Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 142 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Budoucnost spis vidim v systemu, ktery se pouziva v Britanii - tedy vsechny vozy motorove, s dalkovym rizenim a moznosti sprahovani do delsich souprav (>>pruchozi<< souprava 6-ti motorovych vozu neni vyjimka)
Vyhody:
- lepsi trakcni vlastnosti na kopcovitych/primestskych tratich
- hmotnost a vykon motoru je optimalizovan na provozu sola (nizsi spotreba, lepsi efektivita)
- pri "solo" provozu se zbytecne neveze mrtva hmota
- v 99% procentech poruch netreba shanet lokomotivu pro odtah vadne vozu: souprava odjede po vypnuti jednoho vozu - sice pomaleji se slabymi rozjezdy, ale odjede.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
No u 854 je prý nějaký problém s jízdou ve dvojici+řídícím vozem, něco tam prý chybí. Jinak se to vysvětlovalo na K-Reportu sekce ŽELEZNICE-854+054.2+954, tam je to vysvětlený podrobnějc. Jinka 954 může bez problémů jezdit s 843+043, když ju posílají k těmto vozům do Olomouce (954.001). Ten řídící vůz se má vyvýjet úplně nový. Jo a když už sme u té nízkopodlažnosti tak 954 má na obou stranách plošinu pro vozíčky, tak aspoň něco.


S nízkopodlažním vozem do stavebnice 854/054/954 se už asi nepočítá, jak je to s NP vozem do pantografu 560 nevím, ale připravuje se úplně nová stavebnice: http://www.cd.cz/static/old/NEW/TCD2007/7_28kola.htm
054 může jezdit i v soupravě 843+054+943, jestli jdou i nějaké další kombinace nevím. Řídící vůz 954 se v Brně ještě zkoušel s upraveným brejlovcem a údajně by měl jezdit i na S1 Kuřim - Slatina s nějakou el. lokomotivou.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Jo, tak nejak jsem si to predstavoval.
Asi by bylo fajn kdyby co nejvice jednotek tvorilo dohromady stavebnici, ze ktere by se daly skladat vlaky v nejruznejsi kombinaci motorovych, ridicich a vloznych vozu. V posledni dobe se k tomu zda se smeruje, viz treba 954 ze...
Co vsechno v posledni dobe muze jezdit spolu dohromady? Ze vloznych vozu asi temer cokoliv (jestli to dobre chapu tak potrebnou UIC linku (doufam ze jsem si to zapamatoval spravne) maji vsechny novejsi), 854 a 954 uz jsme zminovali, co treba rada 843? Nebo predchudci 854?
A co takhle nizkopodlazny vlozny vuz do stavebnice, nechysta se? Domnivam se ze u vlozneho se nizkopodlaznost resi nejsnadneji...


Jo, to jde (dokonce takhle byly navržené, že budou jezdit motory na obou koncích, ale samozřejmě se počítalo i se samostatným provozem). Akorát se cenově už blížíme tomu brejlovci.. a taky je motoráků málo.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Docela by me zajimalo zda je mozne v soucasnosti slozit vlak s dvema jednotkami 854 na obou koncich, tj. treba ve slozeni 854+054+054+854 nebo tak nejak. Takto slozeny vlak by mel mit dostatecnou vykonovou rezervu i na kopcovitejsich tratich, ne?


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Panove, ja se na dany problem divam spise z opacne strany. Nicmene jak z pohledu provozovatele, kraje (objednavatele) i z pohledu cestujiciho jsou podle me tvz. "motografy" (jezdotka slozena z modernizovanych vozu rad 854+054+954) v tuto chvili to nejlepsi co DKV Brno ma. Samozrejme je to vozidlo starsi koncepce s nestastnou prevodovkou a pouze dvema hnanyma napravama, coz je obcas problem na podzim s adhezi. Ale kultura cestovani je nesrovnatelna. Srovnani s "klasikou" tazenou Brejlovcem neni na miste, protoze se jedna mnohonasobne drazsi reseni. A nejde jen o spotrebu nafty.


Offline
3
03 lis 2007 16:50
754 to taky vyjíždějí těžce ale vyjedou to o moc rychleji (20sec. :-) ) než 854, 850, 842, atd.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Jo-Jo 14Tr píše:
Podle mě je to jeden z nejhorčí jenotek který svět viděl, na trať S4 se vůbec nehodí. Starý dobrý 754 http://bmhd.goo.cz/foto.php?754041BrnoH ... e:20050625 :-|

O nejhorších vozech bych si dovolil pochybovat. Včera jsem měl tu čest se s nimi svézt (sice jenom z hlaváku do Heršpic, ale i to stačí). Už při nastupování mě potěšilo to, že jsem nemusel dveře přemlouvat, aby se otevřeli jak se mi ot stává třeba v 560. Interiér působil hezky, motor tichý, informační panely, no prostě bomba. Vezmi si ale, že to často jezdí v soupravě 854+054+954 a to už výkon nebude excelentní. Jo a brejlácí (754) rapotičák vyjíždějí taky s obtížama.


