Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 151 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
7285
27 úno 2010 07:40
http://seznam-autobusu.cz/vuz/22420
Opravdu byl v roce 2010 prodán, když z posledních dvou let jsou přímo v odkazu fotky z areálu dopravce?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
"No dle Rema" spíše dle dedukce Rema, neboť letos má projít VP a pokud je skutečně už nějakej pátek mimo provoz a v dílnách, dá se předpokládat že na VP je.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1122 je možno zaoranžovět. Dle Rema podstupuje VP...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7285
27 úno 2010 07:40
http://seznam-autobusu.cz/vuz/29070

Momentálně operuje u BORSu, viděn ve čtvrtek na 555/53.


Offline
27
04 bře 2012 11:27
Seznam prvních majitelů vozů Karosa GT11:
v.č.1: prototyp - ČSAD Plzeň
v.č.2: ČSAD Plzeň
v.č.3: vystaven na Autotecu, Framo Znojmo
v.č.4: použit ke zkouškám, prodán Galimpexu
v.č.6: SAD Trenčín


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Díky za info. Příště prosím o nátěrech informuj v tématu Seznam reklamních nátěrů, ať je to vše pohromadě :-)


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Vozy 3002,3006,3610,3612 mají mobilboard ČSSD.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
1910 -> 1910 -kitty-

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
manil píše:
S úpravou info o číslování okolo BLEG bych byl poněkud opatrný. Dle vyjádření několika fundovaných lidí je verze uváděná Ing. Kocmanem jedna z více verzí. Přesnou souslednost se údajně nikdy nepodařilo prokazatelně vypátrat.
Ano, existují tři teorie (verze), jedna je Dr Šaura, který zemřel v roce 1976, která se již téměř 40 let stále publikuje, ačkoli některé poznatky získané Dr. Šaurem přímo odporují evidenci jím vytvořené. Další 2 teorie vznikly sice nezávisle na sobě, ale došly ke stejným závěrům. Mezi odborníky byla dána k posouzení cca před dvěma roky teorie vytvořená J*M* a dle jejich připomínek dva roky dopracovávaná (a to i osobou J.K., která vytvořila třetí nepublikovanou teorii). Koncept ing. Kocmana byl recenzován oběma tvůrci teorií. Evidence dle J*M* vznikla původně pro potřeby kolektivu, který byl vytvořen k vydání "parní publikace" k výročí v roce 2009, aby navedl badatele, kam napřít úsilí při sestavování publikace. Při bádání v státním archivu v GIR byly ing. Kocmanem objeveny nové skutečnosti (i staré, které již znal Dr Šaur, a které nepoužil, neboť mu nezapadaly do jeho teorie), tak se kolektiv vedený Z.N. rozhodl vydání publikace odložit na další výročí. K sestavení evidence dle J*M* byly použity veškeré znalosti získané všemi odborníky dosud (i dosud nepublikované). Verze evidence dle J*M* nemusí ve všem být na 100% dle skutečnosti, ale daleko lépe vystihuje skutečnost, než dosud 40 let opisovaná evidence, která na velmi vysoké % neodpovídá skutečnosti. Bude na novém pokolení tuto teorii vyvrátit nebo prokázat, tak jak generace J*M* se snaží vyvrátit teorii Dr. Šaura


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1028, 1586, 1622, 1737, 1901: opraveno, zaaktualizováno. Díky za připomínky a doplnění.

JMB:
Aktuálnost tramvajové evidence (tram T2 a novější) považuji za téměř stoprocentní. Ty chybky, které jsou tu připomínkovány, jsou dle mého soudu pochopitelné, neboť v tom množství vozů nejsem schopen uhlídat všechny detaily. Aktuálnost ostatních dopravců závisí čistě na jejich správcích. Tým správců evidencí na seznamu autobusů je obrovský a o jednotlivé evi se starají lidé, které to baví a kteří mají o daném dopravci nejlepší info (bydlí v daném městě, regionu....). Tedy Ti, co mají mít za úkol precizaci "staré" evidence jsou úplně jiní než ti, kteří dělají evidence na s-a.
Já osobně do evidence starých tram nerad rýpu. Jednak se o ně stará Pavel a jednak tomu nerozumím.

Harold:
S úpravou info o číslování okolo BLEG bych byl poněkud opatrný. Dle vyjádření několika fundovaných lidí je verze uváděná Ing. Kocmanem jedna z více verzí. Přesnou souslednost se údajně nikdy nepodařilo prokazatelně vypátrat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě zase napadlo, jestli by nestálo zato doplnit poznámku k T3 a K2, které mají jiné sedačky, než šedé. Vzhledem k tomu, že červených a zvlášť žlutých je už málo, připadá mi to jako celkem zajímavá informace. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
4B4 3203 jezdí od 1. 9. 2012 u ČSAD Střední Čechy na MHD Mělník. RZ zatím zůstala původní. To samé platí o 2AA 9821, rovněž od 1. 9. 2012 u ČSAD Střední Čechy na MHD Mělník. Dnes jsem tam byl na městské na kontrole a docela jsem koukal na obměněný vozový park :mrgreen:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Fafner píše:
Edo, neuživili bysme další status v evidenci "záložní" pro vozy, které šetří kilometry a tak téměř nejezdí? Z fleku mě napadá 1575+1601, 1539+1598 a 1714.


na 1714 už finišuje SO, nicméně takový status mi přijde zbytečný..


