Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 230 z 265    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 265  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
a 1729-35 je nemají?

KTN mají stejné podvozky jako ostatní KT8, T6 nebo T3R...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Izzy píše:
manil: to urcite jen u T3T :lol: Co treba 1619? Dale to neni uvedeno u 1704, 1723, 1645/46...jestli maji jeste nejaky vozy kola Bonatrans nevim...zas takovej prehled mit nemuzu...ale mam pocit ze 1627/30 uz Bonatransy nema...jo mela je taky 1087...

a 1729-35 je nemají?


Všechny vozy, co z nich máme transparenty do eMek, nutně nejsou ve šrotě - konkrétně 7410 byla tuším na GO ve Zlineru, kde dostala novější LED-DOT Buse.


Offline
Uživatelský avatar

1437
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
7410 jde do šrotu? Celkem nový vůz, ne?


Tento týden další montáž transparentů Buse do 14TrM:
vůz 3286 Buse z vozu 7366
vůz 3283 Buse z vozu 7410


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manil: to urcite jen u T3T :lol: Co treba 1619? Dale to neni uvedeno u 1704, 1723, 1645/46...jestli maji jeste nejaky vozy kola Bonatrans nevim...zas takovej prehled mit nemuzu...ale mam pocit ze 1627/30 uz Bonatransy nema...jo mela je taky 1087...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
Izzy prosimtě najdi mi kde všude to je...

Jen u T3T


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
verusha píše:
No, postačí klidně XTéčko, prostě musí to být v DOSu, spustí se tam spešl editační prográmek (na DOSový poměry ovšem celkem vychytanej) a přes sériovej port se to píchne do ovladače. Jednu 486tku kvůli tomu stále ve vozovně máme. To je jen jedna z mnoha důaších nevýhod Meter.


Mnoo to sem resil kdysi tim ze sem na pentia daval pridavnou ISA kartu. V nejnovejsich se mi vcelku osvecilo pouzit prevodnik USB-COM, kterej ma vyssi napeti a jede to. Jenom to chce hledat.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Izzy píše:
Fixi nestalo by za to zmenit nazvy u vypruzenych kol misto "Kola Bohumin" na "Odpruzena kola Bonatrans" podle vyrobce...

Izzy prosimtě najdi mi kde všude to je...


No, postačí klidně XTéčko, prostě musí to být v DOSu, spustí se tam spešl editační prográmek (na DOSový poměry ovšem celkem vychytanej) a přes sériovej port se to píchne do ovladače. Jednu 486tku kvůli tomu stále ve vozovně máme. To je jen jedna z mnoha důaších nevýhod Meter.


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
Protože vozy 14TrM mají infosystém firmy Metra Blansko, který umožňuje promítnout jen jeden řádek a je poněkud nekompatibilní se zbytkem systému. A pokud, vím dá se přes něj nahrávat jen na počítačích 486 přes DOS...


Verusha píše:
No, aby toho Fixi neměl na víkendovou aktualizaci evidence málo, tak zítra (pátek) budeme montovat s kolegou do vozu 3282 transparenty Buse, vybrakované z vozu 7364. O dalším postupu "Busifikace" eMek budu informovat, již máme na dílně kromě této sady další 4 kompletní sady pro vozu 3283 - 3286. a během následujícího týdne budou dodány ještě dvě sady pro vozy 3259 a 3260, kde to my v Komíně přednamontujeme a pak se vůz pošle zpět do Husovic na menší VP (nový lak, bedny vpředu zůstanou)


Mam dotaz. Vozy typu 14TrM prece maticovy informacni system maji. Proc se prave do nich dava BUSE?


No, aby toho Fixi neměl na víkendovou aktualizaci evidence málo, tak zítra (pátek) budeme montovat s kolegou do vozu 3282 transparenty Buse, vybrakované z vozu 7364. O dalším postupu "Busifikace" eMek budu informovat, již máme na dílně kromě této sady další 4 kompletní sady pro vozu 3283 - 3286. a během následujícího týdne budou dodány ještě dvě sady pro vozy 3259 a 3260, kde to my v Komíně přednamontujeme a pak se vůz pošle zpět do Husovic na menší VP (nový lak, bedny vpředu zůstanou)


No, vyloučit nelze nikdy nic, že. Ovšem zatím se nám daří držet provoz 21/22Tr v slušných mezích, prakticky jediný nyní dlouhodoběji odstavený vůz je 3604, kde čekáme na opravu budícího zdroje EDB.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
jenze o weekendu jich uz zase polovina bude stat....ze Verusho? :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
jistě stálo, ... ov íkendu to zaeviduju všechno, i ty hrozné troli


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Fixi nestalo by za to zmenit nazvy u vypruzenych kol misto "Kola Bohumin" na "Odpruzena kola Bonatrans" podle vyrobce...