Tom: kde jsi přišel na cenu 35 Kč? Třeba u Borsu by to stálo 51 Kč (56-60 km).


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Jo-Jo 14Tr píše:
Teď jsem se přihlásil, takže budu pro _ vás nováček, ale doufám že jsem zapadnu, mám (=mě?) totiž moc zajímá IDS JMK a navíc Filipa z nám (=znám?) z jednoho fóra o SimpsonovÝch.
Jezdím na trase S4 (do Rapotic) a využívám i 405, takže mě docela štvou tyto vlaky, protože s_něma docela dost r často jezdím!!! (myslím 854 http://bmhd.goo.cz/foto.php?854215Dobronin:20050625 ) Jsou dost nevýkonný, např. v kopci z Vysokých Popovic do Rapotic trvá 2minuty než se rozjede, jednou jsme dokonce čekali 1h ,než jsme se dokázali pohnout dopředu ( jeli jsme celou tu dobu pomalu do zadu), nevím jestli tam nebyla porucha ale takovÝ zpoždění jsou častý. Podle mě je to jeden (= jedna?) z nejhorších jednotek, kterou svět viděl, na trať S4 se vůbec nehodí. Starý dobrý 754 http://bmhd.goo.cz/foto.php?754041BrnoH ... e:20050625 :-|


Offline
3
03 lis 2007 16:50
Filip Daněk píše:
Z Brna budou jezdit nové vlaky, ČD zmodernizují vozový park:
http://www.zelpage.cz/zpravy/4519

Teď jsem se přihlásil, takže budu provás nováček, ale doufám že jsem zapadnu, mám totiž moc zajímá IDS JMK a navíc Filipa z nám z jednoho fóra o Simpsonovích.
Jezdím na trase S4 (do Rapotic) a využívám i 405, takže mě docela štvou tyto vlaky protože sněma docela dostr často jezdím!!! (myslím 854 http://bmhd.goo.cz/foto.php?854215Dobronin:20050625 ) Jsou dost nevýkoný, např. v kopci z Vysokých Popovic do Rapotic trvá 2minuty než se rozjede, jednou jsme dokonce čekali 1h než jsme se dokázali pohnout dopředu ( jeli jsme celou tu dobu pomalu do zadu), nevím jestli tam nebyla porucha ale takoví zpoždění jsou častý. Podle mě je to jeden z nejhorčí jenotek který svět viděl, na trať S4 se vůbec nehodí. Starý dobrý 754 http://bmhd.goo.cz/foto.php?754041BrnoH ... e:20050625 :-|


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Syn: V Ex nemůže platit tarif IDS, ty kromě Brna v IDS nezastavují.
Platí ve všech osobácích a spěšňácích a všech rychlících na tratích Brno - Letovice, Brno - Náměšt nad Oslavou a Brno - Vyškov a od prosince nově i Brno - Tišnov.


Tom píše:
Jo, myslem jsem stejné s R,Ex. Že SC má mizernou kvalitu je problém ČD.
Např. Brno-Vyškov za 62 kč od ČD, nebo za 32.9/23.5 s šalinkartou 100+101 je celkem rozdíl.

Co mají znamenat desetinný čísla?


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Vypadá to, že od prosince 2007 budou jízdenky IDS platit na veškerých vlakových spojích (kromě historických souprav ap.), které zastavují na území IDS JMK aspoň v 2 stanicích.

odjezdy vlaků z Břeclavi do Brna
zrychlené Os nezastavující Vranovice-Brno, 55 min
4:39, 5:39, 6:39
R, 37-38 min
1:40, 8:39, 13:39, 15:44, 18:10, 18:39
Ex,EC,IC, 31-32 min
0:02, 7:17, 9:08, 11:13, 13:08, 17:08, 19:50
SC, 30 min
6:35, 14:35, 16:35

Celkem mě překvapuje, proč nejezdí nějaký autobusový dopravce v trase Břeclav-Brno,Grand, s jízdní dobou 40 min a cenou 35 kč by si lidi rozmysleli jezdit vlakem...


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Tom píše:
Pokud IDS neumožní v relaci Brno-Břeclav jezdit vlaky EC,IC na jízdenky IDS, tak nějaká R8 Brno-Břeclav vzhledem k existenci dálnice Brno-Břeclav postrádá smysl. Od vyšší kvality tu jsou SC Pendolino. Nevím co je na EC,IC za vyšší kvalitu, stejné sedačky, stejná jízdní doba, žádné další služby (zdarma internet, proud).