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Nevím, jestli je to informace hodná zápisu do evidence, ale tento vůz už nějakou dobu stojí ve svém černém provedení bez oken v Brně vedle Vaňkovky, kde provozuje onu kavárnu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nevím, no. Už teď je těch stavů docela dost a tohle je dost jemná nuance. Z vypravenosti se to dá navíc docela spolehlivě vyčíst.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Edo, neuživili bysme další status v evidenci "záložní" pro vozy, které šetří kilometry a tak téměř nejezdí? Z fleku mě napadá 1575+1601, 1539+1598 a 1714.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1
09 zář 2012 23:05
Dobrý den: U tohohle vozu http://seznam-autobusu.cz/vuz/451 se odstranili reklamní polepy rádia Frekvence 1 a je oblečen zpět do tradičního barevného provedení ČSAD Kyjov pro C954.(Nevím, jestli prošel i GO.)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
+ ještě u 1737 chybí poznámka přesunutí odpojovače, v rámci poslední VP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1586 by chtěla odšedit a zazelenit. A pak u 1622 je po VP v roce 2009 psaný bílý lak. Neměla by tam být spíš zelená?

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
147
20 lis 2006 13:21
Brno
Až na ty zmatky ohledně koňky a páry mi stačí, osobně z laického pohledu tam nevidím žádný větší problém a taky se nepovažuji za člověka, který musí znát všechny aktuální reklamy na vozech apod. :D

Díky za upřesnění a to pdfko, je to zajímavé čtení. Evidence elektrického provozu je (asi vcelku přesně) známá, vyšla v katalogu vozidel DP a v knize ke 100 letům ED (však obě publikace jsou uvedeny ve zdrojích evidence na BMHD), ale tohle je poněkud zastrčené téma a, vzhledem k dosud uváděným informacím, je docela zásadní změna. Snad by z evidence koňky a páry a vývoje jejího poznání mohl být třeba i pěkný článek. No, aspoň doufám, že se to v blízké budoucnosti objeví v evidenci.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Pro zájemce o historii evidence vozů v období 1884 - 1899 z pohledu znalostí v roce 2011
Příloha:
vozy_ parni_ tramvaj.pdf

Vozy z roku 1890 (12 ks) pravděpodobně z důvodu insolvence B.L.E.G. obstaveny exekutorem, do provozu dávány, co je uvolnil exekutor. Vozy bez evidenčních čísel v roce 1891 a 1892 asi "oprášeny" a prodány, aby mohly být zaplaceny vozy z roku 1890


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Harold - evidence brněnské MHD mi připadá v porovnání s evidencí mimobrněnských provozů na Seznamu autobusů dle přísloví "kovářova kobyly chodí bosa", jako by se chystala evidence nová a na precizaci té staré nebyla už chuť

Článek v MD se problematiky jen dotkl, celá problematika je složitější, první část měla být už zveřejněna před prázdninami Pavlem Dvořákem v evidenci parní tramvaje, což se nepovedlo, jak termínově, tak obsahově, proto ty zmatky i v jiných oddílech evidence způsobené potřebou přepracovat systém evidence


Offline
147
20 lis 2006 13:21
Brno
IvanM: Podle mě je brněnská evidence snad nejlepší v ČR, buďme rádi za ni a buďme vděční těm, co se o ni starají. Ostatní provozy byly na tom do nedávné minulosti většinou ne moc dobře (i když výjimky byly), rozjetí Seznamu autobusů (ačkoliv mě zajímají hlavně městské dopravní podniky) ve stylu brněnské evidence mě dost potěšilo a pomohlo v přehlednosti. Předtím musel člověk hledat na různých stránkách věnovaných konkrétní MHD, u kterých ani často nevěděl, jak často jsou aktualizované a jestli vůbec ty stránky budou za měsíc fungovat, protože to autora přestane bavit. Třeba Praha dodnes má sice perfektní web Pražské tramvaje, ale aspoň nějakou základní evidenci jsem musel najít až u soudruhů z NDR (http://prag-straba.de/fahrzeuge/index.html).

Eda: Díky za rychlou opravu.

J*M*: Mám to tedy brát tak, že správně jsou ty údaje Tomáše Kocmana z článku v MD, nebo je to ještě nějak složitější? :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Krátkodobá neaktuálnost je způsobena hlavně tím, že o prázdninách byli správci na dovolených, takže nestíhali reagovat tak pohotově, jako reagují během roku. Jistě to brzo dají do pořádku.

Místo toho lehce nepříjemného tónu bys mohl do příspěvku konkrétně vypsat, co je neaktuální. Tím bys nám rozhodně pomohl víc :-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
těch nedostatků v evidenci je momentálně asi nezpočet. Nejokatější je např. 1028, která už měsíc jezdí a přesto zatím nikdo nebyl schopen ji zazelenit a dodat info. Aktualizace evidence tedy není moc pružná........

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6638 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 zář 2024 01:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]