt, vytáhnout kuplo, nakuplovat, uklidit kryt do vozu, odjet, přijet, odkuplovat, složit spřáhlo, najít kryt (případně si ho vypůjčit z jiného vozu :wink: ), nasadit kryt...nevím jak u aniter, ale sundat kryt u KT8N je téměř nadlidský úkol...a člověk je od toho taky pěkně čistý...
(to ale nevysvětluje proč to chybí jen na jedné anitře)

Žádná KTN nikdy s odkrytým spřáhlem nejezdila. anitry se v provozu nekazí víc než ostatní tramvaje a navíc není problém ten kryt sundat (práce na 2 minuty max.). To že jedna Anitra nejezdí s krytem znamená asi to, že někde při manipulaci ve vozovně nebo ve smyčce si ho urazila o spřáhlo jiného vozu, jinak si jeho zmizení nedovedu představit...
...ale co jsi chtěl tím tvým příspěvkem říct?... tím vytáhnout, nakuplovat, odjet, přijet...... :?: :?:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Verusha píše:
No, odněkud musel upadnout, když ho namontovali na 1751čku :mrgreen:

ty aby si neměl nějakou poznámku :lol:

a nechybí tam ten kryt kvůli lepší manipulaci při odtahování těch šrotů? není pohodlný ve sněhové břečce sundat kryt, vytáhnout kuplo, nakuplovat, uklidit kryt do vozu, odjet, přijet, odkuplovat, složit spřáhlo, najít kryt (případně si ho vypůjčit z jiného vozu :wink: ), nasadit kryt...nevím jak u aniter, ale sundat kryt u KT8N je téměř nadlidský úkol...a člověk je od toho taky pěkně čistý...
(to ale nevysvětluje proč to chybí jen na jedné anitře)


No tak mi náhodou šetříme peníze daňových poplatníků tím, že máme míň součástek než vozů a nejvíce poruchové součástky máme putovní. Zatím se nestalo, že by byla v provozu všechny 21Tr naráz, čehož lze využít ve jménu neustálé kanibalizace z vozu na vůz. Dávno jsou doby, kdy každý vůz měl měnič patřičného výrobního čísla....chvíli se o tom, kde kam který se přesunul, dělaly záznamy, no a teď už je to fakt jedno....


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Veru jen ze to by muselo stat desny penize takovy upravy :wink:


No, odněkud musel upadnout, když ho namontovali na 1751čku :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
1807 nema predni kryt sprahla...snad se nam konecne ty Astry zacinaj rozpadat...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Fixi - vzadu ho nemá, už jsme se tomu bočnímu transparentu s kolegy taky divili, když jsme tuhle T6 potkali na zkušebce - asi to bude po nějaké transparentové nehodě (rozbití skla třeba apod.)


Aha...byla na SP...zřejmě se s tím něco stalo, třeba to zrušili ve vozovně.


Fixi - vzadu ho nemá, už jsme se tomu bočnímu transparentu s kolegy taky divili, když jsme tuhle T6 potkali na zkušebce - asi to bude po nějaké transparentové nehodě (rozbití skla třeba apod.)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Mohli byste prosim někdo zjistit, jestli má 1208 diody i vzadu???


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
No, ony všeobecně 22Tr, když už jednou, tak jedou slušně. Ovšem i tak si povšimněte cukání při EDB, zejména v rozmezí mezi cca. 40 - 10 km/h. Dělá to hlavně 3602 a 3604 a jak kdy i ostatní vozy. Je to dáno softwarem, který neustále vyhodnocuje možnosti rekuperace - a právě případný přechod z brzdění do odporů do rekuperačního brzdění nebo naopak dělá to cukání. No a sedět vzadu na posledních řadách sedadel déle může být pro někoho trochu o nervy - hlavně při tomhle brždění není nouze o zajímavé zvukové efekty "bzzzt knííí bzzz knííí písk bzzz" #-o a ještě líp si tam sednou s walkmanem - to má člověk z hudby úplný prd 8-)