Hm hm, jak ono to vlastne momentalne je? Ve kterych vlacich plati tarif IDS a ve kterych ne? Ja osobne jsem pred cca. ctvrt rokem sedl v Tisnove misto do couraku do rychliku (kdyz se nahodou naskytl), a bohuzel jsem zjistil ze mi tam je stipnuty listek IDS k nicemu (zadna tragedie ale nepotesi to). Vlak pusobil dojmem vcelku normalniho rychliku na trati Havl.Brod - Tisnov - Brno, je fakt ze stavel teprve az v Kr.Poli, jel vcelku rychle a byl temer prazdny (aspon v mem okoli). Kdybych to byl vedel predem (a nedobihal na posledni chvili :-) ) tak jsem si normalne koupil v Tisnove jizdenku a vse bylo v pohode, a usetril bych cas a pohodli. Za tu dvacku ci co navrch by to bohate stalo...
Osobne bych rekl ze by IDS melo platit v R, Ex (a vsech nizsich), v serii IC/EC/SC bych to moc nevidel. Jina vec je ze se mi zda ze klasifikace nekterych vlaku u nas odpovida spis umyslum, obcas spis zboznym pranim, nez skutecnosti.


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Jo, myslem jsem stejné s R,Ex. Že SC má mizernou kvalitu je problém ČD.

K novému ceníku:
http://www.jizdenky.nanadrazi.cz/downlo ... -12-09.pdf

V tarifu do 50 km jsou od 8+1,2*n odchylky směrem dolů, kde n je počet najetých km.
Traťové čtvrletní jsou 74*obyčejná jízdenka.
Průměrný počet cest v pracovní dny za 1/4letí odhaduji na 111, 74 = 2/3*111.

Jinak jsem zvědavý, kdo bude na výlety, víkendové cesty na zahrádku používat vlak, zdražení zpátečních jízdenek je o 44 %.

Informace o tom, že univerzální jízdenka IDS JMK za 94 kč nezdraží je už potvrzená?
Např. Brno-Vyškov za 62 kč od ČD, nebo za 32.9/23.5 s šalinkartou 100+101 je celkem rozdíl.


Já bych dokonce řekl že SC jsou horší než EC,IC - alespoň podle místa na nohy.


Tom píše:
Od vyšší kvality tu jsou SC Pendolino. Nevím co je na EC,IC za vyšší kvalitu, stejné sedačky, stejná jízdní doba, žádné další služby (zdarma internet, proud).

Stejné s čím? V těch EC, co jezdí přes Brno, jsou většinou stejné (nebo i lepší) sedačky jako v SC, Brno - Břeclav stejná jízdní doba jako SC, internet není zatím nikde, ve 2.tř. SC taky není proud, v EC někdy jo.. Tak jak je to potom s tou kvalitou?


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Pokud IDS neumožní v relaci Brno-Břeclav jezdit vlaky EC,IC na jízdenky IDS, tak nějaká R8 Brno-Břeclav vzhledem k existenci dálnice Brno-Břeclav postrádá smysl. Od vyšší kvality tu jsou SC Pendolino. Nevím co je na EC,IC za vyšší kvalitu, stejné sedačky, stejná jízdní doba, žádné další služby (zdarma internet, proud).


IDS do Břeclavi bude od prosince 2008, až bude hotová modernizace osobní části břeclavského nádraží + výstavba autobusového terminálu před nádražím.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tom píše:
Když ČD zrušili příplatky za EC,IC, tak by konečně mohl Kordis prodloužit linku R2/R3 z Brna až do Břeclavi včetně všech Sp,R,IC,EC spojů.

To by dopadlo... Pak už by byly vlaky vyšší kvality narvané až po střechu kadodenně dojíždějícíma s jízdenkou za 30kč. Ne, tudy cesta nevede.


Tom píše:
Vypadá to, že Kordis včera zveřejňoval nějaké podivné návrhy jř ČD. Dneska už tam je S1, S3 a dokonce R3 Tišnov-Brno.
Když ČD zrušili příplatky za EC,IC, tak by konečně mohl Kordis prodloužit linku R2/R3 z Brna až do Břeclavi včetně všech Sp,R,IC,EC spojů.


Když už i IC a EC tak proč ne SC?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Tom: Žádné podivné návrhy, to jsou už konečné podoby jízdních řádů platných od 9.12.


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Vypadá to, že Kordis včera zveřejňoval nějaké podivné návrhy jř ČD. Dneska už tam je S1, S3 a dokonce R3 Tišnov-Brno.
Když ČD zrušili příplatky za EC,IC, tak by konečně mohl Kordis prodloužit linku R2/R3 z Brna až do Břeclavi včetně všech Sp,R,IC,EC spojů.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tom:
Problém je v tom, že ze tvůj příspěvek nemá ani nádech sarkasmu. Obzvláště s tím příkladem....

ad novela tarifu ČD:
jediné, co může být uvítatelné pro určitou skupinu lidí je fakt, že budou zrušeny příplatky na EC/IC. Častí uživatelé (např. využívající síťovky, KMB atd.) si naopak budou muset pořádně připlatit, mnohdy zdražení u konkrétních druhů jízdenek výrazně přesahuje 100%.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 21:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]