Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 185 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Už jsem to i jednou psal, ani slavný vedoucí MDT Kokstein (jistě víte, kdo) neví, že by tento autobus vlastnil http://seznam-autobusu.cz/vuz/638 Není i v Plzni nějaký muzeum dopravní techniky? Jestli se to nespletlo...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Zkusím zjistit více u zdroje, až ho uvidím.


Offline
Uživatelský avatar

357
30 pro 2008 15:29
Podle mě byla odvezena někdy v roce 2008 protože od roku 2009 stála na place už jen BSC 55-87.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak nějak opraveno, snad správně, díky.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
U vozu BSB 45-79 je uveden datum šrotace rok 2003, nicméně já mám ten vůz nafocen v roce 2008 ve službách autoškoly Václav Hývnar. Přidal jsem i dokumentačku http://seznam-autobusu.cz/vuz/606

_________________________________
RH.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nechápu, jak SAD Trnava koupil ty tři kousky.
No nevím, já bych řekl, že nejsou jejich, soudě podle RZ.


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
On psota taky neni zrovna dokonalej. Lepe receno jeho ridici. AN mnou vcelku vyuzivane lince Znojmo-vranov kolikrat ani ridic nevi, jestli zajizdi na hraz nebo ne , sem tam vybiraj za zavazadlo systemem, kterej asi nechapu. Ale nejlepsi bylo, kdyz ridic cekal na zastavce asi 10 minut na to , nez mu synacek donese z domu kastrulek s obedem. Pak si jeste popovidal a vyrazil zpatky na linku. To ze za nim byl vic jak 1/2 abusu plnyho a rozparenyho od slunka je dalsi vec. A jizda v tech prebastlenejch mestakach z prahy je taky chutovka.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Eda:
Problém je prý v tom, že vedení ČASu se chová jak zamindrákovaní kluci, kteří kopou kolem sebe. Městské busy jsou na prodej, jenže ČAS neví, co by za ně ještě chtěl. Nechápu, jak SAD Trnava koupil ty tři kousky.

Ředitel ČASu je prý člen KSČM a a MHD si udrřel tak dlouho, protože KSČM měla v městské radě hodně mandátů. Komunálky v roce 2006 vyhráli komunisti, ale těsně za nimi byla Nezvedova ODS (výsledky), která utvořila většinovou koalici. MHD bylo jedním z ožehavých témat, protože ČAS prý furt plakal, že potřebuje dotace. Díky komunistům měl dost silné páky, ale nakonec skončil.

Někdy v roce 2003 už došla trpělivost úřadům, které přidělovaly licence na regionální linky. Úředníci zjistili, že Psotovi a dalším dopravcům přidělené dotace stačí, jenom ČAS měl furt málo. Tak ty linky přidělili jiným dopravcům. Dopadlo to tak, že ČAS na truc jezdil taky a bez dotací, takže na skoro všech linkách byla doprava zdvojená a busy se navzájem předjížděly. Tato situace trvala rok a půl.

Linku Znojmo - Čížov (dnes 817) obce daly Psotovi už v roce 1997, protože ČAS požadoval vysoké dotace od obcí a nelíbil se jim papalášský přístup ČASu. Už v roce 1995 obce nebyly spokojené. Mašovice s tím zašly až nejdál a dopadlo to tak, že od 1.1. 1996 jezdily busy schválně chaoticky a některé spoje jezdily přes Citonice, protože řidiči byli místní a určitě by tam zastavovali. Mašovicím to tenkrát kompenzoval Psota, který jezdil zdarma, protože neměl licenci. Asi na tři krále Mašovice couvly a zaplatily.
Nicméně obce se domluvily a od 1.1. 1997 daly linku Psotovi. Ten sice nejezdil s nejmodernějšími busy, ale dalo se to. Psota tenkrát dokonce odmítnul dotace, které mu obce na té lince nabízely.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Prodat? Neexistuje, vem si, že jim tam už několik let stojí nevyužité C934...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ten ČAS je taková podivná firma. Normální firma už by:
1) začla jezdit nové komerční linky s vozy, co měli
2) všechny vozy rychle prodala, dokud neztratily úplně všechnu hodnotu. A třeba po tom Aresu by takovej PSOTA podle mne skočil.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Eda píše:
Není to vedle na té fotce jejich Ares?

Je to on. Těžko hádat, zda pro něj teď mají využití. Dříve jezdíval na Brno.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Dobrá, dobrá, uargumentovali jste mne :-D Opraveno.

HOA 54-68 doplněna. 5B1 2190 jak bys met.

ČASy zašeděny. Není to vedle na té fotce jejich Ares?


Offline
888
21 led 2006 12:26
nebude tam zařazen 2000 ??? :-k

odstavit se přece může až po zařazení, ne? :wink: a co by dělal těch 10 let? #-o


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
dodán 10/2000 zařazen 20.10.2010 odstaven 4/2010 :wink:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Proč by ten údaj neměl být správný?


Offline
359
20 čer 2008 14:08
u vozidla "Jiří Zýka, Hrádek 4P5 8254 (B 9.5)" asi nebude správný následující údaj:
1. DSZO dodán 10/2000 zařazen 20.10.2010 odstaven 4/2010

(že by překlep ?)


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Doplnění k ČSAD Hodonín

5B1 2190 výbava IDS, provozovna Hodonín
HOA 54-68 chybý zcela v evidenci.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

3737
08 čer 2005 23:12
No vidíte... a pak se nedivte, že Psota zkouší ve Znojmě kloubák, když tam vlastně kloubáky jezdily i za onoho času...


Offline
Uživatelský avatar

357
30 pro 2008 15:29
Ještě mě napadá k ČASu, možná by chtělo už zašedit ZN 94-71, ZN 80-54 a 4B9 7155, nevypadají moc provozně.


Offline
Uživatelský avatar

357
30 pro 2008 15:29
Psoťácká C 734 3B9 2161 nosí ev. č. 26


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Zdeněk píše:
Mariánské Lázně: vozy 53 - 57 zařazeny 13. 10. 2006, 48 a 50 odstaveny X.2006


Předáno správcovi tohoto dopravce ať si s tím poradí dále, díky.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ev. č. 6232, Citröen Jumper, RZ 7B4 6833, tmavomodrý

Pokud nejsem úplný tele, chybí v evidenci :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Mariánské Lázně: vozy 53 - 57 zařazeny 13. 10. 2006, 48 a 50 odstaveny X.2006

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
7614 už v ulicích jak píše Radek, včera na 05205 (zapsat)
předevčírem měla vyjet na 00451, jenže ráno nešla nastartovat a na celé vozovně nebyly káble (že mě to nepřekvapuje, když dva měsíce stála), tudíž místo ní 7618, v pátek řekl bych první den v provozu, stála jako záloha v jednosměrce!

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
lukas67 píše:
3017-provozní v Pátek na 036 04(ale včera za plotem voz.Komín sem viděl odstavenou 21Tr číslo bohužel nevím)


To ani vědět nemůžeš, protože u nás na dvoře se každen den povaluje hromada vozů a furt se to mění. 3017 není nic zvláštního, snad kromě toho, že na SO se jí měnil jeden vzduchojem, díky čemuž musí vůz čekat na papírové schválení změny čísla jímky, protože to podléhá poměrně přísným zkouškám. Takže vůz třeba měsíc čeká, až se v Praze někdo uráčí dát tomu razítko.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6638 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 zář 2024 01:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]