Ano ano, zvuk 3040-3043 a 3601-3608 vzadu je naprosto strašný, a nedá se tam sedět dýl než tak dvě zastávky.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Verusha tomu se rika techno


No, ony všeobecně 22Tr, když už jednou, tak jedou slušně. Ovšem i tak si povšimněte cukání při EDB, zejména v rozmezí mezi cca. 40 - 10 km/h. Dělá to hlavně 3602 a 3604 a jak kdy i ostatní vozy. Je to dáno softwarem, který neustále vyhodnocuje možnosti rekuperace - a právě případný přechod z brzdění do odporů do rekuperačního brzdění nebo naopak dělá to cukání. No a sedět vzadu na posledních řadách sedadel déle může být pro někoho trochu o nervy - hlavně při tomhle brždění není nouze o zajímavé zvukové efekty "bzzzt knííí bzzz knííí písk bzzz" #-o a ještě líp si tam sednou s walkmanem - to má člověk z hudby úplný prd 8-)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
3603 byla na 26. Z pohledu cestujícího jede dobře :)


Dnes zprovozněno 3033 a 3022 a i 3603. 3603 prakticky čekala pouze na desku do regulátoru, ovšem včera průraz tyristoru jízdy zadního pohonu u vozu 3604, takže 3604 opět na delší dobu do ulice nevyjede a deska putovala do 3603.
Ve Slatině odstaveny údajně až čtyři vozy na závady trakčních motorů, problém je v tom že Slatina je vozovna, kde se všechny závady píší jako drobné, no ostatně nefunkční trakční motor je opravdu jen banalita, že. Takže nikdo neví co se jim tam vlastně odstavilo, napsány v odstavených jsou jen 3237 a 3238.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
jeyek píše:
1651 má nějakej bokolep (pás přes celej vůz) na levé straně, ale vykouřilo se mi z hlavy, co to bylo.. dnes na d-1

jj, ten už má ale poměrně dlouho, myslím měsíc. Je to na firmu Legie Guard.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
1651 má nějakej bokolep (pás přes celej vůz) na levé straně, ale vykouřilo se mi z hlavy, co to bylo.. dnes na d-1


Zapomněl jsem - od včéra odstavena 3015 - vadný kardan hnací nápravy - to je na na delší čas, takže + okamžitá kanibalizace měniče


Fixi - no dobře, ale sám víš, že vozy po GO jezdí tak týden a pak se na nich něco vy...pokazí :mrgreen: Většinou na zkušebkách nám ty trolejbusy jezdí bez závad.


Fixi píše:
Anonymní píše:
Ahoj,

k vylepšení evidence (alespoň, pokud se nepletu):

1105 II. růžovou
1131 VP místo GO
1531 (1567 II.), 1562 (1596 II.) šedou

jinak dnes na Štefánikové 1536..


1105 - s tou se uvidí, očekáváme tak trochu VP, je to nový vůz
1131 - oprava byla o hodně větší, než u jiných K2 VP, tak jsem si dovolil tam dát GO.
1596,1567 už jsou vyřazeny, nechť jsou červené.


no, spletl jsem se - 1105 I. , ne II.

k 1596, 1567 -
myslel jsem, že červenou jsou ty sešrotované, ne ty vyřazené. V tom případě by ale bylo lepší začervenit vedle 1596 a 1567 také 1530, 1553, 1554, 1557, 1005, 1068, 1050, 1087, 1089, 1071, 1073 a další babičky, protože ty jsou taky vyřazené a jsou jsou dohromady s těma, co ještě vyjedou (1039, 1659, 1660, 1105 II.) aj.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Anonymní píše:
Ahoj,

k vylepšení evidence (alespoň, pokud se nepletu):

1105 II. růžovou
1131 VP místo GO
1531 (1567 II.), 1562 (1596 II.) šedou

jinak dnes na Štefánikové 1536..


1105 - s tou se uvidí, očekáváme tak trochu VP, je to nový vůz
1131 - oprava byla o hodně větší, než u jiných K2 VP, tak jsem si dovolil tam dát GO.
1596,1567 už jsou vyřazeny, nechť jsou červené.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6639 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 21:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]