A ze šedé barvy možno vymanit i 3005 - dneska jsem to nějak splácali dohromady. Co to mimojiné znamená? -> že po dlouhé době jsou vyjímečně provozní zase všechny vozy 21Tr (samozřejmě vyjma těch, co jsou v dílnách na SP)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Po VP jezdily kachny s odkrytovanymi a slozenymi sprahly docela dost casto...preci jen na zkusebkach to dost casto zdecha...


U 3272 možno deaktivovat šedou barvu - vůz bude tento týden na 100% zprovozněn - náprava je již téměř složena a čeká na zamontování. Takže to Fixi může vzít útokem najednou, tu evidenci.


Offline
Uživatelský avatar

3342
13 lis 2004 11:58
manil píše:
Žádná KTN nikdy s odkrytým spřáhlem nejezdila....
Silná slova... já jsem to už kdysi viděl.. a přinejmenším na zkušebkách to občas zahlídnout lze...


Aktualizace pro evidenci:

pro vetší detailnost navrhuji dopsat k:
3006: stahováky Railtech
3009: stahováky Railtech
3011: počínaje tímto vozem centrální mazání Tribotec
3040: počínaje tímto vozem stahováky Railtech


3022, 3033, 3025 v provozu.
3603 v provozu, odstavena 3604.

Dále navrhuji zavést (tak jako u 14Tr) i u 21/22Tr sekci detaily, kde se můžeme patřičně vyřádit a zajít až do skoro blbostí:
3003: vůz jezdil se zkušební sestavou RISu
3009: 2005 - zkušebně jiný typ topení řidiče
3011: 2005 - sign. dveří z autobusů Karosa
3601: šedá podlaha dle 21Tr, původně karoserie pro předváděcí prototyp 22Tr 600V
3602: původně karoserie pro předváděcí prototyp 22Tr 750V
3268: transparenty Metra krátkodobě zkušebně ovládány přímo palubním počítačem SAVS před dekodér umístěný pod stropem u zadního transparentu

Dále navrhuji úpravu popisu u vozu:
3217: 2005 - asynchronní pomocné pohony Di-Elcom Plzeň, prototyp klimatizace Di-Elcom Plzeň
3268: z výroby lepená podlaha Altro (první Altro v Brně)

časem dodám víc info


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
U KT8D5N je to problem pac 17 sroubu ... Mno v Ove sem byl svedkem jakej byl problem dostat sprahlo u tria ven a to bylo na zvedakach, v provozu uz sem taky videl pripad ze na vysunuti a narovnani sprahla je potreba spoluprace 2-3 ricek/ ridicu


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
a nechybí tam ten kryt kvůli lepší manipulaci při odtahování těch šrotů? není pohodlný ve sněhové břečce sundat kryt, vytáhnout kuplo, nakuplovat, uklidit kryt do vozu, odjet, přijet, odkuplovat, složit spřáhlo, najít kryt (případně si ho vypůjčit z jiného vozu :wink: ), nasadit kryt...nevím jak u aniter, ale sundat kryt u KT8N je téměř nadlidský úkol...a člověk je od toho taky pěkně čistý...
(to ale nevysvětluje proč to chybí jen na jedné anitře)

Žádná KTN nikdy s odkrytým spřáhlem nejezdila. anitry se v provozu nekazí víc než ostatní tramvaje a navíc není problém ten kryt sundat (práce na 2 minuty max.). To že jedna Anitra nejezdí s krytem znamená asi to, že někde při manipulaci ve vozovně nebo ve smyčce si ho urazila o spřáhlo jiného vozu, jinak si jeho zmizení nedovedu představit...
...ale co jsi chtěl tím tvým příspěvkem říct?... tím vytáhnout, nakuplovat, odjet, přijet...... :?: :?:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Verusha píše:
No, odněkud musel upadnout, když ho namontovali na 1751čku :mrgreen:

ty aby si neměl nějakou poznámku :lol:

a nechybí tam ten kryt kvůli lepší manipulaci při odtahování těch šrotů? není pohodlný ve sněhové břečce sundat kryt, vytáhnout kuplo, nakuplovat, uklidit kryt do vozu, odjet, přijet, odkuplovat, složit spřáhlo, najít kryt (případně si ho vypůjčit z jiného vozu :wink: ), nasadit kryt...nevím jak u aniter, ale sundat kryt u KT8N je téměř nadlidský úkol...a člověk je od toho taky pěkně čistý...
(to ale nevysvětluje proč to chybí jen na jedné anitře)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6607 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 265  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 30 čer 2024 23:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]