Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 145    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, S41 je trochu výjimka, protože z Bránic jede ještě odpojená půlka na Ivančice, ale i kdybych spojil dva baterkové Pantery, tak je to na tuhle trasu moc velká kapacita. I když to tam mám rád a údolí u Stříbského mlýna se mi líbí, nahradil bych to autobusem, stejně tam ta 154 do Dolních Kounic jezdí, jenom jiné časy. Kdyby se Bránice, Ivančice a okolí radši navázaly přímým busem na S2 v Modřicích nebo Rajhradě, udělá to podle mého názoru lepší výkon a možná i přiláká další cestující.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Třeba na lince S41 jezdí z Brna do Moravských Bránic dvojvlaky. Jedna část pak pokračuje do Bohutic a druhá do Ivančic. Tam se dvě menší spojené jednotky hodí.


Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Díky za upřesnění, pořád se mi plete Desiro a Mireo. Myslel jsem novější model na baterky. Mireo je vlastně přímý konkurentem českému Panterovi. Jenom mi připadá jako blbost kupovat dvoudílné jednotky a spojovat je, když můžu mít s baterkou rovnou třídílnou, která se většinu dne naplní a když se nenaplní, tak ji pošlu na síti Jmk jinam a místo ní třeba brzo ráno/pozdě večer obyčejný autobus.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Siemens by už Desira neměl nabízet, nástupcem jsou jednotky Mireo, které se dají pořídit v klasické elektrické, bateriové či vodíkové verzi. V rámcových jízdních řádech se počítá buď s jedním typem pro 140 cestujících (odpovídá dvouvozovým Panterům), nebo kombinací dvou typů pro 115 a 175 cestujících. To mohly být třeba jacobsové Flirty či Mirea (dvou a tříčlánkové).


Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Trochu to smrdí čekáním na dostupná vozidla na českém trhu. Nejen teda od Schadewerku, ale hlavně od něj. Teď je teda konečně na výběr: Schade, Stadler, Siemens a Alstom, tuším. Tak uvidíme. Kdyby jednou došlo na Siemens Desiro s baterkou, vůbec bych se nezlobil. Každopádně ty čtyři roky, kdy má první jednotka vyjet na S4 do Rapotic a na Třebíč, jsou docela dobrý čas na normální neuspěchaný výběr. Nahradí se tím současné Pantery jezdící jen do Zastávky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
445
24 lis 2017 11:40
včera bylo pozdě, možností využití je tu dost


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
JMK vypsal soutěž na dopravce s bateriovými vlakovými jednotkami, mají být nasazeny od prosince 2029 (smlouva na 15 let, tedy do 2044). Zajímavostí je, že kraj bude samostatně soutěžit výrobce jednotek, vysoutěženému dopravci pak určí, co musí koupit. V první fázi mají být nasazeny na linky S4, S41 a S6 a pravděpodobně s předpokládanou elektrizací Vlárské dráhy se budou přesouvat na další dnes "dieselové tratě".
https://zdopravy.cz/prvni-soutez-na-dop ... 29-209322/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7222
27 úno 2010 07:40
https://www.jmk.cz/content/29587
Nový validátor v Brně na hlavním nádraží. Plus změna tarifu od 1. 7. 2024 ve prospěch držitelů ZTP, ZTP/P a seniorů.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Z jedné fotky, na které je i MVB52, který hotovost umí, bych toho moc neusuzoval.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
https://www.mikroelektronika.com/cs/pro ... omat-mvc42

Má to místo na defibrilátor, lékárničku,...
Má to dvě tiskárny. Když v jedné dojde papír, začne tisknout druhá.
Má to záložní baterku (10 minut).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6170
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mám za to, že součástí toho automatu je defibrilátor.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6938
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tento automat vypadá o dost větší, než validátor používaný DPMB. Copak skvělého bude umět navíc, když to platba v hotovosti není?


Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
No to je teda "nádhera" ten automat. Je zvláštní, že v zadávacích podmínkách na nákup vlaků byly požadovány automaty, které by uměly přijímat i hotovost (bankovky i mince). Asi došlo ke změně plánů.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
V nástupním prostoru se zeleným pruhem bude tento automat od Mikroelektroniky (tzn. v krátké jednotce jeden a ve dlouhé dva). Jednotky na to mají už z výroby přípravu. GTW Arrivy je budou mít taky. Cestující s hotovostí mají ale smůlu.
Příloha:
20231121_123144.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
7222
27 úno 2010 07:40
V každé Moravii by měl být automat na lupeně. Bez toho by to ani nešlo.


Offline
Uživatelský avatar

6938
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A zůstanou tedy sekce se zeleným pruhem, kde si člověk bude moct ve vlaku koupit jízdenku? Ty tímto ztratí smysl. Případně dát tam automat na jízdenky.


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ve vlacích Moravia na jihu Moravy nebudou průvodčí
Elektrické jednotky Moravia v majetku Jihomoravského kraje budou od konce roku bez vlakvedoucích, tedy průvodčích. V rámci výběru provozovatele krajských vlaků jeho vedení plánuje, že dopravce soupravy obsadí jen strojvedoucím. Soutěž na deset let vyhrály České dráhy, bez průvodčích začnou jezdit od prosince s novým jízdním řádem.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
České dráhy uhájily provoz elektrických jednotek Moravia, získaly smlouvu na 10 let

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
58
21 říj 2016 18:34
Náhodou lanovka mezi Lesnou a Obřany by nebyla vůbec špatná. Vzdušnou čarou je vzdálenost tak 500 metrů, ale cesta MHD přes Tomkovo náměstí zabere kolem půl hodiny.


Offline
67
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Ja si to teda veľmi dobre predstaviť neviem.

Porovnaj:
* (potenciálne) prepravné prúdy lanovky;
* ekonomickú úroveň ČR a LU.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Jako inspiraci velkoryse vlhkého řešení vlhkého snu velmi podobného charakteru z hlediska situování železnice i přístupu k ní doporučuji mrknout se pro zajímavost na řešení před několika lety nově otevřené zastávky Pfaffenthal-Kirchberg v Lucemburku. Moc dobře bych si to v Obřanech dovedl představit :)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Označení za „vlhký sen“ není na místě. O potřebě zastávky se ví dlouho. Bylo na to vypracováno už několik projektů. Poslední zamrznul na velkých nákladech, které vyvolaly nové přísnější normy. V daném místě jsou problematické směrové a prostorové poměry. Prostě česky: oblouk o relativně malém poloměru na dvoukolejné trati, vysoký násep a to vše v husté zástavbě. Dnes prakticky nelze postavit nové nástupiště ve vnějším oblouku (aby strojvedoucí neviděl na konec vlaku). Projektant to vyřešil dvěma nástupišti o jedné nástupní hraně – jedním ostrovním s podchodem. To ovšem vyžaduje přeložit oblouk, rozšířit násep, nový most, dlouhé přístupové cesty… a každá nová stavba vyžaduje bezbariérovost, přísnější hlukové limity = nové protihlukovky… Takže ve výsledku extrémně vysoké náklady.

Samozřejmě, řešitelné to teoreticky je. Je to otázka nákladů a priorit. Třeba jednou vyroste sídliště na stráni mezi Obřanama a Lesnou. Zastávka by šla postavit na konci Hlaváčové. Nebo u vjezdových návěstidel do Maloměřic – na náspu před mostem u tramvajové smyčky, přístup ulicí Krasovou. Tam je ale problém dělení napájecích úseků a i s místem.


Offline
Uživatelský avatar

3215
14 čer 2004 18:56
blekfild
přesně tak, zrovna v Obřanech, případně v Majlontě vlaková zastávka chybí, vlak jezdí kolem každou chvíli a dost by zkrátil jízdní dobu nejen do centra, ale i směr Lesná a Královo Pole.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6938
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na druhou stranu taková lokální zastávka by mohla dopravu místním obyvatelům nemálo ulehčit. K tomu by myslím železnice měla sloužit; čert vem, jestli byl sen vlhký nebo ne.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
To byl spíše vlhký sen paní Liptákové (bývalá starostka Maloměřic a Obřan).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3613 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 črc 2024 08:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]